Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Pękanie skóry na opuszkach palców - proszę o

Miałam podobny problem, też mi pękały opuszki palców, aż do krwi. Nie pomagały żadne kremy, witaminy, zmiany detergentów i sprzątanie w podwójnych rękawiczkach. Ponieważ problem nasilał się zimą znajoma poradziła mi, by nosić rękawiczki na dworze w chłodnych miesiącach, od jesieni do wiosny

zdrętwiały opuszek palca

może to samo przejdzie? miał ktoś coś podobnego? dodam, że opuszek nie różni się w wyglądzie od innych palców, a drętwienie jest bardziej odczuwalne kiedy ucisnę kciuk u nasady.

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

lato mi to ajktualne się uwaliłam lekko bo miałam już mdleć ale pomogło. nie wiem tylko ten opuszek oderwać czy zostawić? -- http://img88.imageshack.us/img88/6382/kotekeo0lq3.jpg

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

Ale po 13 to w PRL monopole otywierali, a nie że od 13 można chlać ;) Opuszek się przyklei. Znaczy nie wiem ile sobie obcięłaś, ale tyle co ja sobie kiedyś to się przykleja. -- http://www.suwaczek.pl/cache/6ac6b93bad.png

pękająca opuszka

Dziewczyny, Wy wszystko wiecie. Poratujcie - czym smarować pękającą opuszkę kciuka? Pęka na samym czubku, to jest coś takiego jak zajady w kącikach ust. Tyle że na zajady działa maść cynkowa a na to jest nieskuteczna. Na krótko pomaga propolis, ale miejsce jest narażone na ciągłe urazy, więc

łuszczący się opuszek palca

Witam. Mojej córeczce (4,5 r.) od ponad roku łuszczy się opuszek jednego palca. W zeszłym roku miała nasilone objawy AZS i kilka razy szkarlatynę, na zmianę z anginą. Na wakacjach skóra poprawiła się o 98% tylko ten jeden paluszek się łuszczy. Alergolog rozkłada ręce, dermatolog daje kolejną maść

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

Opuszek powinien się zasklepić. Tylko to opierdliwe jest. Kiedyś przecięłam sobie palec razem z paznokciem. Musiałam nałożyć sobie na jeden paznokieć lakier z jakiejś masy utrwalającej u manikiurzystki. Paznokieć odrastał, a lakier się przesuwał i przesuwał w tempie lodowca. :-) A pamiętam kiedyś

Re: zdrętwiały opuszek palca

Witam.... wlasnie znalazlam Twoj post gdyz dzieje mi sie dokladnie tak samo.... Wiem ze juz troche czasu uplynelo od Twojego wpisu ale moze dowiedzialas sie czegos wiecej na ten temat. Moja historia jest identyczna... Cielam duzo nozyczkami i wlasnie potem tak mi kciuk zdretwial... Prosze odpowiedz

Re: Pękanie skóry na opuszkach palców - proszę o

zamiast kleju polecam preparat medyczny specjalnie do tego dostosowany. Kropela w swoim składzie pewnie nie ma korzystnego wpływu na nasz krwioobieg. Polecam przejście sie do apteki i zainwestowanie w ochronny film gotowy do użycia. Np. firma Urgo ma cos takiego na pęknięcia skóry. U mnie zwalczył d

Re: Pękanie skóry na opuszkach palców - proszę o

Część mam ten problem od kilku lat ,na początku nie mogłem sobie poradzić z tym . Ale pewnego dnia ( potrzeba jest matką wynalazków wypróbowałem swojego pomysłu kropelki -kleju ) . To było to pomaga natychmiast pozbywam się bólu przy dotyku , i szybciej się goi Kropelka kleju na zwartą rankę od

Re: Co ja pacze :D ??? któraś nie zrobiłaby dżiha

Ale to chyba sam opuszek był, nie cały ostatni paliczek. Tylko to miękkie na końcu...

zniszczone kocie łapki - opuszki

Dziś zauważyłam że opuszki mojego kocura Felka są w bardzo złym stanie. skóra jest pomarszczona i odchodzi, szczególnie na środku "stopy". Jego opuszki nigdy nie były tak miękkie jak drugiej kotki. Czy to choroba, może jakaś grzybica ? Bardzo proszę o odpowiedź

Re: pękające opuszki palców

Ja po wielu latach cierpienia problem mam opanowany.Wszystkiemu winna jest chemia w domu a zwłaszcza płyn do naczyń.Kupiłam zmywarkę.W kuchni w czasie gotowania coś tam myję w ciepłej wodzie bez płynu do naczyń,cała reszta-do ZMYWARECZKI.Przejściowo bardzo dobrze podgajała mi wcześniejsze pęknięcia

Re: łuszczący się opuszek palca

ja mam podobne objawy- u mnie przyczyną jest grzybica kota (chory kot domowy). ponieważ by wyeliminować wszystkie grzyby (z kanapy, poduszek, dywanów itp) musiałabym wszystko zdezynfekować (a nie dam rady) + zlikwidować kota, nauczyłam się żyć z tym pękającym kciukiem. pomaga (niewiele ale zawsze ch

Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

i Małżonek dał mi szklankę łiski. A jeszcze nie ma 13 -- Żeby tylko nie ten klimat do kitu Żeby Wisła nam płynęła na południe W tedy można by dojść do dobrobytu I pokazać jak może być tu cudnie...

Łuszczące się opuszki palców u 4,5 latki

. Bardzo liczę na tę operację. Jesli ktoś może mi pomóc w leczeniu, byłabym wdzięczna. Skóra na tych opuszkach czasem pęka dziecku do krwi i jest to dla niej bolesne. Nie wiem jak jej juz pomóc i kolejny lekarz rozkłada ręce. Proszę o radę.

Zdretwialy opuszek palca po kocim zadrapaniu

, ale dosyc krwawila - od razu przemylam woda i szybko zakleilam - ogolnie jest ok, palcem moge normalnie ruszac, ale jego opuszka (opuszek??) jest lekko zdretwiala, taka inna w dotyku :/ przejdzie czy co ? :/ (zadrapanie pod opuszkiem). Po tym od razu wzielam sie za obciecie mu pazurow (a nie daje sie

Re: "przetarta" skora na opuszkach palców, WTF ??

obierająca się skóra na opuszkach palców to też objawy szkarlatyny.. i malinowy jęzor z powiększonymi brodawkami. -- http://images44.fotosik.pl/266/58ea10722a7ca480m.jpg

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

Ja oderwałam, było to w szkole podstawowej, śladu nie ma. -- http://lpmm.lilypie.com/6hsap1.png http://lpmm.lilypie.com/a3ATp1.png

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

o kurcze blee znaleźć takie cos na talerzu w restaurant. ja sobie kiedyś palec przycisnęłam hmm raczej przytrzasnęłam drzwiami od windy w pracy bolało mocno spuchł mi mocno lekarz spytal sie czemu obrączki nie zdielam to mu powiedziałam co myślę o jego głupim pytaniu bolało mocno. -- http://fajnam

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

No ja Cie proooszę. Cebulę akurat kroiłam, na szczęscie nie było problemu ze znalezieniem... -- Nie wszystko złoto co się świeci, Nie każdy chłop z widłami to Posejdon. www.kot-malenstwo.blogspot.com małżeński - do czytania www.ztworzonka.blogspot.com mój robótkowy

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

Wiem :D Rano byłam na laserze, po powrocie obcięlam palucha i mój M. mówi - Poparzona, pocięta a jeszcze 13 nie ma :D -- Mecz Irlandia - Polska? Obejrzałabym z chęcią, ale uciekając, koszatniczka zwinęła nam pilota od telewizora i od trzech dni puszcza zza kredensu Animal Planet. Jak będzie jaki

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

na whisky to nie wiem czy ci pomoze, czy zwiększy krwotok jesli masz. ja kiedys na serio sobie odcielam z kciuka kawalek, ale trafilam na tetniczke i lało sie,ze az do przychodni mnie zawiezli, tak sikało na odleglosc:-/ do dzis mam piekne kóleczko w postaci blizny na pamiatke:) -- -CIEKAWE I TANIE

popękane opuszki palców

Mój synek na dłoniach ma takie wysuszone opuszki, tak jakby pościerane tarką. Nie wiem czy to jakaś alergia, suchość. Proszę o wskazówki

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

Cenna podpowiedź z tą folią (jak miałam noge w gipsie to owijałam ją workiem na śmieci i się ładowałam do wanny a noga w worku zostawała na brzegu :D KURDE! A został mi OSTATNI rządek do zakończenia chusty na drutach :( :( Już się chciałam w niej jutro lansować :/ -- Żeby tylko nie ten klimat d

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

ucięłam sobie kiedyś kawałek palca, wzdłuż paznokcia ( a raczej w poprzek i wzdłuż). nie miałam ani łyka łiski, nad czym ubolewam. przyplaskałam i jakimś cudem się się zrosło ( a nie zapowiadało się, bo odcięty kawałek był dłuuugi). ale każde zmoczenie łapy skutkowało rozpulchnieniem palucha. parę

Re: Właśnie obcięłam sobie opuszek palca

Poieważ nie jestem już w szkole podstwowej :D zostawiłam, przylepiło się - czekam. Generalnie na mnie się jak na psie goi szybciorem. Zakładam, ze będzie dobrze i za max tydzień mały slad pozostanie -- Mecz Irlandia - Polska? Obejrzałabym z chęcią, ale uciekając, koszatniczka zwinęła nam pilota od

Re: "przetarta" skora na opuszkach palców, WTF ??

ja mam szorstkie i suche opuszki na palcach od dwóch rzeczy: -pieluch jednorazowych, a bardziej od tej "gumki" z rysunkami-od zapinania i odpinania -od sudocremu dużo i często kremuję ręce,schodzi samo po jakimś czasie -- "Prawo broni tych, którzy nie są w stanie obronić się sami

"przetarta" skora na opuszkach palców, WTF ??

W obu dłoniach mam jakby "przetarte" i pękające opuszki palców, nie szorowałam niczego, nie prałam ręcznie, nie mam alergii, nie macałam silnych detergentów. Co do diabła, czegoś mi brakuje w diecie? Jeden palec miałam taki od jakiegoś czasu, dzisiaj zauważyłam kolejnych pięć.. Czym to

Re: łuszczący się opuszek palca

Nie ,nie bierze. Nawet go nie dotyka, nie drapie. Jak jej posmaruję to sama nosi go z dala od innych palców.

Re: nauka ssania na nowo 4 msc niemowlaka?

Jeśli dobrze rozumiem - pierwsze ćwiczenie polega na wkładaniu palca do buzi dziecka, tak aby opuszek palca dotykał podniebienie? A drugie - opuszek na język (na środek języka?) i ucisk na język? Ile razy należy wykonywać takie ćwiczenie/ jak długo?

Re: pękająca opuszka

dzięki Ci serdecznie za wszystkie porady,dzisiaj jeszcze nasmaruję słabszą maścią na noc bo niestety w ten mróz nie chciało mi się wychodzić ale z rana idę po świeżutki chlebek i do apteki

Re: pękająca opuszka

kup sobie te witaminy w kroplach, bo to ma większe stężenie czy cuś, w każdym razie jest lepsze od zwykłych maści itp., na różne zapalenia skóry się stosuje.

Re: pękająca opuszka

jeżeli znajdziesz odpowiedni rozmiar to owszem może być i taki,nie ma znaczenia,ale cienkie rękawiczki lateksowe do pracy nie możesz ich używać?przecież zniszczysz sobie ręce na amen

Re: pękająca opuszka

no coś pokombinuj z tym bo jednak wpływa gojąco i dezynfekująco na pęknięcie,w pracy na palec załóż po prostu gumowy ochraniacz pojedynczy i nic się nie ubrudzi ani akutol ani plasterek

Re: pękająca opuszka

dzięki kochana,zapytam w aptece bo jak do tej pory to nikt mi nie zaproponował tej maści tylko zwykłą,nawet nie wiedzialam ze taką mocniejszą produkują,jutro czeka mnie mnóstwo brudnej roboty a moje ręce to jedna bolesna rozpacz,zaopatrzyłam się w kilka par cienkich rękawiczek może dam rady

Re: pękająca opuszka

Asiaaa,no jak tam pomaga Ci coś,bo u mnie to kiepsko i dodatkowo popękała mi skóra w miejscach gdzie nigdy mi się nic nie działo kupiłam A+E w kapsułkach bo chyba żadne smarowanie nie da rady temu

Re: pękająca opuszka

Sprawdz prosze czy w tym miejscu nie chce zagniezdzic sie kurzajka. Takie male czarne kropeczki - korzenie. Latwo zarazic sie gdy ma sie otarcie, ranke. One czesto powoduja nie gojenie sie opuszkow palcow. -- http://www.e-gify.pl/gify/okazjonalne/wielkanoc/wielkanoc79.gif

Re: pękająca opuszka

Jakoś nie umiem się przekonać do pracy w lateksowych rękawiczkach. Ziemniaki nakładam w foliowych jednorazowych, a reszta towaru raczej nie jest specjalnie niszcząca dla rąk, z wyjątkiem truskawek i wiśni, ale to jeszcze dużo czasu. Mam w miarę dobry krem ochronny, tylko to pęknięcie na kciuku mnie

Re: pękająca opuszka

Witamina A+E w kroplach też mi nic nie pomogła,, ale w aptece nabyłam drogą kupna maść z witaminą A wersję hard, czyli RETIMAX 1500 . Smaruję drugi dzień i w zasadzie jest już prawie wygojone!!! Ta maść generalnie jest ochronno-gojąco-kojąca. Koszt - 2 zł. A dzisiaj tak dałam rękom w kość że mogłam

Re: pękająca opuszka

Asiu, też mam problemy z pękającą skórą koło paznokci. Pomaga mi krem Neutrogena do pękającej skóry. Jest to krem z serii kremów do rąk, ale w małej tubce 15 ml, mniejszej niż pozostałe kremy. W marketach czasem ma polskie napisy, czasem nie. Wtedy nazywa się: creme mains reparation intense Używ

Re: pękająca opuszka

Władziu,moje rączki nie są już takie młodziutkie ;) Najgorsze roboty wykonuję w rękawiczkach foliowych, takich które da się szybko zrzucić. A jeszcze trochę i zacznie się wiosna, i w ogródku dopiero ręce dostaną w kość.Mimo gumowych rękawiczek... Przypomina mi się stary kawał: - Kumosiu, co macie

Re: pękająca opuszka

może rzeczywiscie spróbuj kropelek witaminowych,ja na poczatku jak zaczęła mi pękać skóra próbowałam ale tylko maści witaminowe a skutek był żaden,ja też nie lubię rękawic do żadnych praktycznie robót bo nie mam czucia w rękach ale Ty może jednak kup rękawice cienkie ale o dużym rozmiarze żeby szybc

Re: pękająca opuszka

Akutol dobra rzecz, ale u mnie odpada z prozaicznej przyczyny - on się cholernie brudzi, bo jest lepki. A ja pracuję przy warzywach więc okazji do brudzenia więcej niż mnóstwo, a dla klienta niezbyt apetycznie wygląda brudny kciuk sprzedawczyni :( Plasterki zmieniam co parę godzin, akutol trzyma si

Re: pękająca opuszka

Wymyj ręce, dobrze wytrzyj i nasmaruj tą maścią, jeśli dasz radę to kup ją jeszcze dzisiaj i zrób sobie kompres na noc (maść+bawełniane rękawiczki). W aptece poradzili mi też kąpiel dłoni w ciepłej oliwie z sokiem z cytryny, ale nie wytrzymałabym 10 min z unieruchomionymi łapami ;) Jutro smaruj co

rozwarcie na opuszek 37 tydzień

Dziewczyny czy rozwarcie na opuszek może zwiastować szybszy poród. Jestem w 37tc. Pewnie może a nie musi. czy ktoś tak miał? Właściwie jeszce tydzień i dzidziuś donoszony :) a nie było łatwo 2 m-ce w łóżku ze skracającą sie szyjką.

Re: pękająca opuszka

O dzięki, coś mi się majaczyło że maść z witaminą A jest dobra. Wiedziałam gdzie dzwonią ;) Mam w domu wit. A+E to zaraz rozgniotę i zaaplikuję. I pewnie mandarynki trzeba będzie nakładać w rękawiczkach, jak ziemniaki ;) Bo to głównie one dają mi w kość, to znaczy w skórę ;) A na trudno gojące się

Re: pękająca opuszka

ja tak mam kiedy mam do czynienia z kurzem czy materialami budowlamymi przy remoncie np gipsem,strasznie bolesne to jest,pęka mi skóra w kącikach przy paznokciu kciuka i to wszystkie cztery,ja nie smaruję niczym specjalnym tylko stosuję elastyczny opatrunek w spreyu AKUTOL w grubej nie pojedynczej w

Re: pękająca opuszka

jak masz ciągle mokrą czy zziębniętą rękę, to ciężko będzie, bo ci się od warunków zewnętrznych będzie odnawiać - ale na takie powierzchowne pękanie skóry bardzo dobrym środkiem jest witamina a+d (albo a+e, myli mi się, a nie mam pod ręką) w kroplach - taka mała buteleczka z tłustym czymś w środku,

Re: rozwarcie na opuszek palca = brak rozwarcia??

Dla odmiany, mojej siostrze w 1 dzien z rozwarcia na opuszek zrobiły się 3 cm. -- http://download1.klimacik.pl/e-gify.com/1241.gif

Re: Popękane opuszki palców

Mnie pękają opuszki palców w czasie mrozów i jest to efekt przerostu candidy. Może pod tym kątem zbadaj dziecię, zrób posiew kałau w kierunku grzybów.

Re: Muzyk stracił opuszek palca podczas koncertu!

"OPUSZEK" ha, ha . do żłobeczka z taką polszczyzną. Nawet małe dzieci wiedzą ze na palcu jest opuszka ;)

Re: pękające opuszki palców

ja mam to samo juz prawie 2 lata i niestety, byłam u dermakologa i powiedział,że to jest z zuzycia i zalecił kupic zmywarkę.Mam zmywarkę i niestety opuszki dalej pekają na całego a juz mam minimalny kontakt z wodą!!CO TO W KOŃCU MOŻE BYĆ I JAK SIĘ TEGO POZYĆ???

Re: rozwarcie na opuszek 37 tydzień

ja mam na opuszek od 36tyg. do tej pory (40 tydz) nie urodziłam, cały czas czekam. jak widać różnie to bywa.

Pękająca skóra na opuszkach.

Parę dni temu pojawiły się u mnie ranki na palcach. Najpierw na kciuku, później jeszcze na palcu wskazującym drugiej dłoni. Problem ten powraca od ok. 10 lat (teraz miałam spokój przez ok. 2 lata). Rana wygląda dosłownie jak pęknięcie, a skóra wokół niej się łuszczy. Nie swędzi, nie piecze, za to je

Re: jaki ksztalt paznokci preferujecie?

Ale dlaczego to sztuka? Ja nie lubię długich paznokci, lubię miec takie od krótkich do niewiele wystających za opuszkę. I uważam, ze mam ładny kształt, ale bynajmniej nie na migdał.

Pękająca skóra na opuszkach palców !!!

U mojej córci od jakiegoś czasu ( około miesiąca ) zauważyłam iż ma popękaną skóre na opuszkach palców .Wyglada to tak , jak po dotknięciu np.gorącej kuchenki - schodzi jej skóra , pęka . Córka ma 3,5 roczku , jest alergikiem lecz nie stosuję jakiś kremów które mogą ją uczulać . Nie ma nowych

Re: rozwarcie na opuszek palca = brak rozwarcia??

w sobotę lekarz stwierdził rozwarcie na opuszek, w poniedziałek wieczorem zaczęłam rodzić ale przez te dwa dni męczyły mnie mocne skurcze i miałam wrażenie, że siedzę dziecku na głowie:) tyle ile kobiet, tyle będzie historii, trzymam kciuki!

Re: Pękająca skóra na opuszkach.

Możesz samodzielnie zrobic maść nagietkową. Powinna przynieść ulgę. Dzisiaj nawet w kosmentykach , środkach do pielegnacji ciała jest wiele konserwantów, parabenów, ksenobiotyków to wszystko niszczy naszą skórę.

Re: Jak

Zwłaszcza w opuszek palca :( -- Blondynka? Kolor włosów można zmienić! Niestety,tylko kolor włosów.......

pękające opuszki palców

Może któraś z Was mi doradzi. Od pewnego czasu pękają mi opuszki palców i robi się rana i wygląda to tak jakbym zacięła się nożem. Stasznie to boli i piecze. Skóra na palcu wokół paznokcia jest jakby sztuczna i się łuszczy (strasznie swędzi). Wcześniej myślałam, że to na mrozie pękają mi palce

Popękane opuszki palców

Zauważyłam u mojej córci na opuszkach palców u rąk popękaną, suchą skórę.Najpierw miała tak na jednym palcu, teraz juz na czterech.Czy to moze być zwiazane z alergią? Czy spotkałyście sie z czyms takim? z góry dziękuje za odpowiedzi. Kinga

Re: Pękająca skóra na opuszkach.

mam a raczej mialam to samo, po wielu miesiacach prob ze wszystkimi mozliwymi kremami dermatolog zalecil mi krem z duza zawartoscia mocznika 30% CERKODERM. Pomogło!!! -- http://www.suwaczki.com/tickers/mjvy3e5e84hf2lj0.png

Sine opuszki palców

Bartosz od kilku tygodni ma sine opuszki palców. Czasem jednego, czasem dwóch. Myśleliśmy, że to od ich ssania. Ale dzisiaj laborantka, która pobierała mu krew powiedziała, że to raczej nie od tego. Czy ktoś z Was już się z tym spotkał? Dodam, że z żadnego z tych sinych paluszków nie miał nigdy

fingertip to palec??? czy opuszka?

przez 10 lat byl problem i dopiero teraz sie za to wzieli? czy to ostatnie kolekcje, zrobione na tej samej zasadzie poobcinaly palce? wiec wycofuja wszystko? a poza tym co to jest fingertip??? bo ja zawsze myslalam ze opuszka? a z tych rozwazan wynika ze palce z koscia urwalo i jeszcze jedno. jak w

Re: Zaczerwienione opuszki na łapach u psa

Gdzie dokładnie jest to zaczerwienienie? Czy pies interesuje się opuszkami, liże je, jak wygląda sierść w okolicach międzypalcowych? Być może poprzez swoje działanie (częste kremowanie) uwrażliwiłaś opuszki (może uczuliłaś? - przez internet ciężko jest mi cokolwiek podpowiedzieć?) teraz kiedy mamy

krew na tsh z opuszka palca!

względu powtórzyłam po miesiącu komplet badań: miała tym razem pobraną krew z opuszka palca! Tsh 3,40 N 4,20 Ft4 17 N 12-22 Ft3 6,70 N 6,30 czy te wyniki sa wiarygodne!

Re: Pękająca skóra na opuszkach.

wymień środki chemiczne, albo zobacz jak w czasie porządków świątecznych zachowuje się Twoja skóra. Jak nie to antyalergiczne, a póki co posiłkuj się Panthenolem w sprayu nawilża mocno, jako lek ine powinien zaszkodzić.

Re: Popękane opuszki palców

nie pocieszę cię - chociaz moze?...., u mojej córci zaczeło się gdy miała ok 3 lat, oczywiscie wielu lekarzy, wiele testów i nic... teraz ma 10 i od ok pół roku spokój - prawie, gdyż znów kilka dni temu opuszek kciuka popękany - do krwi, próbowaliśmy wiele rzeczy i na krótki czas pomagały

Re: rozwarcie na opuszek palca = brak rozwarcia??

a ja z takim na 3cm już tydzień chodzę, a niby miałam rodzić już, nawet mnie gin na 2 dni do szpitala położył. Na opuszek palca to miałam miesiąc temu. -- PAWEŁEK 25.08.2007 Nowe dziecko lipcowe "babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Monika&year=2009&month=7&

Pękająca skóra na opuszkach palców !!!

U mojej córci od jakiegoś czasu ( około miesiąca ) zauważyłam iż ma popękaną skóre na opuszkach palców .Wyglada to tak , jak po dotknięciu np.gorącej kuchenki - schodzi jej skóra , pęka . Córka ma 3,5 roczku , jest alergikiem lecz nie stosuję jakiś kremów które mogą ją uczulać . Nie ma nowych

Re: Pękająca skóra na opuszkach.

Jak nie pomagają kremy i inne kosmetyki dostępne w aptece to trzeba się wybrać do dermatologa. Może to coś zapalnego lub inne groźne ustrojstwo.

Opuszki palców

Mój prawie już 6- letni synek miał problemy z popękaną i suchą skórą na opuszkach palców. Sytuację ratuje delikatne mydło z oliwką. Jest wyrażnie lepiej. Od ubiegłego roku pojawiły się z kolei powracające co jakiś czas kłopoty z obierającą się skórą na palcach stóp /najbardziej paluchy

Re: Gdzie jest mój mózg?

Chcica. Mrowiące opuszki palców i wargi, prawie fizyczny głód tego konkretnego mężczyzny... Ale gdy jestem subtelna i romantyczna myślę o namiętności i spalającym pożądaniu... ;) -- okrutna, zła i podła...

Re: Pękająca skóra na opuszkach.

Witam od roku nie mogę wyleczyć synowi na jednym z palców rany z opisu wnioskuję ze to ten sam problem.Około 1,5cm-2cm wielkość rany skóra tam łuszczy się czasami pęka nawet przy lekkim dotyku miejsce jest zaróżowione,nie swędzi,nie boli tylko przy urażeniu.Próbowaliśmy różnych maści,również antybio

Zaczerwienione opuszki na łapach u psa

Witajcie, chciałabym Was zapytać jaki krem lub preparat polecacie szczególnie zimą. Dzisiaj zauważyłam że pies na łapie na zaczerwienione opuszki, pomimo tego że stosowałam krem przed wyjściem na spacer. Ja mogę mu w takiej sytuacji pomóc??

opuszki palców

Witam! Mój synek ma 2,4 latka od 7 m-ca zycia na opuszkach palców u rąk (okresowo) robią mu się czerwone plamy, potem skóra "pęka" zaczyna schodzić a plama blednie aż opuszek nabiera normalnego koloru, z tym iż potem w tym miejscu skóra jest zmieniona. Wygląda to tak jakby nie miał

Re: Co można robić z długimi paznokciami?

Mam swoje paznokcie (nie tipsy) od lat za opuszek. Jedyna czynność przy której 2mm za opuszek mogą przeszkadzać to wkładanie / ściąganie szkieł kontaktowych. Wszystko inne bez problemu. Rajstop to wogóle nie rozumiem, w czym przeszkadzają paznokcię? Może masz zadziory? Bo jak nie to paznokciami

Re: zespół cieśni nadgarstka

Dzięki Rosa, acz część odpowiedzi zdecydowanie nie dotyczyła mojej sytuacji. W każdym razie lekarza odwiedzę wcześniej, bo zdrętwiały opuszek wkurza mnie niemożebnie.

Łuszcząca się skóra na opuszkach

Moja 10 letnia córka ma problem z opuszkami palców, schodzi Jej skóra, a pod nią jest czerwony, bolesny naskórek. Smarujemy Dermosanem i nie ma poprawy. Może to brak jakiejś witaminy? Zauważyłam też, że pęka Jej skóra pod uszami, taki niby drobiazg,ale to szczypie, a przede wszystkim mnie martwi

Re: Pękająca skóra na opuszkach palców !!!

Mojemu mężowi latami pękały opuszki. Zaobserwowal zaleznosc miedzy tym a jedzeniem czekolady (nasilenie) ale bez czekolady tez pekaly i nie chcialy goic sie tygodniami. Nagle przestaly pekac juz w trakcie pierwszej (trzydniowej) serii Vermoxu. Teraz jestemy po trzeciej i co prawda skora po tych

zraniony opuszek psiej łapy

Moja suka przygarnięta przeze mnie u biegłym roku utykała na przednią łapę i miała ją wykrzywioną. Myśleliśmy, że to efekt wcześniejszego złamania, jednak przed dwoma miesiącami odkyliśmy, że ma poważnie uszkodzony opuszek łapy. Od tej pory trwa walka o wyleczenie palca, niestety ona ciągle

Re: Pękająca skóra na opuszkach palców !!!

jakiś czas temu córcia zaóważyła jakiś bezfirmowy ( bo był różowy ). Ale ciało ma w miare Ok , tylko te opuszki są najgorsze więc nie wiem czy to to .

Re: Łuszczące się opuszki palców u 4,5 latki

Witam jeśli jesteś zainteresowany leczeniem medycyną naturalną zapraszam do kontaktu - dario80@interia.eu telefon podam na priv Pozdrawiam i dużo zdrowia dla córki

dziwne opuszki palców...

moze ktos tak mial: mojej malej pojawily sie zmiany na opuszkach palcow u rak- skora jest pomarszczona, zluszczona i lekko zaczerwieniona, kazda reka po 3 paluszki ktos mial takie objawy alergii? czy tez moze jest to np charakterystyczny objaw czegos innego? pozdr

Re: Łuszczące się opuszki palców u 4,5 latki

soleschusslera napisał(a): "potencja 30ch jest wysoka potencja (dla dziecka), co oznacza, ze lek sie utrzymuje nawet do kilku tygodni w organizmie. " Sugerowanie, że im wyższa potencja leku homeopatycznego tym ten lek działa dłużej, jest postępowaniem nieodpowiedzialnym.

Wiecie, dlaczego palce marszczą się po długiej kąpieli?

Wiecie, dlaczego palce marszczą się po długiej kąpieli?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - opuszek

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin