Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

mniejsza wplata na karte kredytowa a komornik.

wplacam na karte kredytowa mniejsze kwoty niz podaje minimalne kwoty mi bank bo mam klopoty finansowe ale nie mam przerw w platnosciach lub ewentualnie z miesiecznym opuznieniem ale nie dluzej.dobijaja sie windykacje bo to biuro naleznosci dlugow przeterminowanych.czy grozi mi komornik ?

Re: mniejsza wplata na karte kredytowa a komornik

Jeśli masz kłopoty finansowe, to najprościej byłoby nie używać tej karty i starać się spłacić jak najwięcej. NIe jestem pewna, ale raczej faktycznie w dłuższej perspektywie grozi ci komornik. -- Tak walczę ze złem A zło rośnie we mnie z każdym dniem

Re: mniejsza wplata na karte kredytowa a komornik

Spotkałeś się kiedyś z sytuacją zamiany kredytu na karcie na normalny kredyt? Żeby tego dokonać trzeba przejść standardową procedurę przyznania kredytu. Spłacasz nowym kredytem inny kredyt. Jak przez to przejść mając problemy ze spłatą karty i bankową windykację na karku. Kredyty przyznaje system ko

Re: mniejsza wplata na karte kredytowa a komornik

Na razie komornik ci nie grozi, ale bank może wypowiedzieć ci umowę ze względu na takie nieregularne wpłaty. W umowach jest taki zapis. Z chwilą wypowiedzenia umowy bank blokuje ci kartę, nawet jak masz niewykorzystane saldo, i żąda natychmiastowej spłaty całości zadłużenia. Wydzwania do ciebie fi

Re: mniejsza wplata na karte kredytowa a komornik

Dużo zależy od banku ale w perspektywie grozi Ci blokada Limitu na Karcie do momentu spłaty całości zadłużenia a po jego spłacie lub wygaśnięciu ważności karty bank odmawia przedłużenia jej ważności na dalszy okres. Jeśli spłacasz cokolwiek to raczej już zaraz komornik Ci nie grozi. Ale mogą dość k

Karte kredytowa przedluzono i podwyzszono limit

Od jutra Greki ( w dupe j..e) jak zawsze z jakigos powodu dorzucal moj kolega, ida na dalsze zakupy. Balans na karcie pozostal, ale kto by sie tym przejmowal skoro tego nie trzeba i tak splacac i nie jest to na zaden procent? taka to juz dziwna ta karta jest. A nawet jak jest procent, to na holere

jak odnalezc zagubiona karte kredytowa ?

Szukalem wszedzie, zglaszalem na policje itd. Karty nikt nie uzywa, wiec raczej nie zostala skradziona. Od momentu kiedy mialem ja w rece ostatnio (2014.08.12 8:20 rano), do momentu kiedy zauwazylem ze zniknela, (2014.08.12 9:20 rano), minelo nie wiecej niz 1h. Ze sklepu, w ktorym placilem za zakup

jak usunac karte kredytowa z telefonu?

płaciłam kartą poprzez aplikacje mobilną.I ta karta się zapisała na stałe.Jak ją usnąć? bo nie chce aby w razie zagubienia telefonu przypadkiem ktoś z niej skorzystał.

Re: jak usunac karte kredytowa z telefonu?

wydaje mi sie, ze jest to mozliwe poprzez strone internetowa allegro, a nie przez aplikacje: pomoc.allegro.pl/artykul/26753/jak-usunac-zapisana-karte-platnicza -- http

Re: jak odnalezc zagubiona karte kredytowa ?

możesz wklejać do woli - i tak to nic nie da. horoskop horarny to moment zadania i zrozumienia konkretnego pytania. Ty nie zadałeś żadnego pytania, więc horoskopu nie ma.

Re: jak odnalezc zagubiona karte kredytowa ?

Nie mam pojęcia na jaki moment zrobiłeś hor -- New fields of Divine activity now open for me and these fields are white with harvest

Re: jak odnalezc zagubiona karte kredytowa ?

Pytanie zadalem :) brzmialo tak: Gdzie jest moja karta kredytowa a jak wejdziesz na link s8.postimg.org/93dy32tgl/astro_2gw_71_karta.gif to zobaczysz horoskop horarny ktory zrobilem na moment

Re: jak odnalezc zagubiona karte kredytowa ?

Sprobuje jeszcze raz wkleic obrazek, albo link: s8.postimg.org/93dy32tgl/astro_2gw_71_karta.gif 1. Ksiezyc w 7.d w sekstylu do Slonca 2. Jowisz w cnj z Wenus w 8d. 3. Merkury w 9. d , w opozycji d

Re: jak odnalezc zagubiona karte kredytowa ?

Jeszcze raz: nie mam pojęcia na jaki moment zrobiłeś horoskop, ale na moje oko nie jest to ani horoskop horarny, ani żaden inny. Proponuje zadać pytanie horarne. Zrobic horoskop. Zinterpretowac go. Ja zrozumiałam twoje pytanie o godz. 17.45 dzis, 20 sierpnia w Warszawie. Moze znajdzie sie ktoś kto z

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

Pobieranie gotowki przez karte kredytowa to nie jest dobry pomysl, bo duzo kosztuje. Nie lepiej po prostu placic za zakupy i takie tam i pod koniec miesiaca splacac? A co do tego, ze tyle bankow Ci odmowilo... nie jest czasem tak, ze one maja jedno zrodlo informacji i jak jeden odmowi to bedzie

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

W szoku jestem, ze Ci odmowili wszedzie. Ja ostatnio otworzylam sobie dodatkowe konto w Lloyds z zastrzezeniem, ze nie beda tam splywac pieniadze regularnie ani pensja ani nic, moze czasem £100 a moze £10:) i pan od razu proponowal mi karte kredytowa, wiec moze tam zapytaj. -- Podazaj

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

Jak mozna polecac karte AmEx w UK, gdzie niektore terminale nawet jej nie obsluguja (bo maja chore oplaty transakcyjne). UK to Visa i Mastercard i potem dlugo, dlugo nic. W kazdym razie warto tez pamietac, ze ostatnio banki zacyznaja zacisniac polityke kredytowa i bedzie o pozyczki coraz trudniej

masz platynowa karte kredytowa bez limitu.. ? ;)

> haha, widać, że o branży IT masz takie pojęcie jak świnia o gwiazdach :) Tak sie sprzedaje w internecie na caly swiat portale internetowe i inne uslugi i oprogramowanie... Mam nadzieje, ze masz platynowa karte kredytowa bez limitu.. ;)) www.plimus.com/jsp/buynow.jsp?contractId=3093742

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

Tez sie dziwie, ze Ci wszedzie odmowili. Ja niecale dwa lata temu zalozylam konto w HSBC, docelowo sie mialam do nich calkiem przeniesc, wiec od razu zrobilam sobie karte kredytowa - bez zadnych oficjalnych dochodow (prowadzilam wtedy wlasna dzialalnosc gospodarcza, ktora wtedy nie przynosila

Jaka karte kredytowa wybrac?

Witam, Mam pytanie, otoz chcialbym zlozyc wniosek o karte kredytowa, przede wszystkim po to, aby moc kupowac w internecie. Czy karta kredytowa Millenium srebrna bedzie ok czy moze polecacie cos innego? Pozdrawiam i dziekuje

Gdzie dostane karte kredytowa?

Hej, W zeszlym roku wrocilem do Polski po dluzszym pobycie za granica. Od 1 listopada 2008 pracuje (umowa na czas nie okreslony). Otworzylem konto w mBanku jednak karty kredytowej mi odmowiono :-( \jakies sugestie gdzie moge sie starac o karte (ciezko robic zakupy w sieci bez niej - a zachodnie

Ja mam Prepaidowa karte kredytowa

i tylko dlatego, bo czasami nie da sie obejsc bez-n.p. wynajem samochodu za granica.Nigdy zadnych dlugow na karcie nie mialem i nie zamierzam. -- -"Tak w ogóle to lubię sobie poleniuchować, nie mam manii prześladowczej, że ciągle muszę coś robić. Na przykład lubię leżeć w łóżku i patrzeć bezmy

Kolejna dobra zmiana

Kolejna dobra zmiana: wyborcza.biz/biznes/1,100896,19464277,od-nowego-roku-drozej-za-karte-kredytowa

karta kredytowa

Witam, jestem kasjerką w sklepie mam umowę o pracę na 1,5 roku. Czy uzyskam w waszym banku karte kredytową?

pytanie o karte kredytowa

CZY MOGE ZAREZERWOWAC BILET PRZEZ INTERNET NA KARTE KREDYTOWA RODZICA ?

Re: Gdzie dostane karte kredytowa?

Gość portalu: nielubienielubie napisał(a): > \jakies sugestie gdzie moge sie starac o karte (...) > Najchetniej taka ktorej wydanie nie wiaze sie z jakimis horendalnymi oplatami Sprawdź Pomarańczową w ING, jak sporo jej używasz, to nie płacisz i nie potrzebujesz do tego konta w ING Ale z

Re: Zbiornik podwyżek - dzięki PiS.

jestem na początku 30tki i nie uważam się za emeryta, a od studiów mam konto w pko bp. Obecnie płęca 0 plnów za konto, a co ważne za karte kredytową też nic.

Re: mozna odzyskac pieniedze na karte kredytowa

Też złożyłam reklamację w tej sprawie w banku, w którym mam kartę kredytową. Czekam, co z tego wyniknie, ale czy można mieć jakąś nadzieję na odzyskanie pieniedzy?

Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

Jak w temacie. Pracuje przez agencję od ponad pół roku, wcześniej pracowałam na czarno więc się nie liczy. Nie zarabiam dużo (ok 12000p.a) ale przychody mam regularne i nie mam złej historii kredytowej, żadnych debetów, opóźnień w direct debetach itp. Mam kontrakt tylko prze agencję i pracuję na

Dama z Klasy.

Zastanawiam sie czyja karte kredytowa ona uzywa podczas prezydenckich wojazy zagranicznyxh? Swoja? Meza? Panstwowa przydzielona jej przes kancelarie"? -- Duda potrzebuje cudu, aby wytrzymac cala kadencje!

Za duzo na karte kredytowa

Dziewczyny, przez pomylke przelalam na karte kredytowa za duzo pieniedzy. Chodzilo oczywiscie o splate. Z konta korzystam glownie przez internet. I jakos sobie zle wszystko wyliczylam i teraz nie wiem jak to odkrecic. Pewnie sie nie obedzie bez wizyty w banku. Ale da sie to odkrecic?

mozna odzyskac pieniedze na karte kredytowa

w procedurze charge-back, złożyc reklamację w banku na niewykonanie usługi, dolaczyc maile.Nas oszukali 2 razy w ciągu 3 dni: raz hotel W Londynie- rezerwację zrobili ale nie mogłam otworzyć linków, gdy napisałam o problemie, napisali że jednak tego hotelu nie ma, oraz zprzeczyli, że kase pobrali z

Szukam Doradcy co załatwi karte kredytową

Szukam doradcy co załatwi karte kredytową ( BIK jest okej ) tylko obecnie brak zatrudnienia.

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

ja mam aqua card, odsteki koszmarne, ale robie tak jak Galadriella pisze, wszytskie zakupy na karte, a na koniec miesiac splacam, gotowke tez mozna pobierac, z tym ze nie bezplatnie

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

Spróbuj w banku, w którym masz konto - tak najłatwiej. Ja mam konto w Barclays, starałam się o różne karty, odmówili mi wszędzie a Barclays dał mi kartę Platynową :) -- MOT Bedford

karte kredytową. Polbanku

Placac (placac, nie wybierajac gotowke) mozna rozlozyc platnosc na 12 rat - koszt 5% wartosci zakupu rowneiz rozkladanej na raty. Minimalny zakup 500 zl, nie sumuja zakupow z roznych zrodel, jaesli sa ponizej 500 zl. -- Petycja - stop cenzurze internetu Polecam Linuxeducd - uruchamiasz z plyty

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

kosztuje a budujesz historię kredytową i po jakimś czasie możesz mieć następne karty. www.capitalone.co.uk/web/index.jsf Nie wiem, czy można na nie pobierać gotówkę - nawet jeśli to chyba takie transakcje są oprocentowane od razu, bez darmowego okresu, więc się to średnio opłaca.

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

aha polecam american express - airmiles (o pardon, teraz to sie nazywa avios) mozna sobie duzo natluc uzywajac tej karty a potem zamienic na przelot zagranice etc. -- Gramma said she'll leave the lights on for me Gramma said the flags are waving for me Gramma said that somewhere out there there's a

Re: Skopelos

czy w wypożyczalniach samochodów chcą jakąś zaliczkę , zastaw (karte kredytową lub pieniądze) przy zawieraniu umowy, która pózniej oddają ?

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

tak to czytam i stwierdzam ze complete randomness. moim zdaniem najlepiej pojc do banku osobiscie o zrobienie karty. jak aplikujesz online albo listownie to potrafi byc nieskuteczne bo palcem im nie wskazesz i nie po poprawiasz jakichs zlych wpisow w bazie danych - ktorych potrafia nie zweryfikowac

Re: Gdzie najlatwiej dostac karte kredytowa?

who want to build or rebuild their credit rating" www.capitalone.co.uk/creditcards/classic-credit-card.jsf Jak już tę 100 czy 200 funtową kartę dostaniesz, to koniecznie jej używać i spłacać w terminie, tylko tak budujesz historię kredytową. Nie posiadanie żadengo kredytu nie oznacza, że nie masz

jak splacac karte kredytowa? barclaycard

mam pytanie bo dopiero zaczynam uzywac karte kredytowa - barclaycard - sprawdzam online i mam - last statement balance - powiedzmy 50 funtow. po tym jak wydalam te 50 funtow wydalam jeszcze nastepne 100. czyli teraz splacam tylko to co na statemencie - czyli te 50 funtow prawda? bo jak

Pomocy, skasowali mi karte kredytowa.

Dostalam dzisiaj list z mojego banku Natwest, ze moje konto jest nie aktywne i zeby odeslac im przecieta na pol karte kredytowa w zalaczonej kopercie. ??? Zaraz zadzwonilam do obslugi, powiedziano mi, ze bank ustalil nowe kryteria dla posiadaczy kart i niestety ja ich nie spelniam, nie chcieli

Re: Paypal- dlaczego sciaga kase z opoznieniem?

Moze zamiast karty debetowej, podepnij karte kredytowa do PP. Ja tak mam i sobie chwale. Nie musze sie zastanawiac, ile pieniedzy zostalo na koncie. Karte kredytowa splacam regularnie raz na miesiac.

Ruszyć debet czy karte kredytową.

(zbierała 4 lata).Mnie się pyta co ma zrobić czy ruszyć karte czy debet.Koszt 1200 zł.Ale też wiem,że nie jest wstanie spłacać więcej jak 100-120 zł miesięcznie.To i tak bardzo ją nadszarpnie finansowo.Co ja mam jej doradzić? -- życie to bajka,jak się skończy ,to tylko zależy od ciebie

Masz chociaz jedna karte kredytowa?

Chyba nie. -- "Zaglądali do kufrów, zaglądali do waliz, nie zajrzeli do dupy – tam miałem socjalizm." Czesław Miłosz

niewyplacalny

wszendze pisza dlugi trzeba splacac ja hce udowodnici ze banki udzielaly kredyty jak hcialy kto pozycza niebedac pewny o splacie dam pzyklad w2008 r dostalem 2 kredyty i karte w 1banku a zrabjalem 1300 zl 2 bank postompil ponownie a dalej posypaly sie oferty zatzymalem sie na 13 kredytach i

Re: Czy warto miec karte kredytowa???

ale to PIN nie zależy od tego czy kredytowa. ale od tego, że karty płaskie i chipowe potwierdza się pinem, a wypukłe bez czipa podpisem. Poza tym: - rezerwacje (hoteli, samolotów, samochodów), które nie zajmują twoich pieniedzy (na debetowej), a tylko blokują limit. - zazwyczaj brak opłat

yumemi

Wiem, ze stary watek, ale wez mi jeszcze raz wytlumacz o co chodzi z tymi punktami z karty kredytowej? Tez mam karte kredytowa, ale nie uzywam jej codziennie, tylko w razie wiekszej koniecznosci. Czy dobrze zrozumialam, ze placac karta kredytowa z tesco nabijasz sobie punkty? Ja jakos nie potrafie

Re: Czy warto miec karte kredytowa???

Zgadzam się. Też wydawalam wiecej, gdy mialam karte kredytowa. Co z tego, ze pieniadze leza na koncie i procentuja, kiedy i tak co miesiac trzeba splacic prawie taka sama sume, jaka przyszla. Zaleta z nadzywzki pieniedzy na koncie dotyczy tylko pierwszego okresu rozliczeniowego.

Re: Ashley Madison czyli portal zdradzaczy zahako

dosia ale wyciek info nie jest tylko w oparciu o emaile ale o dane z kart kredytowych kto placil za konto ( a malo sie tam nie placi) plus adres podczepiony pod karte

Jaka karte kredytowa wybrac?

Hej, moze znacie, moze uzywacie, moze polecicie :-) Szukam karty (glownie do wiekszych zakupow w sieci) 1. Powinna byc za darmo (jak wiekszosc kart na swiecie) 2. Bez prowizji (tzn. prowizja od transakcji tylko dla sprzedajacego) 3. 51-56 dni na splate zadluzenia bez dodatkoych oplat 4. W zwiazku z

Re: Czy warto miec karte kredytowa???

Azza kreujesz siebie na "znawce kart kredytowych" i finansowego udacznika a swoimi komentarzami dowodzisz, ze kompletnie nic na ten temat nie wiesz. Po pierwsze, przy tak duzej konkurencji na rynku a szczegolnie obecnosci bankow zachodnich mozna znalezc karte kredytowa, ktora ci

Re: Finanse w związku

Maz Brytyjczyk, Yorkshire born and bred. Konto jest technicznie moje , ale traktujemy je jako wspolne, Maz ma tam wysylana pensje . Mam jeszcze swoje wlasne konto biznesowe, z ktorego place niektore rachunki. Jak Maz potrzebuje pieniedzy , to zabiera mi z torebki albo bierze karte kredytowa, tez

Re: Czy warto miec karte kredytowa???

Używaj na codzień to proste i wygodne. Pieniądze procentują w banku, a ty przez cały miesiąc kupujesz na karte bez prowizji. na koniec miesiące dostajesz "wyciąg" z karty i wtedy spłacasz przelewem. następny miesiąc znowu kupujesz na karte. Ale bierz tylko karty wypukłe (nie baw się w

Re: Wyjazd do Oslo na weekend

W koncu jedzenie macie wlasne czy nie ? Hostele i hotele sa do znalezienia na necie, tak najwygodniej. Co znaczy niska cena bo to pojecie wzgledne. Ile trzeba miec pieniedzy ? Wez ze soba karte kredytowa/platnicza, wydasz tyle ile bedziesz potrzebowal.

Re: Mam karte kredytową w Pko bp-proszę o pomoc .

pAMIETAJ ZE PKO BANK POLSKI PRZEKAZUJE MIESIECZNIE DO biku - BIURA INFORMACJI KREDYTOWEJ - JAK SPLACASZ KARTE Z MIESIACA NA MIESIAC I ILE JESTES ZADLUZONA. WIEC PLACIC TRZEBA W TERMINIE BO POZNIEJ MOZNA BYC ZABLOKOWANYM W INNYCH BANKACH NAJGORSZE OPOZNIENIA TO POWYZEJ 60 DNI ( PONIZEJ

Re: Czy warto miec karte kredytowa???

> Zaciaganie kredytu w banku - ulatwione, jesli ma sie juz kredyt (karte!). Po > prostu - warto. Chocby po to, zeby w podbramkowej sytuacji pozyczyc od siebie, W Polsce w większości przypadków posiadanie karty obniża zdolność kredytową, przynajmniej jeśli chodzi o kredyty hipoteczne

Re: Czy warto miec karte kredytowa???

warto. pamiataj ze kazda karta oferuje okres bez oprocentowania. ja mam karte na ktorej procent naliczany jest dopiero po 55 dniach od zakupu. czyli przez 55 dni mam pozyczone pieniadze ktore mnie nic nie kosztuja. jesli jestes w ciagu 55 dni splacic dlug to nic a nic cie to nie kosztuje. jedyna

Re: teściowa, zero kultury ........

Może ma karte kredytową? ;) -- Paweł Moje dziecko powiedziało:)

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Wszystko pięknie i fajnie ale ona ma kredytówke w PeKaO(z żubrem) a debet w PKO BP-- życie to bajka,jak się skończy ,to tylko zależy od ciebie

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Trzeba sprawdzić oprocentowanie-debet przeważnie(choć nie wiem, czy zawsze) ma niższe, karta wyższe. Wyjecie gotówki z karty też ma swoje oprocentowanie.

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

A ja mam 6 kart kredytowych , kazda w innym banku (wszystkie splacam bezodsetkowo w GP, z kazdej wykorzystuje inny bonus (typu wspomniane raty)). -- Petycja - stop cenzurze internetu Polecam Linuxeducd - uruchamiasz z plyty bez szkody dla ukochanego Windowsa

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Jak KK to powtarzam - Polbank, z rozlozeniem na raty - masz link do kalkulatora - moze sdazy wyrobic, z limietem do 3-5 tys nie powinno byc problemu (chyba, ze ze wzgledu na wiek nie dadza) www.polbank.pl/karty-kredytowe/kredyt-w-karcie.html -- Petycja - stop cenzurze internetu Polecam

Kiedy dostane pierwsza karte kredytowa?

Witam. Jestem w Stanach od czerwca na pobycie stalym. Cale moje credit history to jeden checking account od 4 miesiecy prowadzony prawidlowo. :-) Chcialbym sie zapytac Was doswiadczonych w bojach Polonusow, kiedy moge aplikowac o pierwsza karte kredytowa? Zaznaczam ze od lipca rachunki za prad

Potrzebujesz Karte Kredytową? Szybką gotówke?

Witam! Potrzebujesz szybkiej gotówki? karty kredytowej dla stałego zabezpieczenia finansowego? Zdarza Ci sie, że czasem zabraknie Ci od wypłaty do wypłaty? Mam coś dla Ciebie! Wymagania: Ukończone 21 lat Stała praca BEZ ZAŚWIADCZEŃ O ZAROBKACH! 54 dniowy okres bezodsetkowy! Interesuje Cie taka

Re: Wyjazd do USA

a karte kredytowa/debitowa masz??, jedna mala plastikowa wystarczy, po co wozic gotowke, dodatkowo nie bedziesz musial sie zastanawiac ile wziac.

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Jesli przewody maja izolacje z materialu, to po prawie 100 latach (a bywa, ze jest i starszy dom zelektryfikowany w zamierzchlych czasach) na kablach pozostaja strzepy zetlalej szmaty a impregnujacy ja lepik stracil swoje wlasnosci. -- Petycja - stop cenzurze internetu Polecam Linuxeducd - uruch

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Bardzo dziękuje za rady,chyba tak zrobimy sprawdzimy raz jeszcze.Chociaż pismo poszło do spółdzielni o natychmiastową wymiane.Pojade do rodziców w wikend,przeczytam pismo zobacze co i jak i chyba wezme zaprzyjaznionego elektryka.To będzie najlepsze rozwiązanie.Jeszcze raz dziękuje.-- życie to

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

> elektrycy po sprawdzeniu > stwierdzili,że trzeba całe okablowanie wymienić(niebezpieczeństwo > zwarcia). Co prawda mało detali, ale z tego co napisałaś, to brzmi to niedorzecznie. Wygląda, że elektrycy chcą wcisnąć fuchę, bo brakuje im roboty.

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

agattka_84 napisała: > > Jak rozumiem, jest Was 6 rodzeństwa - nie możecie się złożyć po 200 > zł? Dobra uwaga. Dla mamy 1200zł. to moze być wydatek spory a dla każdego z Was po 200zł. to już zdecydowanie mniej....

Re: Tak ogólnie

Ale ty chyba nie w Polsce masz ta karte? Bo u nas to tak nie działa. Masz karte z limitem i nie ma znaczenia, na ile jest wykorzystany, tak samo przyjma do zdolnosci,tak samo ja obciazy.Liczy sie przyznany limit. Ewentualnie moze cos dac przy ocenie punktowej w BIK,ale karta kredytowa w szufladziie

MORDERSTWO -----za karte kredytowa

2 wiesniakow zamordowalo kobiete bo miala karte kredytowa. Taka informacje przyczytalem w GW. W USA nie moze sie cos takiego zdarzyc - bo mozna wybrac z karty jednorazowo tylko male sumy pieniedzy - $200 dziennie Gdyby polskie karty mialy limit wybierania pieniedzy, kobieta zyla by sobie

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

To wypadałoby mi się nauczyć kożystania z takiej karty,a pózniej wdrożyć w to mame.A z żubra Pan nie ma?.Wiem tylko tyle że jej okres rozliczeniowy przypada na 15-go każdego miesiąca,że ma do zapłaty albo minimalną kwote albo całość.Czy lepiej pójść do banku by wytłumaczyli?-- życie to bajka,j

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Gdzie pisalem, ze mam wszystkie KK z jednego banku? :) A do swojej wyliczaniki polbankowej wez zwolnienie ilosciowe 24x10 zl = 240 zl wydane w ciagu roku na drobne zakupy typu gazety (pomijam inne zakupy robione ta KK) i jest zwolnienie z oplat. Za kawe ze znajoma tez mozna zaplacic karta - i jes

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Karta kosztuje 24 zl rocznie - od tej oplaty zwalnia zrobienie nia w roku 24 transakcji lub bodajze 3600 lacznego zakupu. Tematu zwolnienia nie poruszalem - po pierwszym roku mozna ja zamknac, jesli ktos nie ma checi kupic kilku gazet w empiku, zeby wyrobic sobie limit ilusciowy. Jakieś mam dzisiaj

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

nvv napisał: > > elektrycy po sprawdzeniu > > stwierdzili,że trzeba całe okablowanie wymienić(niebezpieczeństwo > > zwarcia). > > Co prawda mało detali, ale z tego co napisałaś, to brzmi to niedorzecznie. Wygl > ąda, że elektrycy chcą wcisnąć fuchę, bo brakuje im roboty.

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Coś z tym prądem było nie tak,bo mama miala prąd w 2 kontaktach tylko a światlo było w każdym pomieszczeniu.Zgłosila się do spółdzielni aby jej przysłali fachowców i sprawdzili.Zresztą ma bardzo zaniedbane mieszkanie,rok temu wymieniła okna,teraz prad wyskoczył a wiem że rury od wody w tragiczny

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

krzysztofsf, namawiasz kobietę na "darmową kartę kredytową polbanku", a tu tymczasem w na ich stronie czytam: Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla kredytu ratalnego w karcie wynosi 9,49%. Wyliczyliśmy ją na przykładzie jednorazowego zakupu kartą na kwotę 8 000 zł spłacanego w 12

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Problem w tym ,że calkiem niezgrani jesteśmy,jeden da drugi wezmie.Tak się nie da,już w domu są kłutnie kto mieszkanie przejmie.Dlatego mieszkam 40 km od nich wszystkich,jade jak potrzeba mojej pomocy a oni niech się pozabijają o te 50 metrów.Uwazam ,że to jest chore.Zresztą teraz sama jestem w

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Z tego co wiem debet ma 14% a karta 20%.Tylko napewno do kwietnia nie odda a w kwietniu naliczą jej 60 zł za przyznanie kredytu odnawialnego.Taka roczna opłata,zaś okablowanie będzie płacone kartą jak tylko będzie w klepie terminal,jeżeli nie to myślała wyplacić gotówke.Jeżeli by się kartą opła

Re: A jak się przymusza do prania?

Facet nie musi jej bic. Moze po prostu jej karte kredytowa zablokowac, i od konta odseparowac, a pewnie i samochod na jego imie jest zarejestrowany. Nie o takich akcjiach sie slyszalo.

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Pisma nie widzialam ale sprawa wygląda tak: Zaraz za licznikiem przepalil się kabel,został podcięty i podłaczony spowrotem,przepalił się znowu,znowu został podciety:(.Teraz nie dalo się go już złączyć gdyż był za krótki.Więc te dwa kabelki ze sobą się tylko lekko stykają.Czasami nie łączy więc oj

Re: Jaka karte kredytowa wybrac?

Polbank Era -- Dla syna za dobre swiadectwo Polecam Linuxeducd - uruchamiasz z plyty bez szkody dla ukochanego Windowsa

Re: Czy warto miec karte kredytowa???

naliczaja ci sie "wstecz" - od dnia wykonania transakcji. diabelskie sa pramocje jakie keidys mial bank bph - karta kredytowa 116 dni bez odsetek. moze i tak, ale jesli nie splacilo sie choc czesci zadluzenia w terminie to odestki cofaly sie nawet te 116 dni wstecz i naliczaly. fajnie nie?:) 3

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

bezkres napisał: > krzysztofsf, namawiasz kobietę na "darmową kartę kredytową polbanku", a tu tymc > zasem w na ich stronie czytam: Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla k > redytu ratalnego > w karcie wynosi 9,49%. Wyliczyliśmy ją na przykładzie jednorazowego zakupu

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

re_ni73 napisała: > > To wypadałoby mi się nauczyć kożystania z takiej karty,a pózniej > wdrożyć w to mame.A z żubra Pan nie ma?.Wiem tylko tyle że jej okres > rozliczeniowy przypada na 15-go każdego miesiąca,że ma do zapłaty > albo minimalną kwote albo całość.Czy lepiej pójść

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

To, że coś jest nie tak, nie oznacza automatycznie że trzeba wymieniać instalacje w całym mieszkaniu. Mam trochę doświadczenia i nawet w starszych blokach niż koniec lat 70-tych, jeszcze na przewodach aluminiowych. I nie uwierzę w to, że trzeba wymieniać całą instalację, bo jest "ryzyko zwarc

Re: Ruszyć debet czy karte kredytową.

Mnie już raz grozili odcięciem prądu (oficjalnym pismem ze Spółdzielni), bo zera nie było w jednym gniazdku w łazience (jest to do poprawienia w 5 minut, nie trzeba żadnych kabli wymieniać); najpierw, po kontroli, to olałem, bo tego gniazdka nie używam i myślałem, że kontroler przymknął na to oko, a

Re: Jaka karte kredytowa wybrac?

Moge i place. Ile z tego ma bank? O wiele mniej niz od tej samej transaskcji przy uzyciu karty kredytowej. Tak sie zreszta sklada, ze mam kilka kart kredytowych wydanych przez zachodnie instytucje (w obecnej syt. splacanie ich jest drogie zatem wolabym cos z lokalnego runku) i jakos nikt nie zada

Mam karte kredytową w Pko bp-proszę o pomoc .

Witam,posiadam karte kredytową visa gold pko bp,karta ,powiedziano mi ,że okres rozliczeniowy kończy się 20 każdego miesiąca i 25 coś robią nie wiem co,a termin płatności mam do 15miesiąca następnego. pierwszy wyciąg przyszedł z terminem płatności 15 września,uregulowałam całość zadłużenia

Mam karte kredytową w pko bp- proszę o pomoc.

Witam,posiadam karte kredytową visa gold pko bp,karta ,powiedziano mi ,że okres rozliczeniowy kończy się 20 każdego miesiąca i 25 coś robią nie wiem co,a termin płatności mam do 15miesiąca następnego. pierwszy wyciąg przyszedł z terminem płatności 15 września,uregulowałam całość zadłużenia

Re: Jaka karte kredytowa wybrac?

Prawie fajna ale jednak aby byla za darmo musze nia placic :-( Jeszcze jakas propozycja? Nikt w Polsce nie daje darmowej (calkiem) karty kredytowej??? Przeciez bank i tak zdziera kase od kazdej!!! transakcji taka karta dokonanej, nie liczac potencjalnej szansy na odsetki od kredytu - zatem nie

Re: Gdzie dostane karte kredytowa?

Jeśli potrzebujesz karty tylko do zakupów internetowych, to są wirtualne karty VISA debetowe (dostajesz kartę z numerem i wszystkim jak w normalnej, ale bez paska), tylko do płacenia w necie. W mBanku to kosztuje zdaje się 25zł/rok. Wydają bez łaski, bo nie ryzykują. Tamże debetowa VISA walutowa do

Re: Finanse w związku

czytam po kolei i sie smieje - utrzymanka taka, ten twoj yorkshire terrierek hahaha andgie napisała: Jak Maz potrzebuje pieniedzy > , to zabiera mi z torebki albo bierze karte kredytowa, tez moja. Mortgage na n > as oboje . -- I'd rather be a luddite than a fudite :) --->

Re: Na lotnisku -polskie dzieci a brytyjski paszp

brytyjski, a drugie nie. A co do oplaty, to jak masz good credit score, to bierzesz karte kredytowa 0% na 18 miesiecy i splacasz ja po ?41 co miesiac. Ja tak wlasnie kupilam bojler do domu, bezplatna pozyczka na 18 miesiecy. Oczywiscie karty nie uzywalam do niczego innego, lezala sobie w szufladzie

Re: Jaka karte kredytowa wybrac?

w Polsce nie daje darmowej (calkiem) karty kredytowej??? mbank mial taka akcje na visa clasic. > Przeciez bank i tak zdziera kase od kazdej!!! transakcji taka karta dokonanej, > nie liczac potencjalnej szansy na odsetki od kredytu - zatem nie bardzo > rozumiem, czemu chca jeszcze zdzierac

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - karte kredytowa

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin