Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Tylne hamulce piszczą po wymianie - dlaczego?

Witam, Wymieniałem ostatnio tylne hamulce (praktycznie wszystko) i teraz za każdym razem jak ruszam z rana w trasę to przez kilkanaście pierwszych hamowań hamulce piszczą. Po pewnym czasie zjawisko ustaje. Co to może być za problem? Czy nowe hamulce "tak mają"? Z góry dzięki za pomoc

Wymiana cylinderków w tylnych hamulcach Fabia

Witam. Ile mniej więcej powinna kosztować wymiana dwóch cylinderków przy tylnych hamulcach w Fabii (2003) wraz z czyszczeniem tarczy i napełnianiem układu hamulcowego płynem. Czy cena 370 zł za taką naprawę w Warszawie to norma czy zdzierstwo?

hamulec tylny

poszukuje zacisk hamulca tylnego do DR 800, 93 r. 82mm, przyłączenie od gory (nie od dołu), pozdrawiam!

Re: Byl fabrycznie nowy

zastanów się dlaczego na przednich hamulcach używamy większej siły hamującej niż na tylnych. Problem z hamulcami to nie jest potrzebna siła, a ciepło z którym trzeba coś zrobić. -- Sygnaturka wykonała niedozwoloną operację! Zresetuj komputer i skontaktuj się z administratorem.

zacisk hamulca tylnego do DR 800

potrzebuje nabyc zacisk hamulca tylnego do suzuki DR 800, 93 r. 82 mm, przyłączenie od gory,dzieki za wszelkie info..

Re: hamulce tylne

Nie znam tego modelu ale chyba wszystkie tylne hamulce bebnowe majo podobna konstrukcje. Nie sadze ze trzeba zdejmowac piaste aby dostac sie do tylnego hamulca. Jesli nozny hamulec jest slaby i zakladam pedal hamulca jest "twardy" przy naciskaniu. (JEsli nie, to moze byc zapowietrzony

Jaki to hamulec?

Kupiłem żonie piękny , stary ok 30to letni rower. Podczas serwisowania doszedłem do hamulca tylnego i sie silnie zdziwiłem. Pięknie ,miekko hamuje .W srodku bęben ale bez okładzin ,typowych szczęk. Hamuje walec przecięty na pół . To wszystko pracuje w towocie. Jaki to typ hamulca Moze jakaś marka

Tylne hamulce nie funkcjonują

Ostatnio wymieniałem cylinderek hamulcowy w Skodzie Favorit. Po wymianie okazało się, że tylne hamulce prawie w ogóle nie działają (szczęki mają słaby kontakt z bębnami), dźwignia hamulca ręcznego zbyt łatwo się zaciąga, wciskając pedał czuję opór bardzo nisko. Odpowietrzyłem tylną część układu

Hamulec tylny w stalowym oplocie (dywagacje)

a tak się zastanawiam czy jest sens zakładać przewód w stalowym oplocie na hamulec tylny (zdanie nielogiczne napisane, ale kto bedzie chciał ten zrozumie). Na przód rozumiem, ale na tył?! Jak myślicie? POdzielcie się uwagami. Dzięki -- Pomóż dzieciom KLIKNIJ_TU!!!!

Re: Tylne hamulce piszczą po wymianie - dlaczego?

emes-nju napisał: > Czasami pomaga posmarowanie TYLNEJ czesci klocka specjalnym smarem miedzianym. Mozesz uzasadnic co daje posmarowanie tylnej czesci klocka? Jesli juz cos smarowac w klocku to te powierzchnie ktora przesuwa sie po prowadnicach zacisku.A wczesniej przed zalozeniem

Re: Maclaren XLR, który to rocznik?

bo najlepiej poprosic o zdjęcia tylnych kół gdy wózek jest złożony i położony kołami do góry, wtedy nie mozna ich do zdjecia równo ustawić i widać luz. Albo pytać czy hamulec trzyma, jak puszcza, nie łapie, to znaczy ze luz w kołach tylnych jest duży. -- Nasza grupa sprzedażowa na facebooku :)

Re: Tylne hamulce piszczą po wymianie - dlaczego?

Skąd się bierze ten problem? Zły montaż? Wada produkcyjna klocka? Taki urok nowych klocków, który np. po przejechaniu 1000km minie?

Re: Tylne hamulce piszczą po wymianie - dlaczego?

lapufkasz napisał: > Mozesz uzasadnic co daje posmarowanie tylnej czesci klocka? Zeby drgajacy klocek nie tracil kontaktu z tloczkiem zacisku. Bedzie to dzialalo podobnie jak polozenie reki na kieliszku, w ktory przedtem uderzyles czyms twardym. A przesmarowanie prowadnic nie zaszkodzi

Re: Tylne hamulce piszczą po wymianie - dlaczego?

Piszczenie, to drganie klocka. Mi najczesciej zdarzalo sie to na goraco, ale u Ciebie widocznie po rozgrzaniu klocek "sztywniej" siedzi w mocowaniu. Czasami pomaga posmarowanie TYLNEJ czesci klocka specjalnym smarem miedzianym. -- Optymisci wierza, ze swiat stoi przed nimi otworem

Re: Wymiana cylinderków w tylnych hamulcach Fabia

Jesli cylinderki hamulcowe to raczej czyszczenie tarczy nie - chyba chodzilo o bebny . Takie cylinderki w sklepie kosztuja 40-60zl szt a wymiana z czynnosciami dodatkowymi nie powinna byc drozsza jak 150zl a sprawny mechanik wymieni to w okolo godzine. -- Zanim rzucisz butelke d

Re: Wymiana cylinderków w tylnych hamulcach Fabia

dokładnie. Jeśli ma byc czyszczenie tarczy, to nie moze byc wymiany cylinderków tylko co najwyzej wymiana zacisków. Uzywany zacisk na alledrogo to ok 100-150zł: www.moto.allegro.pl/item903296464_zacisk_hamulcowy_tyl_skoda_fabia_i_1_4_16v.html czyli cena sensowna, bo ok 200zł za zaciski, 100 zł za

Re: Tylne hamulce nie funkcjonują

Gość portalu: TomekA napisał: > Ostatnio wymieniałem cylinderek hamulcowy w Skodzie Favorit. Po wymianie > okazało się, że tylne hamulce prawie w ogóle nie działają (szczęki mają słaby > kontakt z bębnami), dźwignia hamulca ręcznego zbyt łatwo się zaciąga, > wciskając pedał czuję

Re: Tylne hamulce nie funkcjonują

Mogła nawalić jedna sekcja pompy ale skoda ma zdaje się układ "na krzyż" więc - przynajmniej hamulec jednego tylnego koła powinien funkcjonować. Możliwy jest też za przeproszeniem błąd przy złożeniu mechanizmu - zwłaszcza tzw. "samoregulacji" względnie, którejś ze sprężyn

Re: Proszę o opinie o rowerach Arkus

Dlaczego rower arkus posiada tylni hamulec ręczny skoro ma tymi nozny ???

Re: Kompletnie zablokwane tylne kolo motocykla py

Może być: - silnik - zatarty - skrzynia biegów - zablokowana - hamulec tylny - np. zatarta dźwignia, zatarte tłoczki - łożyska koła - pęknięte zablokował koło

hamulce tylne

witam i pytam jak dobrać się do okładzin w skodzie felicji(takie same hamulce jak w golfie III),czy trzeba odkręcać dużą nakrętkę mocującą piastę?? dodam że ręczny mam jak "żyleta" natomiast siła hamowania nożnym nie za bardzo(tak wyszło na przeglądzie) więc chcę poszukać przyczyny

Re: Przekonajcie ze nie warto...

Mówią że marzenia trzeba spełniać.... Choć ja bym tego wózka nigdy w marzenia nie wrzucila :-/ na zbliżeniu tylnych kół (bez zintegrowanego hamulca!) Widać jakość stelaża....

Re:

Przedni hamulec jest skuteczniejszy od tylnego i w żadnym przypadku nie powinno się z niego rezygnować. Dwa hamulce na tył i brak przedniego? Nonsens.

Re: hau hau hał

> > Wolalbys hamowac tylko tylem czy tylko przodem? > > Tu stopień zużycia opon nie ma znaczenia. Próbowałeś kiedyś zatrzymać samochód > tylko ręcznym hamulcem, który działa na tylną oś? Za hamowanie zawsze odpowiada > głownie przednia oś. Za hamowanie tak, przednia

Re: Auto podskakuje

Tylne hamulce wymienione i niestety jest tak jak było - samochód dalej lekko się trzęsie

Re: Auto podskakuje

Tak! Oby to nie było to. Na razie zrobię tylne hamulce, potem będę się martwić

Re: taki apel - 125 ccm na PJ B

na PJ B jezdzi sie automatami (tak chyba sformułowany jest przepis - w kazdym razie 90% tych 125tek stanowią skutery) - skuter ma dwa hamulce, przedni w prawej i tylnej w lewej klamce. I nie zawsze obydwa podłączone są do "stopu" Z Tomkiem jezdziłem ponad 10 lat temu :) i wciąż uważam że o ile bez

Re: skret w lewo

A Twoje tłumaczenie z tym uderzeniem w tylne koło jest śmieszne. to tak jak byś tłumaczył że nie wymusiłeś pierwszeństwa do dostałem w tylne koło czyli prawie opuściłeś skrzyżowanie i wina jest tego co jechał na pierwszeństwie bo mógł zwolnić. Albo jak by zawsze wina była wina tego co uderzy z tyłu

Re: Czy da sie dokupić kolka do BJ zipa?

Witam Napiszę w tym wątku , bo dotyczy zipa. Kupiła nowego jako jedna z pierwszych, oczywiście po jakimś czasie padł hamulec , naprawa ok szybki czas wymiany hamulca , kurier wszystko ok . kilka dni temu też tylne koła zaczęły mi strasznie skrzypieć, aż się ludzie oglądają. Wyprałam wczoraj

....to ja zony Civica bym sprzedal za pare groszy.

Dyzelek 1,7CTDI, 2003 rok, 5 drzwi, klimatyzacja, szyby, poduszki, nowe zawieszenia, amortyzatory, hamulce, alternator, akumulator. Wlozylem w auto od wrzesnia do listopada okolo 4tys. Od listopada auto stoi odpalone dla sprawdzenia w te mrozy 2 razy. Na wyposazeniu jest tez troche "rudej" tzn

Re: Puky, BMW czy Ridgeback - pierwszy rower z pe

a może ... Specialized Hotrock 16 polecam... też kosztuje w granicach 1000 zł. 16" używaliśmy 3 sezony (córka typ wysoki) i sprzedaliśmy bez trudu za 750 zł. - ma ładną geometrię, - jest lekki 9,5 kg z bajerami, które odkręciliśmy i wyszło nam 7,2 kg. - ma hamulec torpedo i v-breaki (v

Re: emama jezdzi Mercedesem GLA

Witam, nie polecam tego modelu, wprawdzie ładny , zwraca uwagę na ulicy - miałam benzynę 2,0 z automatyczną skrzynią biegów, natomiast minusy - mała pojemność zbiornika paliwa , duże spalanie w porównaniu do C klasy z tym samym silnikiem , elektryczny hamulec ręczny - dziwny , klimatyzacja

Re: Rower Karbon.

Chodzi o liczbę biegów oraz rodzaj tylnego hamulca. Ale jak pisałem wcześniej nie ma to większego znaczenia. Aby hamowało ;-)

Re: Hamulec rolkowy - przedni

Ja mam pod ręką tylko Kujawski, ale hamulców jeszcze nim nie smarowałem. Co do drugiego hamulca, to tak - też się smaruje. Może otwór do smarowania schował się za tylnym trójkątem?

tego nie wiedzialem - thx

realnie nie bardzo gdzie (poza bez celu) mialbym tym jedzic... to ciężko o sensowne argumenty. > - przedni hamulec jest hamulcem głównym, tylnego możemy ale nie musimy wykorzys > tywać. Chyba że z pasażerem - wtedy sie przydaje ale przedni jest dalej główny. THX! -- Pozdrawiam, galtom

Re:

gom1: > Hamować należy przodem i to przedni hamulec jest tym podstawowym. Tylny pełni > rolę hamulca pomocniczego. No, to teraz rozumiem, dlaczego akceptujesz hamulec w piaście. Skoro i tak zawsze hamujesz przednim ręcznym, to nie zależy Ci, jaki jest ten tylny pomocniczy. - Stefan

Re: taki apel - 125 ccm na PJ B

się ze sprzęgłem- a tu jest po prostu twist and go. Przeciwskręty też działają, ale potrzeba znacznie mniej siły do tego. No i większość masy jest na tylnym kole, więc hamulec tylny działa, natomiast przód już kilka razy mi się uślizgnął (z racji niedociążenia?).

Xsara 1.4i Kombi tylne hamulce czy mogą być z 5-D?

Witam! Mam Citroenka Xsare 1.4i Kombi (stary model). Padło mi w nim tylne zawieszenie (przez moją niweiedzę) i to tak ze tanij mi je wymienić na używane niz naprawiać to co mam. Kupiłem więc po wileu miesiącach rozeznawania tematu i poszukiwania materiału tylną belkę lecz z Xsary 1.4i zwykłej 5

Re:

Hamować należy przodem i to przedni hamulec jest tym podstawowym. Tylny pełni rolę hamulca pomocniczego. Tak jak najpierw uczymy się samej jazdy na rowerze, tak potem trzeba nauczyć się sprawnie hamować.

HAMULEC TARCZOWY A BAGAŻNIK TYLNY

Witam. W moim góralu mam zamiar wymienić V-braki na tarcze. Problem jednak jest taki,że czasami zakładam bagażnik do sakw z tyłu. Czy tarczówka nie uniemożliwi takiego manewru? dzięki za info. Pozdrawiam wszystkich roweromaniaków ;-).

Re:

Tak, jeśli Twoi koledzy nie wiedzą w jakich sytuacjach należy hamować przodem a kiedy używać tylnego hamulca, śmiało możesz nazwać ich niedzielnymi.

Re: Czy da sie dokupić kolka do BJ zipa?

heh patrycja ale antyreklamę zrobiłaś:P ale co prawda to prawda, faktycznie hamulec siada, nie pierwszy nie ostatni raz o tym czytam, mi też tylne koła zaczęły skrzypieć, na szczęście serwis bj w pl działa rewelacyjnie, bezproblemowo. ciekawa jestem z tą tapicerką, ja osobiście nie prałam, ale

Re: Gdzie poszaleć samochodem?

Przypominam tylko, że jazda bokiem - drift to wykonuje się samochodami z tylnym napędem, a nie na hamulcu ręcznym.

Re:

> tak ma każdy, ale w 2 rodzajach rowerów tak było). Hamulec tylny działa spokojniej i dlatego jest hamulcem podstawowym. Hamulec przedni działa skuteczniej, ale może spowodować zarzucanie tyłu roweru, jeśli używa się go nieumiejętnie. To nie zależy od tego, czy hamulec jest w pedałach czy

Re: Przestrzegam przed motoricus Warszawa Światow

a taki mój przypadek: Auto postawione do rzeczonego warsztatu na wymianę oleju, klocków, tylnych tarcz oraz diagnozę usterki hamulca. Zgodnie z umową warsztat powinien skontaktować się ze mną następnego dnia, aby wycenić usługę, dogadać części itp. Kiedy po dwóch dniach kompletnej ciszy

Re: Hamowanie na/w przeszkodzie

profil, przesadna wysokość i dziury pojawiające się w okolicach progu. Dlatego w nieznanym terenie zawsze mocno zwalniam, przed samym progiem minimalnie dodaję gazu, by podnieść przód, potem przed tylną osią wciskam lekko hamulec, żeby podnieść tył.

Re: sportsvan z silnikiem 1.2 110KM-opinie

40 KM. Moje auto pali średnio 6,0 l/100 km/h 20% miasto i 80% trasa. Na autostradzie z tempomatem na 120-130 km/h zużycie 6-6,5 l/100 km. Dzisiaj chyba bym wybrał wersję 1,4 125 KM nie ze względu na lepsze osiągi bo są one symbolicznie lepsze lecz wielowahaczowe tylne zawieszenie i lepsze hamulce

Re: Wypróbowany sposób na bezodstępowców.

mariner4 napisał: > Dotknąć pedał hamulca, tylko tak, aby pokazać światło stop. Tą metodą nauczyłem moją lewą stopę nadzwyczajnej delikatności, gdyż to jej używam do takiego informowania "Jedziesz za blisko". Często dorzucam jednocześnie tylne przeciwmgielne dla lepszego efektu. Ale są tacy

hau hau hał

. Wolalbys hamowac tylko tylem czy tylko przodem? Tu stopień zużycia opon nie ma znaczenia. Próbowałeś kiedyś zatrzymać samochód tylko ręcznym hamulcem, który działa na tylną oś? Za hamowanie zawsze odpowiada głownie przednia oś. > Moze pomysl o tym na przykladzie motocykla hamowanego na sliskim

Re: BJCM Zip problem z hamulcami

Kar-ula jestem z Krakowa, wózek był kupowany w miejscowym sklepie. W piątek po południu jeszcze byłam na spacerze i było ok, a wieczorem już klops. W sobotę do serwisu się nie dodzwoniłam, będę działać jutro. Wózek był użyty może z 15 razy, ale same hamulce częściej, po kilka razy na spacer

Re: jaki rower mam wybrac?

sprawdź hierarchię Shimano lub SRAM, ale nie na tylnej przerzutce, tylko wszędzie, np hamulce i piasty. Nie kupuj środka suportu na wcisk, czyli nigdy bottom bracket press-fit. Rama chromo-molibdenowa wystarczy.

Re: HAMULEC TARCZOWY A BAGAŻNIK TYLNY

Czasami jest troche problemow gdyz np - bagaznik moze byc za nisko i mocowanie bagaznika bedzie blokowac dzialanie hamulca. Oczywiscie nie jest to regola gdyz kazdy bagaznik ma inny system mocowania. - sakwa moze dotykac do mocowania hamulca. W dzialaniu to nie bedzie przeszkadzac ale za to w

Re:

jureek: > Dlatego właśnie w rowerach z hamulcem nożnym jest jeszcze dodatkowy hamulec > ręczny na przednie koło. A właściwie dlaczego montują go na przednie a nie na tylne koło? Anna pisała, że go niechętnie używała, właśnie z tego powodu, że blokował przednie koło, co było niebezpieczne

Re: Hamulec tylny w stalowym oplocie (dywagacje)

Mam podobne zdanie - o ile w maszynach sportowych nie ma to większego sensu (nie licząc stylistyki) to w klimatach "frędzli" w jakiś sposób poprawi skuteczność (zapobiegnie puchnięciu) tylnego hebla. W ścigu bym nie montował, choć haja miała ten tył słabiutki - może to i dobrze.

Re: HAMULEC TARCZOWY A BAGAŻNIK TYLNY

Czy przekalkulowałeś sobie kolego jakie czekają Cię inwestycje aby dokonać takiej zmiany ? Czy masz piastę przystosowaną do montażu tarcz ? Czy chcesz kupić hamulce hydrauliczne ? Jesli nie to nie wiem czy jest sens dokonywać takiej zamiany, a tym bardziej w przypadku tylniego koła. Wprawdzie

Re: Hamulec tylny w stalowym oplocie (dywagacje)

A ja w leciwej Afryce twin 650 (1989) wymieniłem gumowe staruchy na nowe w oplocie przód i tył i od razu sie wszystko poprawiło. swoją drogą to pewnie rekord świata tyle lat na jednych przewodach ;)

Re: Hamulec tylny w stalowym oplocie (dywagacje)

modelu/marki. W takim H-D, to masz ze 70% siły hamowania na tylnym kole, to ma sens, ale w takim GSX-R, gdzie masz 3% na tyle, to... j.w. Pozdrówki Szymon

co może byc przyczyną hamowania tylnych hamulców

podczas cofania (AR 156) - czsami zdarza mi się przy cofaniu iż któryś klocek (tak mi się wydaje) lewego bądź prawego koła tylnego przyhamowuje. Czy może należalłby wymienić płyn w układzie hamulcowym? Zaznaczam, iż tarcze jak i klocki są OK. Może ktoś z forumowiczów miał taki problemik

Re: rower carbonowy

> Bo przerzytka tylna jest najwazniejsza, najważniejsze są hamulce

Re: Targowa 16 naprawa wózków. Byłyście?

Zdecydowanie ODRADZAM i wręcz ostrzegam! Pan zamiast naprawić mój wózek, uszkodził go. Miałam opadający hamulec nożny, telefonicznie dostałam informacje, ze koszt naprawy byłby 30-40 zł, wiec przyjechałam. Pan powiedział, ze zrobi to od ręki ale zajmie mu to parę minut, także zostawiłam mu wózek i

Re: No to co ja mam kupić ???

chodzi Ci o kółeczko plastikowe w tylnych kołach? o tą taką jakby nakładkę potrzebną do hamulca? jeśli o to, to wygląda to ohydnie :P -- ================================================================== 1% dla Ingi Pn, 02-03-2015 Forum: Wózki Dziecięce - Wózkomania - kupiłybyście Boba CE ? fotki z BJCM

ostatecznie :

, antypoślizgowe NAPĘD Manetki SHIMANO EF51, 3x7 Przerzutka przednia SHIMANO M191 Przerzutka tylna SHIMANO Altus Hamulce Aluminiowe, typu V Dźwignie hamulca SHIMANO EF51 Kaseta / Wolnobieg SHIMANO TZ31, 14-34, 7 biegów Łańcuch KMC Z51 Mechanizm korbowy SR SUNTOUR XCC, 48/38/28 Środek Suportu Cartridge KOŁA Obręcze

Re: maclaren xt, aukcja się kończy, pilne!!!

Cyt: "technicznie sprawny, jedynie nie działa tylni hamulec" :D

Re: tragedia w Tychach

. Wiekszosc jechala 70-90km/h, ja jak ta zawalidroga 50km/h prawym pasem. Zza zakretu nagle wyjechal nawalony jak messerschmit rowerzysta - dalam po hamulcach ale i tak wiedzialam, ze nie da sie uniknac kolizji. dzieki Bogu jednak jechalam na tyle wolno, ze walnelam go lekko w tylne kolo, wylozyl sie na

Re: Tylne hamulce nie funkcjonują

Ja tez mam Skode Favorit i tez mialem problemy z hamulcami. Zachecam-o ile sie troche znasz na samochodach-do samodzielnej naprawy, boserwisy tylko klna na ten problem-jest dosyc czesty. 1. Rozbierz hamulce z tylu i sprawdz czy wszystkie dzwignie sie lekko poruszaja- czesto szczegolnie jesli

Re:

jureek: > Jest jeszcze jeden powód, dla którego hamowanie pedałami jest bezpieczniejsze. > Otóż można wtedy jednocześnie hamować i sygnalizować zamiar skrętu wyciągniętą > ręką. Hamowanie tylnego koła prawą ręką i jednoczesne sygnalizowanie skrętu w lewo lewą ręką jest łatwe również

Re: OLPRAN

wyrobił. Jeśli chodzi o przerzutki , można je zmieniać jedynie na postoju przy uniesionym tylnym kole, w czasie jazdy nie ma szans bo manetki tak ciężko chodzą. Od pocżatku działał jedynie tylny hamulec. Przedni przycisnąłem kilka razy i to by było na tyle. Ogólnie rower jest bardzo wiotki, jak na niego

Re: Alem popłynął, czyli mariaż z... Czarną Wdową

tylny, a jednoczesne przykręcanie manetki i operowanie z wyczuciem klamką przedniego hamulca mi nie wychodzi. Trenuję. -- http://www.youtube.com/playlist?list=PLF130D49B661F45EE&feature=view_all Włącz myślenie (zarządco drogi!)

Re: Auto podskakuje

Byłam dziś w warsztacie i oni wskazują raczej na problem zużytych hamulców tylnych. Przednie był wymieniane (tarcze i klocki) w sierpniu, tylne wtedy były odrdzewiane (tarcze). Autko trafiło na podnośnik, było sprawdzanie opon, oglądanie amortyzatorów, bujanie i kręcenie kołami. Nic tam nie

Re: Cybexy w wersji zimowej:-)

No, na szczęście mają mi przysłać nowe tylne koła z hamulcem :) Czym wczoraj bardzo poprawili mi humor i od razu zaczęłam siedzisko w Topazie wymierzać pod wkładki i kocyk uszyłam :D

Re: taki apel - 125 ccm na PJ B

i uszkodziło kręgi.Niby pech ale przestrzegam przed używaniem tylko jednego hamulca. Tak jak w aucie, głównie hamuje przód,tak samo powinno się w moto,jednak używając tylnego jednocześnie i to też zwracając uwagę na prędkość i warunki (to już dla doświadczonych,tak samo jak wywracanie się na bok

ja mogem sprzedac uzywane biale motyle od wigry3

tylna opona starta od hamowania bo hamulec mam tylko torpedo no i sa tylko dwie - przednia i tylnia

Re: Stawiam ze to silnik

ale doczytałeś że mowa o cieżkim motocyklu? a nie R6 :) HD bez tylnego hamulca nie hamuje (tam tył jest bardzo ważny, choć oczywiscie przód wazniejszy), samym przodem nie da rady. redukcja w dużym twinie może zapiszczeć tylną oponą ale nie zablokuje jej na stałe. -- Co jest nie tak z

Hamulec rolkowy - przedni

Wyczyszczony, nasmarowany 1 - Ile kitować smaru? Wcisnąłem do momentu az wychodziło bokiem :] 2 - Czy tego typu hamulec ,powinien blokować koło, czy wyhamować stopniowo? Tył blokuje ostro. 3 - Czy tylny / jeszcze nie rozkręcałem/ tez się smaruje? Nie ma otworu do zapuszczenia smaru. Na razie tyle ;-]

Re: Tuning - Mała Paryżanka

Hamulce tylny jak najbardziej jest. Rolę tarczy hamulcowej pełni tylne koło pasowe. Na nim pracuje zacisk.

Re: Auto podskakuje

No i byłam u wulkanizatora - wyważyli, pokręcili i niestety ale podejrzenie pada na hamulce i to przednie - czyli reklamacja, bo były wymieniane latem i to ponoć nie na żadnych zamiennikach. A tylne i tak są do roboty.

Re: dylematy suzuki dr 650

kierownice na 2 biegu się podrywał. Ale wracając do motocykla Silnik jest wytrzymały i po przejechaniu 37 tyś na liczniku bez awaryjny. na 20tyś km wziął tylko 200ml oleju. Regulacja zaworów jest prosta silnik zapala bez problemu, ogólnie silnik jak na jednego dosiadającego jest wystarczający, hamulce to ma

nipper double - pytania

W ramach aktualizacji wrażeń o Nipperze - dalej uwielbiam ten wóz. Jeździmy nim codziennie, inne stoją i się kurzą ;) Ale: - popsuł się hamulec - będę próbować go naprawiać zgodnie z instruktażami zamieszczonymi na forum - poprzecierałam sobie kosz!!! :( I tu pytanie do użytkowniczek Nippera - to

Re: nie wrzucaj wszystkich do jednego worka

A, zapomniałem, czekają mnie jeszcze: - wymiana przednich hamulców (zwichrowane tarcze) - wymiana czujników zużycia klocków hamulcowych (zdolniachy zrobili zworki) - wymiana poduszki mostu tylnego napędu - wymiana przedniej szyby - wymiana obudowy prawego lusterka - zabezpieczenie korozji maski z

Policja namawia: Odstrasz złodzieja, oznakuj sw...

"Ważne są sprawne światło przednie i tylne, hamulce i dzwonek.". W zeszłym roku zmieniły się przepisy. Swiatła nie są obowiązkowym wyposażeniem roweru.

Re: rowery Eurobike

) naturalnie nadal jest nie wycentrowane tak wiec nie wiem nawet czy nie dotykam kołem ramy podczas jazdy:) tylny hamulec (po wciśnięciu do dechy) wydaje piękny głośny odgłos pterodaktyla naturalnie nie hamuje. Czekam obecnie czy po raz kolejny rozwali się to samo czy jednak w tym przypadku to było do 5ciu

Podsumowanie

zaliczyc ogolnie wysokie zuzycie paliwa (rzadko ponizej 9, nigdy ponizej 8, czesto ponad 10 litrow - mimo wzglednie ekonomicznego stylu jazdy) oraz tylne hamulce ze sklonnosciami do zapiekania. Na trasie moglby byc tez cichszy, ale to kwestia brakujacego szostego i siodmego biegu (na piatym przy

Re:

Przedni jest podstawowym hamulcem i tylko czasem jego rolę przejmuje tylny (na śliskim, na mokrym). Nie zmienia to faktu że przodem należy się nauczyć hamować, a nie ufać tylko tyłowi. A ABS skraca drogę hamowania jedynie na suchym asfalcie. W każdych innych warunkach wydłuża drogę hamowania

Re:

Gom, przepraszam, ale dlaczego należy hamować przednim hamulcem przede wszystkim? Aby lądować na glebie przez kierownicę? To przedni służy do awaryjnego hamowania, o ile tylny już wciskamy na maxa. Poza tym jesli juz - to przodem dawkuje po trochu, aby nie zablokowac koła.

Re: Opinie o rowerze

Nadal nie wiem jednak, co takiego niebezpiecznego jest w rowerze supermarketowy > m dla kogoś jeżdżącego nie na maxa. Testowany był hipermarketowy góral - zgodnie z jego niby-przeznaczeniem. Czyli w górach.Po jednym zjeździe przestały działać hamulce. Koła sie rozcentrowały. Sprężyna w niby-tylnym

Re: rower dla starszej osoby (>70)

. Rozumiem, że w bloku nie ma pochylni na schodkach. Czy kobieta będzie w stanie sprowadzić rower do piwnicy (po schodach - wystarczy zacisnąć hamulec na tylnym kole), a następnie wynieść z piwnicy na parter - samodzielnie, bez pomocy? Czy kobieta w ogóle będzie w stanie podnieść rower z ziemi i utrzymać go

Re: czesci do wozka hauck jeep

ja potrzebuję natomiast tylnego hamulca do wózka HAUCK JEEP, jeżeli ktoś ma, prosze o odpowiedź.

Re: Auto podskakuje

Niespodziewany rozwój wydarzeń. Yariska była dziś w warsztacie, gdzie robili te hamulce przednie. Powiedzieli, że rozkręcili ją i nie widać, by cokolwiek się porobiło z tymi hamulcami, za to tylne w fatalnym stanie, ale czy to od tyłu tak może bić? Poza tym twierdzą, ze nie czują tych wibracji

Re: volo kółka pomocy

to limitek ma 2 lata a kółka masakrycznie zjechane i zardzewiałe.Te śruby w tylnych kołach wydają się jakby było dużo za długie.A jeszcze przez tel babka mówiła ze hamulec czasami nie działa mói mi o tym bo nie chce aby nie bylo nieporozumień.Hamulec przy tych kołach to pikuś.Ze starszym dzieckiem

Re: MB UJ czy to dobra oferta?

wiecie co? Jednak wózek sobie odpuszczam. Nie wiem czy mogę tak kopiować ale dostałam taka odpowiedź: "Stan techniczny wózka jest bardzo dobry. Wszystko działa: hamulec tylny postojowy, regulacja rączki i składanie. Tapicerka ma lekkie odbarwienia od słońca - była prana kilka razy, ale nie ma

Re: Jazda

Jeśli masz dobry ręczny to używaj ręcznego - w sumie po to jest. Jeśli masz przyzwyczajenie zostawiać na biegu to też nie problem, tylko staraj się nie "stukać" przy przejściu między nogą na hamulcu a zostawieniem na biegu tylko rób to delikatnie. Z reguły delikatność nie szkodzi:). Jak jest

Re: Jak powstawała najszybsza Skoda w historii?

Hamulce tylne: brak? Hamulce przednie: skoda greenline? Felgi 15stki skoda greenline? Do czego to auto ma sluzyc...

Re: Czy twoja kierownica nadal się trzyma?

-letnim sztruclem, na ruchliwej ulicy wysiadły mi hamulce - nie polecam W wydumanym przeze mnie przykładzie sytuacja jest taka, że awaria następuje, gdy jedziemy blisko tyłu ciężarówki, która porusza się znacznie wolniej od nas i tylko gwałtowne hamowanie może sprawić, że unikniemy zderzenia z tyłem tego

Re: Krotko.

O ile dobrze pamiętam to sam o to pytałem i wyszło dokładnie odwrotnie. Po pierwsze, ze można - bo dlaczego nie? Po drugie mieszanie D,N, D, N, D, N -Xdziesiat razy w korku skrzynia bardziej odczuje. Wracajac do kwestii hamulca. Na D przecież w skrzyni już od razu jest jakies ciśnienie, które

Re: Francuskia hybryda

przyczepnosci, to 100 % wytracania energii przypada na to kolo, ktore jest hamowane. Jesli hamujesz tylko tylnymi (rekuperacyjnie, silnikiem elektrycznym), to tam idzie cala energia odzyskana z hamowania. Wyobraz sobie, ze masz rower z torpedo i nim hamujesz, bez dotkniecia przedniego hamulca. Czy jakas

axa defender rl

czy w/w blokadę tylnego koła można przykręcić do hamulca v-break?

Re: Stawiam ze to silnik

skuteczności przodu nawet do zera (stoppie). Motocykl ze sprawnym tylko tylnym hamulcem praktycznie nie hamuje.

Ten kierowca przerobił stare Tico na cabriolet. Naprawdę robi wrażenie

Ten kierowca przerobił stare Tico na cabriolet. Naprawdę robi wrażenie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - hamulce tylne

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin