fartuch

Fartuch - ubranie ochronne, krojem najczęściej zbliżone do płaszcza. Stosowane wszędzie tam, gdzie wymagają tego zasady higieny lub możliwe jest zabrudzenie, czy też zniszczenie odzieży (np. w szpitalach, laboratoriach, na halach produkcji maszyn, rzeźniach).Najpowszechniejsze są fartuchy zakładane są od tyłu, zapinane guzikami od przodu. Wyjątek stanowią fartuchy frontowe zakładane od przodu i

... czytaj więcej o fartuch na pl.wikipedia.org

Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Witam, ja również jestem kolejnym który nie sprawdził wcześniej opinii sklepu fartuchy-kuchenne.pl. 6 stycznie złożyłem zamówienie, na maile nie odpisywali, dopiero kontakt przez fb okazał się skuteczny, teoretycznie rozmawiałem z Panem Krzysztofem, na początku stwierdził że sąsiedzi odebrali

Re: Kuchnia - fartuch

Pomalowałabym całą ścianę białą farbą ceramiczną i nie bawiła się w fartuchy ;) Jaka wys. będzie miała ta szafka nad lodówką?

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

forum.gazeta.pl/forum/w,583,159193988,159200053,Re_Fartuch_do_gotowania.html -- http://www.gify.net/cat-swiateczne-buzki-i-emotikony-300.htm http

Re: Kuchnia - fartuch

Diatrymo, bardzo dziekuje :). Ten podzial z prawej strony wyglada super. W jakim sensie przedluzyla szafke? Czy chodzi o przedluzenie frontu? A jesli chodzi o fartuch, to czy dorobienie go w pozniejszym czasie nie zje mi 2-3 centymetrow z blatu?

Re: Kuchnia - fartuch

Poczatkowo planowalismy go z plyty pomalowanego na czarno, ale w polaczeniu z ceglami po drugiej stronie i drewnianym blatem to chyba zbyt wiele? Z drugiej strony, na tej inspiracji sklejka w fajny sposob wyznacza polke. Pozniej myslelismy o farbie, ale pomalowany mial byc tylko fartuch pomiedzy

Re: Kuchnia - fartuch

płytszą, żeby wentylacja u góry lodówki nie była zakryta przez szafkę tylko powietrze mogło swobodnie w górę płynąć. U Ciebie tak można zrobić, bo nie masz zabudowy do sufitu. A co do fartucha to cienka sklejka 6 mm przyklejona do ściany raczej nie zje 2-3 cm. O ile będzie w miarę równa ściana ;) Marmur

Re: Kuchnia - fartuch

Fartuch zawsze można dorobić :) Proponuję taki podział: fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3844255,5,14,77059,rennie6a,rennie6a.html przy czym bardziej ten z prawej strony ;) Męczy

Re: Kuchnia - fartuch

myslelismy o farbie, ale pomalowany mial byc tylko fartuch pomiedzy sza > fkami, a teraz > gornych szafek nie bedzie, a wydzielanie jakichs pasow farba na scianie nie jes > t chyba dobrym > pomyslem. Jak nie, jak tak. Zajrzyj do Rosiczki i Fragole. To bardzo dobry pomysł, bardzo. >

Fartuch Ingi z "Przyjaciółek" gdzie kupię?

No właśnie...dziewczyny czy któraś z Was może wie ,gdzie kupić fartuch kuchenny :) jaki nosi w swojej cukierni Inga z "Przyjaciółek"? Nie mogę znaleźć zdjęcia ,żeby wkleić...chodzi o szary fartuszek w groszki z nadrukiem muffinki na piersiach.Bardzo proszę o pomoc :)

Milgram - rezultat wersji 'bez fartucha'

Witam, jestem studentem psychologii i mam mały problem ze znalezieniem dokładego wyniku procentowego eksperymentu Milgrama w wersji 'bez fartucha laboratoryjnego'. Jestem pewien, że był on o wiele niższy od pierwowzoru ale potrzebuje dokładnego procentu. Wynik jest mi potrzebny jak najszybciej; nie

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Dzisiaj otrzymałam fartuch (przesyłka za pobraniem - dlatego wysłali) jest straszny 20 zł za niego bym nie dała, materiał bardzo niskiej jakości, obszycie straszne, ale szczerze po tych komentarzach wole nie odsyłac bo moge juz nic nie zobaczyć. Nikomu nie polecam tej sklepu

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Witam, jestem kolejną ofiarą, żałuję że nie przeczytałam tego wcześniej, dużo zamawiam w internecie ,ufam sklepom i nigdy mnie nie oszukano. Oczywiscie wysyłam info na wcześniej podany mail, czekam na fartuch prawie dwa miesięcy.. Ta osoba musi być pokarana.

Fartuch do gotowania

Poszukuję dla 6-latka, jakoś ubogo w sklepach albo ja słabo szukam. Przy czym nie chcę wydawać zbyt wiele na ten cel ;) Pomożecie?

Re: Fartuch do gotowania

Zapomniałam dodać że w komplecie z czapką . -- http://lilypie.com http://lb3f.lilypie.com/TikiPic.php/yT439Ec.jpghttp://lb3f.lilypie.com/yT43p2.png

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Szanowni Panstwo, wszelkie informacje prosze nadsylac na adres: zamowienia@fartuchy-kuchenne.pl lub zamowienia@sekretnysklepik.pl. Sklep jest dostepny od pon do pt w godz 10ta - 15ta. Prosze sprawdzic wpisany adres, moze jest jest blad w adresie, moze program pocztowy wpisuje (z pamieci) bledny

Re: Fartuch do gotowania

Zajrzyj do tesco , za grosze ( chyba 12 zł) są w dinozaury dla chłopców , a teraz także świąteczne w bałwanki . -- http://lilypie.com http://lb3f.lilypie.com/TikiPic.php/yT439Ec.jpghttp://lb3f.lilypie.com/yT43p2.png

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Poniewaz admin skasowal moj poprzedni post z godz 14tej z minutami - wpisuje go jeszcze raz . Dzien dobry, nazywam sie Katarzyna Pasterczyk i jestem wlascicielka sklepu internetowego fartuchy-kuchenne.pl, co mozna przeczytac w zakladce regulamin na stronie sklepu. To bedzie moj jedyny, pierwszy i

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Panstwo prawde. Tym samym koncze dyskusje. Nie bede Panstwu wiecej odpowiadac. Zapraszam do kontaktu telefonicznego i mailowego na adresy wskazane na stronie glownej fartuchy-kuchenne.pl

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

. Jesli popelniamy jako sklep blad, ja jako wlascicielka za to ponosze pelna odpowiedzialnosc. W kazdym zakresie. Zatem jesli popelnilismy zaniechanie realizujac Pana zamowienie - wyjasnie je osobiscie. Prosze sie z nami skontaktowac. Zapraszam. Nota bene - Fartuchy sa rzeczywiscie bardzo ładne , uszyte

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Podpiełam się pod dyskusje na fb. Też czakam na zamówienie juz ponad miesiąc, którego oczywiście nie ma a na maile nie odp. Wysłali Pani to potwierdzenie przelewu?

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Dzień dobry. Nazywam się Katarzyna Pasterczyk i jestem właścicielką sklepu Fartuchy-kuchenne.pl (co mozna przeczytac w regulaminie sklepu na jego stronie www). To będzie pierwszy i jedyny mój osobisty komentarz na tym forum dotyczący mojego sklepu: Szanowni Państwo: czytajcie regulamin, odbierajcie

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

W poniedzialek wieczorem zlozylam zamowienie na fartuch za pobraniem, napisalam maila z zapytaniem czy dotrze w tym tygodniu. Odpowiedz dostalam we wtorek rano, ze fartuch bedzie w srode. Dzis sroda ,o 9 rano kurier przywiozl fartuch:) pozdrawiam

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

zapraszam do wątku na fb założyłam grupę oszuści internetowi! nie polecamy! tak proszę wypowiedzcie się, aby przestrzec innych.

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Witam, dwa miesiące temu złożyłam zamówienie, miesiąc temu zażądałam zwrotu pieniędzy i nie otrzymałam ani jednego, ani drugiego. Wczoraj rozpoczęła się dyskusja na ich profilu na fb, z której dowiedziałam się, ze to wszystko to wina klientów, bo nie odbierają paczek, no i banku, ze nie dostałam zwr

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

potwierdzenia przelewu oczywiście nie dostałam podobnie jak i przelewu co było do przewidzenia. Ale w regulaminie widnieje notka że ów sklep ma 14 dni na zwrot kasy, u mnie to mija w ndz. Ale u was już minął czas, więc śmiało zgłaszajcie na policji, im więcej osób zgłosi tym lepiej, połączą te spraw

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Zamówiłam fartuch 22 II fartucha nie ma do dnia dzisiejszego i pieniędzy też. Nie odpowiada na maile i telefony. Uczciwi ludzie muszą zapracować na pieniądze a nie oszukiwać innych. Dlaczego ten sklep wciąż figuruje na stronie skoro od jakiegoś czasu są problemy z tą Panią a właściwie jej sklepem?

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Witaj, proszę o kontakt na mój adres mailowy klouzi@wp.pl rozmawiałam już kilkoma osobami i czekamy na ruch p. K co zrobi a później sami zdecydujemy co zrobić aby odzyskać kasę. więcej napiszę w mailu. Pozdrawiam

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

też dalam się nabrać, i popłynęłam 170zł. już spisałam tą kase na straty- zamówienie było złożone miesiąc temu, poczytałam wpisy na tym forum po fakcie i wpisy na fb, które od razu kasują. Zgłaszał już ktoś ten fakt na policje? nie wiem czy iść, czy policja podejmuje jakiekolwiek kroki?

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

ja również odradzam, zapłaciłam z góry niby 48 h od płatności wysyłają, mineło ponad 13 dni, napisałam na maila cisza, zadzwoniłam poczta głosowa, napisałam na ogólnym na fb od razu reakcja. Niby kurier u mnie był 3 razy, taka wtopa sklepu ze kurier na moim rewirze to moj dobry znajomy bo to dpd i n

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

A jak dostałaś fartuch to dostałaś jakiś paragon, fakturę? Masz dane tej firmy, nip?

Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie kupię?

Czy stacjonarnie jest jakaś szansa? -- Cierpię, ale jeszcze mam nadzieję, że przylecą piraci bombowcem i bogatym zabiorą pieniądze, a na pięknych założą pokrowce.(Kabaret Potem)

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Szanowny Panie, Szanowny Państwo - wobec rozpowszechniania na tym forum nieprawdziwych oraz naruszających dobra osobiste informacji - dotyczących moich Klientów: Fartuchy-kuchenne.pl - uprzejmie Państwa informujemy iż składamy indywidualne pozwy przeciwko każdemu kto narusza prawo, godzi w dobre

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

zaczniemy się denerwować. Mam nadzieję, że wszystkie zamówienia będą zrealizowane, a w handlu jak w życiu- czasami są problemy. Bądźcie dobrej myśli, a Pani Kasia pewnie wyciągnie z tego jakieś wnioski, bo jej fartuchy są NAJPIĘKNIEJSZE!!!! Dajcie Jej szansę!

Re: fartuchy kuchenne - gdzie?

Ja kupuję tutaj: Tekst linka . Ich atutem jest to że oprócz dużego wyboru fartuchów i ogólnie odzieży gastronomicznej istnieje możliwość haftowania. Przez co nie muszę po każdym praniu kupować nowego fartucha ;-)

Re: fartuchy kuchenne - gdzie?

Fartuch "gastronomiczny" kupiłam na allegro. Jest z grubej bawełny, szybko schnie, kolor (bordowy) się nie spiera.

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

, Szanowny Państwo - wobec rozpowszechniania na tym forum nieprawdziwych oraz naruszających dobra osobiste informacji - dotyczących moich Klientów: Fartuchy-kuchenne.pl - uprzejmie Państwa informujemy iż składamy indywidualne pozwy przeciwko każdemu kto narusza prawo, godzi w dobre imię firmy oraz przyczynia

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Kupuje wiele przez internet i prawie w kazdym sklepie doliczaja za dostawe za pobraniem, to naturalne. Ja zamowilam w tym sklepie fartuch w krate i dostarczyli o czasie i bez problemow. Dziwie sie ze jest tu tyle anonimowych wypowiedzi. Przekonalam sie sama zamawiajac wszystko obylo sie bez

Re: Kuchnia - fartuch

Na starsze zdjęcia Rosiczki zerknij ;) fotoforum.gazeta.pl/5,2,rosiczka.k,5.html

Re: Kuchnia - fartuch

Też wybrałabym ten podział z prawej strony. Blachy do pieczenia wysoko owszem, ale deski do krojenia to chyba warto mieć bardziej pod ręką czyli gdzieś niżej. ;-)

Re: Kuchnia - fartuch

Czyli idziemy w minimalizm? Moze faktycznie nie ma co kombinowac... Ta szafka bedzie jakas symboliczna, ok. 25 cm, wiec ustalilismy, ze bedzie OK na blachy do piekarnika, deski do krojenia i takie tam.

Re: Kuchnia - fartuch

Zerkam, zerkam, dziekuje dziewczyny :). Teraz mam zagwozdke: szary czy czarny? Szary przy drewnianym blacie wyglada cudnie. Podloga bedzie antracytowa, to moze jednak na scianie czarny. I tak sobie mysle, ze ten malowany pas jest tez troche retro, a wiec w polaczeniu z cegla, da kuchni troche ta

Re: Kuchnia - fartuch

Dziekuje :). Faktycznie niezle to wyglada :)). Pomiedzy zabudowa a oknem planuje polki z kwiatami i ziolami, i wlasnie z tego powodu jakos nie bardzo wiem, jak taki pas koloru zakonczyc. Ale moze to wymyslanie problemow, bo zapewne te polki beda sie konczyly na rowni z polka nad blatem. I pewnie m

Re: Kuchnia - fartuch

U Rosiczki: fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3155163,5,1,67017,aneks-1.html :) -- Don't think too much of style.

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Witam, u mnie identyczna sytuacja, zamówienie z 28 lipca, kupiony fartuch za 109,99 przysłali kompletnie inny niż w zamówieniu, oczywiście zamówienie opóźniało się przez problemy firmy kurierskiej, kiedy w końcu przyszedł okazało się że to nie ten , pani Katarzyna kazała przesyłać zdjęcia bo sama

Re: Kuchnia - fartuch

renn.ie77 napisała: > Moze trzeba by ciagnac taki poziomy pas do konca, bez wzgledu na to gdzie sie konczy zabudowa... >> Może poza szafkami pociągnąć do podłogi? > Albumu Rosiczki nie znalazlam. To na pewno ten nick? > zobacz tutaj: Wt, 23-06-2015 Forum: Wnętrza mieszkań - Nieurzadzona :)

Re: Kuchnia - fartuch

Te sklejke to podobno montuje sie na jakims stelazu, ale nie wiem dokladnie co i jak, bo dosc szybko zarzucilismy ten pomysl i juz sie pozniej o to nie dowiadywalam. W sumie mam jeszcze chwilke, moge sie zastanowic. Tylko, ze sklejka nie bedzie chyba pasowala do drewnianego blatu, wtedy na samym

Re: Kuchnia - fartuch

diatryma napisała: > renn.ie77 napisała: > > > W jakim sensie przedluzyla szafke? Czy chodzi o przedluzenie frontu? > > To co jest na rysunku to przedłużenie frontu w dół, żeby zakrywał szparę, tylko > trzeba dorobić kratkę wentylacyjną. > > To co ja bym zrob

Re: Kuchnia - fartuch

Dzieki :). U Fragole to faktycznie ladnie wyglada, ale u niej ten aneks nie jest dlugi (moze sie myle?) a pas jest wyrysowany od sciany do sciany. U nas ta sciana ma ok. 4 m dlugosci a zabudowa nie dochodzi do sciany z oknem. Jakos kiepsko widze to pionowe zakonczenie takiego pasa, ale mozliwe, z

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Co wy opowiadacie. ja mieszkam w krakowie. zamowilam u nich trzy fartuchy w hm odstepie pol roku i raz bylo opoznienie ale podjechali przywiezli itd. nie chce mi sie w to wierzyc co piszecie.

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

piekarnie w waszej miejscowości można zlokalizować, fakturę napisać ale burakiem się jest i basta , ja mam przelew który wysłałem a nie mam fartucha ani kasy ,ciekaw jestem dlaczego tak bronisz oszusta a może sam nim jesteś pisz, do prokuratury strasz policją bo i twoje IP można ustalić . na

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

to że mieszkasz pod Krakowem to ma być argument że Katarzyna jest uczciwa ?od września czekam na fartuch -prezent od mojej żony, nie dostałem fartucha ani zwrotu kasy, jedynie pogróżki mailem ,nie dostałem paragonu ani faktury ,jak prowadzisz firmę to wiesz że po max 7 dniach faktura zaliczkowa to

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Fartuchy dotarły i wszystko gra, nawet się w czasie wyrobili. Co do hejtów poniżej, to ja obstawiam albo konkurencje, albo ból dupy = hejterów :) Ale mając do czynienia z różnymi ludźmi, stwierdzam, że większość ma makówkę i piasek w środku, zamiast mózgu, true story. Także serdecznie pozdrawiam! ;)

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Margo23283 jak bedziesz dzis na policji, dodaj także (efekty mojego weekendowego śledztwa), że domena fartuchy-kuchenne.pl jest zarejestrowana na home.pl Uprzedziłam już home.pl, że osoba fizyczna która założyła u nich domenę to oszust. Obiecali sprawdzić tą działalność. Ale to policja powinna

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Dobre, serio dobre. Śmierdzi aż na kilometr, że to sekretnyklepik.pl vel fartuchy-kuchenne.pl sam sobie napisał post. Chyba po moim mailu o tym, że już w sieci krążą o was złe opinie. Jeśli rzeczywiście przeczytała to pani na ich FB to prosiłabym o jego podanie. Bo jakoś nie mogę go w ogóle

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Moze nie ma opinii bo sa ok? Nie pomyslalas o tym? Swoja droga zadzwonie do nich i przekaze im te newsy ktore przeczytalam a co :) juz i tak zamowielam u nich fartuchy na prezenty to sie czegos dowiem co maja do powiedzenia na ten temat :) dam wam znac :)

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

-niemożliwych transakcjach trwających nawet 58 dni (!!!) -zorientowaniu się, ze na Kołłątajowskiej nie ma numeru 23; ponadto nikt nigdy nie słyszał ani o Sekretnym Sklepiku ani o jakiejkolwiek szwalni fartuchów ? wszyscy robią tylko wielkie oczy, -straceniu cierpliwości i zszarpaniu sobie nerwów, nieprzespaniu wielu nocy z

Re: Fartuch Ingi z "Przyjaciółek" gdzie kupię?

bubakids.pl/produkt/fartuszek-z-muffinka/

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

potwierdzam, tesco, chyba 12,99 za komplet, z tym że córka przymierzyła czapkę (3,5 latka) i ledwo wchodzi jej na głowę więc warto na to zwrócić uwagę

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

zobacz w tesco, są (przynajmniej były przed świętami) zestawy czapka+fartuszek. Z wzorem dla dziewczynki i chłopca -- "Dzieci są kotwicami, które trzymają matkę przy życiu."Sofokles

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

endo.pl/swiaty-endo/akcesoria-kuchenne

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Po miesiącu oczekiwanie na zamówione fartuchy oraz którymś kolejnym telefonie (nieodebranym) i e-mailach (ostatnim z żądaniem zwrotu zapłaty), otrzymałam odpowiedź na takim poziomie, cytuję: >>"Szanowna Pani - nie bede sie odnosic do Pani maila. Jest Pani niepowazna

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

No to ja dodam dla równowagi, że wczoraj złożyliśmy zawiadomienie na policję, ponieważ fartuchów ani pieniędzy nadal nie ma. Niestety trzeba swoje odstać bo policja niezbyt chętnie przyjmuje zgłoszenia, ale jak się nie ustępuje to nie mają wyboru, muszą rozpocząć dochodzenie. W końcu firma

Re: Fartuch kuchenny męski - gdzie można kupić?

Cześć szeroki wybór fartuchów kuchennych męskich znajdziesz tutaj kitle.pl/odziez-dla-gastronomii-gastronomiczna . Kitle.pl jest marką rozpoznawalna w świecie gastronomii gwarantującą najwyższą jakość i maksymalne zadowolenie klientów. Ceny produktów są stosunkowo tanie obecnie są tam jakiś

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Witam. Wczoraj otrzymałam fartuszki. Są PRZEŚLICZNE!! Naprawdę warte swojej ceny. Niepowtarzalne, gratuluję pomysłu. Jeszcze chciałam dodać, że dopiero po otrzymaniu fartuchów znalazłam to forum i przeczytałam powyższe BEZMYŚLNE komentarze i jedno co mi się nasuwa, wszędzie znajdą się zazdrośnicy i

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Witam. Wczoraj otrzymałam fartuszki. Są PRZEŚLICZNE!! Naprawdę warte swojej ceny. Niepowtarzalne, gratuluję pomysłu. Jeszcze chciałam dodać, że dopiero po otrzymaniu fartuchów znalazłam to forum i przeczytałam powyższe BEZMYŚLNE komentarze. Jedno co mi się nasuwa, wszędzie znajdą się zazdrośnicy i

Re: fartuchy kuchenne - gdzie?

Tak oczywiście sa takie sklepy. Bardzo ładne fartuszki mozna kupić w sklepie sativa.com.pl/ np tski fartuszek sativa.com.pl/item,166,fartuch-kuchenny-katie-alice-english-garden

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

To będzie za mała. Koleżanka kupiła synowi, prawie ośmiolatkowi i czapka się niestety nie dopinała :( Do zdjęcia nałożył ale potem jak już kuchcili to ściągnął. -- "Dzieci są kotwicami, które trzymają matkę przy życiu."Sofokles

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

no właśnie ja potrzebuję dla 8latka czy tam będą takie duże? -- Cierpię, ale jeszcze mam nadzieję, że przylecą piraci bombowcem i bogatym zabiorą pieniądze, a na pięknych założą pokrowce.(Kabaret Potem)

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

W Ikea są fajne fartuszki: www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00305652/ lub www.ikea.com/pl/pl/catalog/prod

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

Dzięki dziewczyny, online też może być, chociaż szukam w dobrej cenie bo to będzie do jednorazowego użytku :) czapkę na all widziałam taniutko, ale gdyby mi sie udało od razu kupić stacjonarnie to byłoby super. -- Cierpię, ale jeszcze mam nadzieję, że przylecą piraci bombowcem i bogatym zabiorą pi

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

tylko to nie jest stacjonarnie. online tez znam kilka sklepów ;) -- http://www.gify.net/cat-swiateczne-buzki-i-emotikony-300.htm http://www.gify.net/data/media/300/swiateczny-emotikon-ruchomy-obrazek-0030.gif

Re: Czapka kucharska i fartuch dziecięcy, gdzie k

W Smyku mają strój karnawałowy szefa kuchni z Djeco. Ale nie w każdym stacjonarnie i cena wysoka. -- http://lilypie.com http://lbym.lilypie.com/StQ7p2.png http://lilypie.com http://lb2m.lilypie.com/WOswp2.png

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

proszę zgłaszać na policję moja zona zgłosiła w tym tygodniu fartucha oczywiście nie otrzymała a czeka od września , brak kontaktu ze sprzedawcą oraz odbieranie tel tylko gdy dzwonimy z innego numeru to norma , firma nie istnieje w centralnej ewidencji gospodarczej , nie można ustalić nip , na fb

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

aaa i istotne info - brak faktury czy tez paragonu, w regulaminie napisane ze prześlą mailem ale jakoś nic nie doszło. Firma nazywa się KAPPA Katarzyna Pasterczyk

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Wielmożna pani Katarzyno .... pani nie tylko oszukuje klientów jak równiez pracowników . Powinna Pani pisać poematy o sobie swojej pracy i swoim życiu ,ma pani wspaniałą wyobraznie i wspanialy styl jezykowy na pewno w tym temacie bedzie Pani odnosic sukcesy i miec sporo czytelników. Ludzie którzy

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

O! Pani Katarzyna nadal wmawia klientom ,że nie umieją czytać regulaminu i nie potrafią wpisać swego adresu- STARA ŚPIEWKA

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

a czyli to oszustwo na większą skalę.Teraz w Ostrowcu Swiętokrzyskim jest siedziba .Na faruchach,kto by pomyślał...

Dorosle chlopy w fartuchach

mara571 napisała: > kryzysu euro? > Znawcy greciej sceny politycznej twierdza, ze nowe wybory wygra Syriza, a nowym premierem bedzie Alexis Tsipras. A ten przyrzeka, ze nie bedzie dluzej stosowa l sie do zalecen MFW, zatrzyma obsluge zadluzenia, wstrzyma prywatyzacje i zwolnienia w grecki

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Na wskazany mail nie dochodzą moje listy, prosze o podanie prawidłowego adresu, jeśli on jeszcze istnieje.

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Naiwna113, czy możesz podać jakiś kontakt do siebie, albo napisać do mnie (mój nick @ domena gazety). Chętnie wymienię się doświadczeniami w egzekwowaniu należności przez policję/sąd od Katarzyny P.

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

PO PÓŁ ROKU OD WPŁACENIA PIENIĘDZY ZGŁOSIŁAM SPRAWĘ NA POLICJĘ , ODZYSKALI MOJE PIENIĄDZE , RADZĘ ZROBIĆ TO SAMO, PONIEWAŻ DAŁAM SIĘ NABRAĆ W ROKU 2014 I NADAL P.KATARZYNA MA JAKIŚ PROBLEM

Re: Milgram - rezultat wersji 'bez fartucha'

Ciekawie eksperyment Milgrama i eksperyment więzienny Zimbardo komentuje Erich Fromm w "Anatomii ludzkiej destrukcyjności". Warte uwagi są też jego rozważania o ograniczeniach metod badań psychologii behawioralnej.

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

hej a może weżmy się i zróbmy coś z tym,bo posty są od kilku lat ,a sklep dalej naciąga.Zbieram chętnych do działania ,policja ,u s. itd.

Re: Milgram - rezultat wersji 'bez fartucha'

Niestety nie mam dostępu do jakiejkolwiek biblioteki do poniedziałku. Miałem nadzieję, że trafię na wiedzącego/wiedzącą :) W każdym razie introdukcja będzie musiała poczekać do jutra.

Re: Milgram - rezultat wersji 'bez fartucha'

I w tym rynsztoku szukasz danych naukowych, zamiast w bibliotece akademickiej?! Pogięło Cię Koleś ? :))) -- Bóg zadba o moje miejsce na parkingu.

Re: sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

Ja otrzymałam swoją przesyłkę po miesiącu od zamówienia.Kontakt ze sklepem nie był łatwy,telefonu nikt nie odbierał,Na szczęście się wyjaśniło i fartuszek jest super.Jeśli sklep poprawi serwis ,to polecam ,bo wyrób ekskluzywny. Agnieszka Jeleń

"oddaj fartucha!":)

Czyli jest szansza, ze "oddaj fartucha" tez sie kiedys mocniej w polszczyznie utrwali i wszyscy bedziemy tak mowic! :D

Re: Milgram - rezultat wersji 'bez fartucha'

goldbergozajasz napisał(a): > Niestety nie mam dostępu do jakiejkolwiek biblioteki do poniedziałku. Oj Koleś, z Ciebie taki student jak ze mnie baletnica, jeśli z internetowych bibliotek naukowych nie umiesz korzystać :). -- Bóg zadba o moje miejsce na parkingu.

Re: Milgram - rezultat wersji 'bez fartucha'

leda16 napisała: > Oj Koleś, z Ciebie taki student jak ze mnie baletnica, jeśli z internetowych bi > bliotek naukowych nie umiesz korzystać :). zamiast tanczyc fandango baletowe do muzyki Ravela, pomoz koledze i wskaz link z internetowej biblioteki naukowej :-) co prawda to wtorek, ale

W Humanitarium dzieci kroją prawdziwe serce i inne organy

W Humanitarium dzieci kroją prawdziwe serce i inne organy

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - fartuch

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin