Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Za grube (?) endometrium

Wydaje mi się że tabletki bierze się tak jak lekarz zaleci, nie powinno się na własną rękę zmieniać sposobu ich przyjmowania.

Re: Za grube (?) endometrium

Strasnie zle sie czuje po tym Duphastonie. Od poczatku bol zoladka,ale taki do wytrzymania, wczoraj zoladek jiz bardzo bolal, do tego biegunka. Myslalam,ze moze sie czyms strulam,ale dzisiaj dalej zoladek boli i jezdzi mi w brzuchu. Zadzwonilam do lekarki, powoedziala zeby dzisiaj jeszcze wziac,a ja

Za grube (?) endometrium

Byłam dzisiaj na USG, 14dc, wyszło mi niejednorodne endometrium szerokosci 16,6mm, obecne ciałko żółte w prawym jajniku czyli juz po owulacji. Dostałam Duphaston mam brac 2 tabletki wieczorem przez 10 dni, ale mam pytanie ile tak własciwie w tym dniu cyklu powinno wynosic endometrium? Czy moge

Re: grube endometrium - łyzeczkowanie czy leki ?

u mnie w wyniku liczne polipy, znowu.... rok wcześniej było to samo, niestety 5 dni po zabiegu wywiązała się stan zapalny śluzówki, wylądowałam w szpitalu z koszmarnym bólem, gorączką, krwawiłam bardzo mocno przez 2 tygodnie, w szpitalu pompowali we mnie dwa antybiotyki dożylnie, potem 2 tygodnie mi

Re: grube endometrium - łyzeczkowanie czy leki ?

Mam pytanie moja mama w ubiegłym tygodniu miała łyżeczkowanie. Ma 60 lat i miała plamienia. Lekarz kazał jej pilnie zrobić zabieg, usunął jej 2 polipy i na usg wyszło że endometrium ma grubość 20mm. Bardzo się boję-dopiero za dwa tyg. wyniki . Czytam że po menopazie endometrium zanika a nie

Re: grube endometrium - łyzeczkowanie czy leki ?

U mnie wszystko ok jestem szczęśliwa wyniki to usunięty polip bez cech nowotworu.A jak u Was kobietki mam nadzieje że też wszystko ok ? :) Pozdrawiam

grube endometrium - łyzeczkowanie czy leki ?

plamienia, śluzówka jest za gruba, byłam u lekarza i robił usg, chciał mnie od razu skierować na łyżeczkowania, na moją prośbę o próbę leczenia lekami tego przerostu wypisał mi luteinę dopochwowo 2 razy po 100 mg, czyli w ciągu doby 400 mg, przez 10 dni i potem tabletki anty a po dwóch miesiącach usg i

Re: grube endometrium - łyzeczkowanie czy leki ?

podbijam temat,mam 38lat jestem po łyżeczkowaniu endomertium 16mm i krwawienia z dróg rodnych czekam za wynikami.Proszę o odpowiedź jak tam u was kobietki po wynikach?

Re: grube endometrium - łyzeczkowanie czy leki ?

dzięki za odpowiedź, moje grubsze :( jutro mam histeroskopię i niestety się boję, chociaż to ponoć zabieg rutynowy...

Re: grube endometrium - łyzeczkowanie czy leki ?

nie masz na co czekać, endometrium pow. 11 mm może być wskazaniem do łyżeczkowania. Miałam 2 m-ce temu, bo jestem po menopauzie, zaczęłam plamić i endometrium miało 13 mm, dostałam od razu skierowanie na zabieg.

Re: grube endometrium - łyzeczkowanie czy leki ?

podbijam bo znów krwawię, boli mnie brzuch, jednak chyba postawię na to łyżeczkowanie, boję się żeby to nie przerodziło się w coś gorszego, nie wiem czy może się coś zdarzyć do zabiegu.... może jednak ktoś coś wie w temacie, dopiero jutro mogę skontaktować się z moim lekarzem

Grube endometrium

Czy jest szansa że uniknę zabiegu czyszczenia? Wyhodowałam sobie strasznie grube endometrium - 24 mm. Mam nadzieję że się złuszczy w czasie miesiączki. A jeśli nie?

Re: Grube endometrium

wybudzeniu też nie bolało... Teraz krwawię, właściwie plamię nieustannie, a moja śluzówka znowu robi się gruba. Dobijam się do ginekologów, ale niewiele chcą mi powiedzieć. Nie wiem co się dzieje;/

Grube endometrium - kolejny problem

Proszę Was o pomoc bo mam kolejny problem. Wczoraj byłam na USG dopochwowym sprawdzić jak pracują jajniki. Z nimi wszystko ok, owulacja była, jest ciałko żółte i jakiś płyn, ale lekarza zdziwiło grube endometrium. W 22 dc miało już 19 cm. Gin powiedział, że to za dużo, że norma tuż przed okresem to

Grube endometrium i poziom estrogenów

Byłam ostatnio u gina, który stwierdził, że mam za grube endometrium (ok. 20mm). Powiedział, że prawdopodobnie jest to spowodowane zbyt dużą ilością estrogenów i zaproponował mi tabletki anty. Mają one ztrzymać pracę jajników i w ten sposób wyrównać hormony. Nie wziełam pigułek, bo planuję

Grube endometrium!

Przy ostatniej wizycie u gina jak mi wykrył torbielika na janiku to też powiedział że jest grube endometrium. Nie spytałam się o ci chodzi ale nie wiem czy to źle? I czy ma to jakieś powiązanie z tym jak pęcherzyk nie pęknie. Było to w 22dc przy cyklach 26 dniowych. Pozdrawiam wszystkich! Proszę

Re: Grube endometrium

Witaj nie chce Ciebie straszyc ale ja mialam 22mm grubosci i skonczylam krowotokiem i czyszczeniem ktorego nie żaluje!!!!!Nie czekaj tylko zajmij sie Soba!!Nie czekaj tylko do lekarza ja tez panicznie sie balam lyzeczkowania jak diabeł wody swieconej ucieklam z jednego szpitala przed samym czyszczen

Re: Grube endometrium i poziom estrogenów

Miałam podobną sytuację. Samo grube endometrium może tak bardzo nie utrudnia zajścia w ciążę, ale nadmiar estrogenów owszem. A dlatego, iż nadmiar estrogenów oznacza z automatu niedobór progesteronu, który jest hormonem podtrzymania ciąży. Zachęcam więc, abyś podjęła leczenie. Ja trzy lata się nie

Re: Grube endometrium!

Lekarz badając mnie nie był zachwycony że to endometrium jest grube a ja się nie znam na tym wcale. Nie wiem jakie są normy. Żałuje że się nie spytałam. A w ciąży na początku jakie jest grube czy cieńkie?

Re: Grube endometrium!

endometrium przed okresem musi byc grube, koło 20 mm. moje niedawno miało 2 mm : ( a przy USG w 50 dc 10 mm :( wiec jak masz grube to dobrze :) i sie ciesz -- mam męża od... moje aukcje na allegro

Bardzo grube endometrium (20mm). Pomocy!

Witam. Mam dość grube endometrium i mięśniaka 15mm ( niestety nie wiem o ile odbiega grubość endometrium od normy, ale 10 dni przed wystąpieniem krwawienia wynosiło ono 20mm ). Mam 43 lata i 3 dzieci. Lekarz kazał zrobić mi łyżeczkowanie macicy. Czy miesiączki mocno się po tym zmienią? Czy

Re: Grube endometrium - kolejny problem

Tak, stosunki przerywane odbyły się 4 dnia wieczorem po skoku tempki i 5 dnia rano. Wcześniej nie współżyłam.

Re: Grube endometrium - kolejny problem

Faza wyższych temperatur zaczęła się 16 dc, więc w normie jak na mnie. Do tego ginekolog widział płyn w zat. Douglasa, a to też nie jest całkiem normalne. Nie chciałabym sie nabawić jakiś większych problemów. To co nie pozostaje nic innego, jak w przyszłym cyklu skonsultować u innego lekarza?

Re: Grube endometrium - kolejny problem

Ten cykl ma normalną długość? Kiedy zaczęła się faza wyższych temperatur? 1. jest coś takiego jak zmienność osobnicza, więc nie wszystkie pasujemy do książek i przekonań ginów (owulacja 14 dc to takie przekonanie - błędne) 2. jak coś zdarza się pierwszy raz to można machnąć ręką, jak się powtarza i

Za grube endometrium!!! Ignorancja lekarzy!

Ja też mam chyba podobny problem - czyli moje endometrium w 19 dniu było grube 11mm, ale zbudowane jak przed owulacją, miało 5 warstw a nie powinno mieć ich tyle. Progesteron mam prawidłowy 15 - lekarz powiedział mi, że czasami jest w endometrium za mało receptorów, które pobierają progesteron

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

Kurcze teraz zaczynam sie stresowac ta histeroskopia. Nie mialas zadnych wcxzesniej przeslanek ze moze byc przerosniete endometrium? Na usg nie bylo zas grube? Mi zawsze mowila pani ze ladne endometrium i zeladnie sie zluszcza. Mam nadxieje ze nie befe miala takiej 'niespodzianki' jak Ty. Pisalas

Re: Grube endometrium i poziom estrogenów

mw144 napisała: > 20 mm to faktycznie masz wypasione:D Ale to ujęłaś :D Nieźle się uśmiałam :D

Re: Zbyt grube endometrium

przerost zaczyna się od 15-16 mm. pamiętaj też o błędzie pomiaru. 17 to juz stanowczo za dużo -- Pozdrowienia Ania czekam , czekam, czekam kiedy się w końcu ku... doczekam co ?!!!!!!!!!

Re: Wrześniowe testowanie

No to bardzo dobrze czujesz ze zajdziesz Karolka! :D tak trzymać :) ja ciekawa jestem co to będzie u mnie, te endometrium to już pewnie takie grube jest hehe 42 dc i nic, czasem lekko zakuje ale to nie jest taki ból typowo malpowy... I cały czas mokro w majtach, leci ze mnie tego śluzu jak

Re: Zbyt grube endometrium

Ja mialam IVF i "grube" endo, wyczytalam ze przy zbyt przerosnietym nie robi sie transferow, bo zarodek nie ma szans na zagniezdzenie. Jezeli pamietam to endo musi byc ponizej 14 w dniu transferu (czyli ok 3 dni po owulacji). Jednak wczesne poronienie bylo zapewne z innego powodu.

Re: Zbyt grube endometrium

Dzięki za odp aurita, coż, pozostaje mi wierzyć, że to też do pewnego stopnia indywidualna sprawa. Jak z jajeczkami - u jednych gotowe są i pękają gdy mają 18mm u innych 25mm. Może ja z tych pękatych jestem ;-)

Zbyt grube endometrium

Dziewczyny, powiedzcie, jak to jest? Podobno zbyt grube endo też nie dobre. Podchodziłam do iui już 7 razy, zawsze endo było w granicach 13-16mm, ale częściej bliżej tych 16mm. Lekarz nie mówił, że za grube, a wręcz się cieszył, że ładne. Wyczytałam jednak, że niekoniecznie musi to być dobre

Re: Grube endometrium i poziom estrogenów

Powiedziałam mu, że planuję ciążę za około 2 miesiące i dlatego nie chcę pigułek. Nie był zachwycony, bo jestem rok po cesarce. Jedyne przeciwskazanie jakie wymienił to 'mniejsze lub żadne szanse na poród sn po takim czasie'. Zaczynam wietrzyć spisek ;) A tak serio - za tydzień będę mieć okazję s

Re: Grube endometrium i poziom estrogenów

Nie wiem, czy może utrudniać, ale 20 mm to faktycznie masz wypasione:D Ja bym chyba wzięła te tabletki. Poza tym po tabletkach szybciej się zachodzi w ciążę, moje doświadczenie to potwierdza. -- "Rottweiler jest jak MEDIA MARKT - nie dla idiotów"

za grube endometrium-11mm-konieczna biopsja

Po II inseminacji lekarz odkrył u mnie, że ok. 3 dnia po owulacji endometrium jest jak w I fazie ma 5 warstw - czyli jak tuż przed owulacją.Na zagnieżdżenie się jaja endometrium musi być grube ale warstw musi być mniej niż 5. Kazał mi zrobić badanie poziomu progesteronu w 20 dc.- wyszło ok tzn

Re: Grube endometrium i poziom estrogenów

no ale gin nie zbadał jej poziomu estrogenów, tylko w ciemno anty kazał brać, moze wcale nie ma za wysokiego poziomu estro i normalny poziom proestero. autorko wątku powiedz ginowi,ze chcesz zajść w ciążę, niech może najpierw zrobi Ci badania hormonalne? -- http://www.dzieciak.com/t/index2.php

Re: in vitro październik'15 wątek szczęśliwy

pomagało :) dziewczyny ale mecz!!! a ja mam wizytę 22.10 i codziennie teraz będę się modlić o grube endometrium :) pozdrawiam

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.7

ktory hamuje owulacje, ale wplywa na wzrost endometrium. Jak endometrium jest wypasione i grube to dodaje sie progesteron i dizen wprowadzenia progesteronu liczy sie jako dzien owulacji, ale samej owulacji nie ma i trzeba do 14-15 tygodnia ciazy przyjmowac progesteron bo w tkaim cyklu nie ma cialka

Grube endometrium po porodzie i brak okresu.....

Jestem 3,5 miesiąca po porodzie. Nie karmiłam i nie karmię dziecka piersią. Dzisiaj byłam u mojego ginekologa, ponieważ nadal nie mam miesiączki i bardzo mnie to martwi. Okazało się po badaniu USG, że grubość endometrium to 17mm, na co Pani doktor stwierdzila, ze albo lada moment bedzie miesiączka

Re: Bardzo grube endometrium (20mm). Pomocy!

w drugiej fazie cyklu grubośc endometrium to od 8mm do 16mm pytałam kiedys swojego lekarza

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

lili u mnie pani doktor mowila ze nie bierze sie antyestrogenowych przed stymulacja. JEsli chodiz o clo to on niedobrze wplywa na endometrium. U niektorych juz za pierwszym uzyciem u niektorych przy kolejnym. U mnie rpzy pierwszym uzyciu endometrium bylo bardzo ladne grube, a przy kolejnych juz

Re: Grube endometrium!

Ktoś napisał na Wrocław zarowie,lekarze.., że dr Z. jest najlepszym specjalistą we Wrocku, troche mnie o ucieszyło.

Re: Grube endometrium!

w ciazy sie pogrubia... a pamietasz jakie bylo, to Twoje endo? -- cały mój świat kochane dwa misie moje życie

Re: Grube endometrium!

asioolka1. Jutro się wybieram na monitoring do Mydłowskiego. Mam blisko. A na wizytę do Zimmer za tydzień we wtorek i zobaczymy co się dzieję. Dzięki za pamięć. Pozdrawiam serdecznie

Re: Grube endometrium!

właśnie dostałam okres także ciąża odpada. Właśnie się łudziłam że może ciąża. Miałam torbiel to zaraz po @ muszę iść na monitoring i zobaczę czy wszystko ok. Dzięki i pozdrawiam

Re: Bardzo grube endometrium (20mm). Pomocy!

Bardzo Ci dziękuję Beatko :) Jutro zabieg :/ Z pewnością napisze co i jak :) Pozdrawiam serdecznie :)

Re: Grube endometrium!

asioolka1. Mam nadzieje że dr Z i mnie pięknie wyprowadzi. Dzisiaj byłam na monitoringu tego torbiela. Miał 33mm w tamtym cyklu/ 21dc/. Teraz mam 10 dc nowego i tam gdzie był torbiel jest pęcherzyk 13mm czyli chyba się wchłania. A w lewym jajniku jest pęcherzyk 17mm. I na tego teraz liczę. Cieszę si

Re: Grube endometrium!

Rozumiem Cie doskonale.Mnie tez ta wypowiedz podbudowała chociaz wiedziałam,że tak jest.Ostatnio w sobote dzwoniłam do niego na komórke, miałam opory ale spoko.Jeśli uda mi sie u niego zajść, to i u niego będe rodzić.Wyobraż sobie, moja znajoma z mojej miejscowości, 4 razy obumierała jej ciąże i to

Re: Grube endometrium!

asioolka1. Dzięki to super wiadomość. Mi wczoraj taka znajoma koleżanki powiedziała że napewno mi pomoże w zajściu w ciążę tylko apropo prowadzenia ciąży to stwierdziła że on ma strasznie mało czasu i jest rozrywany. I na ciążę poleca innego lekarza, ale napewno początek który jest najgorszy to jemu

Re: Bardzo grube endometrium (20mm). Pomocy!

witaj:)) tak jak pisałam niech mama podda sie łyzeczkowaniu i bedzie miała pewnosc co i jak:) daj znac jak tam,pozdrawiam i zycze zdrowia

Re: IVf styczeń '16 wątek szczęśliwy ;)

AH to jest inaczej Assisted Hatching, tak to sie nazywa ;) "Otwarcie osłonki zarodka. Wykonuje się w celu ułatwienia rozrastającemu się zarodkowi (blastocyście) wydostanie się z otaczającej go osłonki i umożliwienie mu bezpośredniego kontaktu z endometrium macicy. Nie wszystkie zarodki muszą być

Re: Bardzo grube endometrium (20mm). Pomocy!

Witam :) Miałam dać znać więc daje :) mama już w domu :) czuje się dobrze :) miała tylko znieczulenie i mówi, że nic nie czuła :) Teraz tylko czekać na wyniki :) Bardzo dziękujemy za pomoc, bo korzystanie z tego forum a szczególnie z Twoich odpowiedzi Beatko dodało nam otuchy :) Pozdrawiamy serd

Re: Bardzo grube endometrium (20mm). Pomocy!

to chodzi o ciebie czy o twoja mame? sory ale jakos nie bardzo rozumiem... a po łyzeczkowaniu krwawienia miesieczne powinny byc mniejsze zeby miec pewnosc ze to nie rakowe zmiany to tak jak ci juz radziłam poddaj sie łyzeczkowaniu to najlepsze co mozna zrobic

Re: marzec 2015 in vitro

Zapytałam dr o to endometrium czy nie jest za grube 16mm, a on, że w ciąży przecież ma być coraz grubsze więc nie może być za grube. Czy któraś zaszła w ciąże mając takie endo przed owulką lub w trakcie? Co o tym wiecie? Co inni lekarze na to? -- Koniec marca 2015 Beta- 450 :-) Rum-ba w ciąży! :-)

Re: Bardzo grube endometrium po ciąży, a okresu b

dostaniesz leki na wywolanie i juz.. dostaje sie tabletki lub zastrzyki, bolesne :) I potem powinna byc miesiaczka..

Re: starania rok 2014

Witajcie dziewczyny. Ratujcie!!! Dziś się dowiedziałam, że mam grube endometrium - 18mm (15dc). Co to oznacza?? Wyniki posiewów mam w porządku. W piątek kolejna wizyta i kolejne usg sprawdzające grubość endometrium. I lekarz zdecyduje co dalej.. A ja już myślałam że w następnym cyklu wszystko się

Re: in vitro wrzesien/październik'15 wątek szczęś

lili a nie mowilas ze mialas clo? Jesli bylo clo i owulacja to nie jest sztuczny cykl tylko naturalny tylko lekko stymulowany. Sztuczny jest taki jak ja mialam poprzednio. czyli do czasu az urosnie endometrium pasą Cie estrofemem (on w tych ilosciach blokuje owulacje) a jak endo jest juz grube to

Re: Bardzo grube endometrium po ciąży, a okresu b

A nie sądzisz,że powinnaś o to zapytać lekarza? Po porodzie często występują zaburzenia hormonalne, nieregularne miesiączki lub ich brak. Nie masz powodu do zmartwienia. -- http://lilypie.com/pic/090517/cfDh.jpg http://b1.lilypie.com/O6cZp2/.png

Re: kiedy ocena endometrium

Z tego co pamiętam, to mój lekarz chciał mnie "oglądać" na samym początku cyklu, żeby zobaczyć jak endometrium wygląda w tym czasie.... Ale tak samo chyba jest ważne, by mieć pewność, że w okolicy owulacji endometrium jest odpowiednio grube.... -- http://www.suwaczek.pl/ http

Bardzo grube endometrium po ciąży, a okresu brak??

Witam, jestem 3,5 miesiąca po porodzie. Nie karmiłam i nie karmię dziecka piersią. Dzisiaj byłam u mojego ginekologa, ponieważ nadal nie mam miesiączki i bardzo mnie to martwi. Okazało się po badaniu USG, że grubość endometrium to 17mm, na co Pani doktor stwierdzila, ze albo lada moment bedzie

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Swoją drogą jak słyszę od kolejnych osób, że "wpadły" to łapię się za głowę i myślę sobie "tyle zbiegów okoliczności, przypadkowy sex, owulacja, pojawia się ciałko żółte, grube endometrium, dochodzi do zagnieżdżenia, nie ma skurczy macicy, zarodek zostaje"....masakra, tyle osób wygrywa kumulacje i

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

maj.kal i hela trzymam za was kciuki kobitki :)hela jak dobrze u mnie pęcherzyk podrośnie to w piątek będę na Polnej to sie spotkamy :)jutro idę na usg u siebie i zobaczymy czy rośnie ,liczę na piękną owulkę i grube endometrium:)

Re: in vitro wrzesien/październik'15 wątek szczęś

Ann scratching to jest takie jakby lekkie łyzeczkowanie, skrobia trochę endometrium żeby je "uszkodzić" i ono ma się potem regenerowac i zarodek lubi takie warunki i częściej się zagniezdza. U mnie podzialalo, znam kilka dziewczyn u których też. Ja miałam przy moich wszystkich crio transferach AH

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

brzucha to zrobila mi usg i nie bylo jeszcze pecherzyka, bylo grube endometrium ciozowe typowo i rozpulchnione wszystko, dopiero tydzien pozniej byl pecherzyk 2 mm. trzymam mocne kciuki za ciebie :)

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.5

dobrze, jeśli nie to i tak nic nie poradzimy...trzeba czekać. Endometrium jest grube, wiec maja się gdzie wylegiwać ;)

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

Madzia no mówiłam, że jesteś z in vitro i badanie nic nie da. Za wcześnie, miło, że wogóle Cie zbadał. Beta za własne pieniążki, a jak Ty myślałaś? Chcesz w vitrolive ciąże prowadzić? Grube endometrium świadczy dobrze ;) kołderka dla dzieciątka. Torbiel lepiej, by poszła sobie. Płaciłaś za wizytę

Re: starania rok 2014

Witam Was Wszystkie:) U mnie niestety wszystko zostało przesunięte o cykl. Ponieważ z już za grubej śluzówki (18mm) w 19dc urosła do rozmiaru 23mm. Lekarz powiedział, że to stanowczo za dużo. Wiecie może co może być przyczyną tak grubego endometrium? Lekarz każe poczekać na @ i będziemy dalej

Re: in vitro lipiec/ sierpien 2015

aga cykl sztuczny to cos innego niz stymulowany:) Bo ja zrozumialam ze tosia jest prowadzona na sztucznym. Ja tez mialam sztuczny i to polegalo na brnaiu estrofemu ktory wplywa na glubosc endometrum i jendoczesnie blokuje owulacje. Jak endometrium ejst wystarczajaco grube to dodaje sie progestren i

Re: pytanko o wygląd ...

Ja osobiscie mam troche grube uda, ale ilosc posiadanych lat....tez troche. Sugeruje. abys wykonała usg gruczołu. Badanie to wykaze jak mocno jest zniszczona tarczyca. Ja ze swoim dosw. Hashimotki wprowadziłabym l-tyroksyne. N/t endometrium nie pomoge.

Re: cerazette objawy uboczne - grube endometrium

No właśnie jestem ciekawa jak to jest. Bo np. zwykłe pigułki powinny działać na endometrium. A jak to jest z Cerazette, skoro nie zawiera estrogenu? Co wpływa na endometrium, estrogen czy gestagen?

Re: ivf październik/listopad wątek szczęśliwy

krwawiłam a endometrium cały czas bylo grube i wdał sie stan zapalny i skonczyło sie na antybiotyku i na strachu ze bede musiała wrócic do szpitala na łyzeczkowanie, na szczęscie potem ruszyło i sie oczysciłam. Także kazdy jest inny i inaczej wszystko przechodzi...tutaj nie ma co radzić i tak lekarze bedą

Re: IVF styczeń/luty 2014.

Witam Was dziewczyny.ja jutro mam punkcje..tak się stresuje że szok;/ niestety w tym miesiącu nie będę mieć transfera bo moje endometrium jest za grube około 18-20 a Wy jakie mialyscie?

Re: marzec 2015 in vitro

Doczytałam n/t tranu i jego wpływu na rozwój grubego endometrium. Tu chodzi o kwas omega-3 konkretnie. Najlepszych źródłem jest olej lniany, który podobno można śmiało brać przed ciążą, w trakcie i po. Ma bardzo korzystny wpływ dla zdrowia. Ja mam go w postaci płynnej, ale wiąże się z tym sporo

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

Dopiero wracam. W sumie wizyta bezsensu. Nic nie bylo widac oprocz grubego endometrium i torbieli 3,5 cm w prawym jajniku takze 1 pecherzyk nie pekl :-( Bety nie mogl mi zrobic bo jestem w programie. W srode mam zrobic u siebie razem z progesteronem i tsh. Kazal wziac 2x duphaston. Nastepna

Re: IVF styczeń/luty 2014.

super na ukrwienie i pogrubienie endometrium (przeciwwskazania - grube endometrium)" -- Novomedica Mysłowice 02.01.2014 start 1 IVF Refundowanego - Midiana, 22.01 Gonapeptyl 05.2012 początek starań --- brak owulacji, masywne zrosty, laparoskopia nieskuteczna

Re: in vitro wrzesien/październik'15 wątek szczęś

spisalas na straty? Natychmiast masz się wziąć w garść, bo przyjadę i dostaniesz prawdziwego kopniaka a nie wirtualnego! Na chwilę obecną wierzymy że się udało i koniec kropka. A ja po wizycie, endometrium dalej jest grube, 12,8mm ale nie musze iść do szpitala na łyzeczkowanie, ufff ulzylo mi! Po prostu

Re: za grube endometrium-11mm-konieczna biopsja

poszukaj kontaktu z piegooskiem. ona miala klopoty z przerostem endometrium, ale jednoczesnie miala klopty z niskim progesteronem. miala laparoskopie chya z tego co pamietam, biopsje tez miala. jej wyszlo, ze sluzowka jest polipowata.przeleczyla sie i teraz ponownie sprawdzi jak to wyglada

Re: stymulacja-zero reakcji :-( :-(

Jak bym czytała o sobie. Też brałam clo i nic. Potem zastrzyki i nic. Pęcherzyki były i to nawet 3 a ciąży brak. I ostatnio lekarz wpadł że mam za grube endometrium. Może u Ciebie też to samo ? zapytaj lekarza. Na razie muszę czekać bo ostatnią szczepionkę od WZW mam dopiero w sierpniu. Potem

czy to jednak ciaza

Witam. Moze to bardzo glupie ale czy mogebyc w ciazy jesli: okres mialam miedzy 17 a 22.09 tydzien temu robilam test nic nie wykazal, bylamu lekarza rowniez tydzien temu robil usg badal ciazy nie widzial. Powiedzial tylko poszerzone i grube endometrium. Przepisal luteine. Nie mam mdlosci . Piersi

Re: Kiedy do lekarza

ja się zastanawiam czy nie iść nawet 28 sierpnia wiec zarezerwowałam sobie dwa terminy ( 20 i 28 - zawsze mogę zrezygnować). Ja byłam u lekarza ( zwykła wizyta) 4 sierpnia i mi powiedział że coś może być ( ale nie nastawiał mnie że na pewno) bo miałam grube endometrium. Po tej wizycie zrobiłam

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna

lekarz prowadzący mnie zdecydował że to wykona w cyklu poprzedzającym stymulację. mam pcos i w tutaj niekiedy endometrium nie złuszcza się w czasie miesiączki do końca więc jest ryzyko że będzie zbyt grube. A ty na jakim etapie jesteś?

Re: in vitro czerwiec 2014

Karolilka Przepraszam, nie pisalam, bo wszystko chciałam załatwić za jednym wyjściem. Dopiero wróciłam. Pojechalam do kliniki na 10 zrobili mi USG z którego niewiele wyszlo- endometrium było grube. Pobrali krew na hormony sprawdzić która to faza cyklu i okazało się, ze to okres. Dalej jest taki, ze

grubosc endometrium, cykl chyba bezowulacyjny

poszlam na usg i.... Torbiel jak jest tak była, polip też, drugi jajnik drobnopęcherzykowy (nie widać pęcherzyka dominującego) a endometrium ma 14,5 mm !! Czy takie endometrium jest za grube, bo chyba jeszcze nie bylo owulacji? Czy mogla być wcześniej i ono teraz tak narosło? Czy przyjmowanie dupahstonu

grubość endometrium

poszlam na usg i.... Torbiel jak jest tak była, polip też, drugi jajnik drobnopęcherzykowy (nie widać pęcherzyka dominującego) a endometrium ma 14,5 mm !! Czy takie endometrium jest za grube, bo chyba jeszcze nie bylo owulacji? Czy mogla być wcześniej i ono teraz tak narosło? Czy przyjmowanie dupahstonu

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

zielonej góry ,okazało się że endometrium nie rosnie 6,13mm a pęcherzyk mam na lewym jajniku 36mm :(.Nie wiem czy to nie torbiel bo ten lekarz zrobił tylko usg i nara dał zdjęcie kase skasował i do widzenia .Dodam że mam 13 dc dopiero wczoraj bardzo gruba krecha na teście owulacjnym.Nap do prof P teraz sms

Re: IVF styczeń/luty 2014.

Julijka uda nam się w końcu. Ja martwię się nawet tymi samymi transferami bo nie mam owulacji takze bez silniejszych leków się nie obejdzie no chyba ze robią na cyklach bezowulacyjnych przy grubym endometrium ? -- ponad 3 lata walki o dziecko 1 ciążą obumarła w 9tc...kolejna biochemiczna

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.5

maj.kal - mam zamiar być w ciąży od soboty przez 9 m-cy i nikt mnie przed tym nie powstrzyma :-) Wczoraj był 13dc, pęcherzyk miał już 20 mm, a endometrium 13 mm, prog.0,91. Przyznam,że pierwszy raz mam takie "grube" endo. Zasze miałam 10-11mm. Myślę,że zwycięzca przed wyborami kłapał jęzorem bez

"lekkie" łyżeczkowanie macicy...?

, że to moje "za grube" endometrium utrudnia zajście w ciążę? Proszę, pomóżcie, bo ja już zgłupiałam..... :(

Re: endometrium w 13 dc

Ja tez mialam grube endometrium i okazalo sie, ze jednak bylo to skutkiem polipa endometrialnego. Po zabiegu usuniecia polipa lekarz mi powiedzial, ze polip dzialal jak naturalna antykoncepcja. Polipy tez sa efektem problemow hormonalnych, wiec jesli starasz sie o dziecko, to nalezy przebadac

Re: pocieszcie

o rany !!! ale mam teraz stresa !!! przez ten cholerny internet... właśnie wyczytałam, że endometrium powyżej 12 sugeruje raka trzonu macicy a u mojej mamy endometrium jest 16 :( powiedzcie mi czy jest możliwe tak grube endometrium z innych przyczyn? -- http://www.suwaczek.pl/cache/71f7392884

Re: Grupa wsparcia Wrocław

niepłodności. W Invimedzie, gdzie leczę się od roku, miałam zarówno badania krwi (nie wszystkie badania ,które Pan wymienił są standardowe jak przypuszczam?), jak i monitoring cykli, drożność, wymazy itp; endometrium rośnie grube. Wszystko wychodzi idealnie. PCOS, jak już pisałam, nie mam. Problem jest

Re: Histeroskopia-pytanie

wszystko obejrzyj i zrobił co trzeba. U mnie nie było poligonów do wycinania, był to zabieg diagnostycznych, "zwiadowczy" zeby obejrzeć macice o przy okazji lekarz musiał mnie wylyzeczkowac, bo za grube endometrium mialam... Samopoczucie po wszystkim jak najbardziej ok, nawet za bardzo krwawienia bie było

Re: Brak pęcherzyka na usg

Dzięki za pocieszenie. Dziś mnie mdli od samego rana he he. Nie wiem czy wina ciąży, czy smrodu kleju do fug. W piątek idę na hcg i progesteron. Gin uzasadnia, że może ciąża późna i za wczesne badanie mogłoby nie wyjść. Na usg oprócz braku pęcherzyka stwierdził grube endometrium i powiedział, że

Re: Wyniki badań nasienia - czy ok????

7 dni po owulacji zbadaj progesterone oraz estradiol. I obojetnie kiedy wszystkie hormony tarczycy. Warto tez zrobic usg, aby sprawdzic czy endometrium jest wystarczajaco grube do zagniezdzenia. I jesli owulacja byla potwierdzona monitoringiem, to od dnia owulacji liczyc dni do nastepnej

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - grube endometrium

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin