Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

estradiol-norma u dwulatki

Jaka jest norma estradiolu u dziewczynki 2-letniej? może ktos wie i moze mi pomóc? -- Zosia Wojownicza Księżniczka Zosia rośnie Nowy Zimorodek

Estradiol-jaka norma??

wiecie moze jaka powinna byc norma estradiolu u kobiety z wycieta macicą i jajnikiami, lat 55? przyjmuje hormony ale wciaz zle sie czuje. wiec lekarz zlecil badania hormonow zeby sprawdzic jaka jest przyswajalanosc. wyszlo estradiol-246. ale lekarz jakis dziwny. powiedzial ze niby w normie ale z

Re: In Vitro czerwiec 2015

Sroczulla a może ty mi powiesz jakie są normy estradiolu i progesteronu w 9 dpt ja estradiol 1720 a progesteron 12,99

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

kiciorda no to trzymamy kciuki za transfer udany :) i za estradiol w normie ;)

Re: Jaka jest prawidłowa norma badania estradiolu

Ja kiedys robiłam badanie estradiolu i raz wyszło 26,40 a raz 33 pg/ml przy normach dla fazy folikularnej do 160. lekarz wtedy stwierdził, ze jak na 3dc to wynik jest w dolnej granicy normy ale może być. ważniejszy był jednak wynik estradiolu w fazie okołoowulacyjnej. ja robiłam go w 14dc i

Re: co to za wynik ?_ wysoki estradiol

Estradiol prawie trzykrotnie przekraczający normę, miałam ostatnio w dniu owulacji, po stymulacji clo (dwa duże pęcherzyki).

Czy taki estradiol jest w normie????

.Lekarka powiedziała ze są OK. Ale ja tylko zobaczyłam ze Estradiol wynosi 1886pmol/l i prolaktyna ma 598mlu/l i ze sa napisane na czerwono czyli napewno nie są ok. Jakia powinna byc norma?? Pomóżcie mi, bo tutaj to ja sie za duzo nie dowiem!!! Przepraszam, że sie tak rozpisałam!!

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta cz.3

Dziewczyny! Nie wytrzymałam- dzisiaj zrobiłam bete 7dpt Bhcg- 41,8 Progesteron- 58,9 Estradiol- 2149 Zrobiłam dodatkowo prolaktyne, bo czytałam, że ma związek z ciążą i mam wysoki wynik :-/ Prolaktyna- 805,3 (norma 102-496) poradźcie co to może znaczyć, zaczęłam się martwić. Licze na Wasze

Re: bardzo wysokie FSH

dziewczyny własnie odebralam dzisiejsze wyniki ( robione w 2dc - wywołanego duphastonem i ziołkami o. Sroki) FSH 31 - norma 1 fazy 3-12 estradiol 137 - norma 1 fazy 12-166 i co wy na to? to dobrze ze ten estradiol taki wysoki? to chyba wyklucza HTZ taki estradiol co? Nic juz nie wiem :(

Re: 14-latka nieregularne miesiączkowanie.

Miała robione TSH, FT3, FT4, anty-TPO, FSH, Estradiol, Progesteron, Prolaktyna, Testosteron, CRP, Próby wątrobowe, OB, Mocz, morfologia (gdzie dwa parametry leukocyty i hemoglobina wyszły trochę poniżej normy) - wszystko OK. Miała USG przez brzuch - jest jakiś pęcherzyk w jajniku, ale ginekolog

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Kama trzymam kciuki! Maracalka gratuluję chlopaczkow! Jesteś dzielna mamusia! Robin dopiero dzisiaj przeczytałam przez co przeszlas. Jejku współczuję, ale ten estradiol to rzeczywiście był w normie. Dziewczyny mi zrobili transfer przy estradiolu 6001 w Invikcie. Nie miałam na szczęście hiperki

Re: Drożne jajowody+endo+ciąża naturalna

Estradiol robiłam w 3dc i wyszedł w normie. Testosteron ponad rok temu i tez był w normie. Czy powinnam go powtórzyć? Estradiol również? Dziś poszłam zbadac progesteron, mam 22dc. Śluzu nie badałam, nawet nie wiedziałam, że można go badać. Jedyne co miałam robione to posiewy z szyjki macicy. Jakie

Re: Estradiol-jaka norma??

witam,ja mam napisane w wynikach norma dla kobiet po menopauzie od 10 do 40,wiec wedlug tych wynikow jest za wsoki,ja tez mam problem bo mam tez wysoki 466,9 i nie wiem w czym moze byc przyczyna tego

PROSZĘ O INTERPRETACJĘ WYNIKÓW, POMÓŻCIE! :(

TSH: 2,67 z 2014.05 2,58 z 2015.07 2,07 z 2015.10 anty-TPO 250,80 norma 0-34 anty-TG 22,41 norma 0-115 Witamina B12 472 pg/ml norma 197-771 FT4 1,50 (74,03%) norma 0,93-1,70 USG Tarczycy - zero zmian Estradiol 263,10 - 11 dzień cyklu FSH 3,13 - 11 dzień cyklu MAM 29 LAT. NIEPOKOJĄCE OBAWY

prośba o interpretację...moja gin mnie olała :(

Witajcie, moja Pani ginekolog mnie olała dzisiaj i nie wypowiedziała się w ogóle na temat moich wyników. Proszę o interpretację 14 dc (dzień później miałam owulację wg usg) FSH: 5,92 (norma: 4.7-21.5) LH: 43,81 (norma: 14-95) Estradiol: 578!!! (norma: 86-498) 23dc progesteron: 37,33 (norma: 1,7-27)

Re: Szczecin In Vitro cdn.

Właśnie ja też zawsze miałam mało co robione a tak na prawdę to wiesz czy teraz progesteron i estradiol jest w normie? Czy Luteina się dobrze wchłania? Bo takich badań Vitro nie robi a to bardzo źle. Człowiek się faszeruje a tak na prawdę nikt nie wie, czy zalecana dawka przepisywanych hormonów

Re: Lh, progesteron , temperatura

Mi lekarz patrzył też na estradiol i też na tej podstawie patrzył, czy była owulka. Ja na ok. 24h przed owulacją miałam LH 30 a norma taka jak u Ciebie (95). Progesteron lepiej zbadać na 7 dni po owulacji i na tej podstawie ocenić owulke.

Re: marcowe testowanie

hej, dziewczyny jak jest z tym badaniem estradiolu. Mój wynik w owu potwierdzonym monitoringiem to (13dc) to 288 wiem że norma jest od 85-499, ale co ten wynik dokładnie oznacza?

Re: Prośba o pomoc - złe wyniki, bezsenność, lęki

ilości fsh i za malo lh. Zdążyli sie tez ze bylo na odwrót. W dodatku we wpn estradiol jest w normie choc zazwyczaj jest on niski ale w normie. Nie tłumaczy to zatem problemu z estradiolem. Myślałam potem po lekturze cah po ang ze może jest to typ 17 niezwykle zadki w przypadku którego nie występuje

Re: zapytanie

boleć głowa . Co do kortyzolu robiony i z krwi i moczu - dobowa zbiórka. Środek normy. Acth powtórzone w grudniu wynik 16,1 norma do 46. Endokrynolog chce dać hydrokortizon - ale nie wiem jak ma się to do ciąży. ... można brać w czasie starań i potem? I czy jest sens? Hormony powtórzone

Re: Grupa wsparcia Wrocław

TSH ok.1?, ATPO,ATG,PRL,DHEAS,Androstendion, FSH,LH, Estradiol,Progesteron, Śluz,owulacja,grubość wendometrium, alergie, cholesterol,cukier,insulina,testosteron,SHBG to oczywiście wszystko w normach?

Re: Estradiol - jakie są normy i jak go podnieść

Taniu w laboratorium w ktorym ja robilam badania sa nastepujace normy: Estradiol 1. Faza folikularna 12-160 pg/ml 2. Owulacja 34-400 pg/ml 3. Faza lutealna 27-246 pg/ml

Estradiol - jakie są normy i jak go podnieść ????

Dziewczynki jezeli znacie normy estradiolu to napiszcie mi proszę. Robiłam w 3 dniu po owulacji (21 dc) i wynik to 48! Niski jak cholera, no nie?? Lekarz mi powiedział że przy estradiolu po owulacji poniżej 100 jest duże prawdopodobieństwo że ciąża obumrze, nie rozwinie się... A u mnie tak

Re: Proszę o pomoc

szwankuje. obecne wyniki z 12 d.c tsh = 2,805 0,35-550 ft3 - 3,45 -60,53%- 2,3 - 4,2 ft4 - 1,00 - 12,64% - 0,89 - 1,76 oprócz tego niskie LH bo 2,0 przy normie 1,9 - 12,5 dla tej fazy cyklu FSH - 5,8 przy normie 2,5 -10,2 Estradiol 55,6 przy normie 19,5 - 144,2 Progesteron 3,09 przy normie 0

estradiol i prolaktyna-czy w normie?prosze o pomoc

estradiol-186 prolaktyna-292 TSH - 2,160 czy sa w normie i jakie tabl antykoncepcyjne są wskazane przy takich wynikach. Dzieki

Re: In Vitro czerwiec 2015

Evulka myśle ze kolejne badanie pokaże wypadiona betę:))) a ja miałam sie nie stresować i tylko czekać na wyniki i oczywiście zaczął sie stres bo estradiol z dzisiaj ponad 7000!! Z zaznaczona strzałka ze ponad normę. Gdzie pare dni przed transferem był 200. Czekam teraz na telefon lekarza ale juz

Re: Estradiol - jakie są normy i jak go podnieść

Normy są dość szerokie i tak naprawde ciężko coś po nich wnioskować. Wyniki estradiolu najlepiej rozpatrywać łącznie z wynikiem USG. Po owulacji ciałko żółte produkuje estradiol i progesteron. Niskie poziomy któregokolwiek z nich po potwierdzonej na USG owulacji śiadczą o jego niedomodze. U ciebie

Re: in vitro wrzesien/październik'15 wątek szczęś

Cześć dziewczynki, ja tylko chciałam wtrącić ze moja hiperka mija, brzuch wrocił do normy, jajniki mniejsze, przynajmniej tak wyszlo na usg, ale tez przestaly mnie bolec podczas siusiania wiec jest postep, dostalam juz estradiol i progestereon, czekam na @ pozniej usg i decyzja o criotransferku

Re: Prośba o pomoc - złe wyniki, bezsenność, lęki

Podaje wyniki badań. Nie mam jednak jeszcze wszystkich. I nie ma podanych norm przy wszystkich wartościach. Morfologia ok poza nieco podwyższona HB, WBC,MCH, PCT Chloesterol 277 (<200) LDL 193 (<130) Glukoza na czczo 90 (74-106) po 120 min 105 (<140) Tsh 1,88 (0,35-4,94) ft4 (1

Re: estradiol i prolaktyna-czy w normie?prosze o

Nadal brakuje jednostek, kazde laboratorium ma swoj system. Ale TSH i Estradiol sa w normie (jesli brac pod uwage oznaczenia mojego labu), natomiast prolaktyna jest za wysoka (norma do 24 w moim labie), koniecznie sprawdz te jednostki. -- Kobieta powinna powstrzymac swoje kokieteryjno

Re: Jakie badania?

jurmik napisała: > W jakiej normie? Po menopauzie hormonów jest bardzo, bardzo mało, dlatego nie m > a już okresu, tyjemy, wiotczeje skóra, pojawiają się zmarszczki itp. czyli star > zejemy się. To co tu sprawdzać? w takiej normie: progesteron 0,1 - 0,41 ng/ml estradiol 10 - 56 pg

Proszę o interpretację

Witam, proszę Was o pomoc w interpretacji badań pobranych 7 dni po wzroście temperatury, czyli 7 dni II fazy (było usg potwierdzające owulację) Estradiol 933,4 pmol/l norma do 774 254/82 pg/ml norma do 211 prodesteron 66,22 umol/l norma do 86 20,79 ng/nl norma do 27 Prolaktyna 335,1 mu/l Bardzo

Re: Invitro-czerwiec/lipiec 2015

Hmm to szybko kazali Wam odstawić progynoe. Mi kazał jeszcze brać. Jak teraz przegladałam wyniki do estradiol miałam ponad 1000 po punkcji. Dużo ponad normę. Nie wiem czy brać jeszcze tąProgynove czy np 1 na dzień nie 2.... -- I ICSI: 18.06(7dpt):6,79, 19.06(8dpt):15,71, 22.06(11dpt):121,1, 24

Wyniki z dnia 06.02.2016 - Letrox 75

Witam na dawce 75 Letrox na której jestem od 07.2015 - oto moje najnowsze wyniki z 05.02.2016: TSH - 1,00 norma (0,350 -4,940) FT3 - 2,53 norma (1,71 - 3,71) - 41.00% FT4 - 1,13 norma (0,70 - 1,48) - 55,13% dla przypomnienia wyniki z 17.09.2015 (L75): TSH - 0,87 norma (0,350 -4,940) FT3 - 2

co to za wynik ?_ wysoki estradiol

Cześć Dziewczyny ! odebrałam dzisiaj wyniki - Estradiol II. Mój wynik 1502,00 pg/mL nie mieści się w żadnej z norm. A normy mam podane takie: 12,50 - 166,00 faza folic 43,80 - 211,00 faza lutealna 85,80 - 498,00 owulacja Proszę o komentarz.

Re: Jaka jest prawidłowa norma badania estradiolu

Mysle ze warto powtorzyc to badanie. A ktorym dniu cyklu najlepiej jesli moje sa dlugosci 31-35 dni?

Re: Czy taki estradiol jest w normie????

Jak długie masz cykle? Jeśli normalne to powinno być już po owu. 6-8 dzień po owulacji powinno być E2 >=100 pg/ml (367 nmol). 1 pg/ml = 3,67 nmol/l. Prolaktyna: PRL 3-15 ng/ml wynik idealny 15-20 ng/ml wynik dobry (leczenie tylko w wąsko wybranych przypadkach) 20-25 ng/ml łagodna hiperprol

Niski LH i stosunek LH do FSH. Co to oznacza?

,33 ( 1-1,6) Estradiol 56,36 (norma f pecherzykowa 12,5 - 166) anty TPO 5,9 ((norma 0-35) Stosunek LH do FSH jest 0,44. To chyba stanowczo za malo prawda? Do lekarza ide dopiero w lipcu i do tego czasu chyba zawalu odstane przez to :) Czy przez to niskie LH moglam jeszcze nie zajsc w ciaze? Staramy sie od

Re: 2-4 dzien cyklu na badania?

Ale widzisz, ze wsrod tych badan sa hormony plciowe, w tym estradiol?:-) Wszystko zostali zrobione za jednym zamachem. Dla estradiolu i czesci plciowych wazne ze 2-4dc. a dla reszty nie. Rob badania tarczycowe nie ogladajac sie na termin. --

Re: prośba o interpretację cyklu, clo

Zrobiłam badania. Oto wyniki : Estradiol E2 26,5 pg/ml norma- 12,5-166 FSH 2,9 mlU/ml norma-2,5-10,2 LH 3,4 mlU/ml norma – 1,9-12,50 Stosunek FSH do LH 1,17 badania wykonane w 3 d.c.

Jaka jest prawidłowa norma badania estradiolu?

Witam Was serdecznie - czy któraś z Was robiła to badanie? Mój wynik to 20 pg/ml w 3dc przy tym wyniku jest adnotacja "low", a w zakresie normy pod badaniami w fazie folikularnej 20.0-160 i zglupialam. Nie bylam jeszcze u lekarza z tym wynikiem. Może ktoras z Was bedzie umiala mi pomoc?

interpretacja badań hormonalnych

Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć Zrobiłam badania w 7dmym dni wyższych temperatur (10 dni wcześniej usg potwierdzające owulacje) Estradiol 933,4 pmol/l norma do 774 254/82 pg/ml norma do 211 progesteron 66,22 umol/l norma do 86 20,79 ng/nl norma do 27 Prolaktyna 335,1 mu/l Bardzo proszę o jakąś

Re: in vitro lipiec/ sierpien 2015

Dziewczyny dziękuję:) Jestem taka szczęśliwa :) Dla mnie te wyniki bety są piękne :) I rosną !!!!!Widząc wczorajszy wynik bety jeszcze nic nieczułam ale jak lekarz po obejrzeniu wyników estradiolu i progesteronu powiedział ,że są w normie (a przy takich dawkach leków gdyby zarodka niebyło lub by

Re: Jaka jest prawidłowa norma badania estradiolu

magda_bb napisała: > Mysle ze warto powtorzyc to badanie. A ktorym dniu cyklu najlepiej jesli moje > sa dlugosci 31-35 dni? Ja przy cyklach 28-32 dniowych badanie powtórzyłam dokładnie w 14dc. Ekspertem nie jestem :) wiec najlepiej skonsultuj sie z lekarzem (chocby telefonicznie) ale ja na

Re: Moje nowe wyniki

,0-16,0 Estradiol i prolaktyna OK czekam tylko na wynik b12. Proszę o wskazówkę, co mam robić? czy mam anemię? Moja dr gdy zobaczy, ze wyniki są w normach lab. napewno nie zleci mi suplementacji. Zresztą sama robiłam te badania, ona nic nie zleciła. co z D3 i żelazem? Jakie dawki mogę wziąc na początek? Dziękuję.

Re: Złożony problem

01.2016 3dc kolejny cykl LH 25,5 % 5,0 (2,4-12,6) mIU/ml faza folikularna FSH 26,7 % 5,9 (3,5-12,5) mIU/ml faza folikularna Estradiol 19,31 % 55 (12,4-233) pg/ml faza folikularna 01.2016 USG tarczycy Płat prawy

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna

sylunia9 jeśli chodzi o normy estradiolu przy podjęciu decyzji o punkcji to liczy się 150-200 jednostek estradiolu na jeden dojrzały pęcherzyk czyli liczysz takie większe, czyli według mnie jest ok, po której jesteś kontroli usg?

14-latka nieregularne miesiączki, plamienia

, anty-TPO, FSH, Estradiol, Progesteron, Prolaktyna, Testosteron, CRP, Próby wątrobowe, OB, Mocz, morfologia (gdzie dwa parametry leukocyty i hemoglobina wyszły trochę poniżej normy) - wszystko OK. Miała USG przez brzuch - jest jakiś pęcherzyk w jajniku, ale ginekolog twierdzi, że to OK (tak też mówiła

Chyba cos jest nie tak, proszę o interpretację

Witam, Proszę o interpretację wyników: TSH 0,06 norma 0,270 - 4,20 FT3 3,99 3,1 - 6,8 FT4 15,1 12 - 22 prolaktyna 134 102 - 496 Estradiol 69 12,5 - 166 Androstedion 3,6 0,75 - 3,89 Leczę się u endokrynologa, biorę Letrox 50 i 1

Re: 2-4 dzien cyklu na badania?

Mozesz dac linka gdzie to przeczytalas? 2-4 d.c robi sie estradiol. Wymienione badania mozna zrobic dowolnie. -- forum.gazeta.pl/forum/w,94641

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Ja mam amh 2,4 niby w normie ale mogloby byc lepiej. Szlam dlugim protokolem i teraz ze wzgledu ma endometrioze też muszę miec dlugi. Stymulowali mnie 12 dni menopurem, za kazda wizyta zwiekszajac dawke bo estradiol mi wolno rosl i malo jajeczek roslo. Skonczylo sie na menopurze po 300 jm, 6

Re: Czy da się wyleczyć Hashimoto u psychologa?

:] Progesteron 0,75 przy normie 1,70-27.00 Prolaktyna 37,7, norma 1,4-24,2 Estradiol 338, norma 43,8-211. > Kortyzol ładny Ci wyszedł :) A czemu? :>

Wyniki badań

.97 ESTRADIOL 34,16 PROLAKTYNA 16,98 norma podana 5,18-26,53. Co myślicie jest coś do poprawy? Progesteron zrobie w 21 dc czy jeszcze inne badania wykonać? -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/iv09i09k8k07c44w.png

Ból kości i stawów

, zwłaszcza w nocy - nie mogę spać). Mam je od dawna, kiedyś sporadycznie (tylko na zmiany pogody), a teraz prawie codziennie. Do tego osłabienie. Nic nie puchnie. Temperatura w normie. Choruję na Hashimoto (biorę Euthyrox) i endometriozę (minipigułki - pigułki anty tylko z progestagenem bez estradiolu

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna

Dziewczynki czy estradiol powyżej 1000 przy pęcherzykach 19,17,15,13 to dobra norma? Jak to oceniać? W oczekiwaniu na punkcje .

interpretacja wyników poziomu Estradiolu i Prolakt

Wykonywałam badania hormonów kobiecych w fazie lutealnej. Zaniepokoił mnie wynik Estradiolu 226,0 pg/ml (norma 31,0 - 136,0) i Prolaktyny 697,6 mlU/l wg (norma 132 - 498). Czy podwyższony poziom tych hormonów może być powodem niemożliwością zajścia w ciążę? Dodam, że staramy się od roku...... nie

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Dziewczyny-jestem w trakcie badan znalazlam dobrego endokrynologa bo ciagle szukalam przyczyny dlaczego tak sie stalo jak sie stalo..wszystkie badania ze tak powiem "kobiece"byly ok czyli tarczyca,fsh.tsh,ft4 estradiole itp ze nawet P.Radwan nie wiedzial co jest grane ale zaczelam robic hormony

Re: euthyrox - komu pomógł? w jaki sposób?

to jasne, że mam małą wiedzę. ale Ty też się niczym szczególnym nie popisałaś. ferrytynę i b12 to ja badałam zanim miałam diagnozę. ze względu na dietę. d3 z trzy razy od diagnozy o hashimoto. do tego standard pakiet tarczycowy plus przeciwciała, progesteron, estradiol, prolaktyna, parathormon

Re: MARZEC 2014

ciąży...ja mowie ze nie...a ona na to ze o co mi chodzi?? Estradiol może taki być! kurnaaa....czyli co? od 200pg/ml a najlepiej 300pg/ml to dla kogo te normy i po co? skoro takie podejście jest do norm... OBŁĘD!

wyniki badań

witam! Czy ktoś mógłby zerknąć na moje wyniki z 4dc: Estradiol: 18,23 pg/ml FSH: 9,53 mIU/ml LH: 5,04 mIU/ml normy podane z laboratorium takie jak większość dla fazy pęcherzykowej czyli : Estradiol : 12,5- 166 FSH: 3,5-12,5 LH: 2,4-12,6 Wydaje mi się że to kiepskie wyniki.... Co o tym sądzicie?

Re: Prośba o interpretacje wyników.

poszperałam w wynikach i znalazłam jeszcze takie z hormonów robione w 3dc FSH 6,98 mIU/ml (3,5-12,5) LH 3,38 mIU/ ml (2,4-12,6) Estradiol 29,98 pg/ml (16,2-313) DHEA S 267,90 ug/dl ( 98,8-340) TESTOSTERON 53,19 ng/dl (6-82) KORTYZOL 22,90 ug/dl !!!!!!! DHEA 87,55 ng/ml (1

Re: STYCZEŃ 2014 - testowanie

Kochane pomóżcie. Odebrałam wyniki (3dc). Wszystkie chyba ok oprócz jednego. Estradiol mam 18, a norma do tego dnia cyklu wynosi od 80 w górę. Wiecie coś na ten temat? Jestem załamana :(

14-latka nieregularne miesiączki (po 4 latach)

- czasami dwa dni czasami pięć, czasami dwa dni, dwa dni przerwy, i znowu dwa dni. Czasami okres jest obfity i trwa 5 dni czasami bardzo mierny i trwa 10 dni. I tak jest bardzo różnie. Robiła badania z krwi (miała robione TSH, FT3, FT4, anty-TPO, FSH, Estradiol, Progesteron, Prolaktyna, Testosteron, CRP

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna

norma LH <2 i E2<40 Ja pierwsze badanie robiłam w 1 d.c. i miałam 2,58 a estradiol 47,28 lekarz kazał mi nadal brać gonapeptyl (idę długim protokołem) i powtórzyć wyniki po dwóch dniach wyszło mi LH4,97 a estradiol 21,22 - czyli estradiol w normie a LH hmm sama nie wiem wysłałam eskę i

Re: wyniki badań

wyniki męża są dobre a badania robiłam w 3 dc.Prolaktyna ,tarczyca,estradiol,dhea,kortyzol,są w normie.U mnie stosunek lh i fsh jest 2,5.

Estradiol 29.2 pg/ml???

Dziewczyny, doradźcie, bo zgłupiałam! Zrobiłam badanie w 3dc, wynik estradiolu = 29.2 pg/ml Normy napisane obok wyniku, dla fazy folikularnej "do 160". W internecie wyczytałam o innych normach... wg krótych mój poziom estradiolu wydaje mi się troche niski.... Co o tym sądzicie???

Re: Jest mi źle

normie: 250,70 mlU/I, progesteron 5,44 na/ml, estradiol 210 pg/ml .... Podane na badaniach, że w granicach normy. Za duży testosteron 53,84 na/dł a norma to 8,4-48,1. Dziś mój 35 dc. @ brak, śluz biały, test negatywny. Błądzę jak jasna cholera

Nasienie kto pomoże?

Naiwna jestem wiem...ale mam nadzieje że ktoś miał podobnie i udało się suplementami podnieść troche wyniki... Oto badanie mojego M: HORMONY: Fsh: 34,23 (norma 1,5-12,4) Lh : 17,52 (norma 1,7-8,6) Prolaktyna: 12,68 (4,04-15,02) Estradiol : <5 (norma 7,63-42,59) Testosteron : 367,50 (norma 249

Re: inseminacja październik

w takim razie kolejne pytanie do mojego lekarza to czy niski poziom estradiolu rzeczywiście wskazuje na to, że pęcherzyki są puste. Muszę chyba pozapisywać sobie te pytania, bo mi się nazbierało. Jak robiłam badanie estradiolu to u mnie norma była od 65, ale nie pamiętam do ilu. Też uważam, że

Re: Estradiol - wszystko co wiecie o tym hormonie

kotkowa widzę, że na innych normach się opieramy ale może coś doradzisz. U mnie Estradiol 40,66 przy normie 18-147.

Re: Pobadajmy działanie testów owulacyjnych. Lis

wracam do gry...zribilam dzisiaj badania z krwi fsh estradiol lh prl, estradiol bardzo wysoko nawet poza norma na okres okoloowulayjny, LH tez bardzo wysoko wiec owulacja przede mna a nie tydzien temu jak myslalam, sluz bj mokro

Re: LH, FSH + Estradiol

no tak z rozpędu nie podałam norm...poprawiam się: FSH wynik 4.22 mIU/ml normy 3,03 - 8,08 LH wynik 7,25 mIU/ml normy 1,80 - 11,78 Estradiol wynik 57 pg/ml normy 21 - 251 PRL wynik 8,05 ng/ml normy 1,9 - 25

kolejna część wynikow

Robione 3 dnia cyklu Fsh 7,9 norma 2,8-14,4 Estradiol 124 0-160 Żelazo 66 60-180 spadło z 83 w 2 msc Sód 141 135-145 Potas 4,61 3,5-5,3 Cholesterol 133,1 115-190 Trójglicerydy 135,5 40-150 Ob 20 norma 0-15 ost miałam 16 Crp 2,1 0-5 ost miałam 5,9 Czekam jeszcze na anty tg progesteron i

Re: marcowe testowanie

Nie bój się... Ja miałam progesteron w normie doo tej pory ale niestety na jego skoki ma wpływ stres. Ponieważ sama doprowadziłam do tego siła woli że mi się @ zatrzymała to mam zbadać powtórnie. Ale jak masz w miarę regularne cykle to raczej nie powinno być z tym problemu. A badałaś estradiol? On

Re: moje wyniki-tarczyca

moze napisze nowe wyniki- tamte byly krotko przed tym jak bylo poronienie :-((( 3 dzien po owulacji: E2 (Estradiol) 56,00 pg/ml Norma: > 15 pg/ml Progesteron 6,60 ng/ml Norma: 0,1 - 150,0 ng/ml 6 dzien po owulacji: E2 (Estradiol) 40,00 pg/ml Norma: > 15 pg/ml Progesteron 10,00 ng

Interperacja badań hormonalnych! Pomóżcie!

poza normą, przy czym estradiol dużo poza normą. Co to może oznaczać? Dodam, że jestem pare dni przed planowaną datą miesiączki i z czego sie orientuje poziom hormonów właśnie powinien być obniżony. Co o tym sądzicie?

Interpretacja wyników badań hormonów! Pomóżcie!

poza normą, przy czym estradiol dużo poza normą. Co to może oznaczać? Dodam, że jestem pare dni przed planowaną datą miesiączki i z czego sie orientuje poziom hormonów właśnie powinien być obniżony. Co o tym sądzicie?

Re: do Martki35

brenya - może powinnam się skonsultować z innym lekarzem? W zasadzie oprócz estradiolu, który mam za niski 18 dla normy od 80 to resztę badań mam w granicach norm loboratoryjnych. Poprzednią ciążę 14 lat temu przeleżałam z duphastonem. 3 lata temu biochemiczna. Zastanawiam się czy te proszki nie

Re: inseminacja październik

zoselin1987 napisała: > w takim razie kolejne pytanie do mojego lekarza to czy niski poziom estradiolu > rzeczywiście wskazuje na to, że pęcherzyki są puste. > Muszę chyba pozapisywać sobie te pytania, bo mi się nazbierało. > Jak robiłam badanie estradiolu to u mnie norma była

wyniki, prośba pilna o interpretację!

(kilkumiesięcznymi) gdzie występowały krwawienia. estradiol 11 - jak przy menopauzie, 2 lata temu miałam 36 progesteron 0,46 - również spadło o połowę w ciągu 2 lat prolaktyna 7,5 norma od 5 do 35 - dwa lata temu 15. FSH 2,71 norma od minimum 3 co sądzicie o tych wynikach? robić przeciwciała?

badania

Witajcie staramy się z mężem o drugie dziecko ale że efektów brak wybraliśmy się na badania. Oto moje zrobione w 4dc FSH 9,67 mlU/ml normy do 10,2 LH 17,47 mlU/ml normy do 12,5 estradiol 24,39 pg/ml normy 27-122 widzę że lh za wysokie a estradiol za niski, czy to może świadczyć o pco? Do gina

Re: inseminacja październik

przed iui miałam estradiol 796,8 pg/ml przy dwóch lub trzech pęcherzykach (nie pamiętałam dokładnie ile ich było), a w normie jest przy fazie owulacji od 85,5 do 498 pg/ml przy jednym pęcherzyku. Moim zdaniem warto zbadać estradiol przed każdą iui.

Re: Starania na poważnie

Hej dziewczyny, mam wielką prośbę o interpretacje wyników 3 dc FT3 4.59 pmol/l norma 4.0-8.3 pmol/l FT4 15.49pmol/l norma 9.0-20.0 pmol/l PRL 68,58 ng/ml norma 1.9-25 ng/ml TSH 2,93 ulU/ml norma 0,25-5.00 ulU/ml Estradiol 23,63 pg/ml norma <20-84 pg/ml FSH 3.93 mIU/ml norma 3-14,4 m

NOWE WYNIKI BADAŃ, fsh lh, estradiol itp

witam, dzisiaj byłam zrobić badania zlecone mi przez panią doktor, wizytę mam za długi czas a kompletnie nie mam pojęcia co te wyniki moga oznaczać, chciałabym sie dowiedziec czy raczej wszystko w normie? Badałam sie w 7dc Wapń 10 mg/dl (9,08-10,48) Prolaktyna 333,69 mU/l (108,8-557,1) Estradiol

Re: Cykle-prolaktyna-może ktoś wie

, brak snu itd naprawde bardzo wpływają na cykl. Zrób estradiol w 2 dniu cyklu i progesteron 7 dni po owulacji (dobrze by bylo gdybyś probowala ja namierzyć w danym cyklu, jrsli nie to zrób progesteron w 21) i jesli nie odbiegaja od normy to nie martwilabym sie tymi cyklami. -- "Lekarz czy naukowiec

Re: in vitro maj 2014

Tak sprawdzała ale wiem tylko że w normie. Czuje sięttrochę lepiej, brzuch mnie boli coraz mniej, jajniki też, przeważnie czuje tylko bezbolesne pulsowanie, pewnie pod naporem krwi. Cieszę się bo bete badalam w poniedziałek a dziś środa i pięknie wystrzelila. A z tymi plamieniami to chyba taki urok

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz.

bardzo wdzieczna ,gdybyście mi na nie odpowiedziały.Zauważyłam ,że prawie normą jest dla Invicty podawanie 5 dniowej blastocysty. Wy obie miałyście podane 3 dniowe zarodki.W jakim momencie dowiedziałyście się w którym dniu nastąpi transfer i dlaczego.Wiem ,że dla agnes1406 było to pierwsze podejście a

Re: in vitro maj 2014

Letka1. Aas.aa ma rację - takie zachowanie jest chyba normalne w naszym stanie. Ja sie okropnie kłuciłam z mężem przed samą punkcją. Miałam wszystkiego wtedy dość a Jego w szczególności. To musiały być hormony... Teraz wszystko jest ok;) Zobaczysz, estradiol wróci do normy, to i Ty będziesz

Re: sierpniowo/wrześniowe in vitro 2014

Plinko, Głowa do góry...moja beta była też jedna z tych przeciętnych a każda ciąża jest ciut inna i ma swoją dynamikę. Mój estradiol tydzień temu wynosił 2660 pg/ml ( przy 3x1 estrofem 2 mg)...wg tabeli z normami to w I trymestrze ciąży powinno być od 215 do >4300...ostatnio jak byłam u

Niedoczynność przysadki mózgowej?

Witam. W 4dc zrobiłąm badania hormonalne i nie wiem czy są w normie? Jedni mówią że są w porządku, inni że nie. Rodzinny stwierdził że stosunek LH do FSH jest zły, z kolei endokrynolog stwierdził że jest dobry, że moge starac sie o drugie dziecko. Jestem w kropce bo nie wiem co mam mysleć. TSH ľ

Re: sierpniowo/wrześniowe in vitro 2014

Nadiuska , pięknie rozpoczęłaś stymulację. Trzymam kciuki żeby estradiol nie przekraczał norm a pęcherzyki rosły ładne i pełne. Położona mówiła że mamy przyjść juz na 10:00 na rozmowę z lekarzem przed transferem ale nie dopytałam z jakim. Nie wiesz Nadiuska z kim się rozmawia, z embriologiem czy

Re: AMH 0,4, czy to już koniec?

Witaj! Jesli tak jest ze lekarz juz Cie skreślił przez te badania to zapomnij o nich. Wylecz tylko te toksoplazmozę. I tak dobrze ze masz ja przed ciaza. Koniecznie wylecz. Powiem Ci szczerze ze miałam gorszy wynik amh 0,2 i fsh gorsze bo az miedzy 22-23. Ty masz ten ważny hormon w normie! 8 z

Re: Szczecin-vitro NFZ 2013/2014 cd

Jeny podnawka przykro mi ściskam mocno i bądź dobrej myśli, wszytko sie ułoży... Życie jest nie sprawiedliwe na maksa.. ja w srode wizyte mam i zobaczymy co dalej.. Mam jakieś dziwne plamienia tak tydzień po owulacji robilam progesteron i 20 prawie wiec w normie estradiol niby tez wiec nie wiem co

Re: dobre wyniki a tu nic...

mam wyniki z 20 dc: TSH 2,19 mlU/l FSH 1,9 lU/l LH 4,4 lU/l estradiol 117 ng/l progesteron 15,5 ug/l normy do powyzszych takie same jak z wczesniejszych wynikow co o tym myslicie?

Re: dobre wyniki a tu nic...

Te badania są ok, ale jeżeli dla estradiolu masz normy tak jak u nas to jest za niski. Mogą nie rosnąć jajeczka. Druga sprawa musisz zrobić monitoring cyklu. Po roku starań jest już ku temu czas. Wiesz kiedy masz owu? Robisz testy lub badasz temperaturę? Podaj jutro wyniki reszty. Zobaczymy jak u

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - estradiol norma

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin