Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Boazeria debowa – do oddania

Usunelam boazerie debowa z przedpokoju wielkosci 11 m2. Boazeria jest w dobrym stanie, dobrej jakosci, niezniszczona, na pewno zdatna do ponownego uzycia. Szkoda mi jej wyrzucac. Mieszkanie jest wysokie - deski sa dlugosci ponad 3 m. Odeskowany byl rowniez sufit. Prosze o kontakt osoby, ktore

Re: Budus Debowa Polana

Budynki rosną w oczach, deweloper buduje trzecie piętro: forum.investmap.pl/dolnoslaskie-mieszkania-domy-f67/osiedle-debowa-polana-t5912.html

Re: Budus Debowa Polana

Dachbud to faktycznie dramatyczna inwestycja, ciasno upchano tam domy i jest zupełnie jak na Ołtaszynie i Krzykach. Ale Debowa Polana jest luzniejsza, szczególnie budynek blizej Królewieckiej. Cenowo to rozwojowa dzielnica: znakomity i szybki dojazd do centrum, wielkie przestrzenie, sto razy

Re: wódka debowa np w drewnie

www.debowa.pl/index.php?id_str=116&id_kat=3&id_lang=1 www.debowa.pl/index.php?id_str=12&id_kat=3&id_lang=1

Re: PILNIE mozaika debowa 11 x 11 cm (typ sprzed

odgrzejmy kotleta... poszukuje mozaiki dębowej 11cm nowa, używana nadająca się do użycia... najlepiej wwa

Aleja Debowa w Osielsku

Aleja Debowa w Osielsku! ciekawe jak rozwiaza ten problem, wytna czy puszcza bokiem!?

Ul.Debowa - ratujmy deby!!!!

(Fotki w Galerii / Lodz, / el_debowa / przepraszam jeszcze nie mam wprawy) Te cudne deby sa systematycznie niszczone przez firme ZRW_Lodz prowadzaca roboty wyburzeniowe przy ul. Przybyszewskiego. Upomnienia slowne : ? pracownikow firmy jak i szukanie pomocy w UML nic nie daje (poza

Re: Budus Debowa Polana

Tak, będą garaże podziemne, zobacz informację na stronie dewelopera Inwestycja na stronie dewelopera

Re: Trzy Japonki

robak.rawback napisała: > ja to znam w wersji - zab zupa zebowa, dab zupa debowa - i haczykiem bylo to ze > w wiekszosci wszyscy sie potykali na drugiej czesci mowiac - 'dab dupa debowa' > zamiast 'dab zupa debowa.' Tak, to trzeba było przy tym mówić szybko :) mało kto się wtedy

wodka debowa?

Probowal ktos? Jak bylam ostatnio w PL to widzialam tego mnostwo...A jak to sie pije? Tzn mozna zmieszac z jakims soczkiem czy lepiej czysta?

Re: Budus Debowa Polana

Witam, przepraszam że tutaj piszę z prośbą, ale to najlepsze miejsce na znalezienie osób kupujących mieszkanie u dewelopera. Mam zatem ogromną prośbę o wypełnienie ankiety składającej się z kilku pytań, a dotyczącej reklam deweloperów. Oto link do ankiety: moje-ankiety.pl/respond-18258.html. Będę ni

DEBOWA GORA

szukam jakichkolwiek informacji na temat Hotelu Debowa Gora. Bardzo interesuja mnie opinie dotyczace tamtejszej obslugi, klimatu a przede wszystkim gastronomii. Pozdrawiam M

Re: Debowa pis-do

felinecaline napisała: > Jezeli w Twoim rodzinnym budzecie przekroczysz Czy ty w ogole zrozumialas choc slowo z tego co napisalem ?

Re: Budus Debowa Polana

Zdecydowaie odradzam słuchania tego naganiacza czarnego fajfusa z firmy Budusa. Rozkłady mieszkań bezadziejne, architekt albo bardzo tani, albo kolega prezesa. Cena dużo przeszacowana. W 2011 r. powinni sprzedawać za 5000 zł za metr bo w 2012 będą musieli za 4500 zł. I to cena wywoławcza a nie trans

Debowa pis-do

Jezeli w Twoim rodzinnym budzecie przekroczysz jakis limit w jednej dziedzinie to prawem naczyn polaczonych zabraknie ci na zaspokojenie potrzeb w innej. Wydasz za duzo na jakies ekstra-luksusowe wakacje albo bedziesz sie zywil kawiorem i popijal - no, nie wiem jakie sa najdrozsze "malpki alb

Re: Budus Debowa Polana

Wygląda podobnie jak inne osiedla tego typu - z wszyskimi wadami i zaletami. Cenowo w normie. Tylko teraz zamiast kupować dziurę w ziemi chyba lepiej poczekać na ustawę chroniącą kupujących?

Budus Debowa Polana

dwa sliczne budynki, w spokojnej, luzno zabudowanej okolicy, blisko węzlów komunikacyjnych, warto. Nie na zapchanych Krzykach, nie na brzydkim przedmieściu oławskim, ale wsrod zieleni.

dlaczego debowa trumna jest lepsza?

bo debowe drewno jest zdrowsze! -- The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which.

Re: Dlaczego nie protestowałyście, gdy...?

Trumna: www.credo.waw.pl/trumna-tradycyjna-debowa-jasna-p-40.html To zapewne ta tektura, o której ktoś pisał. No nie godzi się, trzeba dwa razy droższą. Tzn. - ktoś chce, jego wola. Może

wspolnota Debowa Gorzów Sady

Witam, utworzyłam to forum w celu podjęcia decyzji co dalej z naszym zarządcą. Podobno możemy w przyszłym roku zmienić i jest to temat do przemyślenia. Mam tu parę kwestii: 1. wymiana ciepłomierzy po cichu bez informacji na tablicy, obciążenie pełnymi kosztami właścicieli, a podobno od początku było

Re: SALE WESELNE

Hotel DEBOWY w Bielawie - odstapie wolny termin na wesele na duzej sali (min. 90, max. 160 osob) w Hotelu Debowym w Bielawie - 60 km od Wroclawia termin 04-05- czerwiec 2016. Wesele z poprawinami! Hotel polozony w cichym miejscu, otoczony pięknym, dużym parkiem. Sala weselna Debowa położona w

deska debowa-wybarwianie

Czy ktos Was ma doswiadczenia z tego typu podloga,chce polozyc deske debowa i wybarwic jej kolor na nieco ciemniejszy niz naturalny,wiem ze robi sie to bejca ale wiem rowniez ze nie zawsze to dobrze wychodzi,czy znacie jakies inne metody na wybarwianie desek????

odstapie termin 04.06.2016 Hotel Debowy w Bielawe

Witam, odstapie wolny termin na wesele na duzej sali (min. 90, max. 160 osob) w Hotelu Debowym w Bielawie - 60 km od Wroclawia termin 04-05- czerwiec 2016. Wesele z poprawinami! Hotel polozony w cichym miejscu, otoczony pięknym, dużym parkiem. Sala weselna Debowa położona w osobnym, pięknym

Re: Trzy Japonki

ja to znam w wersji - zab zupa zebowa, dab zupa debowa - i haczykiem bylo to ze w wiekszosci wszyscy sie potykali na drugiej czesci mowiac - 'dab dupa debowa' zamiast 'dab zupa debowa.' horpyna4 napisała: > Jeszcze krótsze jest "ząb, zupa, dąb", tylko trzeba wielokrotnie powtórzyć bez

Re: wspolnota Debowa Gorzów Sady

Najpierw zmieńcie nieudolną Domenę na jakiegokolwiek innego administratora (gorszego raczej nie znajdziecie), potem wszystko da się unormować.

Re: Pod Różowym Królikiem cd.

A sorry, zamotalam sie chyba kompletnie. Zrozumialam, ze skoro sa szpary, to bedzie jakas toporna drewniana listwa w stylu cwiercwalka wlasnie. W znaczeniu solo. Niska i bardzo szeroka listwa solo. Nowi sasiedzi wlasnie takie sobie zrobili, wiec na haslo 'prosta, debowa na stare podlogi ze

Re: wspolnota Debowa Gorzów Sady

Witam Zapraszam serdecznie do współracy, jestem administratorem nieruchomości w Strzelcach Kraj i okolicach. Chętnie podejmę współpracę ze wspólnotami z gorzowa. Na pewno będziecie zadowoleni :-) Zapraszam Podaje nr tel 603 516 811

Re: wspolnota Debowa Gorzów Sady

A czy można w jakiś sposób udowodnić to, że ciepłomierze od początku były wadliwe? Ktoś składał jakieś pisma, zgłaszał skargi czy reklamacje? Chyba przyda się taka dokumentacja. Jeśli jest ktoś taki - warto się wpisać.

Re: wspolnota Debowa Gorzów Sady

możecie sam zwołać zebranie. poczytaj ustawę o własności lokali coś na ten temat jest też tu: wspolnoty.net.pl/viewtopic.php?p=70589&sid=9a575148026463e7e2ecc10cc2ae77e7

Re: wspolnota Debowa Gorzów Sady

Jeśli będziecie mieli większość głosów za zmianą, to się wam uda. Pewnie na wypowiedzenie umowy zarządzania Domena zastrzegła sobie kilka miesięcy. Musielibyście doprowadzić do zebrania tak, żeby koniec zarządzania przez Domenę wypadał na koniec roku. -- zdjęcia w Panoramio

Re: wspolnota Debowa Gorzów Sady

Dzięki za radę, mam nadzieję, że mieszkańcy się zmobilizują. Zarząd zwołuje zebrania wspólnoty poza wyznaczonym corocznym terminem, tylko czy zwołają zebranie, na którym mogą zostać odwołani. Do mieszkańców bloku 9 Maja 23 - w ubiegły czwartek szanowny zarząd podobno oglądał zalany garaż i to on

Re: wspolnota Debowa Gorzów Sady

Jeżeli wspólnota nie zgłosiła zdarzenia szkodowego do ubezpieczyciela to ponosi za to odpowiedzialność to zaniedbanie lub jak ktoś woli nienależyte wykonanie usługi związanej z zarządzaniem. Zarządca posiada również obowiązkowe ubezpieczenie OC z niego powinna zostać pokryta strata jeżeli umowa zost

Re: wodka debowa?

najlepiej zmrozic tak, zeby byl szron na butelce a plyn mial konsystencje gestego oleju przy nalewaniu. Pic czysta przepijajac sokiem zurawinowym z lodem -- http://www.suwaczki.com/tickers/7u22jqiv48mv5t8u.png

Nalezy mi sie debowa

Ja tez płace składke na ZUS i to znaczna od 1991 roku.( w NOVA w Lodzi miałem 12 tys wynagrodzenia ). Nigdy nie bylem na zwolnieniu, nigdy na urlopie i nigdy tez nie bralem zasiłku. W Polsce od 1991 roku wypracowałem ponad 6 mln zl podatku i innych danin. Moze wiec na trumne debowa cos otrzymam?

Re: mozaika dębowa na podłodze w nowoczesnym wnęt

stara debowa mozaika wszystko psuje? moze wsytarczy ja wycyklinowac i zaciagnac jakas jasna bejca....

Debowa Aleja

Kiedys prosto z Wrzosowa mozna bylo dojechac nia do nieistniejacej juz wsi Kalkberg czyli powojennego Wapna. Obecnie łaczy Dziwnówek z Wrzosowem, piekne , ciche miejsce... -- Fotoforum Dziwnowa Forum Przyjaciół Dziwnowa Fotoforum Morze Bałtyckie

klepka debowa - 5,5 na 45 cm?

Witajcie, czy ktos moze wie, gdzie mozna kupic klepke debowa o wymiarze 5,5 na 45 cm? Po wyburzeniu scian w remontowanym mieszkaniu sa pewna braki w klepce, ktore chcialabym wypelnic. Niestety do tej pory nie udalo mi sie znalezc klepki o podanych wymiarach, a docinanie wiekszych chcialabym

"wodka debowa"-przepisy na drinki (:::::)_!!??

Faktycznie wodka debowa ma swoisty mocny smak. Czy jednak wie ktos z was ,czy mozna ja pic w postaci jakiegos drinku?-tak jak np."Zubrowke" czy "Becherowke" ?? Komus podarowalem w prezencie te wodke,ale osoba nie jest zachwycona smakiem :(

Ul.Debowa - ratujmy deby!!!!

Te cudne deby sa systematycznie niszczone przez firme ZRW_Lodz prowadzaca roboty wyburzeniowe przy ul. Przybyszewskiego. Upomnienia slowne : ? pracownikow firmy jak i szukanie pomocy w UML nic nie daje (poza obietnicami nalozenia kary tel: (42)UML 638 47 06 ???) Jak ratowac schnace w tym upale dr

Re: wzór liści

Ten wzór jest na Ravelry, ale płatny. Na tym blogu są zdjęcia z wykonania. www.makneta.com/2014/11/kamizelka-debowa-skonczona.html . Może jak napiszesz do blogerki to na priv przyśle opis

Re: Tkaniny we wnetrzach

Wracajac jeszcze do tego krakowskiego mieszkania, zauwazylam, ze w niektorych pokojach na podlodze widac drobna jodelke bukowa, w sypialni natomiast wieksza debowa. W naszej kamienicy leza identyczne podlogi i jak sie dowiedzialam, ta bukowa, bardzo drobna jodelka jest pozniejsza, a poczatkowo

gdzie znajde stara beczke debowa po winie lub piwi

pilnie poszukuje kupic stara beczke debowa po winie lub piwie.. pomozcie gdzie taka moge znalezc potrzebuje na pilnie.. ona bedzie dla zwierzat.. nie musi byc idealna.. pilnieposzukuje gg. : 1546931 .

Re: Jestem tu nowa :) przymiarka podlogi

, tez bedzie miala lifting wkrotce. Na dole sa wysokie sufity, wiec podloga debowa wyglada okay. -- Vision is the art of seeing what is invisible to others....slepa babcia by to widziala!

Re: Ul.Debowa - ratujmy deby!!!!

Może zgłoś się do Ochrony Pomników Przyrody......tak na marginesie dębów już nie widać;-) -- Niedziela, 1 czerwca 2008 Tusk: prawdziwi Polacy uczą swoje dzieci grać w piłkę

Re: Iskierki końcowka

Taaaak? :D A mnie sie wydawalo, ze niebieskie zamawialas, nie wiem czemu - no to jeszcze lepiej...zobacze, jak sie dogaduja z debowa podloga i stolem...bede czekac :)

Re: Kacik jadalny – kuchnia i takie tam.

Fajny pan :), choc planuje zerwac dobra debowa podloge na rzecz paneli... Ludzie sa tak rozni... Trafilismy ostatnio na czlowieka, ktory kupil dom i odnalazl w nim cala sypialnie w stylu art deco i w ogole wiele antykow, ktore szybko sprzedal. Ogladalismy tam szafe, piekna, ale zbyt zniszczona

Re: Drewniane podłogi-jakie drewno,gdzie najlepsz

Do kuchni lepiej płytki. A na drewnianą podłogę dobrze nadaje się dąb - deskiegzotyczne.eu/78-deska-debowa-lita

Re: Wnętrzarskie pogawędki cdn. (part 4)

birbulek napisała: > Coraz lepiej z tym wyliczaniem Wam idzie ;-) no wlasnie jest coraz trudniej :D 17.....nie mam pomyslu.... o! debowa podloga

Re: Aleja Debowa w Osielsku

gracz_nr_1 napisał: > obwodnice?! Taką jak teraz Bydgoszcz czy Trójmiasto - objazd po prostu, albo mówiąc po ludzku: pójdzie bokiem :)

Debowa Gora

zbieram opinie o tym miejscu. Najbardziej interesuje mnie tamtejsza gastronomia, obsluga i generalnie wszystko na ten temat .....Bede wdzieczna za info ... pozdrawiam m

Re: Aleja Debowa w Osielsku

Fajna trasa. A najlepsze jest to że przy 110 km/h (trasa ekspresowa - 9km)Bydgoszcz bedzie oglądana jakies 4-5 minut.

Re: deska debowa-wybarwianie

a jak dlugo trwalo u was kladzenie takiej podlogi?,czy bejcuje sie podloge juz ulozona czy kazda deske z osobna?,czy mozesz podac firme ktorej produkty stosowaliscie?,dziekuje

aleja debowa prawem chroniona

napis tej tresci zaskoczyl mnię dzisiaj w drodze powrotnej od znajomych. prulismy z malym naszym dyliżansem z okolic wegrowa, wioski za gacią, ale by urozmaicic sobie wycieczkę wracalismy do g-dza nie przez gac, a przez wegrowo. zielono, drzewa, piekne maki i tyle ze jutro wracam tam z aparatem,

Re: deska debowa-wybarwianie

Witam, ja używam Bona Stain.Po wycyklinowaniu podłogi nakładam produkt.Jest gotowych 8 kolorów,które można mieszać ,dla uzyskania innego koloru.Tak zabarwioną podłogę można lakierować lub olejować np Carl`s,lakierami Bona.Przyblizony efekt na stronie producenta.

Re: deska debowa-wybarwianie

Witam Dwa lata temu kładliśmy dębowy parkiet i też chcieliśmy troche go przyciemnić, kupiliśmy bejcę - specjalnie dobrany dla nas kolor w mieszalni farb plus lakier tej samej firmy. Parkiet robiła normalna ekipa parkieciarska, która cos takiego robiła po raz pierwszy - efekt jest super, osiągnęli

Re: deska debowa-wybarwianie

Ja mam doświadczenia tylko z kilkoma produktami dla profesjonalistów.Oczywiście,to nie jedyne produkty na rynku.Firma BonaKemi to lieder produktów do podłóg drewnianych na świecie.Używanie najlepszych jakie są, dostępnych w naszym kraju , ułatwia pracę i gwarantuje znakomite efekty.O tej firmie któr

Re: o rajuśku!

poprowadze. bez obaw, wszystko dobrze prowadze no, moze poza samym soba..he..he,no i corki do slubu tez nie poprowdze. Wegorze jak najbardziej, o ile nie wypadnie im w tym czasie tarlo, bo gadziny zaczynaja wedrowac, i cholera ich wie dokad? rama ok, solidna bo debowa bez seczkow.

Re: deska debowa-wybarwianie

Bejcowanie i lakierowanie oczywiście po położeniu parkietu i cyklinowaniu, niestety nie pamietam jak długo to trwało, ta bejca chyba zbyt długo nie schnie, coś koło jednego dnia, no i lakierowanie standardowo. My kładliśmy produktu firmy Benjamin Moore, bo tylko o nich wiedzieliśmy, że mieszają b

Re: Totalny remont, wszystko od nowa!

> Opcja 1: białe szafki, szare kafle paryskie - jaka podłoga? > Opcja 2: szare szafki, białe kafle paryskie - jaka podłoga? Debowa :D

Re: aleja debowa prawem chroniona

Jeśli dobrze kombinuję to jest to skrzyżowanie - w prawo na cmentarz - w lewo na schronisko zwierząt?

Nalezy mi sie debowa

Jeszcze raz informuje, ze z dniem 18 stycznia 2005 roku Instytut Psychiatrii Sądowej ustalil, ze jestem zdrowy psychicznie. Jeszcze raz zostanie stwierdzone, ze jestem chory a widzimy sie w prokuraturze..

Re: aleja debowa prawem chroniona

wiem gdzie to byłem tam kiedyś, dawno temu, w zimie droga prowadzi chyba do jednostki wojskowej, mogę się jednak mylić tak czy inaczej zainspirowałaś mnie do wycieczki rowerowej :) pozdrawiam

Re: Męska stylizacja

thorin debowa tarcza. mezczyzna z klasa. -- http://farm3.static.flickr.com/2639/3926440863_64f93fa34e.jpg

Re: DEBOWA GORA

www.debowagora.plock.com/ Żarcie niezłe (ale jedłem w kilku lepszych miejscach). Ceny średnionietanie.

Re: kredens po babci

Zapraszam do komisu. dużo innych używanych mebli. tablica.pl/oferta/witryna-debowa-IDPN2b.html tablica.pl/oferta/debowy-kredens-ID1WwUt.html tablica.pl/oferta/witryna-debowa-podswietlana-ID1WwRx.html

Re: aleja debowa prawem chroniona

przy wyjezdzie z G-dza na Warszawe jest rozjazd: w prawo Kobylanka 2, w lewo Wegrowo 2, no to wlasnie skręcamy w lewo i jakies faktycznie dwa kilometry, skrzyżowanie miekkich dróg i na wprost w/w tablica, ale tam sie nie zapuscilam, tylko jechalam droga w lewo, a ta przez pola i laki i wille grud

Re: Najlepsze drewno na parkiet

Moim zdaniem najlepsza jest http://deskiegzotyczne.eu/deska-debowa-gr-22mm/368-lita-deska-debowa-22x120x600-2400mm-rustikal.html deska dębowa . To takie piekne i szlachetne drewno, dodaje domu elegancji, poza tym jest bardzo wytrzymałe. I nawet nie az taki drogie :)

Re: przemiana kuchenno-przedpokojowa cd.

Ale po co Wam taki jamnik ??? Plastikowy....na debowa podloge....no profanacja :D Jaka role ma pelnic ten chodniczek w kuchni? To wazne.

Re: Październik - też musi być

http://www.debowa.sklep.pl/28-20-thickbox/wodka-dbowka-ucho.jpg Kolega - jakiś wierszyk okolicznościowy? Róbmy coś ... :D :D -- Tak tu cicho...

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - debowa

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin