Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Hormony po karmieniu piersią

Sprawdz tarczyce. Trojka tarczycowa, wit d, ferrytyns, wit b12. Z tego, co piszesz, to wyglada to na tarczyce. Choroby tarczycy wplywaja na plodnosc.

tak wyglada usuniecie tarczycy w Szkocji

szpitala). Do 2 tyg mam konsultacje z moim chirurgiem, powie mi co wykazalo bad histopatologiczne tego 1 wycietego plata tarczycy. I na dzis dzien nie ma mowy o braniu hormonow, bo tarczyca pracuje prawidlowo, wiec prawy plat przejmie funkcje tego wycietego. Ale wszystkiego dowiem sie na tym spotkaniu. Oby

Re: Niedoczynność? 22 lata i nie chcę żyć, pomóżc

Pamiętam jak gdzieś wyczytałem, że podwyższony kortyzol zaburza konwersję hormonów tarczycy... Tylko czy tak to wlaśnie wyglada u mnie, czy to właśnie nadnercza są stymulowane do produkcji kortyzolu z powodu słabej tarczycy (kortyzol 'nadrabia' niedoczynną tarczycę i podwyższa glikemię). Co było

Re: męczę się już prawie rok, czy mój przypadek t

Moim zdaniem nie jest wyglada to zle - i TSH tez dosyc niskie. i procenty wygladaja tak troche niskie ale chyba ok. Proponuje napisac swoj watek na forum tarczycy FT4 46.25% FT3 50.65%

Re: wypadajace slabe wlosy

Wlasnie niemam jej chyba wyregulowanej mam dawke 25 letroxu wyniki to ft3 33% a ft4 58% ale malo ktory lekarz to przelicza a wedlug norm na wynikach jest ok ale po przeliczeniu tak wlasnie wyglada a jesli moja tarczyca maleje na obj 5 to niewiem jaka dawka dobra

Re: tak wyglada usuniecie tarczycy w Szkocji

Witam. Pisałaś coś że miałaś kłopoty z mówieniem. Ja miałam 2 miesiące temu wyciętą tarczycę i mówię kiepsko a na wieczór jak sie trochę nagadam to bardzo kiepsko. Jak ty sobie poradziłas z tym problemem,po jakim czsie głos wraca czy wogóle wraca? Pozdrawiam

Re: tak wyglada usuniecie tarczycy w Szkocji

Jestem pod wrażeniem podejścia do pacjenta. W Polsce często nie wiesz, kto będzie przeprowadzał operację a i czasem na opieką pielęgniarską można ponarzekać... Szybkiego powrotu do sił, pozdrawiam.

Re: tak wyglada usuniecie tarczycy w Szkocji

ja miesiąc temu miałam wyciętą tarczycę w szpitalu damiana, wszystko odbylo się prawie identycznie jak w opisywanej szkocji, jedynie nie dostałam wody tuż po operacji i chwala bogu, bo to jest zakazane z uwagi na możliwość zadławienia przy ewentualnych wymiotach (reakcja na narkoze). Poza tym

Re: tak wyglada usuniecie tarczycy w Szkocji

Witam, Tarczycę miałam wyciętą 3 lata temu (miałam 2 operacje w odstępie 1,5 miesiąca), w czasie pierwszej operacji uszkodzono mi jedną strunę - prawie wogóle nie mówiłam :/. Zostałam skierowana do foniatry, który nie mógł mi zlecić żadnych zabiegów gdyż nie miałam jeszcze wyników

Re: tak wyglada usuniecie tarczycy w Szkocji

;)ja ogolnie mialam dobry glos, tylko jak za duzo gadalam, to mi siadal;/ Za szybko tez zadarzalo mi sie podniesc glos ....na dzieci:( Ale teraz juz miesiac po operacji super jest, rana sie wygoila. Wyniki dobre:) -- <Dojrzałość polega między innymi na tym, że przestajemy czekać na cudzą akcepta

Re: tak wyglada usuniecie tarczycy w Szkocji

Mialam operacje wyciecia prawego plata tarczycy 15 czerwca w szpitalu w Miedzylesiu w Warszawie i chce powiedziec, ze standardy obslugi pacjenta nie roznia sie az tak bardzo od opisanych powyzej. Co prawda nie ma specjalnych podkolanowek - ale nogi sa owijane bandazem elastycznym - efekt taki sam

Re: tak wyglada usuniecie tarczycy w Szkocji

Operacja wykonana w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, wiec wszystko za darmo. Podejscie do pacjenta naprawde super, to naprawde pomaga minimalizowac skutki stresu. Na wyniki czeka sie ok tyg, do 2 tyg po operacji obowiazkowe spotkanie z chirurgiem, ktory powie co wyszlo na wynikach i obejrzy czy wsz

Re: tak wyglada usuniecie tarczycy w Szkocji

to gratuluje. Ciesze sie, że do nas kiedys te standardy musza przyjść bo wymusi to, mam nadzieje, konkurencja ze szpitalami prywatnymi ale to za 1 pokolenie pacjentów. Słysze juz nie poraz pierwszy o pończochach lub podkolanówkach uciskowych (nie, nie ... nie u nas w Polsce), może warto by rozpr

Re: Niedowaga 16 miesięczna dziewczynka

Moj synek tez jest drobny-na roczek wazyl ok.8.5kg, na 2latka ok.10.5. Moim zdaniem ma to po tacie-jak patrze na zdjecia meza z dziecinstwa to tez taki byl. Synek jest pogodny,usmiechniety,pelen energii i z pewnoscia nie wyglada na chorego. Nasza pediatra mowi,ze przyrosty na tym etapie moga byc

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Własnie odebralam wyniki tarczycy. Fsh 2,2 anty tg 35 anty tpo 555 ehhh. Maracala ty masz hashimoto prawda? Moglabys mi powiedziec jakie ty mialas wyniki? Jak wtedy wyglada z in vitro? Jakas kuracja, leki dodatkowe czy co? Znowu sie zmartwilam.

Re: interpretacja wyników, kobieta 23l

niskie ft4oznacza niewielki zapas t4 w organizmie. W tym przypadku jest on wlasciwie na granicy dolnej normy i masz "objawy", wiec warto sie zainteresowac, tym bardziej ze masz 23lata i jeszcze nie masz dzieci. Objawy ktore opisujesz sugeruja min. niedoczynnosc tarczycy(wartosc ft3 moze sie

Re: bardzo sucha skóra?

Jesli to twarz to mi kiedys pomogl bio oil ladowany na twarz zamiast kremu, skora przy niedoczynnosci tarczycy praktycznie mi sie luszczyla w kilku miejscach. Jesli reszta to oliwka dzieicieca byle jakiej marki ladowana w ilosciach hurtowych na mokra skore po prysznicu czyni cuda I jest tania I

Re: Poproszę o interpretację wyników

Witaj, powinnas tez wykonac badania: ferrytyna, b12, wit d-25-0h. Ft3masz b.nisko, a ft4 nie lepsze +objawy, co oznacza ze cos z ukladem hormonalnym jest nie tak. Zapisz sie do endo(lub innego endo) w celu diagnostyki i wykonania usg tarczycy. Doraznie mozesz sprobowac multiwitaminy zawierajacej

Re: tarczyca i insulinooporność

A moje pytanie takie - czy jesli mialas AntyTg i TPO pozytywne raz - to znaczy ze chyba mialas hashimoto ? Jak wyglada u Ciebie teraz obraz USG ? Gratuluje :) ale wydaje mi sie ze twoj eksperymet spowodowal wyciszenie tarczycy czyli hashimoto - co sadzisz ? :)

Re: Proszę o pomoc w interpretacji wyników.

Witam. Mogę prosić o interpretacje wyników. 9 miesięcy temu urodziilam syna i od porodu nie kontrolowalam tarczycy, od 3 miesięcy nie biorę lekow , teraz zrobilam wyniki i jestem umowiona do swojej endokrynolog ale chcialabym dowiedzieć się cos od pań jak to wyglada TSH - 1.580 norma (0.27-4.20) FT

witam. moge prosic o interpretacje wynikow

Witam. Mogę prosić o interpretacje wyników. 9 miesięcy temu urodziilam syna i od porodu nie kontrolowalam tarczycy, od 3 miesięcy nie biorę lekow , teraz zrobilam wyniki i jestem umowiona do swojej endokrynolog ale chcialabym dowiedzieć się cos od pań jak to wyglada TSH - 1.580 norma (0

Re: 20 lat w charakterze zombi. Wracam do żywych

To jak wam stwierdził lekarz że macie tę chorobę? Bo z tego co mi lekarz powiedział to musi być zapalenie tarczycy a po zapaleniu ona nie wyglada juz normalnie.

Re: sposob na nude w pracy

Nie wiem, jak to wyglada w innych przypadkach ale moja praca wyglada na szczescie zupelnie inaczej :-) -- Byloby fajnie, jakby wypalilo: forum.gazeta.pl/forum/f,161662,metabolic

Re: Odstawienie tablek

Skoro czulas sie lepiej po odstawieniu pszenicy, to ja odstaw i tyle. Nie rozumiem jak moglas wrocic do jedzenia czegos co ci szkodzi. Mam taki sam problem z tarczyca, do tego policystyczne jajniki i biore pigulki (bo m.in. reguluja te jajniki), piekny zestaw, zeby zaczac wygladac jak balon

Re: In vitro Luty 2015

TSH mogloby byc nizsze. masz jakies jazdy z tarczyca, ze badalas? do ft4 i 3 nie podalas norm ale tutaj mozna obliczyc jak to wyglada www.chorobytarczycy.eu/kalkulator -- Hashi&nieplodnosc męska. 01/02.2015 - długi protokół, program MZ.

Re: Tarczyca? Moje problemy.

trudno mi sobie wyobrazic ze czlowiek z niedoczynna tarczyca jest w stanie wyrobic ok 10km biegu 3 razy w tygodniu jako dodatek do innej aktywnosci fizycznej. zrob trojke tarczycowa ale wyglada mi to na zwykle niedoreportowanie tego co sie zjada przy nadreportowaniu aktywnosci fizycznej czyli

Re: Analiza wyników badań hormonalnych

forum.gazeta.pl/forum/f,24712,Tarczyca_doroslych_i_dzieci.html Wejdz tu.Mi to troche wyglada na niedoczynnosc tarczycy.

Re: Będę złośliwa, ale

Zgadzam sie ze za niewinnosc nie siedziala. Ale co do wygladu to mi wyglada bardziej na spuchnieta. Tarczyca? Leki jakies?

Re: Hashimoto towarzyszące RZS?

Witaj, nie wiem czy dobrze zapamietalam, ale pisalas chyba kilka tygodni temu na foruum,chcialam odpisac,, ale tak jakos nie wyszlo. Czy mialas wykonywane usg tarczycy? Wazne:czy masz badania ft3 ft4? Czy mialas oznaczone ANA1,2,3? Jak rozumiem przyjmujesz antagoniste/inhibitor kwasu foliowego

Re: Co trzeba zrobić...

Ma chyba tarczyce. A serio slepa jestes? Po 30 wiekszosc tak wyglada... I do tego ciaza gastronomiczna... -- dlaczego troll który o kilku miesiecy wkleia zdjecia penisów nie został zablokowany? (By anna)

Re: Prośba o interpretację wyników

oraz bez i b-complex z witamina b12. Powinienies zbadac jeszcze wit d-25-oh oraz ferrytyne. Zrobic USG tarczycy. Cos jeszcze dolega Tobie? problemy z trwaieniem, przybieranie na wadze? utrata masy miesniowej na rzecz tkanki tluszczowej? Jak wyglada twoja morfologia? pzdr.L

Re: ad rem

zapalenie tarczycy ale endo ( jest tez onkologiem) powiedział ze tarczyca ( poza tym ze bardzo mała) wyglada dobrze, żadnych zmian guzków nic.

Re: powrót do leczenia..

Koniecznie zrob krzywa 3punktowa cukier/insulina. To wyglada jak niedocukrzenie i moze byc b.niebezpieczne. -- forum.gazeta.pl/forum/w,94641

Re: TSH ciągle rośnie pomimo leków!!

pacjentów ze letrox/euthyrox przestaje działać. Nie wiem ja mam ciagle wrażenie ze gdzieś czai sie guz ( przysadka?? nadnercza?? - ale ciśnienie mam ok) a on tylko dawki zmienia, leki zmienia i kontrola za 6 tyg. Usg znowu robił moja tarczyca malusia powiedział, że wyglada jak po wycieciu mało co zostało

Re: nie daje rady. chyba mam depresje

A ja bym sobie na Twoim miejscu autorko zalatwila skierowanie do szpitala na badania pod katem tej tarczycy, hormonow etc. bo wyglada nato, ze mozesz miec powazne problemy zdrowotne i warto by to dokladnie podiagnozowac. Zanim Ci wszystkie badania zrobia i wystawia diagnoze, to moze i 2 tyg. minac

Moje wyniki - prosba o interpretacje

Odebralam dzisaj wyniki i tak to wyglada: fT3 - 5,3 (norma 3 - 10) fT4 - 15,5 (norma 13 - 28) TSH - 4,4 (norma 0,2 - 3,5) Co to oznacza? Niedoczynnosc tarczycy? Wizyte u lekarza mam dopiero za 2 tygodnie. Alina

Re: Biale sukienki na slub

Ja generalnie nie nosze mocnych dodatkow, jezeli juz to srebro (na platyne mnie nie stac, poza tym wyglada tak samo, wiec po co przeplacac ;-) )i jezeli juz, to cos malego, jakis drobiazg. Z tym turkusem, to myslalam o torebce i butach, albo jakims szalu, bo czyms trzeba sie w kosciele przykryc. A

Re: nasza emerytalna (?) przyszlosc

Zalezy gdzie na tej emigracji. Np w Niemczech przyszlosc emerytalna wyglada rownie czarno. -- Byloby fajnie, jakby wypalilo: forum.gazeta.pl/forum/f,161662,metabolic_balance.html

Re: zakupy wkurzające finansowo

Może wypadałoby sprawdzić, zanim się coś napisze. Leki na tarczyce refundowane: www.sluzbazdrowia.com.pl/leki.php?lek=euthyrox Leki na nadciśnienie refundowane:

Druga operacja tarczycy: glos.

Pisze w imienia siostry i bardzo prosze o porade. Sprawa wyglada tak: siostra byla operowana drugi raz na tarczyce. Pierwsza operacja w wieku dwudziestu lat, druga operacja 23.03.15. Operacja byla rozegla z powodu duzego rozrostu tarczycy, ktora zostala usunieta. Siostra powoli dochodzi do siebie

Re: Typowy słowiański typ urody - to jaki?

Slyszalam, ze Polakow, czy Rosjan kojarzy sie po okraglych, kartoflanych twarzach. Troche mnie to oburzylo ale faktycznie, wiekszosc Polakow, ktorych widuje tutaj, tak wyglada. -- Byloby fajnie, jakby wypalilo: Pt, 17-04-2015 Forum: Kobieta - Typowy słowiański typ urody - to jaki?

czy to haschimoto?

Witam wszystkich na forum mam prosbe o pomoc a wiec zaczne od tego ze odkad urodzilam tzn 3 lata temu wypadaja mi wlosy zrobily sie cienkie jak puch.Mialam robione usg i tam stwierdzono ze wyglada to na stan zapalny ,tsh 1,8 przeciwciala tylko anty tg podwyzszone .Pozniej lezalam w szpitalu na

Re: Objętość tarczycy

Przy nadczynnosci wytrzeszcz i stany zapalne sa typowe, ale i przy niedoczynnosci pojawiaja sie problemy. Ja np.mam zespol suchego oka. Czasem jest dobrze, a czasem kiepko nawet mimo kropli. Wyglada na to ze sklad lez mam nieprawidlowy. -- forum.gazeta.pl/forum/w,94641

Re: witam. moge prosic o interpretacje wynikow

i o > d porodu nie kontrolowalam tarczycy, od 3 miesięcy nie biorę lekow , teraz zrob > ilam wyniki i jestem umowiona do swojej endokrynolog ale chcialabym dowiedzieć > się cos od pań jak to wyglada > TSH - 1.580 norma (0.27-4.20) > FT3 - 5.77 norma (3.10-6.80) > FT4- 17

Re: Brunet33ka

t33ka01.04.15, 08:56 Witam wszystkich na forum mam prosbe o pomoc a wiec zaczne od tego ze odkad urodzilam tzn 3 lata temu wypadaja mi wlosy zrobily sie cienkie jak puch.Mialam robione usg i tam stwierdzono ze wyglada to na stan zapalny ,tsh 1,8 przeciwciala tylko anty tg podwyzszone .Pozniej

Re: jakie normy hormonów dla cieżarnych? prosze o

po co usg? a mialas robione? wiesz jak wyglada twoja tarczyca? -- Rzuć wszystko i chodź się całować.

Re: nowa prosi o pomoc - wyniki

Witaj, Glowa do gory - bedzie dobrze :) Napewno sie baardziej doswiadczeni odezwa ale mnie to wyglada na niedoczynnosc. Nalezaloby sprawdzic czy to Hashimoto. USG tarczycy Przeciwciala AntyTg i AntyTPO oraz poziom vit D3 + poziomy elektrolitow (magnez / potas / sod / chlor) - tak ze swojego

Re: czy to wina tarczycy

Dziewczyny, to naprawde wyglada jak tezyczka. Szczegolnie forma atakow a nie stale objawy. Przy kurczach jelit moze byc biegunka. Wrzuccie w wyszukiwarke haslo. -- forum.gazeta.pl/forum/w,94641,110766235,110766235,przeciwciala_w_normie_tarczyca_jak_u_dziecka.html

Re: Bieladztwo- prośba o poradę

Witam, Dziękuje dobrarada00 za wszelkie informacje i pozytywnie nastawiajace wpisy, ze z ta choroba trzeba walczyć i czasami udaje się z nią wygrać. U mnie sytuacja wyglada w ten sposób ze na bielactwo zachorowalam w wieku 14 lat ale jedyne plamy jakie miałam to były malutkie plamy przy oczach

Do Damdalen oraz innych dobrych dusz :-)

Damdalen, czy mozesz wytlumaczyc to badanie indeksu wolnych androgenow? Jak nazywa sie fachowo to badanie? Jak wyglada leczenie w przypadku, gdy cos bedzie nie tak w wynikach? A moze samo leczenie tarczycy np. euthyroxem pomoze rowniez na reszte hormonow i nie musze badac wszystkiego? Pytam, gdyz

Re: Uzależnienie w wieku nastoletnim

Dwa przyklady (obie ksiazki czytalam, majac 13/14 lat). Autorka pierwszej do dzis walczy z uzaleznieniem. Autorka drugiej (z tego, co wiem ale na to mi wyglada) wyszla z nalogu, dzis jest psychologiem, zajmujacym sie problemami uzaleznien, pisarka, itd... Nie sa to moje "osobiste" doswiadczenia ale

Re: Zaimek zastępuje r. określony czy nieokreślon

No tak, na to wyglada :-) -- Byloby fajnie, jakby wypalilo: forum.gazeta.pl/forum/f,161662,metabolic_balance.html forum.gazeta.pl/forum/w,36,129040872,129040872,Metabolic_balance.html forum.gazeta.pl/forum/f,94641,Choroby_tarczycy_i_hashimoto.html

Re: "u nas w Uk", "bo my to w Niemczech inaczej m

Pewnie tak. Ja mam porownanie tylko z warszawskimi cenami prywatnych klinik i niestety rozowo to nie wyglada. Ceny iscie (zachodnio-) europejskie a zarobki juz nie. -- Byloby fajnie, jakby wypalilo:

Prosba o intepretacje wynikow mamy

Witam Mam tu wlasny watek, chcialam jednak poprosic rowniez o intepretacje wynikow 45 letniej mamy. Z testu na niedoczynnosc wychodzi jej 30 punktow. Niestety mama chorowala w przeszlosci m.in. na borelioze wiec nie wiemy ktore objawy przypisywac tarczycy, a ktore np. ewentualnemu nawrotowi

Re: Czy moja córeczka - 4,5 roku - ma chorą tarcz

chorób przewlekłych z jakimi sie boryka - nie przestały wypadać. Na wiosnę byłam u endo z badaniami i usg. badania dobre - usg tarczyca mała - 1,86ml (miałą wtedy 4,5 roku gdy robiliśmy). Wytłumaczyła mi, ze wyniki są w połowie normy, ze nie moze jej dac leków bo wpedzi ja w nad lub niedoczynnosc

Re: Usunięta tarczyca - co dalej?

Witaj :) Dzis mijaja 2 tygodnie od mojej operacji i rana wyglada w miare ok. Jesli kogos brzydza szczegolowe opisy, to prosze zeby dalej nie czytal ;) Mialam strupki, same poodpadaly, jeden zostawil nie za fajny slad (tam chyba byl dren). Ogolnie mam to w nosie, zawsze bylam ubawiona, jak przed

Re: moje zdrowie - gdzie szukac przyczyny?...

> najpierw myslalam, ze to moze tarczyca, ale poza brakiem niemal calkowitym hormonow > tarczycy, wyglada na to, ze z nia ok - lekarze, poniewaz TSH, przeciwciala w normie i usg poza > guzkiem tez, w ogole omijaja ten temat. Nie jestem lekarzem, ale to chyba nie jest dobrze, >

Czy to hashi?

Dzien dobry, zle sie czulam, kolezanka namowila mnie na badania tarczycy. Gdy czytam to forum mam mnostwo objawow. Glownie oslabienie, brak koncentracji, przejezyczam sie. sennosc, przytylam, mgla mozgowa itd. Usg - mnostwo guzkow, stan zapalny. Lekarz wykonujacy badanie powiedzial;moge juz

Re: Silne osłabienie przy hashimoto

JODID 100 SELEN200 CALPEROS 1000 1 tabl dziennie Powiedziała ze ten miąższ tarczycy nie wyglada jej zupełnie na haschimoto i dlatego ten jod.Przeciwciala miałam na początku TG 715 !!!,a TPO w normie.Ale to było 5 lat temu.Później anty TPO się trochę podwyższyło.Mialam wrażenie ze jak mi zapisywała te

Re: Prosba o interpretacje wynikow

, zeby sie miescilo miedzy 0.5-2. Juz wyczytalam, ze to chyba nie do konca tak jak powinno byc... Natomiast co mi sie spodobalo, to to, ze powiedziala, zebym zwrocila uwage na swoje samopoczucie i tez od tego uzaleznila dawke. > > Kurwa! (przepraszam)! Ale jakbyś urodziła się z za małą tarczycą

Re: Problem z Tarczyca w trakcie terapii

- czyli zjedzona przez przeciw ciala i wyglada to na hashimoto. Odstawianie hormonu przy chorej tarczycy to tak jak odstawianie insuliny przy cukrzycy- nienajlepszy pomysl!!! bardzo sobie mozna zaszkodzic, ale niektorzy musza na wlasnej skorze poczuc wpadniecie w naprawde duza niedoczynnosc tarczycy, az

Re: in vitro lipiec/ sierpien 2015

i jest specjalista od badan prenatalnych, a wiec naprawde jestem w dobrych rękach, co dalo sie odczuc na wizycie :) Dostalam dodatkowe leki, mam brac jod, ze wzgledu na moja tarczyce i dostalam zastrzyki, heparyne, w brzuszek oczywiscie, ale wezme wszystko, oby tylko z fasolka było dobrze

Prośba o pomoc w interpretacji wyników

Witam. Dziewczyny bardzo proszę o interpretację, bo lekarka bardzo mnie wystraszyła. Miałam wykonywane w styczniu 2013 usg tarczycy wyniki ponizej: Tarczyca dwupłatowa, symetryczna, niejednorodna, nieznacznie hipoechogenna PP niejednorodny PL niejednorodny Powiedziała, że wyglada wszystko w

Re: in vitro pazdziernik 2014

oprocz mojej niedoczynnosci tarczycy i podwyzszonej prolaktyny, ale po lekach jest dobrze.Na in vitro sie zdecydowalam bo mnie czas sciga a efektow staran brak.Wspolczuke wszystkim ktore walcza o swoj pierwszy skarb i mocno wam kibicuje tym bardziej ze dzis troche z was testuje. Ja sie stresuje bo nie

Re: Prośba i pomoc w interpretacji..

Witaj. Podejrzewam, ze endo podniesie Ci dawke hormonów. Jesli chodzi o plamy na twarzy, to zapalila mi sie czerwona lampka. Nie wiem jak to u Ciebie wyglada ale poszukaj w necie i u nas na forum hasel: nużeniec, demodex, nużyca. Drobny roztocz nużeniec potrafi zdemolowac skóre i dawać objawy jak

Re: wycieta tarczyca i wytrzeszcz oczu?

to nie sa polprawdy. tak wyglada ta choroba, a jelsi ktos nie ma wszystkich objawow i choroba cofa sie po leczeniu tabletkami albo usunieciu tarczycy, to jest szczesciarzem, choc moze o tym nie wiedziec.

Nadczynnos tarczycy

Miala moze ktoras leczona nadczynnosc tarczycy tutaj w UK? Zglosilam sie do GP z wysokim pulsem.Dal tabletki i skierowal na pobranie krwi.Okazalo sie ze nadczynnosc i skierowal do endokrynologa.Czekam na list ze szpitala.Wiecie moze jak to tutaj wyglada?

Re: Torbiele / guzki w piersiach a Hashi

niedoczynnosc tarczycy jak najbardziej moze prowadzic do powstawania guzow piersi oraz cyst w jajnikach, a nawet czegos co wyglada jak PCOS. Gdzie Ty sie leczysz? I co to za oknolog..

Re: ciaza i hashimoto? nie wiem co myslec....

w srode ide do ginekologa, zapytam sie go o zdanie i powiem jak sprawa wyglada a potem do lekarza domowego. akurat ufam bardzo mojemu ginekologowi, zaluje, ze nie moze zajac sie takze moja tarczyca. ponoc to nie nalezy juz do jego obowiazkow....

Re: wypadanie włosow u dziewczynki

gp stwierdzila ze dziecko wyglada normalnie ale problemow nie robila. Okazalo sie ze ma niedoczynnosc tarczycy i za niski poziom zelaza choc hemoglobina w normie. Dostaje lek na tarczyce, wlosy wrocily do normy, znowu ma lsniace i geste, urosl choc przed tem wciaz miescil sie w siatce. Zaleza juz nie

Re: jak nie zostać oszukaną?

Na twoim miejscu wybralabym sie w towarzystwie narzexzonego do urzedu pracy i popytala, jak to wyglada z zatrudnieniem w ramach mini job, jak jest z ubezpieczeniem zdrowotnym, itd. -- Byloby fajnie, jakby wypalilo: forum.gazeta.pl/forum/f,161662,metabolic_balance.html forum.gazeta.pl/forum/w,36

Re: Prosba o interpretację wyników

Roberto, 25 to mala dawka, ale i tak podziel sobie ta tabletke. Masz czestoskurcz wiec ja przez 4 dni bralabym cwiartke, pozniej polowke, pozniej cala. Moze to przesadna ostroznosc ale lepiej tak niz zebys sie zrazil i odrzucil lek. Wyglada na to ze bedziesz musial brac tyroksyne do konca zycia

wypadajace slabe wlosy

witam mam pytanie po ciazy zaczely sie problemy z wlosami zaczelam robic badania mialam usg tarczycy tam lekarz stwierdzil ze wyglada mu to na haschimoto moje wyniki tsh najpier1.8 ft4 w normie a ft3 wyszlo podwyzszone pozniej lezalam w szpitalu na badaniach hormonalnych tam tsh wyszlo 2.52 wyzsze

Re: zmiana preparatu hormonalnego

preparat to dalej L-tyroksyna, ale musialam zmienic producenta, bo dotychczasowy nie mial dawki 88, a tylko 75 i 100. Ale wyglada na to, ze te tabletki sa ok, mimo innych wypelniaczy. Biore tez tego Puritana. Wyglada na to ze dawke 5000 wit D3 dobrze znosze :-) Mialam troche obnizenie nastroju w

Re: Nietypowe objawy Hashimoto

,żeby zobaczyc jak wyglada jego poziom.Dostałaś wapn w zwiazku ze skurczami (Zażywam codziennie Calperos1000). Na forum znajdziesz wiadomosci o ksiązce Jak zyc z Hashimoto napiszę Ci fragmenty z niej Objawy niedoczynności zmeczenie ,ogólne wyczerpanie fizyczne osłabienie koncentracji,osłabienie pamieci wysokie

Re: To teraz ja proszę ładnie o pomoc w interpret

No to wyglada zdecydowanie na autoimmunologiczne zapalenie tarczycy. Dobrze ze dostałaś leki i ze juz je bierzesz. Skontaktuj sie z lekarzem zeby omówić te wyniki i ustalić co z lekami, czy nie zwiekszyć dawki. Musisz byc pod kontrola lekarza. I bardzo polecam forum hashimoto ba gazecie. Tam jest

Starania a brak ciazy

). Na dzien dzisiejszy sprawa wyglada tak: partner musi powtorzyc (po raz trzeci juz) badania, za 6-8 tygodni, dodatkowo badania hormonow i wyznaczamy termin wizytyw Novum w Essen (najlepsza klinika w Niemczech, to ta, gdzie sie wszystko zaczelo). Potem musimy wziac slub cywilny, bo kasa chorych doplaca

Re: Prosba o interpretacje wynikow

Nie bijcie... Dostalam od ginekologa globulki z jodem (betadine), zeby zalagodzic zapalenie przed kolejnymi badaniami. Na ulotce oczywiscie bylo wspomniane o tarczycy, ale tylko w kontekscie dlugotrwalego stosowania, a ze nie mam zdiagnozowanego hashi, postanowilam ich jednak uzywac przez te

Re: luzik ?

zgadza sie jeste we mnie pewien chaos, ale ja dopiero od niedawna pisze i moze to tak wyglada, jak nabiore wprawy to wtedy wszystko sie uporzadkuje....u endokrynologa niedawno bylam i z tarczyca jest wszystko w porzadku tylko , ze domowe "hormony" szaleja i dlatego jest tak jak jest

Re: Niedoczynność tarczycy- pomoc o wskazówki

biustonoszem, pasek w talii, ktory wyszczupli optycznie, leginsy, obcasy, ladnie pomalowana buzia i fryzura ulozona... wydaje mi sie, ze kazda zadbana kobieta wyglada ladnie -- forum.gazeta.pl/forum/w,94641,148274513,148274513,Niedoczynnosc_tarczycy_pomoc_o_wskazowki.html

Re: czy jest szansa na normalna ciaze?

. Dlatego na razie robie tsh a jak pojde w styczniu do endo to zrobie caly komplet badan i niech ona oceni. W ogole moj endo w pierwszej ciazy powoedzial ze moja tarczyca w ogole nie wyglada na tarczyce z hashimoto i gdyby aTG na to nie wskazywalo to pewnie by noc o tym nie wiedzial wiec chyba nie ma

Re: Prosze o pomoc w analizie mojego przypadku,wy

Wiem, wiem bo jeden lekarz prywatny ma termin dopiero na grudzien. A co do lekarzy na NFZ to wiem jak to wyglada bo przez 2 dni obskoczylam wszystkie mozliwe poradnie endokrynologiczne w gdansku, bylam na zaspie, na morenie, na kowalskiej w gdansku, w inviccie, na legionow, w uck no poprostu

Re: in vitro pazdziernik 2014

pozniej. Boje sie jak nie wiem co. Martwie sie tym pelnym pecherzem bo ja to tak jakos trzymac moge i moge a bez tego w moim przypdaku podobno ciezko bedzie bo cos tam pokrecona jestem :) Dziwczyny czy transfer wyglada mniej wiecej jak inseminacja? I jeszcze jedno czy mam lyknac tabletke na tarczyce

Re: Nadczynnos tarczycy

), wszystkie osoby, ktore zachorowaly mialy usuwane tarczyce, a u mnie leki wyglada na to, ze pomogly, wiec warto byc dobrej mysli.

Re: wypadanie włosów

dokladnie tak to wyglada przy niedoczynnosci tarczycy, jesli badania nie sa swieże,to może trzeba je powtorzyc

Re: permanentny glod

No to trzeba sie wybrac z tym do lekarza. Mi to wyglada na nadczynnosc tarczycy, ale moze byc to zupelnie cos innego.

Re: Finansowy wkład rodziców w małżeństwo student

Wyszlam za maz majac 24 lata, maz pracowal, ja studiowalam i zus wyplacal mi rente po ojcu do ukonczenia 26 roku zycia. To by wskazywalo, ze obowiazek jest. Pytanie, jak to wyglada w konkretnej sytuacji... -- Byloby fajnie, jakby wypalilo:

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz.

Eh jak czytam o tych historiach z invicty to mnie trzesie.To sie naprawde nieraz nadaje do tv,gorzej tylko ze cierpia na tym pacjenci a czesto ich blad moze zaprzepascic szanse na sukces :( Cos ostatnio slabo to wsystko wyglada.Zero pozytysnych testow. U mnie z kolei trwa pierwszy pelen cykl po

Re: Suplementy z USA

Natder, rozumiem Cie doskonale;-) Mam juz dosc latania po Slowmag. Co prawda lacze go z olejkiem magnezowym ale czuje, ze caly czas jestem na granicy normy. Jak jeszcze maz troche mg podjada to opakowanie znika blyskawicznie. Tez szukalam na al lepszych dawek ale blado to wyglada. Jest sporo

Re: Thybon

Dzieki za info. Poczytam jak wyglada realizowanie recet w Niemczech. Poprosilam kolezanke zeby mi tez zrobila rozeznanie czy badaja tam rt3. Mysle, ze jak nasze laboratoria zaczna to badac, to i lekarze zaczna inaczej patrzec na nasze problemy. Ja do końca nie wiem, jak to jest z tą moją tarczycą

Re: clo i progesteron

Tak na szybki rzut okiem o tarczyca wyglada ok ;) A cosi wstrzemięźliwości od sexu to stara szkoła lekarzy mowi ze lepiej dac czas plemników, zeby sie nagromadzily, ze zbyt częsty sex nie sprzyja zaciazeniu, bo plemniki mogą byc niedojrzałe. Czesto zaleca sie sex nie częściej niz co 2 lub nawet 3

Re: Czy to na 100% borelioza?

? Potencjaly wzrokowe VEP? Jak wyglada Twoj wynik testu Elisa i Western Blot? Zespol poboreliozowy to dla mnie dalej choroba, wiec chce i bede ja leczyc (mimo ze do konca nie jestem pewien co mi dolega). Ale... z tego wlasnie wzgledu, nie chce pakowac w siebie antybiotykow, tak wiec stosuje medycyne naturalna

Re: czy porod,karmienie piersia moga miec na to w

moj ginekolog jest przewrazliwiony na tym punkcie. po pierwszym porodzie mnie pilnowal i teraz od razu zlecil badania gdy poskarzylam sie na dolegliwosci. powiedzial mi od razu, ze to mu na tarczyce wyglada. ale ja zaczelam sie tak 6-7 miesiecy po porodzie paskudnie czuc. moze nawet wczesniej, ale

Re: spokojnie

Nabrzmiale piersi w fazie lutealnej moga oznaczac za wysoka prolaktyne. To samo plamienia przed okresem, to moze byc niski progesteron, ktory idzie w parze z za wysoka prolaktyna. Ja bym na Twoim miejscu zbadala hormony tarczycy (czesto przy niedoczynnosci jest za wysoka prolaktyna) oraz PRL. Jak

Kowalczyk: W erze astmatyków srebro jest złotem

Panna Justyna powinna zrobic badania tarczycy ( S-T4, S-TSH ) bo to co wyprawia wyglada na niedoczynnosc . Tereny, z ktorych pochodzi maja niedobor jodu. Jezeli nie tarczyca to po prostu potrzebuje troche sexu.

Re: Jak sie na dobre serce to trzeba miec twarda.

przykro (bo bylo). Powiedzialam, ze jestem, zeby jej pomoc i ze chce jej dobra i dziecka, i sprawiedliwosci. A nie zemsty na jej mezu. I ze ja osobiscie nie mam interesu w tym, zeby specjalnie narazac go na koszty, ktore sa i beda jeszcze wieksze. Ona to zrozumiala (tak to wyglada na dzis) i ma tego

Re: Czy to nerwica?

wyglada to na zaburzenia lękowe (wizyta u psychiatry) lub endokrynologiczne np.tarczyca (endokrynolog).

Re: Moje wyniki - prosba o opinie

zwolnil termin na wizyte i poszlam. Pani doktor po zbadaniu mnie, przejrzeniu wynikow powiedziala niewiele wiecej niz poprzedni lekarz. Mam mala tarczyce, ale wyglada na to ze nie jest w jakis sposob uszkodzona. Nie mam tez zadnej choroby autoimmunologicznej. Wyglada to tak jakby tarczyca okresowo sie nie

Re: Wymowa -ig i -igen

Przy -ig odmienionym, zawsze iG. "günstiGen" ale "günstiś" (jakkolwiek strasznie to wyglada :D ) Oczywiscie w niektorych dialektach wymawia sie günstiG ale mnie sie jednak podoba taka miekka wymowa. Ale bez przesady, bo niektorzy nawet "Hamburś" mowia

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - jak wyglada tarczyca

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin