Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

poronienie,jak to wyglada.

kobietki,wiem ze to nie zbty miły temat,ale musze spytac,jak wyglada poronienie,poniewaz mam brazowe upławy,boje sie?

jak wyglada cykl po poronieniu?

Witam, tydzien temu poronilam 6tc, ale lekarka kazala mi jeszcze przez kilka dni brac duphaston na wywolanie ''normalnej'' @. Miesiaczke dostalam i teraz sie zastanawiam czy w tym cyklu bede miala owulacje i czy nastepna @ dostane jak zawsze po 28 dniach? -- Blanca 17/11/2009 Aniolek 01.2012 ...

Re: jak wyglada cykl po poronieniu?

Owulację miałam normalną - chyba 3 tyg po zabiegu Po 5 tyg od zabiegu miałam - mam jeszcze - @. Czy Ty dostaniesz - różnie bywa, raz wcześniej, raz później Współczucia z powodu straty dziecka. -- 1% dla Piotrusia www.mm.pl/~atru/ Wojtuś 13 tc

Re: poronienie,jak to wyglada.

Witam , jestem tu nowa, też poroniłam w 10 tyg miałam zabieg, płód przestał sie rozwijać w 8 tyg ciąży. Ja niczego nie podejżewałam, jedyne co mnie zdiwiło to piersi się zmniejszyły i przestały byc obżmiałe, ale dopiero na usg dowiedziałam się że nic z tego nie będzie.... szok nie mogłam uwieżyć co

Re: poronienie,jak to wyglada.

pewnie roznie, ja mam jedno za soba. W 11 tc brozowe uplawy, dzien potem chyba krwotok jakas masakra. Szpital, narkoza, lyzeczkowanie. Nic sie nie czuje potem, nie czulam nawet ze mnie ktokolwiek tam badal. Dzien po wyszlam do domu.

Re: poronienie,jak to wyglada.

lekom, ale robiłam sobie badanie progesteronu - był bardzo niski, leki go podniosły i ciąża się utrzymała. sam "proces" poronienia już kiedy wiedziałam że nic z tego (po usg) był koszmarem, krwotok plus takie skurcze, że milej wspominam porodowe. myślałam że mi macica pęka, koszmar.

Re: poronienie,jak to wyglada.

no to do szpitala jak jesteś w ciąży, nie musisz poronić, może po prostu masz plamienia. -- http://www.suwaczki.com/tickers/c55f3e3k1gjqwq9l.png

Re: poronienie,jak to wyglada.

poziom progesteronu - najlepiej go zbadac i przyjmowac Luteine albo Duphaston jak jest niski. Poronienie to silne krwawienie i bol brzucha, ale moze sie zaczac od plamienia. Po prostu sprawdz co jest przyczyna i jak sie ma malenstwo. Ja plamilam wiele razy w 1 trymestrze, potem tez sie zdarzylo w 7 m

Re: poronienie,jak to wyglada.

ja jak poroniłam to się ze mnie lało dosłownie,wszystko było w krwi... więc upławy mogą świadczyć tylko, że coś się dzieje, ale wcale nie musi być to poronienie! Ja czym prędzej skontaktowałabym się ze swoim prowadzącym.

Re: poronienie,jak to wyglada.

Powiem Ci tak.. na kilka dni przed moim pierwszym poronieniem przestały boleć mnie piersi a potem dostałam krwotoku... a przy drugim to w czasie kiedy przypadała @ dostałam brązowych plamień i trwały one 2,5 tygodnia... potem wszystko poleciało... Trzymam kciuki za Ciebie:)

Re: poronienie,jak to wyglada.

Nie ma co siedzieć na forum tylko IP, jak wszystko jest ok dostaniesz leki i do domu. Może to szyjka, może łożysko za nisko, może za mało progesteronu. Ale prawda, jak ja poroniłam to też się ze mnie lało + nagły ból brzucha i kręgosłupa. -- http://www.suwaczki.com/tickers/c55f3e3k1gjqwq9l.png

Re: poronienie,jak to wyglada.

U mnie nie było krwi ani upławów, tylko okropny ból brzucha. Takie kłucie jakby.Pojechałam do prowadzącego a on mi dał skierowanie do szpitala. Po badaniach okazało się że płód był martwy od jakiś 2 tyg.Powiedzieli mi że prędzej czy później zaczęłabym krwawić. Tego samego dnia miałam łyżeczkowanie.

Re: poronienie,jak to wyglada.

proste , nie wszystko z Ciebie wyszlo. Dlatego musieli wyczyscic. A nie moglas sie ich spytac? U mnie na poczatku bylo troche krwi nieswiezej, potem coraz wiecej i wiecej, tak samo z bolem. Bol byl , jak przy porodzie, potem cos jak jajko zylaste, zbite. BYlam w okolo 7 tygodniu. Poronilam w dom

Re: poronienie,jak to wyglada.

Pytałam, ale nie byli mili. Lekarz chyba wściekły, że go ze snu wyrali burknął w odpowiedzi, że jak mi coś nie pasuje, to mogę się wypisać na własne żądanie. To była odpowiedź na pytanie co się dzieje, czemu tak nagle. Rano jak się wybudziłam poszłam do wc, a po powrocie na moim łóżku siedziała inna

Re: poronienie,jak to wyglada.

Ja roniłam dziwnie. Nie było krwi. Były niewielkie brązowe upławy. Serce już dawno nie biło. Nagle poczułam ból jak przy miesiączce i przemożne pragnienie udania się do wc. Byłam w szpitalu. Poszłam więc do wc. Ból nie był silny. Ale w pewnym momencie lekko prący. Gdy poczułąm coś między nogami, to

Re: ivf listopad/grudzień wątek szczęśliwy

Tosia ja mialam histeroskopie (usuwali mi polipa przy okazji ogladania) razem ze scratchingiem, pod narkoza, dokladnie tak jak przy punkcji to wyglada. Po zabiegu po godzinie pojechalam do domu, nawet nie plamilam specjalnie, moze z dwa dni i to na brązowo, brzuch mnie nie bolał. Isia nazwa

Re: jak wyglada poronienie???

Ja bym Ci powiedziała, jak wygląda poronienie, bo przeszłam je 2 tygodnie temu w 9 tygodniu, ale zaraz tu wsiądą na mnie, że opisuję takie rzeczy na niewłaściwym forum. W każdym razie idź jednak do lekarza, tylko tyle Ci powiem. Bo to może nie być nic, ale może być coś... Pozdrawiam Asia -- www

Re: jak wyglada poronienie???

tyg. obliczonymi to moze byc poronienie, HCG hormon pokaze tygodnie i jeszcze trzeba sprawdzic po 3 dniach czy prawidlowo przyrasta. Bo same objawy nie musza jeszcze swiadczyc o poronieniu, kobietom zdazaja sie czasami jekies plamienia czy krwawienia.

Re: jak wyglada poronienie???

podcas poronienia masz silne bole (ja wylam z bolu, tak bolalo), krwawienie nie brunatne, ale czysto czerwone. Zrob BeteHC, to pomoze w diagnozie. Lekarz robil USG? Bo podczas zwyklego badania ginekologicznego nie stwierdzi np. ciazy pozamacicznej. Idz do innego lekarza -- dni mojego szczescia

Re: jak wyglada poronienie???

i koniecznie pisz na biezaco co u CIebie! Trzymam kciuki za pomyslna diagnoze! -- dni mojego szczescia src="<a href="tickers.baby-gaga.com/p/dev289pf___.png"" target="_blank">tickers.baby-gaga.com/p/dev289pf___.png"</a> alt="pregnancy"

Re: co może ugotować 13latek na wyjeździe?

Nie jest nic napisane o rotacyjności całej grupy. Obstawiam ze mieszkają w apartamencie, 5 osobowym z kuchnia i w te 5 osób się ogarniają. Chyba ze to schronisko młodzieżowe? Tam nie wiem jak to wyglada. Dlaczego by nie pytała? Ja np. O opcji vacuum dowiedziałam się dopiero w zeszłym roku

jak wyglada poronienie???

juz nic nie leci . dodam ze sie nie przemeczam nic nie nosze . Wiec co to moze byc czy w 3 badz4 tyg ciazy od zaplodnienia przy poronieniu sa jakies objawy tego typu przepraszam za takie pytania ale niewiem co myslec, jutro zrobie est i pojde do lekarza ale co to moze byc

Re: ivf październik/listopad wątek szczęśliwy

No ja mam podobnie, tez kilka osób uwaza mnie za "dziwna" bo lubie takie filmy, ja w ogóle lubie jak sie krew leje, jak coś obcinają, flaczki i te sprawy :) lubie ogladac zdjecia z wypadków-to jest okropne, smutne ale ciekawi mnie po prostu jak wyglada ludzkie ciało w róznych sytuacjach,jest takie

Re: rozejscie sie blizny miesnia macicy

VChcialabym Ci napisac, ze wszystko bedzie okej (i pewnie bedzie), ale ku przestrodze i zebys sie oszczedzala: mialam to samo. Wyszlo przy okazji poronienia (ale poronienie nie bylo z tego powodu). Niestety mnie lekarze na maksa wystraszyli i stwierdzili brutalnie, ze moje poronienie w tej sytuacji

Samoistne poronienie.

Czy moge liczyc na list ze szpitala np oferujacy mi usg, sprawdzenie "od srodka" jak to wyglada po poronieniu? W szpitalu poradzili ze jak bede mocno krwawic to mam dzwonic. Nie krwawie mocno, nie czuje sie jakos zle fizycznie, aczkolwiek ciekawa jestem czy moge liczyc na jakas opieke po. Tym

Re: Niechciana 3 ciąża

Wątpię żeby się udało. Jestem po 3 poronieniach i już wiem o co chodzi. Znam moj organizm. Jyz mi wcześniej dawało do myślenia że ustały mi objawy ciążowe (nawet pisałam tu o tym). Zarodek jest duuuuuzo mniejszy.wyglada tak na 4-5 tydz a nie na 10. Więc nie sądzę, że owulacja przesunęła sie prawie

Re: ivf październik/listopad wątek szczęśliwy

uśmiech, pierwszy ząbek, raczkowanie itd, chce zeby było całe moje...o to mi chodzi. Jak to wyglada w ośrodku adopcyjnym? Ja uzgadniam jakoś jakie chce miec dziecko, tzn w jakim wieku czy jak, czy nie mam nic do gadania? I czy mam szanse w ogóle na takiego maluszka z racji mojego wieku, mam 34 lata, moj M

Re: jak wyglada poronienie?

Ja też mam nadzieję, że wszystko bedzie dobrze! Trzymam kciuki!!! Napisz jak coś będziesz wiedzieć. POZDRAWIAM :o) Nika

Re: jak wyglada poronienie?

U mnie pojawiła się ciemna krew, wręcz brązowa, potem okazało się, że ciąża obumarła kilka dni wcześniej.

Re: jak wyglada poronienie?

ja najpierw miałam brązowe upławy - dopiero po 3 dniach zrobiły się lekko krwiste, a potem coraz bardziej itp. Od razu idż do lekaża i musi ci dać zwolnienie - no i trzeba niestety bezwzględnie leżeć.

Re: jak wyglada poronienie?

Pisze, bo moja siostra wlasnie do mnie dzwonila zapisala sie juz do lekarza, ale ja sie bardzo martwie to jej 3 ciaza, z czego donosila tylko 1. Mam ndzieje, ze bedzie ok. dzieki i pozdrawiam

Re: jak wyglada poronienie?

Witaj! Chyba u każdej z nas wygląda to inaczej - ja miałam takie krwawienie jak w czsie miesiączki czyli krwiste i towarzyszył temu ból brzucha (też taki trochę miesiączkowy, ale nie zwijałam się z bólu). Mam jednak nadzieję, ze Ciebie to nie dotyczy lecz mimo to zgłoś się jak najszybciej do lek

Re: jak wyglada poronienie?

Na szczęście to byly jakies uplawy po nadżerce. Uff, kamień spadł mi z serca. Sama tez jestem w ciazy, ale jakos bardziej martwie sie siostra niz soba, moze dlatego ze ja 1 ciaze donosilam bez problemu i podswiadomie wydaje mi sie, ze mam mniejsze szanse na poronienie w drugiej ciąży. Chociaz na

Re: ivf październik/listopad wątek szczęśliwy

zawodu, korzysta z tego ok 20% z nich, reszta tylko żąda aby dac im pieniadze, za nic. Co chwile dochodzi tam do walk pomedzy nimi, bo sa róznych nacji, wszystko na tle religijnym. Zachowuja sie jak bandyci, ludzi z okolicznych wiosek sa zastraszani...tak to wyglada w realu, czy oni są tutaj pokojowo

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Kobietki tym ktorym sie udało z calego serca gratuluje :*:* Nie wiem czy pamietacie ale poroniłam w 8 tygodniu.... Na szczeście szybko było krwawienie i nie musialam przechodzic łyzeczkowania, poniewaz wszystko wyczyscilo sie samo... Tylko pytanie co teraz.?? zastanawia mnie jedna rzecz ... I

jak wyglada wasz sluz w czasie cyklu po poronieniu

u mnie cykle sa tak samo dlugie jak byly przed, ale zauwazylam ze sluz mam jakis inny, taki galaretowaty, normalnie jak galaretka.

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Stokrotko, badan w gamecie nie zlecali. Oni nie diagnozuja. Poczatkowe podejscia robia metoda kolejnych prob. Z reguły tak to wyglada w klinikach nieplodnosci. Ja troszke jestem zwiazana z medycyna, moze dlatego mi latwiej. Odwiedzilam immunologa, drazylam temat po poronieniu plus chcialam byc

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

kate-hej kochana..a co u ciebie?na jakim jestes etapie?porobilas badania?ja pewnie jak wczesniej przezcytalas jestem po poronieniu...bylam dzis u mojej gin musze porobic badania m,in.zespol APP ITD jest tego troche ale musz teraz czekac na @ i po niej zaczac dzialac,jade tez w piatek dowiedziec sie

Re: toksoplazmoza

ja bym sie przeleczyla, nie ma co ryzykowac a przy toksomplazmozie poronienie wczesnne bardzo prawdopodobne poszukaj lekarza ktory Cie przeleczy bo to wyglada na swieze zakazenia

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Jestem kochane. Nie mam niestety dobrych wiadomosci. Sa dwa pecherzyki, wiec potwierdza sie, ze podzielila sie blastocysta po transfrze. Jeden bez zarodka, drugi z wyksztalconym zarodkiem, ale bez akcji serca. Wyglada na to, ze zaczal obumierac. Niestety, nie ma juz nadziei. To byla bardzo dluga

Re: ivf październik/listopad wątek szczęśliwy

Ann skarbie, wiem jak to wszystko dziwnie wyglada, ja juz sie naszczescie troche przez te wszystkie lata przyzwyczailam do ich systemu, chociaz nie raz wyszlam z placzem z gabinetu bo czulam sie taka bezsilna. Tak dla przykladu Ci powiem, po poronieniu jak poszlam do rodzinnego (bo tam mnie

Re: In Vitro czerwiec 2015

Marl-en a więc dołączam do Ciebie na wątek czerwcowy ;) znowu jak czytałam Twoj wpis to mialam łzy w oczach... Moja historia tez do najszczęśliwszych nie należy... Mam za sobą 2 poronienia: 2011r ciąża naturalna w 7tc poronienie :( potem w 2014 juz przy in-vitro przy 3 transferze sie udało

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.7

substancja go niszczy, więc przy ivf to znowu ruletka. Pewnie dlatego te badania harvardzkie wykazały niska wartość diagnostyczna. Ewelinci, dobra decyzja, na pewno nowe podejście przyniesie upragniony sukces. Jkarla, trzymam za Ciebie kciuki, teraz też będziesz miała wlewy? Tosia, wyglada na to, że

Re: A czy wiecie, skąd się biorą zdjęcia pro-life

Otoz to. Ja nie mam problemu z tym, ze w ksiazkach medycznych czy podrecznikach do biologii sa uzyte zdjecia martwych plodow, po poronieniu lub aborcji, jezeli tylko w taki sposob da sie dobrze pokazac, jak wyglada plod na danym etapie rozwoju. Mam do takiego zastosowania podobny stosunek jak do

Re: IVF + poronienie - ile czasu czekalyscie na

Dziekuje Teligo. Wyglada na to, ze poronienie po prostu sie zdarza. Mi sie zdarzylo. Teraz pozostaje decyzji: probowac jeszczeraz? czy nie?

Re: dlaczego nie tna

ashraf napisała: > jest madroscia natury, ktora "pozbywa sie" wadliwe > go materialu genetycznego - wiem, ze brzmi to okrutnie, ale tak to w rzeczywist > osci wyglada. ciekawe czy mówiłabyś tak o swoim dziecku które byś poroniła, że to "wadliwy …materiał" >Suplementacja

Re: marzec 2015 in vitro

pieknie rozwijajaca sie i poronienie w 9t, ostatni 4 transfer ciąża biochemiczna.Zostal nam jedem mrozaczek-gorszej klasy. Tak to wyglada u mnie, kiepsko :( moj lekarz zaproponowal abym wykonala teraz histeroskopie, bylam na konsultacji u innego poleconego lekarza teraz w czwartek, chcialam porozmawiac i

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

in-vitro, przy 3 transferze ciaza pieknie rozwijajaca sie i poronienie w 9t, ostatni 4 transfer ciąża biochemiczna.Zostal nam jedem mrozaczek-gorszej klasy. Tak to wyglada u mnie, kiepsko :( moj lekarz zaproponowal abym wykonala teraz histeroskopie, bylam na konsultacji u innego poleconego lekarza

Re: Miałem prawo wiedzieć. To było też moje dziec

wiedziałam, że ciąży nie donoszę. Nie mogłabym > patrzeć na twoją radość. Przepraszam, że nie mówię Ci tego prosto w oczy" A zwłaszcza teraz po tych słowach , wiedziałam ze ciąży nie donoszę, wiec poronienie mogło byc po tabletkach na poronienie. Wyglada naturalnie i maz sie ani lekarze sie nie

Re: LUTY - 2014

monika nie ma co się nakręcac chociaz tez sie nakrecam ;-) ale wyglada na to ze trafiliscie idealnie wiec moze moze.. czego bardzo zycze :-) cycki to najbardziej podobno prawdopodobny objaw i wiele dziewxzyn to podaje jako pierwszy objaw obserwuje swoje "objawy ciazy"zeby za m-c wiedziec co bylo

Re: Jak wygląda ta opieka domowa tu:

triss_merigold6 napisała: > forum.gazeta.pl/forum/w,567,151239118,151239118,Opieka_domowa_.html Tiaaa, tak to wlasnie wyglada. Jan Kran to albo kilka osob piszacych dla

Re: Miałem prawo wiedzieć. To było też moje dziec

>>> A zwłaszcza teraz po tych słowach , wiedziałam ze ciąży nie donoszę, wiec poron > ienie mogło byc po tabletkach na poronienie. > Wyglada naturalnie i maz sie ani lekarze sie nie domyśla.<< co ty pieprzysz kobieto?! nie znasz wcale sytuacji, nie znasz dziewczyny i pleciesz

Re: Usunął ciążę swojej dziewczynie i trafił do a

>Nie ma czegoś takiego jak zwykłe poronienie Róznica miedzy poronieniem w 5 tygodniu , kiedy wyglada to jak spóniozna miesiaczka a poronieniem w 5 miesiacu jest GIGANTYCZNA.

Re: in vitro maj 2014

Nic nie szkodzi że tak "obrazowo" wiesz ja pierwszy raz w ciazy, dlatego się pytam jak to wyglada. Podziwiam cię za siłę, jesteś wielką. Moja szfagierka 6lat się starała i nic leczyła się w novum dwa lat i nic, przestała się leczyć zaszła naturalnie, poronila wcześnie, po 3mies już była

Re: znowu poronienie?;(((((((((((((

Przykro mi :( rzeczywiscie za ciekawie to wszystko nie wyglada :( Cien nadziei jeszcze jest, ale musisz sie przygotowac na najgorsze. To drugie poronienie, musisz porobic badania, koniecznie, hormony na poczatek. -- synek Krzyś (ur. 13.04.2010 r.)

Re: obfite krwawienie

Ja miałam podobnie,rano dostałam silnego krwotoku,pojechałam do przychodni,tam pani doktor zbadała mnie i powiedziała że macica jest powiększona co wyglada na 7-8 tydzień ciaży i dała natychmiastowe skierowanie do szpitala.W szpitalu lekarz ginekolog nie widzi żadnej ciąży,pobrano krew na hcg i nie

Wymienimy sie linkami do pornoli?

. Chcialabym to zobaczyc na przykladzie. Jakies sztuczne kutasy? Jak to wyglada/jak to moze wygladac? I w ogole kazdego gust chcialabym zobaczyc (w szczegolnosci pan). Potraficie szczerze pokazac sie od tej strony? Czy to poroniony pomysl? Mnie moj pornolowy stuff juz podnudza. Moze sie czyms zainspiruje

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

Kto jest w grupie kwalifikujacej do wykonania testow immunologicznych: 1. Kobiety z nawracajacymi poronieniami, czyli 3 i wiecej 2. Kobiety, ktore maja pierwsze dziecko, a pozniej cierpia na wtórną niepłodność, lub doznaja poronień nawracajacych. 3. Kobiety, ktore maja 3 niepowodzenia IVF

Re: in vitro lipiec 2014łp

. Kazal mi przyjsc za 5 dni i wtedy sie okaze czy uda sie samoistnie czy potrzebny bedzie zabieg choc ten sklania sie do drugiego mowiac zebym dala sobie jeszcze 5 dni czasu. Boje sie teraz jeszcze bardziej. Wyglada na to ze jak ostatnio mam poronienie zatrzymane. Czemu tak sie dzieje? Cos dzieje sie na

Re: dlaczego nie tna

, ale tak to w rzec > zywist > > osci wyglada. > > > ciekawe czy mówiłabyś tak o swoim dziecku które byś poroniła, że to "wadliwy &# > 8230;materiał" Ja rozumiem, staram sie zrozumiec i szanuje mamy, ktore traca ciaze w 5-6-7 tygodniu i traktuja jako smierc dziecka

Re: dlaczego nie tna

okrutnie, ale tak to w rzeczywistosci wyglada. Suplementacja progesteronem, lezenie i 100 zakazow nie pomoga uniknac takiego poronienia. I zeby nie bylo, ze nie wiem, o czym mowie - sama dostalam krwawienia w 6 tygodniu, w szpitalu wykonano badania (choc w zdrowej ciazy nie robi sie tutaj usg przed 8-10 tc

Re: Lekarskie madrosci-rece opadaja

, karminie wtedy słuzy tylko do uzaleznienia matki od dziecka. Poza tym no jak to wyglada, takie dziecko duże przy piersi" serio tak usłyszałam jakos w marcu.....nawet pisalam na kp o tym.... nie wspomne juz o ignorancji personelu po mojej cc, gdzie WBREW mojej woli karmili przez 3 dni dziecko butelka

Starania a brak ciazy

inseminacje wyniki sa zbyt marne. I wiecie co? Ciesze sie, ze to nie u mnie jest problem. Mam juz 35 lat (poronienie w wieku 24) i nie chce tracic czasu. A gdyby u partnera bylo wszystko super, trzeba by bylo robic sterte badan, glownie u mnie, dopasowania immunologicznego, itd. I wszystko by sie przesuwalo w

Re: jestem podbudowana:)

co to za połozna, która doradziła Ci karmienie butlą bo wygladasz jak cień??? wywal tą butelkę jesli chcesz karmić piersią. dziwisz sie, ze wariuje? juz wie, ze z butelki leci łatwiej, więc co się bedzie męczył przy piersi!!!! z przyrostami 200 g tygodniowo podawanie butelki???? kazda z nas wyglada

Re: In Vitro w Oxfordzie

Evelynh - to dobrze, ze bierzesz ;) u nas nospa w polskich sklepach, moze u Ciebie tez? Wiesz, ze poronienie nie musi byc regula ;) u mnie i mama i babcia stracily bliznieta w 8 miesiacu ciazy, ja staram sie myslec, ze kiedys ten lancuszek trzeba przelamac, bo inaczej psychiatryk ;) trzymam kciuki

Re: W którym tygodniu ciąży poroniłyście?

dobra, puść H. wszystko ok:) sprzęt gin ma beznadziejny(ma dwa gabinety, w jednym na bardzo dobry, a ja dzis byłam w drugim i masakra. Powiedzial, ze na tym aparacie nie ejst w stanie powiedziec mi płci. dla niego na tym sprzęcie na chłopca mu nie wyglada. czyli znów czekam na połówkowe w Lodzi za

A co do sytuacji prof. Chazana.

. Kobieta, z powodu której rozpętała się nagonka na profesora, miała problemy z zajściem w ciążę, sięgnęła po in vitro, kilka ciąż wcześniej poroniła, a obecne maleństwo, które nosi w sobie jest upośledzone. Jednak wbrew temu co podawały media głównego nurtu - maluszek ma czaszkę, ma mózg, obecnie ma

Re: ta ciaza wkoncu jest???????

dzisiaj zrobilam kolejny test chociaz teraz mam uplawy. wyszedl negatywny.....mze to bylo wczesne poronienie....nic mnie nie boli,czuje sie dobrze. wiem jak wyglada poronienie bo w 8 tyg ciazy poronilam i mialam zabieg. chyba wszystko samo sie oczyszcza....jest mi potwornie smutno bo juz mialam

Re: Freino: Nie wycinajcie drzew z zamkowej skarp

Sam sie bujaj frajerze. Chca jak zawsze zniszczyc cos pieknego popaprance. Pomysl PORONIONY jak i pomyslodawca, zamek wyglada tak super. Niech lepiej zajma sie miejscami, ktore serio tego potrzebuja! KRETYNI

Anemia u Kuby i tragiczny przyrost

do szpitala. Tam zrobili mu badania i wyszła hemoglobina 9.7. po powrocie ze szpitala Kuba przestał interesowac sie jedzeniem a spi za dwoje. Przykładam go na siłe, ale patrzy na mnei zdziwony..wyglada jakby wogole nie był głodny. i stad w ciagu ostatnich 10 dni przybrał jedynie 100 gram:((( spi

Re: Wymuszanie na rodzicach pogrzebów płodów

Ale 6 miesięczna ciąża to już nie jest chyba poronienie:/ Ja bym tego nie porownywala do ciąży z 7 czy tam nawet 13 tyg. Bo wtedy nie ma szans na przeżycie. Ja tam znam dzieci urodzone w 6 miesiącu, żyją i maja sie dobrze. No a jak by dziecko urodziło sie w 9 miesiącu? Martwe? Tez byś nie chciała

Re: tajlandia w ciazy

> Martwiłam sie jak jest z opieką na miejscu... w razie poronienia, musze sie pil > nie skontaktować z klinika Wyglada, jakby na wyjezdzie Ci bardziej zalezy niz na dziecku, wiec nie ma zadnych przeciwskazan.

Tajne wyniki próbnej matury

Utajnienie wynikow probnej matury jest kolejnym poronionym pomyslem przedstawicieli rzadu , wyglada na to ze osoba ktora to wymyslila sama nie ma MATURY ! Popielec.

Re: Invitro i wielodzietni

Hmmm ... psute jajo plodowe: to, ze ciaza jest bezzarodkowa na pewnym etapie nie oznacza, ze byla taka od samego poczatku. Zarodek mogl sie wchlonac ... No to wiec byl "czlowiek" czy go nie bylo? Co z wchlonietym syndromem "blizniaka"? Skoro nie doszlo nawet do poronienia, tylko

az trudno uwierzyc

ale dzisiaj slyszalam - podobno jest to w raporcie z kontroli w szpitalu Sw. Rodziny (upubliczniono go ? ... nie wiem na jakiej stronie), ze prof. Chazan polecil zdjac szew z szyjki macicy - czyli chcial doprowadzic do 'samoistnego' poronienia. Nie chcial 'zabijac' dziecka, chcial jedynie by

Re: Wszystkiemu winna kobieta

ktora ma 2 dziecki z autyzmem, kilka poronień, i jeden zabieg we wczesnej ciąży bo z zarodkiem cos nie tak było, i zrobili zabieg tylko dlatego zeby mogli zrobic badania co sie dzieje. Wyglada ze po prostu nie moga mieć zdrowych dzieci i natura wie co robi. ----------------- Życie ma ty­le ko

Re: 'Ratowanie' ciąży do 12 tygodnia.

W Belgii owszem, podtrzymuja nawet wczesne ciaze jesli kobieta juz wczesniej ronila (nie wiem, jak wyglada to po IV, znam kobiete, ktora poronila 2 razy, 3 ciaze donosila na podtrzymaniu od wczesnego etapu). Natomiast rzeczywiscie, nie kazde plamienie traktuja jako poczatek poronienia i nie od razu

Re: Czy to poronienie?

Oto chodzi ze ja moze 2 razy w zyciu mialam przypisany antybiotyk a mam 30 lat... wiec nie w tym rzecz ze upominam sie o antybiotyki jak i z reszta wiekszosc moich znajomych jestesmy im przeciwni. Ale nie o to chodzi. chcialam sie tyko dowiedziec czy to badziej wyglada na wczesne poronienie czy

Re: Prosze o porade-miesiaczka

a skad wiadomo, ze nie? wiele wczesnych poronien tak wyglada wlasnie, tym bardziej jesli bolalo ja mocniej niz zwykle (choc nic o tym nie wspomniales) byc moze jest jeszcze szansa na zrobienie badan, ktore potwierdza sprawe w jedna lub druga strone natomiast pytanie, czy chcecie to wiedziec nawet

Re: 21 dc, chyba 14 cs zrobilam test..

ja mam takie pytanko-czy jak dojdzie do tego wczesnego poronienia to @ wyglada inaczej???? -- trzymam kciuki za nas Wszystkie :)

Re: Polacy inwigilowani gorzej niż za komuny

Co do podglądania w sklepach monopolowych to wyglada to na działania dobrze opłaconego przez lobbystów posła. Mozna sobie wyobraziić jak to byłaby kasa gdyby ten poroniony pomysł przeszedł

Wykres - proszę o rzut okiem :)

Cześć Dziewczyny chciłam wam pokazać moj wykres - jest to 2 cykl po poronieniu owulator.pl/1558 (choc moze i 3 bo ten pierwszy to były dziwy przerywane takim 3 dniowym plamieniem) dla porownania moj inny wykres - ciązowy (ciąza poroniona w 9 tc) ale jedyny ktory mierzyłam od poczatku do konca 28

Re: Pytanie o PCR

No widocznie robia... ja co prawda sie nie zdecyduje, bo moim zdaniem wynik i tak mi nic nie da, a jakies ryzyko poronienia jest.. ale dopytam jak to wyglada i napisze jutro. Co prawda bylam zdenerwowana na wizycie ale nie sadze ze zle zrozumialam, lekarka nie mowila o wadach - neurologicznych i

Re: macica siodełkowata

Na usg dopochwowym. Doslownie wyglada jak siodlo:) Czytalam, ze przy takiej budowie moga byc problemy z zajsciem w ciaze. czesto sa poronienia i przedwczesny porod. zalamalam sie lekko:(

Reklamowe stojaki zasłaniają plac Wolności

co za poroniony pomysl! przeciez to wyglada tragicznie. Kazdy odpowiedzialny za wydanie pieniedzy na te stojaki powinien sie podac do dymisji. przeciez nawet ciezko obok tego przejsc!

Re: ale to jest rola rodzica...dlatego, ze...

swoja droga, ciekaw e jak wyglada to uswiadamianie u was.. Wygląda tak, że już 10-latek ( a może nawet młodsi byli) wiedzieli, skąd się biorą dzieci, pytali, co to gwałt, poronienie, wiedzieli, że kobiety mają okres-i wiele innych. Przede wszystkim nie mają oporów nas pytać-i to jest sukces

Warto robic jakies badania?

kolejna ciaze, ale teraz, po kilku dniach, troszke ochlonelam i nie chce niczego wykluczac w przyszlosci. Dlatego zastanawiam sie, czy juz teraz powinnam robic jakies badania, a jesli tak, to jakie... Lekarz mowi, ze poronienie jest bardzo powszechnym zjawiskiem i nie wyglada, by byl chetny do zlecania

Re: Poronienie bardzo wczesnej ciazy

Nie moge nic zrobic bez lekarza, mieszkam za granica a tu troche wszystko inaczej wyglada niz w Polsce i nie wykonaja mi tego bez skierowania od lekarza :( Zobaczymy bede niedlugo znowu sie starac, jezeli znowu poronie albo cos nie bedzie nie tak. To wymusze od niego skeirowania na badania, albo

polecie dobrego gina Wawa od b. trudnych ciąż

proszę chodzi mi o poronienie zagrażające dzięki -- Krzyś ma już a wyglada tak poza tym mamusia kocha góry

Re: pocieszcie, proszę..nie mam siły:(

sie rzuca sama nie wiem wiem tylko, ze odkad zaczelam rozszerzac diete Kuba stracił zainteresowanie piersią jako zrodłem pokarmu a traktuje ją jako uspokajacza, przytulacza i zasypiacza czasem. w dzien ssie po 2-3 minuty a ostatnio to karminie wyglada tak, ze lapie piers co pol godziny na kilka łyków

Re: dziewczyny helpunku potrzebuję :(

wplywu na przebieg kolejnej ciazy. Inczej troche sprawa wyglada jezeli poronienie nie jest calkowite i musza robic zabieg,ale Ciebie puki co to nie dotyczy. -- Dominik

Rondo Wolnego Tybetu na przyjazd Dalajlamy

pomysł poroniony. nie widze zadnego wyjaśnienia, po co nazwa dla tego skrzyżowania. a dalajlama na pewno bedzie caly w skowronkach, zwlaszcza kiedy zobaczy, jak to rondo wyglada.

Re: Pagani Zonda 'Lego Edition'

jak dla mnie sredni sens to ma. Wiem ze to tylko klocki i moze o to tu chodzi, ale wyglada jakby ktos to poprostu ocenzurowal xD modele aut powinny byc jak najdokladniejsze wedlug mnie jak np. te z autoartu. Ale modele aut z klockow lego to poroniony pomysl :)

Re: Czy ja znowu poroniłam ? co się dzieje ?

Spokojnie, Naprawdé, wiem, ze to bardzo trudne... Pierwsze miesiaczki po poronieniu bywaja bardzo dziwne, bo jeszcze schodza pozostalosci po wygojeniu sie sluzowki, ciazowe jajo wyglada jak watrobka... --

Re: poronienie a pochówek

Oczywiscie zdaje sobie sprawe, jak wyglada i ile mierzy 7 tyg. płod. Biorac jednakze pod uwage, ze zyje w kraju, gdzie usuniecie na wlasna reke chocby i 3 tygodniowej ciazy jest karalne i prawo uznaje istnienie czlowieka od chwili poczecia uwazam,ze konsekwencja tego powinno byc równiez tak

Re: Pomóżcie bo zwarjuje z niepewnośći.

Jedź na Early Pregnacy Unit,tam zajmują się takimi problemami,wiem,bo korzystałam z ich pomocy dwa lata temu,polski ginekolog pomógł mi tyle,co oni. Na pocieszenie powiem ci,że nie wyglada to na poronienie,przy poronieniu jest ból i dość dużo krwi ze skrzepami. W UK są inne procedury jeśli chodzi o

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - jak wyglada poronienie

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin