Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Pomóżcie bo ciągle ląduje na sor.

To dzielo encortonu, a raczej odstawienia tego leku. Czy zchodzilas z encortonu stopniowo, czy odstwilas orazu?

po poronieniu na lekach encorton, akard, clexane

wczoraj miałam inseminację, od jutra mam brać encorton , akard i progesteron a od pozytywnego cyklu clexane. Zobaczymy... Czy ktoś był w ciąży na tych lekach?

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian kontynuac

Fajnie że jesteś zadowolona. Jakie bierzesz leki oprócz zastrzyków, encorton? To szykuje się u Ciebie długie zwolnienie.

Oddam leki: Bromergon, Encorton, Clostilbegyt, Est

Oddam leki: Bromergon, Encorton, Clostilbegyt, Estrofen o krótkiej dacie ważności - ok. 2 m-ce. Znalazłam je dopiero przy robieniu porządków. Zainteresowanych proszę o kontakt piotraskargi@gazeta pl

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Agusiamil wspolczuje kochana ale trzeba walczyć a leki jakieś bralas bo mi zalecane było acard i encorton

Encorton-lek czy trutka??

Witam.CZy moge uzyskac wiecej informacji na temat tego leku.Wiem ze to steryd.Ale czy jest on gorszy niz antybiotyk czy nie?Moja coreczka miala go przepisywanego przy krtani-szczekajacy jednorazowy kaszel nocny.Martwie sie czy oragnizm sie nie uzalezni od tego leku.Bo za kazdym razem miala

Encorton-lek czy trutka???

Czesc.Jakie macie zdanie na ten temat.Dwoch lekarzy przepisywalo mi encorton przy krtani(dziecko 4,8l) a ostatni powiedzial ze to trutka.Stosowalismy ten 5 mg. Powiedzcie prosze jak z tym jest?Nie mam duzego doswiadczenia z lekami ani z antybiotykami.Mala nie chorowala mi prawie wogole, a tu

Re: Encorton-lek czy trutka???

encorton na krtań, nie słyszałam, za to wiem, że się go stosuje w Reumatoidalnym Zapaleniu Stawów, wogóle w reumatyźmie (chyba, że ten twój encorton to cos innego, ale myślę, że nie ma dwóch tak samo nazywających się leków, na różne schorzenia!), wiem bo sama miałam RZS jak byłam dzieckiem.pozdr.

Re: Encorton-lek czy trutka??

nie ma lepszy czy gorszy i antybiotyk i steryd są lekami różnymi i w różnych schorzeniach stosowanymi i mają inne wskazania. Co do zapalenia krtani to oprócz wilgoci i zimnego powietrza można stosować zamiast sterydu ogólnoustrojowego(encorton) sterydy wziewne i leki przeciwhistaminowe. W razie

Re: Encorton-lek czy trutka???

Encorton jest lekiem sterydowym, u niektórych dzieci podawanie sterydów przy zapaleniu krtani jest niestety konieczne - do zlikwidowania obrzęku krtani prowadzącego do zaburzeń oddychania. Jeśli masz jakieś obawy, skonsultuj się z innym lekarzem jeszcze. -- Nasz Oliwier

Re: ivf październik/listopad wątek szczęśliwy

oliwka fajnie, że trafiłaś na konkretnego lekarza. Jakie dostałaś leki i jak ma wyglądać Twoja dieta? Encorton jest na receptę, bo to steryd.

Re: Encorton-lek czy trutka???

takiej ilosci leku.Zastanawiam sie co jest gorsze:encorton czy antybiotyk?

Re: Encorton-lek czy trutka???

Ja też brałam encorton w ciąży do 16 tygodnia, nie odczuwałam negatywnych oprócz kilku dni mdłości na początku. Dzięki temu lekowi udało mi się przejść przez pierwszy trymestr, wcześniej mój organizm odrzucał zarodki. Wydaje mi się, że to lek względnie bezpieczny. -- Nasz Oliwier

Re: Encorton-lek czy trutka???

, ale dotyczą one przewlekłego stosowania, a przy takim j.w zapaleniu krtani to leki nieomalże ratujące życie- w szpitalu dają hydrokortyzon, w domu nikt dozylnie nie poda, a Encorton to dość rozsądny kompromis- można jeszcze dawać sterydy wziewnie -- Prawo Katza - ludzie i narody będą działać

Re: Encorton-lek czy trutka???

Trutka jak każdy lek, ale czasem nie ma innego wyjścia, ale podobno to lepsze niz antybiotyk. Spróbuj może inhalacje z Pulmicortu, u synka pomogło. Ja miałam w dzień i wieczorem stosowac te inhalacje, a jeśli będzie nadał bardzo kaszlał to Encorton wieczorem, który zastosowałam tylko raz

Re: Szczecin In Vitro cdn.

marzeniaa witaj, nie denerwuje sie tymi lekami encorton to lek na zagniezdzanie sie zarodka ,a acesan to jak acard na rozrzedzenie krwi-wszystko prawidlowo:) jesli mialabym ci polecic to bierz encorton wieczorem bo morzesz sie po nim zle czuc ,choc niekoniecznie ,bo to steryd-zycze powodzenia w

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

To ja mam te same leki przepisane. Jak narazie biore tylko estrofem, póżniej luteina + encorton i dzień przed transferem zaczynam clexane. I tak się zastanawiałam do kiedy (jak się uda) będę musiała brać te zastrzyki clexane. Dziękuję za info.:)

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian kontynuac

Witam dziewczyny, Ja jestem u dr Grygiruka. Wlasnie przygotowuje sie do styczniowych dzialan. Teraz jestem na lekach encorton i takie tam .potem zastrzyki i 26 jade zobaczyc co dalej bo mi tarczyca do 4 podskoczyla

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Dziewczyny które biorą encorton i acard wy też jesteście takie zamulone po tych lekach ?

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

stokrotko - Leków nie możesz od razu odstawić, zwłaszcza Encortonu. Skonsultuj to z lekarzem.

Re: criotransfer gameta Gdynia- koszty

Jola zapłaciłam 55 zł za leki...estrofem i encorton...podchodzić będę na cyklu naturalnym...także crio wcale nie musi być kosztowne. ..transfer z rzadowki

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta cz.3

Inadra - a Tobie ten lek dr Suchanek zapisała? bo ona zawsze zapisuje encorton, a nie takie coś jak Ty masz..

Re: Oddam leki: Bromergon, Encorton, Clostilbegyt

Sprzedam leki: DUPHAST... 3 opakowania cena 32 zł za op. termin do 2016 r., LUTEINE DOP 2 op. cena za op. 16 zł. termin do 08.2013 r. CLOSTILBEGYT 2 op. cena za op. 16 zł termin do 2016 r kontakt : wiola.b1@vp.pl

Re: Oddam leki: Bromergon, Encorton, Clostilbegyt

Sprzedam leki: DUPHAST... 3 opakowania cena 32 zł za op. termin do 2016 r., LUTEINE DOP 2 op. cena za op. 16 zł. termin do 08.2013 r. CLOSTILBEGYT 2 op. cena za op. 16 zł termin do 2016 r. Możliwy odbiór osob. lub wyślę pocztą ( wówczas plus koszty przesyłki) kontakt : wiola.b1@vp.pl

Re: Pomóżcie bo ciągle ląduje na sor.

Witaj. Czytam sobie ten wątek bo szukam odpowiedzi na swoje dolegliwości. Ale chciałam tylko się wypowiedzieć a propo encortonu. Bardzo źle że go brałaś. Lekarze przepisują ten lek często bezmyślnie na wszelkie niezdiagnozowane dobrze stany zapalne. Mój ojciec o mało by nie umarł po tym jak był

Re: Oddam leki: Bromergon, Encorton, Clostilbegyt

Sprzedam DUPHAST... 3 op. 32 zł za op. term do 2016 r., LUTEINE DOP 2 op. za op. 16 zł. term do 08.2013 r. CLOSTILBEGYT 2 op. za op. 16 zł term do 2016 r kontakt : wiola.b1@vp.pl

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.6

Girls, a myślicie, że to że biorę sporo leków: luteina, encorton i estrofem (wszystkie na podtrzymanie) może być przyczyna, że nie miałam jeszcze krwawienia?

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

Dziewczyny, kiedy zaczyna się odstawiać leki typu encorton, estrofem, clexane i duphaston?

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Kate gratulacje moja beta w 11dpt 320 i jeden pecherzyk ciazowy wszystko pokaze usg...a leki bez zmnian do usg tj estrofen, encorton, clexane i luteina wszystko bez zmian....

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Agusiamil przykro mi i zycze powodzenia z nastepna Kropeczka. Leki bym odstawila, ale encorton powinno sie pobrac kilka dni po pol tabletki zeby nadnercza, ktore sa teraz wyciszone zaczely normalnie pracowac.

Re: IVf grudzień '15 wątek szczęśliwy ;)

Oliwka pomysł z testem nie jest zły. Jak nawet weźmiesz encorton dzień wcześniej czy dzień później to raczej nic złego się nie stanie. Ja to już mam dość tych leków. Ale widzę że co lekarz i klinika to trochę inne zalecenia z tymi lekami.

Re: in vitro lipiec/ sierpien 2015

Malinmko a bierzesz encorton? Od tego twasrzyczka morze troszke puchnac:) Ja waham sie tak o 2kg jak biore leki. 48 to chudzinka jestes:) ile masz wzrostu?:)

Re: IVf grudzień '15 wątek szczęśliwy ;)

A właśnie Malgo co u Ciebie? Czemu się nie odzywasz? Jak się miewa maluszek? Oliwka a co Twój lekarz mówi na ten zestaw leków który teraz bierzesz? W szczególności chodzi mi o encorton? I jeszcze mam pytanie do dziewczyn które biorą /brały fraxiparine lub clexane, do którego tc brałyście lub

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 4

o jej dzięki za info bo już się zestresowałam, że już się nowy cykl zaczął a ja bez leków ;) Majekmeg a czemu tak dużo zapłaciłaś za orgalutran ? ja płaciłam za op. 3,20zł. A ten encorton i clexane ile tak mniej więcej i to są tabletki czy znowu zastrzyki?

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Czy po odstawieniu leków a szczegolnie encortonu możliwe że bolą mnie mięśnie jakbym miała zakwasy?? Dosłownie wszystkie mięśnie pleców nóg brzucha rąk :(

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

MARACALA Do którego tygodnia ciąży brałaś estrofem? Dziewczyny którym się udało do którego tygodnia ciąży brałyście leki zalecone przez klinike: estrofem, encorton, duphostan?

Re: Pomóżcie bo ciągle ląduje na sor.

przepisany lek, który zaszkodził zamiast pomóc choć trochę... W ulotce jest napisane jak schodzić z dawki. Lekarz nie mówił jak to zrobić? Co lekarze proponują? Powrót do małej dawki Encortonu i powolne schodzenie z niej czy przeczekanie? Przeczekanie coś da? Zostaw tarczycę, gdy nadnercza dojdą do siebie

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Z leków jakie biorę po transferze to Estrofem, Prolutex (z którym jest ciągły problem żeby gdziekolwiek kupić) oraz Encorton.

Re: Szczecin in vitro 2016

Dziewczynki kochane wczoraj byłam u doktor Budzinskiej po receptę na leki, bo już mi się kończą. Dalej mam brać progynovę, duphaston, luteinę i encorton. Myślałam, że już nie trzeba będzie, ale doktor C. powiedział, że do USG (12.02) kontynuujemy leki tak samo. Pani Doktor sama z siebie

Re: ivf grudzień wątek szczęśliwy

A na początku jakie leki brałaś i kiedy zaczęłaś odstawiać? Bo tak się zastanawiam czy tą fraxiparine będę musiała brać całą ciążę? Ja już teraz nie mam gdzie się kłuć a co dopiero później 😊 A z drugiej strony boję się że jak zacznę odstawiać luteinę, fraxiparine, acard, encorton to coś się

Re: Szczecin In Vitro cdn.

slonko ja wcześniej też nie miałam encortonu, tych plasterków też. No widzisz każdy przypadek jest inny i lekarz pod każdego indywidualnie dobiera leki. Dodatkowych badań doktorek Brelik nie zlecił. Cieszę się, że akurat w piątek ma dyżur :) No jak na 10dc to ładne endometrium :)

Re: IVf grudzień '15 wątek szczęśliwy ;)

Oliwka ja biorę encorton od września. Jeszcze 10 tabletek mi zostało. Gdy w październiku przeczytałam ulotkę to miałam te same odczucia co Ty. Ale chyba dr wie co robi. Zresztą jakie my mamy wyjście?...żadne. Dla malucha zrobimy wszystko. Zniesiemy stymulacje punkcje transfery mnóstwo badań leków

Sprzedam: Luteina 200mg, Estreva, Encorton

Sprzedam leki, które mi zostały po zakończonym leczeniu: - 1 pełne opakowanie luteiny 200mg (30 tabletek dopochwowych) i jedno niepełne (23 tabletki). Termin ważności 03.2016 - cena 210 zł za całość - Żel Estreva 0,1% 50g (termin 01.2017) - cena 20zł - Encorton 10mg 20 tabletek (termin 10

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Witam jestem w 5 tyg.i 4 dniu ciąży?? mam kilka pytań do Was dziewczyny. Pierwsze to kiedy już może być widoczne serduszko. ? Czy któraś z Was bierze leki tzn. Do kiedy brały się estrofem i encorton

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

poza kliniki chce zostawic encorton do 10tc. Gameta nie odpisala mi na maila co dalej z lekami, trzeba dzwonic albo isc na wizyte na ktora mnie naklaniano juz po transferze (oczywiscie platna).

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta cz.3

Inadra super wynik, wiem ze pisałas Kochana ale prosze napisz mi jeszcze razz nazwe Twojego leku, porównam go z encortonem...Moze masz jakis lepszy :)

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Leki mam brac dalej ok 8 tyg dopiero będziemy odstawiac a biorę encorton acard estrofen i łykam sobie magnez dla kobiet w ciąży kwas foliowy i jakieś witaminy

Re: InVitro Warszawa Invimed

Lilli, To mi bardzo przykro.... Przytulam.. Pewno następnym razem się uda... Może powinnaś łykać encorton, nie znam się na lekach, mi Rokicki przepisał go i od początku cyklu (chyba) łykam go dodatkowo. Za pierwszym razem go nie przepisał.

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Nie warto iść do gamety na wizytę po pozytywnym teście bo to jest wizyta płatna więc lepiej iść od razu do swojego ginekologa. A te leki clexane, encorton i estrofem też nie mają żadnego wpływu na przebieg ciąży bo ja odstawiłam wszystko po pierwszej pozytywnej becie i nic się nie stało. Nawet

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Cytrynka ja jestem po transferze 3-cia dzień a te leki biorę: eutyrox cały czas odkąd rozpoczęłam przygodę z in vitro estrofem do 3 dnia cyklu, duphaston i encorton 5 dni przed transferem zaczęłam brać a fraxiparyne dzień przed transferem.

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

iza26p- pisałyśmy o tym wcześniej, ale przypomnę: encorton jest przepisywany szczegółnie gdy są problemy z immunologią. Ten lek jakby pomagał w akceptacji zarodka - tak najprościej mówiąc :-)

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta cz.3

Mati dzięki za słowa pocieszenia bo troche sie załamałam tymi dodatkowymi lekami. MOżesz prosze napisać jaka masz dawke encortonu i od kiedy robisz zastrzyk Clexane ? :)

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.7

No to twarda jesteś. .. ja już pojadę bo i zastrzyki mi się skończą a może już każą odstawić część leków. Biorę Clexane encorton i estrofem. Bierzesz coś z tego? -- 4 lata starań,3 inseminacje,laparoskopia,3 inseminacje, histeroskopia sierpień 2014 inv bez oczekiwanego szczęścia styczeń 2015

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Ja też czekam na telefon co dalej z lekami. Mieli dzwonić po 20 a tu już ta godzina i nic :-( Jak brałyście po pozytywnej becie clexane, encorton i estrofem? -- 4 lata starań,3 inseminacje,laparoskopia,3 inseminacje, histeroskopia sierpień 2014 inv bez oczekiwanego szczęścia styczeń 2015

Re: ivf październik/listopad wątek szczęśliwy

Kama ty masz bana na horrory na razie. Tylko pozytywne rzeczy ogladaj:D Oliwka a w czasie ciąży brała leki na obniżenie krzepliwosci i encorton? Będzie dobrze kochana. Jesteś jeszcze młodziutka a następna ciąża będzie juz szczęśliwa zobaczysz:) może masz mieć blizniaki;)

Re: Invitro-czerwiec/lipiec 2015

Będę testować za 14 dni, a wiec 29.08. A w kwestii leków to Encorton, Luteina i Lutinus i to wsio :) Aż sie zdziwiłam, ze bez Estrofenu? Ale mam nadzieje ze wiedza co robią

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Ja już po. Dostałam całą paletę leków. Dostinex do niedzieli, ketonal w razie bólu. Estrofem, encorton, luteina, clexane , gonapeptyl i relanium. Pani doktor chyba już da wszystko co może pomoc

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Mam takie pytanko do dziewczyn którym się udało. Co z lekami kiedy beta wyjdzie pozytywna??? Dalej bierze się estrofem, encorton, clexane, eutyrox??? Bo lutke lub duphaston napewno tak ale co z tymi lekami??? Bo wizytą po pozytywnej becie to dopiero 7-9 dni po a co do tego czasu brać te leki czy

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Kasiulka, po transferze bierze się luteinę, estrofem, często encorton (obniżenie odporności) no i coś przeciwzakrzepowego -acard, clexane lub fragmin. Ja takie leki przynajmniej biorę.

Re: po poronieniu na lekach encorton, akard, clex

jestem w 20 tyg. ciąży. Nadal na zestawie accard, fragmin (zastrzyki), encorton, duphaston i inne progesterony.

Re: in vitro grudzień 2014

Rkkrakow ja juz biorę Encorton od 5 dni, ale średnio się czuję juz od 2 tygodni. Ale mam nadzieję że Encorton czyli jak to ja mówię lek na wszystko, jakoś to ogarnie ;-)

Re: Pomóżcie bo ciągle ląduje na sor.

No widzisz, ale bez diagnozy od razu zastosowano Ci encorton - (steroidy pomagają zmniejszyć bardzo dokuczliwe objawy i często ratują życie, niestety mają pewne skutki uboczne, stąd też są stosowane jako leki "ostatniego ratunku" ) .... Znalazłam swój plan supli w tym wątku, zobacz, coś zmień

Re: szczepienia limfocytami po poronieniach.

Lek ma na celu obnizenie odpornosci tak podejrzewam. Podobnie zreszta jak encorton. A przed szczepieniem limfocytami warto. Pacjentka dodtanie zielone swiatlo po zakonczeniu kuracji wiec wszystko bedzie bezpieczne. Encortonu tez z reguly nie podaje sie w ciazy poza pewnymi wyjatkami...

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

Pierwsze 2 podejścia bez badań. Potem badania i kuracja encortonem na NK. Kolejne 2 podejścia. 5 podejście bez leków. Ciągle nic, a ja zaczynam wątpić, czy mam jeszcze próbować.

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.6

Hej ja mialam taki protokol. U mnie od 2dc do 9dc trwala stymulacja. 9 tego byl zastrzyk na uwolnienie i 11 dc punkcja. Za leki zaplacilam Malo bo niecaly 1000 za wszystko ale mialam Male dawki. Nie stresuj sie kochana to nic strasznego:) tez mialam menopur a encorton to steryd który podaja w novum

Re: IVf grudzień '15 wątek szczęśliwy ;)

tak jak Ann w 19tc? I dopiero za 10 dni odstawiasz encorton tak? Pytam, bo mój dr wspominał że będzie mi chciał odstawiać leki w 16tc, ale ja boję się czy to nie za wcześnie 😳 Oliwka nie czytaj ulotek, zaraz będziesz w ciąży i encorton nie spowoduje żadnych zmian w Twoim wyglądzie 😊

Re: po poronieniu na lekach encorton, akard, clex

jestem po 4 poronieniach bardzo wczesnych ciaż, mam juz jedno dziecko- urodzone bez problemów, bez leków, poczęte bezproblemowo. Teraz trochę obawiam się tej całej chemii.

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Tak wiec dziewczynki dzis u mnie 11dpt beta 332,27 ciesze sie ale wiem ze to dopiero poczatek drogi a szczesliwa tak naprawde bede gdy juz zobacze serduszko weryfikacja dopiero w poniedzialek wiec zobaczymy czy ladnie przyrasta... Dziewczyny powiedzcie jak z lekami bo u mnie wszystkie pisza do

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

No właśnie zakrzepice i kardiolipinowy zespół koleżanka chcę mi zbadać. tak czy siak dostałam encorton i clexane. Ale kumpela coś wpomiala że jeśli np mam tarczyce a milabym dodani zespół kariolipinowy to trzeba ostrożnie dobrrac leki... Bo encorton niby może zawyzac tsh.... A to też może odrzucać

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Iza jak byłaś na ostatniej wizycie w gamecie to jakie leki kazali Ci odstawić a jakie brać dalej? Ty też bralas encorton i acard prawda? Kazali kontynuować czy odstawić

Re: po poronieniu na lekach encorton, akard, clex

izu a miałaś robione wsztstkie badania i nic ci nei wykryto????ja już mam 2 za sobą i mamm nazdięję ze sie przyczynę znajdzie pozdrawiam

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta cz.3

Inadra - limfocytami się nie przejmuj, jak bierzesz encorton to reszta wyników jest zaburzona. Ja też mam limfocyty podwyższona po encortonie, pytałam o to immunologa, ale powiedziała, że to tak jest przy tym leków i się nie przejmować. Jak się to odstawi, to wrócą do normy, spoko. Puchnąć niestety

Re: in vitro wrzesien/październik'15 wątek szczęś

Effka ja biorę femibion natal 1 bo zawiera metafolinę, dzięki której mam pewność że kwas foliowy jest przyswajalny, może przerzuć się na ten femibion? Oprócz tego mam acard i fraxiparine, encorton, estrofem i dużą dawkę luteiny, mam nadzieję że przy tych lekach maluszek ze mną zostanie :-)

Re: po poronieniu na lekach encorton, akard, clex

izu... accard i clexane (i inne fraxyparyna, fragmin) rozrzedzają krew i zapobiegają zakrzepom ktora mogą tworzyc sie na łozysku lub wcześniej na kosmówce co doprowadza do obumarcia we wczesnym etapie zarodka czy płodu. Encorton obniża odporność ciężarnej i organizm nie traktuje ciązy jak "

Re: Ploty :)

Kama ja z Salve i dr SS jestem zadowolona.teraz jestem u innego dr. Ja załapałam się na rządówkę, a jak wygląda sytuacja na dzień dzisiejszy to nie wiem. Ja też nie wiem na co ten acard encorton ale mam dylemat bo zaraz po becie pozytywnej czytałam że odstawiają ten encorton a mi zostawił. Od 2 dni

Re: in vitro wrzesien/październik'15 wątek szczęś

Wrzosowe szczęście bardzo Ci gratuluję! Mamy kolejną mamusię :-) Ja też już po transferze, teraz byle do 5.10. Leki mam zupełnie inne dawki, tzn encorton 10mg, wcześniej było 5mg, estrofem 3x1mg, fraxiparine, femibion i luteinę 2x300mg. Teraz trzymajcie też za mnie kciuki :-)

Re: InVitro Warszawa Invimed

Lili idź do rokickiego, na wizytach malinowy, ale na pytania odpowiada, odpisuje na smsa szybko i odbiera telefon. Ja mam teraz zagwozdke, bo leki mi kazał nadal brać, a kończy mi się lutinus i encorton. Umówiłam się z nim za 2 tyg. Ale teraz nie wiem czy nie podjechać po leki a potem już być

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.6

Ann, to może endo się przygotowuje :). Jeśli chodzi o encorton, to na mnie działał odwrotnie, przez półtora roku nawet katarku nie miałam, co do kosztów za leki z częściową refundacją, to przy maksymalnych dawkach, z lekami po transferze zapłaciłam około 3 tysięcy. Ann, w przyszłym tygodniu pewnie

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 4

Kate z tym gonapeptylem w tym piątym dniu to standard. Każda z nas dostaje to zalecenie łącznie z clexanem, encortonem, estrofemem i luteiną. Wszystkie dziewczyny, które miały ze mną transfer miały taką samą kartkę z wykazem i takimi samymi dawkami leków. A co do dłuższych podróży po punkcji i

Re: po poronieniu na lekach encorton, akard, clex

u mnie też nie wykryto przyczyny strat, wszystkie badania ok. Lekarz mówi, że zostało do zbadania mnóstwo przeciwciał, ale nierealne zrobić wszystkie te badania a i tak postępowanie jest podobne tzn steryd, akard, clexane i progestron.

Re: po poronieniu na lekach encorton, akard, clex

witam ja tez jestem po poronieniu i to juz drugim:(7 września wizyta u dr.i zobaczymy co tam sie dzieję.Jeśli bedzie potrzebe będzie leczenie farmokologiczne to jak najbardziej jestem na tak.Musi sie udac za 3 razem :)

Re: Ploty :)

Ja też mam odstawiac encorton stopniowo. każdy steryd się tak odstawia. Ann to jesteś tylko 15 dni przede mną. A wydawało mi się że Twoja pozytywna beta była tak dużo przede mną! Dzisiaj zobaczyłam pęcherzyk ciążowy:) Jeśli chodzi o sikanie to ja od początku raz lub 2 razy w nocy wstaje, ale też

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

Stachowata dzięki za odpowiedz:) tsh masz 1,4 tak? Ja mam 1,35 ale atpo ponad 600. I to tego sie boje a nie da sie tego zbić lekami czy wyleczyć. Mozna tylko "wyłączyć" lub uśpić wszystkie przeciwciała sterydMi jak encorton. No nic-zobaczymy. Tak jak napisałam powyżej jak mi sie teraz nie uda to do

Re: ivf grudzień wątek szczęśliwy

Dziewczynki poradzcie mi proszę... Naczytałam sie o tym poziom wysokim antyTPO nawet gdy TSH,ft3,ft4,antyTG mam dobre... Moze to prowadzić do poronienia późnego po 16tc, mój dr twierdzi ze nie trzeba włączać żadnych leków,endokrynolog bagatelizuje a ja nie wiem jak mogłabym sobie pomoc. Podobno

Re: po poronieniu na lekach encorton, akard, clex

jest wszystko w porządku. Teraz bardzo wiele kobiet jest na takim zestawie leków, żeby w ogóle donosić ciążę. Jeśli będzie mi dane jeszcze kiedykolwiek zajść w ciążę to ten sam zestaw leków - i nie mam żadnych wątpliwości do do niego.

Re: po poronieniu na lekach encorton, akard, clex

Dziewczyny a jakie działanie mają acard i clexane? To znaczy po co się bierze w ciąży - ja jestem obecnie w 9 tc i biorę tylko luteinę pod język. Zaczęłam się zastanawiać czy to nie za mało - dodam, że przyczyna poronień u mnie niestety nieznana. -- Iza, Mama Stasia (25.02.2009, 29 tc, 1520 g i dw

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

maracala-dzieki,a ja sie o ciebie martwie nie moze zadzwnic do Kliniki i zapytac ,moze powinnas przyjac jakies dodatkowe leki typu clexane lub encorton zeby organizm nie probowal zwalczyc zarodkow!

Re: InVitro Warszawa Invimed

Transfer miałam 24 sierpnia. Czyli 18 dni temu. W piątek Jadę do rokickiego, bo leki mi się kończa- lutinus i encorton. Wolałabym mieć wizytę w przyszłym tygodniu ale cóż. 26 września mam kolejną wizytę już u mojego lekarza, niestety on ma takie późne terminy. A co u ciebie? Robiłaś kolejna betę?

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Mi też doktor przepisała flexiparyne encorton prolutex i estrofem. Za pierwszym razem to miałam tylko luteinę ale nie mogę jej brać zadrapałabym się tam na dole więc poprosiłam o prolutex. Mam tyle leków (biorę jeszcze magnez folik i wit d3) że czuję się jak emeryt.

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.7

Dziewczyny ja tak się zastanawiam cały czas przed transferem dostałam 2 wlewu z intralipidu encorton clexan acard oraz scretching niby cykl przed. I tak nic z Tego. Na konsultacji w novum dowiedziałam się ze moja stymulacja i jakoś jajek jest marna bo tylko 5 i ze trzeba wprowadzić dodatkowy lek

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.7

Dziewczyny ja tak się zastanawiam cały czas przed transferem dostałam 2 wlewu z intralipidu encorton clexan acard oraz scretching niby cykl przed. I tak nic z Tego. Na konsultacji w novum dowiedziałam się ze moja stymulacja i jakoś jajek jest marna bo tylko 5 i ze trzeba wprowadzić dodatkowy lek

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

Rkkrakow specjalnie dzwonilam drugi raz do kliniki w piatek czy dalej mam brac leki z kartki i mam brac wszystko do odwolania. A encorton szkodzi?

Re: Encorton-lek czy trutka??

Moja mama jest 15 lat na encortonie i nic jej sie nie stalo. Ale trzeba pilnowac sie bo kosci po nim sie sypia.Moze pomysl o wzmocnieniu odpornosci corki. A moze to wina pasozytow.Poradz sie dobrego lekarza.

Re: Encorton-lek czy trutka??

Dodam jeszcze, że wolę podać synowi sterydy, niż jeszcze raz patrzeć jak się dusi z powodu zwężenia krtani... -- www.noworodek.bobasy.pl

Re: In vitro Luty 2015

Leki jakie teraz biorę to od 3 dnia cyklu Acard, Estrofen, Encorton od 8 dnia miałam zwiększyć Estrofen do 3 X1 i jutro wizyta :-D

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - na co encorton lek

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin