Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Wózek głęboki lekki z możliwością wpięcia fotelika

skłaniam się do maxi cosi i do samochodu, pod szkołą (bo codziennie muszę odbierać starszaka), wyjmuję lekki stelaż wpinam fotelik. Natomiast po południu potrzebuje gondoli bo będziemy odbierać straszaka i od razu zrobimy sobie spacer. Proszę poradźcie mi w co najlepiej byłoby zainwestować. Dziecko urodzi

Parasolka: rozkładana na płasko, lekka i z fotelik

hej :) szukam wózka parasolki:) ale tak aby spełniła kilka warunków:) 1. rozkładana na całkiem płasko 2. lekka 3. możliwość montażu fotelika samochodowego na stelażu (!!!) 4. pałąk 5. bezpieczne pasy wiem, że jest takowy maclaren xlr - ale cena 600zł to dla mnie za dużo :(

Re: pomozcie wybrac lekki fotelik dla duzego niem

a do tej pory w czym jeździło dziecko? obszerny jest maxi cosi cabrio. ew z grupy 0-18 kg tyłem britax maxway ale to wydatek juz wiekszy niz mc cabrio.

maly i lekki stelaz + gondola+ fotelik

Witam, we wrzesniu urodze drugie dziecko i szukam wozka, ktory nawet nie wiem czy istnieje. Chcialabym wozek z lekkim i malym stelazem (tak jak quinny Zapp), ale zeby mozna bylo zamontowac do niego gondole i fotelik. Podoba mi sie Buzz, ale jest duzo za drogi, tym bardziej ze na wiosne planuje

Lekki stelaż pod fotelik

Jakie stelaże wózków pasują do besafe izi sleep mam emmaljunge, ale nie wiem czy są adaptery żeby połączyć lub jakiś inny stelaż?Pomocy -- http://www.suwaczek.pl/cache/745c0fe2ec.png

Re: Booster seat do taxi

Ja mam ten pierwszy - jest lekki. Ale dwa foteliki i dwoje dzieci to sporo. -- M. - grudzień 2010 M. - marzec 2014

Re: fotelik 15 - 36 do astry H

Hej Zobacz 2 modele z 4* w nowych testach ADAC z 2015r. http://www.fotelik24.pl/fotelik-joie-trillo-lx.html Joie Trillo LX http://www.fotelik24.pl/fotelik-heyner-maxi-protect-aero.html HEYNER Maxi Protect AERO Koszt lekko większy, ale mają 4*

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

Kobiety, ale ja nie prosze o rade czy dobrze zrobilam kupujac uzywany fotelik. Ja tylko pytam czy to norma, ze fotelik w bazie sie lekko rusza tzn. minimalnie. Fotelik dobrze sie trzyma w bazie itd., ale jak sie go porusza to ma takie jakby mikro luzy. Moze nowe zestawy tez tak maja, nie wiem

lekka spacerówka + fotelik samochodowy

. Mam jednak kilka pytań. Moje dziecko waży niecałe 8kg, ale mam wrażenie, że już się nie mieści do tego fotelika – czy są jakieś inne, które pasują na tę spacerówkę, a jeżeli nie to są jakieś inne spacerówki lekkie do których pasuje fotelik? - czy są może inne spacerówki mega lekkie (parasolki

czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie ruszac?

wydaje sie byc super stabilna w samochodzie, ale fotelik ma takie minimalne luzy jakby. Czy to normalne czy cos jest nie tak? Czy Wasze foteliki "siedza" w bazie jak przyklejone czy tez sie lekko ruszaja?

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

pewnosci nie mam, dlatego pytam czy fotelik w bazie moze sie lekko ruszac. jesl nie, to nie bede go wpinac do bazy i tyle. a sam fotelik jest ok, bo do prania rozbieralam go na czesci i nie ma zadnych uszkodzen.

Re: lekka spacerówka + fotelik samochodowy

A może kupisz po prostu Maclarena Techno? Xt i XLR rozkładają się niemal na płasko, jako wózek na wyjazdy i dodatkowy napewno się sprawdzi, jest lekki i złożysz go jedną ręką w trzy sekundy. XLR jest odrobinę cięższy ale ma śpiworek materacyk i mega szerokie siedzisko, potem jak dzieciak zacznie

Re: Gondola czy fotelik/nosidło

Mamy kolejne foteliki tyłem do kierunku jazdy. 9-18 kg. Też wystają. Dzieci siedzą po turecku, albo z LEKKO ugiętymi nogami (stopy na oparciu kanapy), albo zarzucają proste nogi na oparcie kanapy (piętami). Jest luksusowo, nikt nie narzeka ;)

Re: Fotelik dla dziecka

Odnośnie używanych foteli. Oglądałyście "krasztesty"? Taki fotelik nie nadaje się do niczego i to WIDAĆ! bo jest po prostu rozwalony, ma popękane plasiki, styropiany i jest po prostu wrakiem. Po lekkiej stłuczce też widać, bo jak przypinany pasami, to i tak ma "przypalenia"w miejscu zaplątania

jaki lekki stelaż do fotelika maxi cosi ?

Poszukuję lekkiego stelaża (takiego od parasolki, którą będzie można wykorzystać dla starszego dziecka) do fotelika maxi cosi. Wiem, że pasuje Quinny zapp i mutsy spider, ale chciałabym coś tańszego. Czy ktoś wie, co pasuje???

lekki stelarz plus fotelik maxi cosi

W co oprócz Quinny Zapp można wpiąc fotelik maxi-cosi? Macie jakieś propozycje, ma to być lekki stelarz jako typowo samochodowo-zakupowy. -- Julka 14.05.2001 i Oliwka 25.02.2005 Julka :-) Oliwka :-)

Lekki, maly fotelik samochodowy z funkcja spania

Szukam lekkiego, malego fotelika samochodowego w grupie 9-18 kg. MAmy na stale maxi cosi priori XP i bardzo go sobie chwale, ale czesto latamy samolotem i jest mi on za duzy i za porzadny na te voyage. Znacie moze jakis fajny tanszy i oby lzejszy odpowiednik=? Fajnie by bylo, gdyby mial

Re: Przemeblowania

Piękne kolorystycznie te kadry, szczególnie gdy plucha za oknem. Ja oliwkowego na widzę z tą podłogą, w ogóle wydaje mi się ze te foteliki dobrze wyglądają w bardziej nasyconych kolorach. Może jednak warto pokombinować z żółcieniami ale nie czystymi tylko takimi złamanymi: miodowy ale taki

Re: maly i lekki stelaz + gondola+ fotelik

A może spodoba Ci się buggster, spacerówka, do której wpinasz na adapterach dość dużą gosndolę lub fotelik maxi cosi. -- http://www.suwaczki.com/tickers/zem33e5es2ke0h5u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem3anlikn427ng3.png

Re: maly i lekki stelaz + gondola+ fotelik

hmm przychodzi mi na myśl Bugaboo bee+ z gondolą od Toro,ale to też raczej większy koszt, może coś używanego??

Re: maly i lekki stelaz + gondola+ fotelik

gondolka bynajmniej dreami nie trzyma w 100 sie na adapterach nie klika i npjak podbijesz wózek i bardzo wysoko bedziesz chciala wyjsc gondolka spadnie bo tzw nie ma klik -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http://www.suwaczki.com/tickers/zem320mmgsul9ah5.png

lekki wózek+fotelik do auta dla noworodka-szukam

potrzebuję lekki, zwrotny wózek -do 10 kg, który łatwo się składa i do którego mozna montowac fotelik-najlepiej rozkładany na płasko,bo nie chcę gondoli/tę mam od duzego wózka, który będzie przydomowy/; duzo jeżdzę, na spacery, po córkę do szkoły, do sklepów i z dzieckiem raczej też będę-powyzej 1

Re: maly i lekki stelaz + gondola+ fotelik

co jak co ale buggster to wg nnie najwiekszy niewypal jaki mialam :( amortyzacja zerowa ciezko sie go podbija tu juz lepiej jak dziewczyny pisza senzza cameleona czy tez xtra bez gondolki ja buggtera nie polecam zawiodlam sie na nim :( -- http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv7385hljm4u.png http:

Re: maly i lekki stelaz + gondola+ fotelik

Widzisz, za to ja nikomu nie polecę quinny zappa. Proszadząc go czułam się jak maszynista pociągu, który terkoce jadąc po torach i już z dala go słychać. A z buggstera jestem zadowolona, mój ma dobrą amortyzację, cichutko jeździ, no i najważniejsze, że małemu jest w nim wygodnie, bo nawet dziś na za

Re: maly i lekki stelaz + gondola+ fotelik

zupelnosci wystarczylby mi na caly okres wozkowania. Wszystkie elementy, ktore wymienilam kupisz za grosze na e-bayu, jak dobrze poszukasz znajdziesz w idealnym stanie. Moze masz w okolicy car boot, tam czesto za smieszne pieniadze widywalam zappy i foteliki cabrio, za swoj fotelik zaplacilam 40 funtow i

Re: maly i lekki stelaz + gondola+ fotelik

no wlasnie tak jak myslalam tzn to starszy model gondolki dreami i tzw bardziej wyrobiona i dlatego klika bo mi tedy milimetry brakowaly zeby kliknelo ja mialam nowa gondolke i 3 miesieczny stelaz i tez zaówazylam ze im wiecej kóleczka sa wjechane tym bardziej stukocze :) w sumie to tego zappa mam

jaki lekki stelaż do fotelika maxi-cosi

(lekkich, a'la paroslka) wózkach można ten fotelik umieścić. a moze inny fotelik... też oglądaliśmy creatis+lola. z tego co wiem w testach wypada nieźle, a moze macie inne propozycje. Pozdrawiam

Re: szukam wózka " idealnego"

zdecydowanie kup 2 wózki, bo jak najlepsza amortyzacja wyklucza sie z lekki i mały po złozeniu emmaljunga, inglesina - klasyczne 4 koła lub tansze jedo czy roan - i tu zdecydowanie uzywany wózek a do auta/samolotu cos lekkiego i nieduzego w komplecie z fotelikiem

Lekki fotelik sam. 9-18 kg z funkcja spania???

Szukam lekkiego, malego fotelika samochodowego w grupie 9-18 kg. MAmy na stale maxi cosi priori XP i bardzo go sobie chwale, ale czesto latamy samolotem i jest mi on za duzy i za porzadny na te voyage. Znacie moze jakis fajny tanszy i oby lzejszy odpowiednik=? Fajnie by bylo, gdyby mial

Sprzedam fotelik samochodowy Maxi-Cosi 0-13kg

Jak w temacie, sprzedam fotelik samochodowy Maxi-Cosi 0-13kg. Fotelik nosi normalne ślady użytkownia + rozdarta lekko wkładka dla niemowlaka co widać na zdjęciu: http://zapodaj.net/dbc9b23fb1d20.jpg.html Fotelik Cena 150 PLN. Kontakt 609 999 717 Zapraszam :) -- Podwładny powinien przed

Re: Wózek ANEX

Jaki lekki i jaki fotelik ? Ten z zestawu to jakiej firmy ? Chciałabym zobaczyć fotki tego wózka po złożeniu, serio. 2 miesiące użytkowania to faktycznie duże doświadczenie w temacie nie ma co. P.S. a w którym to mieście jest aż 5 pięter bez windy, bo się z tym jeszcze nie spotkałam.

Re: jaki lekki wozek do fotelika Maxi-Cosi Citi

Też ma fotelik Maxi Cosi City i dlatego wybieramy pasujący do niego wózek x- lander mnie akurat podobają się modele 3 kołowe więc wersja T, wiem że adaptery pasują do tych fotelików, a wózki x-lander mają aluminiowe stelaże i są dość lekkie.

Re: Pierwszy zestaw wózkowy

szangala_23, acora dzięki za opinie. Stelaż do fotelika musi być lekki i mały żeby mnie samej rozkładanie/ składanie w zimie poszło sprawnie. Jak będziemy jechać w 3 to damy radę wózkiem terenowym i możemy zabierać gondolę. Bardziej chodzi mi o czas i lekkość manewrów kiedy będę jeździć z

Re: Ten jedyny - 2w1 na długi czas

lekki nie jest chyba coś ok. 12 kg, tyle tylko, że mogłabyś np. na zakupy wpinać tylko fotelik? i później targasz tylko fotelik z dzieciem, no a w drugiej ręce zakupy, stelaż do komórki, a w wolnej chwili wracasz po stelaż, właśnie ciekawe ile waży stelaż w affinity? --

jaki lekki wozek do fotelika Maxi-Cosi Citi

szukam lekkiego i latwo skladajacego sie wozka (gondola i wczesna spacerowka) do ktorego pasowalby fotelik Maxi -Cosi Citi 0-13 po braciszku, parasolke mam na pozniej, mysle o uzywanym; znacie jakies dobre strony, artykuly porownujace rozne wozki bo mnogosc na rynku mnie przeraza, wazne jest

Re: Spacerówka ze stelażem do wpięcia Maxi Cosi C

Ja dokladnie do takiego celu uzywam obecnie BjCM i jestem zadowolona, bo jest w miare lekki sklada sie jedna reka. Ja nie potrzebowalam terenowosci jaka oferuje gt bo naprawdę malo jezdze tym wozkiem a z wpietym fotelikiem to tylko do pkola czy CH na szybkie zakupy jak dla mnie super.

Re: Odparzenia po foteliku samochodowym

trzymać. Wiadomo, że w foteliku dziecko ma być ubrane lekko, by wszystko było dopasowane.

Re: Wózek ANEX

Niestety nie ma lekkich wózków na pompowanych kołach. Juz raczej wybrałabym Rona czy X landera. Bo wózki na rynku są od lat. To jakaś nowość, która i może ma ładne kolory ale niestety w spacerowce nie zmieści się nawet 1,5 roczne dziecko. Roan ma chociaż obszerna gondole, a xlander większą

Re: wybór drugiego fotelika

Zapomniałam dodać, że syn często sypia w samochodzie. Dlatego punkt dla fotelików 9-36- większość można lekko położyć. W tych większych, jeśli mi dobrze wiadomo- nie ma takiej możliwości prawda?

Re: Wybór wózka

Następnie pewnie zakupie jakas lekka parasolke. Wozek nie bedzie nigdzie noszony, jednak co jakis czas wkładany bedzie stelaż do bagażnika zeby na jakis epizodyczny wyjazd do lekarza itp mozna było zamocować fotelik. Najcześciej bedzie eksploatowane na podwórku czyli trawa i chodnik oraz droga

KUPĘ FOTELIK -NOSIDEŁKO, LEKKI DO NOSZENIA!!!!

DZIEWCZYNY, poratujecie lekkim, naprawę lekkim fotelikiem-nosidełkiem, który mogłabym nosić, nie tylko do samochodu, z budką, najlepiej odpinaną, ale niekoniecznie. pozdrawiam matilka

Re: Maclaren XT czy Quest ?

A jaki w miare lekki i stabilny stelaz pod fotelik bys polecala? Buzz wydaje mi sie spory i ciezki...

Cybex Solution X2-fix czy M-fix?

Będę kupować fotelik z przedziału 15-36 kg. Moje kryteria to: wbudowane zaczepy isofix z możliwością ich schowania i zapięcia pasami do auta bez isofixa, chociaż lekko uchylane oparcie, ocena za bezpieczeństwo w testach ADAC co najmniej „4” i cena najlepiej do 600 zł (jeśli fotelik

Re: gdzie trzymacie wózek?

Mam komórkę w garażu wielostanowiskowym, zamykaną na klucz. Trzymam tam wózek przykryty lekkim pokrowcem motocyklowym. Do piwnicy schodzę z dzieckiem w foteliku, przekładam do wózka, wychodzę przez bramę garażu. Mieszkam na III p. bez windy, nie było innej opcji.

Lekki fotelik 9-18 lub 9-36?

Niestety praktycZnie nigdzi na stronach nie ma info o wadze fotelika. Muszę zakupić takowy fotelik jako "drugi", tj będzie stał w domu moich rodzicw i zależnie od potrzeb, będzie go w swoim samochodzie montował tato albo moja mama. Niestety mama ma problemy z kręgosłupem i zapowiedziała

jaki stelaż pod fotelik?

fotelik kupujemy w lutym, chcę już część wydatków mieć z głowy... a ponieważ nasz wózek 2w1 to prawdopodobnie będzie straszna krowa ;) to muszę kupić coś małego, lekkiego i kompaktowego jako stelaż pod fotelik... to ustrojstwo będzie jeździło na stałe w aucie. zależy mi na możliwie najniższej

Re: a może joie litetrax? :)

ale joie waży prawie 10kg więc taki lekki jako stelaż pod fotelik nie bardzo... ale myślałam o nim już... sama nie wiem.

Jaki wózek - tylko stelaż+gondola+fotelik?

Powoli rozglądam się za wózkiem i nauczona doświadczeniem doszłam do wniosku, że najsensowniej byłoby kupić na początek tylko gondolkę na stelażu z wymiennym fotelikiem. Widzę że na rynku aktualnie jest zatrzęsieniem wózków 3 i 2 funkcyjnych za koszmarne pieniądze i nie mogę znaleźć sensownego

Cena używanego Maxi Cosi Cabriofix

sprzedaży. O ile się nie mylę, fotelik ma jeszcze gwarancję i jest też w super stanie. Jedyne, co wskazuje na ślady użytkowania to napisy z boku, lekko przytarte, ale to w tym modelu normalne, z tego, co widziałam.

Re: Pytanie o fotelik

Mam fotelik Maxi Cosi Cabrio fix i mam trochę inne spostrzeżenia niż Ty. Przede wszystkim w porównaniu do innych fotelików jest stosunkowo lekki, dla mnie ma poręczny uchwyt. Ma atesty bezpieczeństwa co jest chyba najważniejsze. Ma wkładkę dla noworodka, system ochrony bocznej SPS. nie wydaje mi

Re: dowod osobisty dla niemowlaka

Fotelik przykrywasz białym kocykiem lub innym materiałem, przechylasz lekko do pionu, na trzy cztery wyciągasz smoczka i fotograf robi zdjęcie. ;-) u nas to tak wyglądało. :-) -- Nie mam pomysłu na sygnaturkę...

Re: PP book plus, Mura czy Teutonia Cosmo

dla noworodka nie wybrałabym zadnego z powyższych ze wzgledu na amortyzację a właściwie jej brak a do auta kup sobie cos malutkiego i lekkiego jako stelaz pod fotelik i awaryjna spacerówka rozkładana na płasko lub z opcja wpięcia gondoli

Re: kask - obowiązek?

Uważam szczepienia, foteliki, kaski i szkołę za szkodliwe przesądy społeczne. Używam jak najrzadziej. No może te foteliki mnie jeszcze trochę przekonują, te filmiki ze zderzeń, brrr. Żeby mieć czyste sumienie kupiłam używane, lekko zwichrowane, z połamanym styropianem. Kasków moje dzieci nie

Peg perego book plus czy ...?

Mieliśmy już decyzje, zeby zakupić baby jogger citi mini GT z gondolą i fotelikiem. Punktem wyjścia był swietna spacerówka, jaką ma jogger a zakładając okres gondolowania na maks 5-6 mscy w tym głównie okres letni (syn ma sie urodzic w maju) doszliśmy do wniosku, że gondola nie jest najważniejsza

Re: lekka spacerówka + fotelik samochodowy

na alledro widziałam fajny hauck shopper z fotelikiem.ladne kolory i wózek sie przyda.od biedy na wyjazd może starczyć sam wózek bez fotelika...

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

Dobra, widze ze sobie nie pogadamy! Zapomnnijcie o temacie! Dzieki za Wasze opinie na temat uzywanego fotelika.

Nowy Chicco Urban czy używany Bugaboo Cameleon?

Chicco Urban 3w1 z fotelikiem Chicco -używany Bugaboo Cameleon z fotelikiem MC Cabriofix lub Pebble Na temat Bugaboo są różne skrajne opinie...od takich że wózek idealny, lekki, wygodny, dobrze amortyzowany do takich że rozklekotany, nie wart ceny, słabej jakości.... Jeśli chodzi o Chicco Urban to ma

Re: lekka spacerówka + fotelik samochodowy

Nie wiem jaka cena jest brana pod uwage przy zakupie tej spacerowki ale moze Jane nomad? Lekka, cos ok 7kg, latwo sie sklada, oparcie rozklada sie na plasko.

Re: proszę pomózcie, doradzcie

co chce? zeby wózek sacerowy był głęboki a nie jak fotelik samochodowy tylko lekko większy, jakis podnozek pod nogi no i zeby był z jakas konkretną budką/daszkiem a nie takie fruwające "coś" budzet no wlasnie tak mysle max 500-600zł jednak zastanawiam sie bo drugiego dziecka raczej nie chce bo sie

Re: lekka spacerówka + fotelik samochodowy

zapp + fotelik to waga okolo 13kg maclaren wazy 8kg a wygoda dla dziecka nieporownywalna w wozku polozysz dziecko na pleckach,brzuszku,podniesiesz mu oparcie w foteliku moze byc max 2 godziny a potem 30-40 minut przerwy no i jak Cie zlapie deszcz to jak zabezpieczysz malca -- Oleńka Oleńka będzie

Foteliki samochodowe 0-18kg oraz 9-18kg

Witam, Ma do sprzedania dwa foteliki. Concord Ultimax 0-18kg montowany pasami tyłem i przodem do kierunku jazdy oraz Maxi Cosi Tobi 9-18kg. Cena odpowiednio 350pln i 250pln. Oba foteliki w dobrym stanie. Tapicerki lekko powycierane, ale nieporwane. Kontakt: 510-856-129 lub przez forum.

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

Cherrie, moj fotelik Mamas&Papas troszenke sie ruszal. Mial powiedzmy pol cenrtymetra odchylenia w jedna czy druga strone. Jesli baza trzyma sie dobrze w samochodzie, a fotelik dobrze w bazie, to moim zdaniem jest ok. Jesli dasz jakims cudem rade wyjac fotelik z bazy bez pociagniecia za

Re: lekka spacerówka + fotelik samochodowy

Ja mam zappa od prawie od urodzenia Dominika, nie miałam siły i ochoty wyjmować wielkiego wózka. I uwielbiam zappa - właśnie jako stelaż do fotelika! Ale jeśli dziecko ma 4 miesiące i jest b. duże - to trochę późno. -- Asia, mama Ignasia(28.07.2000), Tosi(17.06.2003) i Dominika (23.05.07)

Re: KUPĘ FOTELIK -NOSIDEŁKO, LEKKI DO NOSZENIA!!!

lekki i łatwy do przenoszenia dzięki odchylanej rączce. Specjalnie wyprofilowana pozycja leżąca fotelika zapewnia dziecku najwygodniejsze ułożenie w czasie podróży i maksymalną ochronę w razie nagłego hamowania. Poszycie fotelika można łatwo ściągnąć i wyprać. uff no mam nadzieję że Cię zachęciłam

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

.Ma slady > uzytkowania, no ale przeciez byl uzywany. Masz absolutna pewnosc ze fotelik nie byl w uzyciu podczas wypadku? Nawet mala stluczka kwalifikuje taki fotelik do wymiany bo nie jest ebzpieczny. Dlatego bez tej pewnosci lepiej unikac fotelikow z drugiej reki.

Re: Lekki wozek 3-funkcyjnu z fotelikiem

U nas od dwoch lat nie ma tego modelu w sprzedazy. Wedlug mnie duzo lepszym rozwiazaniem jest kupno lekkiego aluminiowego 3-funkcyjnego wozka FOKUS f-my DELTIM, ktory ma 3-stopniowy poziom amortyzacji (na kazde z kol oddzielnie), mozliwosc zamontowania fotelika samochodowego GRILLO tej samej firmy

Re: lekka spacerówka + fotelik samochodowy

bardzo wygodnie tak wiec na Twoim miejscu kupilabym bym xlr bo w foteliku napewno dziecko ci sie zmeczy w podrozy - szczegolnie ze piszesz ze synus jest duzy -- Oleńka Oleńka będzie siostrzyczka za :)

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

> Ja jako dziecko bylam wozona bez fotelika, podobnie jak miliony innych ludzi i > zyje. ale nie bylo kiedys tylu samochodow, nie jezdzily tak szybko i nie bylo tylu kierowcow-idiotow, bo nie kazda przypadkowa osoba miala prawo jazdy. trudno Ci odpowiedziec, czy fotelik moze sie troche

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

alez zrobisz jak zechcesz, wszak Twoje dziecko. Po prostu odnioslam wrazenie ( najwyrazniej bledne) ze chodzi Ci o jego bezpieczenstwo w tymze foteliku. Stad moja wycieczka w tym kierunku. Wiec tak jak Kinga napisala: od strony przepisow chybotanie jest OK i raczej zadne konsekwencje Ci w zw

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

mam ten sam fotelik,z tą samą bazą,i zadałam to samo pytanie w sklepie;)a pan odpowiedział że taki fotelik niemoze być całkowicie sztywno,minimalnie bedzie sie ruszał,tak jak rączka w wózku(do regulacji,minimalnie sie rusza) woź fotelik z bazą!!juz niemówiąc o wygodzie-raz dwa i wpinasz

Re: Lekki fotelik 9-18 lub 9-36?

niestety albo lekki i.... albo ciezki i bezpieczny. Im ciezszy, z lepszych materialow i stabliny tym bezpieczniejszy dla dziecka -- Usmiechajmy sie do siebie!

-Dzieki , herr...

...przeczytalem z lekkim zasmuceniem.- Odgrywanie roli frajerow historii trwa od stuleci i potrwa jeszcze dlugo...-Pan Historyk Schetyna ? - Skonczy , w najgorszym przypadku , w cieplym foteliku eurodeputowanego i ...nie bedzie musial wcinac polskich jablek.

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

Ale co za roznica - skoro nie ma znaczenia dla Ciebie czy jest bezpieczny ( bo nie wiesz czy ma mikrouszkodzenia) to jaka roznice robi to ze sie lekko rusza? Nie rozumiem. Jesli kupujesz tylko ze wzgledu na przepisy to nie martw sie - policja nie czepi sie mikro luzow.

Co pod fotelik Maxi Cosi? Czy tylko Zapp?

Pilnie potrzebuję lekkiego, małego wózka pod fotelik Maxi Cosi Cabrio Fix na krótkie wypady do galerii itp. Czy tylko Zapp się nadaje? Co lepsze zwykły Zapp czy Extra? A może macie jakieś inne typy? Jak testowałam Joie Litetrax to żałowałam, że do niego nie można wpiąć fotelika bo bym go brała

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

No tak, ale z drugiej strony nie dajmy sie zwariowac! Ja jako dziecko bylam wozona bez fotelika, podobnie jak miliony innych ludzi i zyje. Wiem, ze nie powinno sie kupowac uzywanego. Decyzja byla meza. Foteliki sa wymogiem od ...10 lat moze. Wiem, ze nowy bylby lepszy, ale mam uzywany i tyle. Za

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

mysmy dopiero co kupili fotelik maxi cosi cabriofix, model zeszloroczny, poniewaz byl tanszy o 30funtow od tegorocznych, ale jako ze okazalo sie ze john lewis sprzedaje je pomimo brakow na magazynie to dostalismy model najnowszy i nie potrafie powiedziec czy to robi jakas roznice, niemniej jednak

Re: Dobry wózek z pompowanymi kołami

Wejdź na sąsiednie forum wózkomania na gazecie - tam Ci dziewczyny dobrze doradzą, bez zbędnych reklam, których tutaj jest mnóstwo. W takich pieniądzach spokojnie kupisz np Brio Go (Britax go). Potem można odsprzedać niewiele tracąc. albo zrób tak - teraz kup samą gondolę i fotelik(ja tak mam

Re: besafe izi up x3 wasze opinie,jakies wady?

Dziecko to lekki- 19 kg, i wysoki - 116 cm 5 latek wiec fotelik musi być wysoki..wyrósł z maxi cozi tobi..a vectra rok wydaje mi się 2005 :)

Re: Wózek ANEX

Nie wiem dlaczego tak dużo negatywnych opinii. Ja mam wózek Anex Sport 3 w 1. Korzystam się 2 mięsiąca. On jest naprawde LEKKI, komfortowy i NIE WIELKI przy składaniu. Ja mieszkam na 5 piętrze bez windy, sama nosi ten wózek. Korzystam tak że fotelikiem i on naprawde jest bezpieczny dla mojego

Re: Czy lubicie prowadzić samochód?

uwielbiam!!! najpiękniej jest nocą, samotnie, gdzieś hen za miastem, ulubiona muzyka na cały regulator :~) ostatnio lekka modyfikacja: po cichutku, gładko, kiedy synek śpi w foteliku, a pies w bagażniku... --

FOTELIK DO 18 KG, LEKKI Z BUDKĄ, ŁÓZECZKO TURYST.

Witam, szukam lekkiego fotelika z odpianana budką, funkcja nosiedłka i kołyski, łóżeczko tyrystyczne w dobrym stanie, łatwe do składania. Piszcie na priva. mama Flo

Re: czy fotelik sam. w bazie moze lekko sie rusza

> a sam fotelik jest ok, bo do prania rozbieralam go na czesci i nie ma > zadnych uszkodzen. Uszkodzenia nie musza byc widoczne golym okiem. Gdyby to bylo takie proste... ;) Chodzi o przesilenie materialu ktory w czasie kolejnej stluczki nie bedzie juz tak wspolpracowal jak powinien

Fotelik po wypadku? - mam wątpliwości

jakichkolwiek uszkodzeń, skorupa, pastiki też bez jakichkolwiek śladów jakoby fotelik był po przejściach, jedynie zarysowania od przenoszenia na skorupie, lekko w niektórych miejscach zdarte napisy na rączce (ale to normalne), fotelik wyprodukowany pod koniec 2013 roku. Wszystko ok, tylko niepokoją mnie 2

Drugi do Joolza

doradzcie coś lekkiego, małego, żeby można było fotelik wpiąć przy okazji... hmm :)

Re: wiosenny maluch - co wybrac?

Dzieki dziewczyny jeszcze raz za wszystkie podpowiedzi. Odpowiadajac na wasze sugestie: - rozwaze opcje posiadania 2 wozkow. Co w takim ukladzie najlepiej sprawdzi sie jako wozek/rama pod fotelik dla noworodka? Cos, co bedzie sie mega szybko rozkladalo, bedzie w miare lekkie, bedzie mialo w miare

Re: spacerówka kiedy ?

pozycji lekko półleżącej. Za rozrysowanie sił działających na kręgosłup w foteliku tez będę wdzięczna - choć akurat zwolenniczką fotelików samochodowych nie jestem to wciąż nie widzę ich destrukcyjnego charakteru. Szczególnie w odniesieniu do płaskiej gondoli.

Re: Pierwszy zestaw wózkowy

2 wózki jednoczesnie gdy sie ma wertepy dookoła i do tego bardzo czesto jezdzi autem z maluszkiem ( bo nie ma go z kim zostawic np) to idealne rozwiazanie, ja miałam na 1 rok życia małej stacjonarnie emmaljunge city cross a na wyjazdy Maxi cosi mila + fotelik maxi cosi. Miałam wczesniej dla

Re: Maxi Cosi City do Bbo Cam

Nie próbowałam z fotelikiem wypisać adapterów, ale same sie lekko wypinają, wiec i z fotelikiem powinny się tak samo wypinać. Tak myślę:) a fotelik faktycznie ma ponad 6 lat, jak córcia;)

Re: maxi cosi mura 4 PLUS nowość 2013 - opinie

Ja zakupiłam 3 tygodnie ten wózek, gondola się rusza. Bardzo fajnie, lekko sięgo prowadzi, jest zwrotny, zakupiłam też do tego fotelik maxi cosi cabrioFix i fotelik jest bardzo duzy- niemowle w niego lekko wpada- są tego plusy i minusy

Wózkowe dylematy, potrzebuję porady...

dużego wózka nie zapakuję do auta, nie ma tu też możliwości zamontowania fotelka samochodowego na stelażu. Czy znacie jakieś tanie, lekkie stelaże które mają możliwość zamontowania adapterów do fotelików maxi cosi? Myślałam o Quinny zapp (można dostać stosunkowo niedrogo sprawny stelaż ze zużytą

Jane Montecarlo R1

Podoba mi się ten fotelik i zastanawiam się nad zakupem. Ma duży zagłówek, jest wygodny, starannie wykonany i ogólnie podoba mi się wizualnie, pasuje do auta i dziecka. Ale czy te regulowane boki i zagłówek są bezpieczne? Wszystkie elementy się lekko ruszają, nie są takie sztywne jak w innych

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - lekki fotelik

Zdjęcia - lekki fotelik

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin