Przeszukano 109 714 275 wypowiedzi na 3 918 forach

forum rodziców w holandii - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Napiwek a znajoma w kawiarni

W Holandii w sklepie spotkałem w sklepie pewną panią z przypiętym identyfikatorem, na którym stało: Ilonka van coś tam. Zapytałem się o imię, czy czasem nie ma rodziców z Polski? Okazało się, że to rodowita Holenderka i tak ma na imię w rzeczywistości. Poza tym, autorka wątku ma 19 lat, nie 91 lat

Re: for Pete's sake!...

Gdyby o to samo zapytał ktoś z rodziców dzieci z TEJ szkoły - to całkiem inna sytuacja i nie porównuj nawet mailowania przez osobę OBCĄ, nie mającą nic wspólnego ze szkołą do uszczegółowienia informacji przez rodzica ucznia! Poza tym NIE WIEMY ani co ani w jakim tonie T. napisała - TWOIM zdaniem

Re: Swiat arabski, Islam...c.d.1

Uważa pan, że droga islamu do panowania nad nami jest dwupasmowa. W jaki sposób przebiega próba ujarzmienia nas? - Wystarczy dwoje, troje dzieci muzułmańskich w klasie, aby reszta musiała zmienić swoje obyczaje. Na przykład rodzicom zabrania się podawać dzieciom kanapki z szynką, ponieważ razi to

Re: Bez przedszkola ani rusz

" toddlers&tiaras" XD ,po prostu jest ładna,jak zreszta większość dzieci mieszanych rodziców ,wiec jest zapraszana.nie kisi sie z mamusia i babcia w osiedlowej piaskownicy ,patrząc tęsknym wzrokiem na szczęśliwców XD którzy wysiadują w przedszkolach godzinami,pod czujnym okiem wysoko wykwalifikowanego

Re: Polskich dzieci jest w Holandii co najmniej

Dla polskich uczniów i ich rodzin w Holandii Chciałabym zwrócić uwagę na naszą stronę internetową www.kreda.nl stworzoną specjalnie dla polskich uczniów w Holandii oraz ich rodziców i nauczycieli. Zawiera ona bardzo szczegółowe informacje na temat systemu edukacji w Holandii, blog dotyczący

Re: Swiat arabski, Islam...c.d.1

wymagałoby wykształcenia, nie liczę na dorosłych, dla nich jest za późno. Liczę na dzieci, które są w szkołach, trzeba im to tłumaczyć od podstawówki. Trudno oczekiwać od ich rodziców, ludzi 40-letnich czy starszych, żeby zmienili zwyczaje i zrezygnowali ze swojej tradycji. To niemożliwe. Prawdziwym

Re: ---Polska-----Polityka-----Wodzowie---cz.3---

naszej. W Holandii maksymalna wypłata to niespełna 350 zł, ale i to dopiero w latach największych wydatków, kiedy dziecko ma ponad 12 lat. We Włoszech średnio zarabiający rodzice otrzymują jedynie 161 zł dodatku miesięcznie. Więcej, ale też nie 500 zł, płacą w Austrii i Wielkiej Brytanii – 447 zł

Re: Jak z pomocą dziecku autystycznemu w Polsce

Yadrall pisze o czyms bardzo waznym : ogolnym podejsciu do innosci. Mieszkam w Holandii, wiec z wlasnego doswiadczenia ani Polski, ani UK nie znam, ale mam oczy i uszy szeroko otwarte. Moj syn ma klasyczny autyzm, ale dosc wysoka inteligencje, do tego ADHD, dysgrafie, dysortografie, dyspraksje

Re: Czytanie ze zrozumieniem czyli

rozwojowej, co nasunęło mi podejrzenie, iż Rodzice fakt invitrializacji ukryli przede mną szczelnie, co właśnie zostało słitfocią zdemaskowane. Z rańca wkleiłem wikipedialną wiedzę odnośnie siatkówczaka. Czytamy co następuje: Guz w 2/3 przypadków rozwija się w jednej gałce ocznej, w 1/3 w obu (ale zwykle

Re: Wielkanoc

Holandia Holenderskie dzieci robią przed Wielkanocą papierowe gniazdka, które później oddają rodzicom. Ci umieszczają w nich prezenty od Wielkanocnego Królika. W niedzielę rano pierwszym zadaniem dzieci jest odszukanie gniazdka wypełnionego prezentami. -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353

Re: holenderskie sokoly + forum

kendo napisała: > www.beleefdelente.nl/vogel/slechtvalk > driga czesc filmiku zrobili z calego rozwoju pisklat sokolich, > dzielie same w nocy zostaja, > fywruwaja z "gniazda",same umia jesc,niewiem jak z polowaniem, > ale przy rodzicach jeszcze pewnie juz z drzew poluja

Re: Tijgertje - moge jeszcze dopytać? :)

najwyrazniej szkola nie spelnia Twoich oczekiwan i warto wiedziec gdzie i jak mozna sie skarzyc. W gedragscode (odnosnik w pierwszym akapicie) przestudiuj punkt 16 odnosnie portali spolecznosciowych, poza tym polecam punkt 9 oraz zalecenia zarowno na stronie jak i w schoolgids, typowe dla Holandii: Jak masz

Re: powiadomienie szkoly o nieobecnosci

, bo pani dyrektor odbiera maile a ona przychodzi pozniej i > nie zdarzy powiadomic nauczycielki. Odpowiedzialam, ze oczywiscie nie ma sprawy > , bede dzwonic, ale pani nauczycielka zostala przeze mnie powiadomiona. > Pare dni potem rodzice wszystkich dzieci w szkole otrzymali e-maile, ze

Re: Demokracja czy reglamentacja ?

niektórych taki pogląd był nazbyt rewolucyjny i antydemokratyczny - u nas prawo piszą ludzie, którzy będą krócej pracować, dostawać po 500 PLN na każde dziecko, emeryci - co dostaną darmowe leki, rodzice 6 latków w przedszkolach, itp. Napisałem to à rebours - a chodzi mi o to, że u nas wygrywa ten kto

Re: for Pete's sake!...

serio, nic sie nie stalo. dyrektorka zapomniala o sprawie od razu. tylko tu sie dzieje, bo niektorzy nie potrafia zrozumiec iz nic sie nie stalo. a moze teraz wyobraz sobie taka teoretyczna sytuacje, ze przypadkowo do szkoly dzwoni lub emailuje ktokolwiek, lub lepiej -jakikolwiek rodzic ze szkoly

Re: tłok na ścieżkach

przepisy obowiazujace w Holandii? Czy zmiane polskich przepisow przeforsuje jazgoczacy bez sensu , zwieprzony prawnik, posel SLD, ktory nie potrafi nawet siedziec? W Holandii zmiane przepisow wywlczyli rodzice dzieci , ktore zginely pod kolami samochodow. To byla prawdziwa wojna z politykami. Jednak

Re: O wychowaniu dzieci - wywiad z WO

, gdyby moi rodzice byli zainteresowani moim rozwojem, chocby tylko placili za kursy, to nei musieliby mnie do niczego namawiac czy "zmuszac". Wiekszosc dzieci nie ma problemow z dzialaniem.

Re: No niestety Minnie, Mila ma racje :(

incydencie jako niewinnym przykladzie? czy postac rzeczy zmienilby fakt gdyby przypadkowo o zasady informowania dzwonil inny, nie zwiazany z forum i watkiem calkiem nieznany nam rodzic, a dyrektorka by TEZ wspomniala o tym incydencie? co wtedy? Mm ma szukac z pomoca detektywa tego rodzica i wytoczyc mu

Re: Vistaprint

Ja miałam nietypową sytuacje ponieważ zamówiłam 3 kalendarze ze zdjęciami mojego dziecka. Zamówienie przyszło o czasie, ale niestety jeden kalendarz był innego dziecka :) a kalendarze miały być dla rodziców na święta prezentem. po zareklamowaniu zgodnie z instrukcją po 48h odzew, że przepraszają za

Re: nietypowa prosba

Nie usuniemy tego posa. To nie jest spam a prosba o pomoc. To ze nie macie zwiazkow z Holandia nie jest istotne. Bardzo sie wruszylam zagladajac na Wasza strone. Jestescie bardzo dzielnymi i silmymi ludzmi. Wspanialymi rodzicami. Mam dla Was jak najwiekszy szcunek! I zycze Wam sukcesow w

Tym razem o rodzicu:)

Czytam sobie podtytuł tego forum: dla rodziców dzieci z ZA i pogranicza autyzmu. Piszemy o dzieciach, o trudnościach, o terapiach, o dietach, o terapeutach. Założyłam niegdyś wątek, by się trochę poradować naszymi dziećmi. Dwa czy trzy posty na krzyż, w tym rodaczka moja i imienniczka wrzuciła

Re: do princesswhitewolf

Polsce... no to juz chyba Holandia bo tam sa zwolennicy max naturalnych prodow. Tu w UK gdzie mieszkam tez ingeruja jesli nalezy i na sile nie kaza ci rodzic sn. Elektywna cesarka tez tu istnieje.

Holandia to byly rowniez "Wielkie Niemcy"

Pamietam te statystyki odnosnie inteligencji, o ktorych byla ostatnio (rok temu?) mowa i dyskusja na forum. Na samym szczycie byli Niemcy i Holendrzy (118 lub podobnie), a na trzecim miejscu byli Polacy. No coz, Holandia bardzo dawno byla czescia Niemiec i pozniej odlaczyla sie od nich i poszla

Re: DO MAMUŚ :)

, Jemen 25 marca - Słowenia 7 kwietnia- Armenia Pierwsza niedziela mają - Węgry, Litwa, Portugalia, Hiszpania 8 maja - Korea Południowa, Albania jako "Dzień Rodziców" (obojga) 10 maja - Gwatemala, Meksyk, Oman, Pakistan, Katar, Druga niedziela maja - Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Kanada, Chile

Nowe Forum

Witam! Zapraszam serdecznie na nowe Forum o rodzicach i dzieciach w Holandii. Troche razdarta bylam piszac tutaj o swoich pociechach a jednoczesnie czulam sie nieswojo piszac na polskich stronach czy tez w kategorii Swiat. Niewielka ta Holandia i ciezko sie wzajemnie odnalezc. pozdrawiam i

Szukam Chłopaka Na Wesele!!! Tylko Poważne Osoby

Dziewczyne Z Warszawy !!! Poznaj Studniówka Zachodniopomroskie. Szukam Kobiety Dziewczyny Gdzie Te Laski No I Są Jednak Prawdziwi Faceci Nie Masz Co Robić Szukam Kumpla Jak Poznać Tą Drugą Osobę...? Kto Lubi Kucharzy Propozycja Dla Pań Rodzice!! Jesli Lubisz Mnie To Mnie Polubisz Wygląd Szukam Dziewczny Z

Re: Obejrzalam dzis film...

w kategorii najlepszy film obcojęzyczny. Obraz otrzymał także nagrody na MFF w Montrealu, Palm Springs i Sedonie. -- http://zum.org.pl/img/banners/zum-234x60.jpg Forum dla Rodziców dzieci z wadami dróg moczowych POMOŻ MOJEMU DZIECKU

Re: do rodziców spoza Polski

rzucaja sie w oczy, niepelnosprawnosc jest na co dzien obecna w przestrzeni publicznej (rowniez w telewizji sa np niepelnosprawni prezenterzy), niepelnosprawnosc jest traktowana jako cos w zasadzie normalnego. Oczywiscie sa wyjatki, a przeczuleni na tym punkcie np rodzice reaguja gwaltowniej na wszelkie

Re: Kurcze...

, Mammajką i innymi głosami na forum. Oglądam głównie zaległe filmy i staram się nie być na "bieżąco". Pana na p nie trawię nawet jak nie otwiera ust, na sam jego widok mnie po prostu dusi! W kwestiach innych to Mammajko wiem, że Holandia wiosną piękna jest... i dlatego mnie tak kusi ;-) http

Re: Kuratorium przygotowuje nowy kalendarz szkoln

roku szkolnego 15 VIII i jakoś im za gorąco nie jest. Matury w trakcie pzrerwy dla pozostałych - świetny pomysł. A tłumaczenie, ze z dziećmi nie będzie miał kto zostac jak będą miały ferie tu głupota - ilosc wolnych dni zostanie mniej więcej taka sama więc rodzice będą mieli taki sam problem jak mają

Re: dziwacznie

Mieszkalam w Zytomierzu. Moj ojciec mowil wylacznie po ukrainsku. Wiekszosc nasich znajomych tez. W szkolie gdzie pracowali rodzice mowilo sie po ukrainsku. W miescie 80% szkol bylo takich. I to byly lata 70-80. Wiec pisze z doswiadczenia a nie z jakis tam opowiesci. Kiedys korespondowalam z

Re: Perelka ;-)))

wczesniej. 7. zamieszkujac w Holandii... - Pola bardzo na wyrost nawala to Forum perelka. A... Bo to w cudzyslowiu jest... Na ploteczki o ja nie widze zbytnio miejsca. Troche sie rozpisuje na Rodzicach ale jednak nie ja tworze chcarakteru tego Forum a wszyscy uczestnicy. Mi odpowiada, mam nadizje, z etym

Re: Do pacholetz i innych jemu homo-lubo-podobnych

'a przyjmował w listopadzie projekt ustawy zastępujący słowa "matka" i "ojciec" słowem "rodzic", miał nadzieję, że nowe prawo szybko stanie się znakiem firmowym lewicy i odciągnie nieco uwagę od kłopotów gospodarczych kraju. Odciągnęło, ale rozmiary sprzeciwu przeszły najśmielsze oczekiwania obu stron. Na

Gruszki trzeba strącać

urlopów wychowawczych i macierzyńskich, zniesienie ulgi na dzieci w PIT i becikowego, likwidację programu "Rodzina na swoim". Ma to dać miliardy oszczędności. O kosztach ani słowa. A ostentacyjne wycofanie się państwa z pomocy dla rodzin przestraszy wielu potencjalnych rodziców. Dla budżetu

Re: Czy macie kontakt z Polakami?

.polonia.startkabel.nl www.polenpagina.nl www.polacywholandii.com www.holandia.org www.go.to/naszapolonia www.polonia.org Jest jeszcze forum,,Mieszkam w Holandii,,gdzie pewnie jest wiecej niz u nas zwiazkow mieszanych oraz forum,,Rodzice w Holandii,,.Wrzuc w wyszukiwarke Gazety i sprobuj rowniez tam. -- Ewelina

do rodack2000

obywateli polskich. Rabunek dzieci, jako element wynaradawiania i germanizacji, był jednym z elementów Generalnego Planu Wschodniego. Dzieci uprowadzane były przemocą, często z użyciem podstępu i zamordowaniu rodziców, lub na mocy decyzji odpowiednich instytucji niemieckich. Ogółem,wywieziono do Niemiec i

Re: Lubicie tu mieszkać?

niedawna cieszylam sie z perspektywy uczeszczania na kurs w ROC (bardzo lubie jezyki obce, chociaz niderlandzki jest, no coz, taki sobie;), ale jak juz kilka razy pisalam, sprawa sie 'rypla'. Pewnie, ze tesknie za Polska. W koncu nie ma to jak u siebie. Sa tam rodzice i przyjaciele, a tu nie znam

czy wyrzucać ze szkół za antysemityzm?

zebrał jednak oklaski połowy klasy. Na szczęście przytomna nauczycielka wyjaśniła dzieciakom bezsens takich poglądów, a rodziców wezwała na zebranie, podczas którego wielu z nich wytłumaczyło się z krzewienia antysemityzmu we własnych rodzinach. Nauczycielka uznała sprawę za zakończoną, ja mam

Zabijanie chorych dzieci -legalne :

"Płakała ona cały czas. Za każdym razem gdy ją dotykaliśmy, płakała". Lekarze dawali małej Chanou tylko 30 miesięcy życia i rodzice poprosili lekarza by zakończył ten ból dziecka. "Wydawało nam się, że prosi nas: "Mamusiu, Mamusiu, ja nie chcę już żyć. Pozwól mi odejść

Re: Dlaczego rodziłam w Schwedt

zes facet, ktoremu wydaje sie ze jest madrzejszy od tysiecy kobiet. Juz lepiej zamilcz. W temacie Holandii, po pierwsze to nie musza rodzic w domu. Po drugie nie tylko ciaza z komplikacjami, bo takze ciaze mnogie. Po trzecie co jest luksusem to przekonasz sie jak sam urodzisz dziecko. Wiec nie

Cześć Dziewczynki:)))

to jakoś się to wszystko ułoży. Staram się jeszcze o tym nie myśleć, inaczej nigdy bym się nie zdecydowała na zaciążenie. Do rodziców mam 25km, do teściów 30km. Jeżeli zajdzie taka potrzeba to będziemy wozić. No ale do domku mam blisko:) Poza tym może będę mogła przenieść pracę do mieszkania

Re: cieszę się, że zaczynamy o konkretach...

. Zamiast oceniać mnie przedstawcie dowody, że warto pieniądze podatników przekazać na ten cel. Że jest to ważniejsze niż walka z dyskalkulią, dysleksją, dysgrafią, dysortografią i innymi plagami będącymi wynikiem lenistwa rodziców. Rodziców nauczonych, że państwo ich wyręczy. Do dzieła! Jeśli argumentów

Re: Tolerancja.

jest lenistwo, sa samotne matki muszace sporo pracowac, dzieci o roznym poziomie uzdolnienia, rzadki kontakt z Polska. Matki samotne nie sa chyba najpowszechniejszym modelem rodziny; czesto rodzice nie ucza jak oboje sa Polakami za granica lub jedno chce sie zasymilowac z otoczeniem. Ja tam

Re: pytanie o skasowany temat :-)

powoływać kolejne na świat? Masz kotkę nierasową - tzn. bez rodowodu. Skąd wiesz czy nie ma w sobie ukrytych wad genetycznych - czyli ciąża może zakończyć się śmiercią kociąt lub kotki albo kocięta urodzą się chore. Czy jesteś w stanie sprawdzić kim byli jej rodzice i czy jakieś wady genetyczne nie wyjdą na

Pomoc w sprawie gier

Obserwuje straszne hamstwo i zazdrość na tym forum. Jeśli ktoś prosi o crack lub serial to od razu widze posty z hamskimi odpowiedzimi typu kup sobie orygnał. Prosze zauważyć że większość z graczy to głownie dzieciaki, ktorych nie stać na kupno gry kosztującej około 150 zł. Rodzice niestety nie

Re: wózek Bebecar

Otrzymaliśmy informację że na forum e-dziecko pojawiła się informacja o produktach Bebecar niezgodna ze stanem faktycznym. Dlatego po raz pierwszy jesteśmy zmuszeni zareagować na forum dyskusyjnym przeznaczonym dla rodziców za co z góry przepraszamy. Po pierwsze. Foteliki Bebecar Easy Maxi SP

W czym tkwi sukces uczenia ang. np w Holandii?

Nie jestem ekspertem, tylko rodzicem. Pozwolę sobie jednak zadać na tym forum dla nauczycieli pytanie dlaczego u nas nauczanie języków obcych, np.angielskiego, idzie w szkole z takim oporem, a w innych krajach np Holandia Szwecja angielski jest na bardzo dobrym poziomie? Nie chiałabym

jeszcze cos:)

sorry za pisanie na raty:) kolejny link mowi o doswiadczeniach europy zachodniej. pisalam ci juz jak tam wyglada zaplecze tego porodu, troszke wyzej wytlumaczyl to tez Poloznik, a Ty swoje. holandia? wejdz na forum ciaza i porod. pisze tam jedna z holandii, bedzie rodzic w domu, bo za dobe

Teleranek;)

Czesława i rzecze: - Niezmiernie mi miło pana poznać, Roman Tyczka jestem! ,,,,, Rodziców w domu nie ma. Dziewczyna przyprowadziła chłopaka. Popili piwka. Zajęli się sprawą. W " tym" momencie podziałało piwo. Chłopak: - Ja muszę szybko do toalety! Dziewczyna: - Uu. To strasznie długo będzie

Re: Parla

wentylacji pomieszczen? Czasami nie da sie wrecz oddychac! 5 - Rodzice zbyt latwo przenosza odpowiedzialnosc za wychowanie swoich dzieci na innych. Latwo powiedziec kiedy czasu zbytnio nie ma na wychowanie swoich dzieci! Ludzie ktorzy oddaja swoje dzieci do zlobkow czy przedszkoli spedzaja z nimi

Druga Japonia za rogiem...

. W 2005 roku Estończycy jako pierwsi na świecie przeprowadzili lokalne wybory online. W marcu tego roku czeka ich poważniejszy test - wybory parlamentarne. Już w 1999 roku -jako jeden z pierwszych krajów na świecie - Estonia podłączyła wszystkie szkoły do Internetu. Dzięki temu rodzice na bieżąco

Re: Czy to prawda?

poczucie szczescia czy tez zadowolenia zalezne jest jeszcze od ambicji i apetytow. Warto wysoko mierzyc ale zakladanie, ze sie bedzie mialo dziecko i panstwo czy system Ci jeszcze za to zaplaca, zarobisz na tym jest troche oderwane od rzeczwistosci. -- Forum rodzicow w Holandii Singapur

Re: Dziwna ta wasza

poglandy. > > kto ma życ a kto nie > > Na to pytanie > > musi sobie odpowiedziec kobieta, w zgodzie z wlasnym sumieniem. > > Ale uwazam, ze powinna miec wybor. > > Zdumiewja mnie pytania, dlaczego rodzice Rebecci nie wyskrobali > > jej, skoro popieraja jej

Re: Serial o adopcji oraz dlaczego polskie dzieci znajdują dom w Holandii?

barki rodziców, którym i tak fiskus trzyma swoją ciężką łapę na kieszeni? I miłość chrześcijańska niewiele z tym ma wspólnego. Jak czuję, że nie dam rady pomóc choremu dziecku przy moich obciążeniach (bo muszę pracować na pełen etat, bo płacę nieproporcjonalne do moich dochodów podatki, bo nie mam

do Pani Gabrysi

zgromadzono naukowych dowodów na poparcie potocznych opinii, że geje mają większe niż inni tendencje do pedofilii, że osoby homoseksualne są złymi rodzicami, że homoseksualizm jest zaraźliwy albo że wynika z wyboru. Mówienie o moralności w kontekście orientacji seksualnej nie ma większego sensu niż

Re:... nie fcecie dyskutować...

...to se choć pocytojcie, ci inksi na temat: " Narkotyki "pisom... Młodzież wróciła z wakacji, rok szkolny - to oprócz nauki - są jeszcze inne problemy, na ftore musimy być uculeni, nie ino, my rodzice, ba i nauczyciele, a moze syćka, ba jako. A co tym myślom i

Re: Dziwna ta wasza

kobieta, w zgodzie z wlasnym sumieniem. ) ) ) Ale uwazam, ze powinna miec wybor. ) ) ) Zdumiewja mnie pytania, dlaczego rodzice Rebecci nie wyskrobali ) ) ) jej, skoro popieraja jej dzialalnosc. Przeciez to oczywiste. Bo ) ) ) najwyrazniej nie staneli, na szczescie, przed koniecznoscia tak

może nie cała emigracja, ale część na pewno

obrzyguje Polskę szukałbym w sferze kulturowej jak i psychologicznej. Emigranci którzy nie wynieśli ze sobą jakiegoś pozytywnego kośca od rodziców, otoczenia, familii są bardziej podatni na obce wpływy. Nie mając własnego "kręgosłupa" psychicznego szukają go. I często znajdują. Cokolwiek

KALENDARIUM

Drodzy eRodzice, za zgoda pomyslodawcy (Stynki, mamy Jacha chcialabym rowniez na naszym forum zrobic Kalendarium naszych dzieci (nie tylko Niemowlaczkow!). Podawalibyscie: 1. date urodzenia (rr-mm-dd) 2. imie 3. i miasto - bardzo prosze w tej kolejnosci - - a ja bede te dane umieszczac w

"Twierdza białych starców"- UE - stop imigrantom

deportację 23 tysięcy nielegalnych imigrantów, którzy przybyli do tego kraju przed rokiem 2001. Wielu z nich ma już urodzone w Holandii dzieci. Są deportowane razem z rodzicami. Dwa lata temu współrządzona przez ksenofobiczną prawicę Dania wprowadziła prawo antyimigracyjne, które radykalnie utrudnia

Re: HOLANDIA - ciaza

- polskiego macierzynstwa ksztaltowany jest glownie wlasnie przez lekture postow tych wlasnie mam, jak i przez lekture magazynow o dzieciach, ktore (nie oszukujmy sie) maja byc maszynka do robienia pieniedzy, oczywiscie na rodzicach, ktorzy kazdy grosz wydadza na swoja pocieche. Nie mam kontaktu z

Re: Holandia

będę mógł być obwołany pełną gębą beretem :( > Sama jestem chrzescijanka (ale nie KK) i nie rozumiem nienawisci do drugiego > czlowieka. Nie jestem chrześcijaninem Proszę Pani. byli nimi moi rodzice, mi do Kościoła Katolickiego jest trochę dalej. Co do nienawiści - niestety jest ona obecna

Re: GW - Holandia: eutanazja chorych noworodków

Czy znacie opinie amerykańskiego bioetyka Petera Singera? Uważa on, że do 30-go dnia życia (po porodzie) dziecko nie jest osobą ludzką - jest non-person. Nie ma świadomości upływu czasu i swojej odrębości jako osobnego istnienia, bytującego w czasie. Dlatego Peter Singer uważa, że rodzice

Re: HOLANDIA - ciaza

. Niestety musialysmy przez to rodzic w szpitalu. Szkoda ale jak trzeba... W czasie ciazy mialam cudowna polozna, ktora mnie rozumiala i moglam do niej w kazdej chwili zadzwonic i umowic sie na dodatkowa kontrole.I zawsze mnie wysluchala. I cale szczesie bo to chyba juz dzialal moj instynkt matki. Gdy

Re: Holandia - ciaza

zajela,pielegniarka dzieckiem a siostrzyczka poszla zapalic fajke i obdzwonic cala rodzine.Pozniej poszlam sie wykapac,a mala przystawiono mi do cycka czy umie ssac.Od razu zalapala o co chodzi zreszta do teraz jej to zostalo (patrz forum- rekordzistki w karmieniu piersia).Jak przyjechalam do domu to

Re: Holandia

Holendrzy odpowiedzieli NIE z bardzo wielu powodow i czytanie ich wypowiedzi bylo naprawde zajmujace. Czytajac wypowiedzi na tym forum ale i generalnie w PL mam wrazenie ze w Polsce nadal nie istnieje cos takiegojak kultura polityczna a spoleczenstwo obywatelskie rozumiane jest jako ciagnac pod

Re: Holandia

umkhhh napisała: > Holendrzy odpowiedzieli NIE z bardzo wielu powodow i czytanie ich wypowiedzi > bylo naprawde zajmujace. Czytajac wypowiedzi na tym forum ale i generalnie w PL > > mam wrazenie ze w Polsce nadal nie istnieje cos takiegojak kultura polityczna a > >

CyberPatrol Parental Controls

CyberPatrol Parental Controls to narzędzie pozwalające chronić dzieci przed większością zagrożeń jakie niesie za sobą korzystanie z Internetu.

CyberPatrol Parental Controls sprawia, że rodzice mogą chronić swe młodsze pociechy przed nieodpowiednimi stronami. Starsze

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - forum rodziców w holandii

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin