Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Polek nie ma wśród ofiar napaści w Kolonii.

Berlin odpowiada na list Waszczykowskiego. www.tvp.info/23497114/polek-nie-ma-wsrod-ofiar-napasci-w-kolonii-berlin-odpowiada-na-list-waszczykowskiego

k1

opowiadacie. Dodam, poznalem chyba przed 10 laty dziewczyne Polke, przyjechala do Berlina pracowac. Putzfrau naturalnie. Miala tez zdanie ze Polki sliczne Niemki brzydactwa. Zdanie Ostblocku po prostu. Poszla kiedas na disco w berlinie, spotkalem ja pozniej, odwolala swoje twierdzenia. Bo na tym disco

Re: Parada Zwycięstwa Nocnych Wilków w Berlinie

RT dał ponad godzinny film, można obejrzeć na youtube, Tagesspiegel dał liveticker. Ogólnie - wrzuć hasło "Nachtwölfe Berlin"na googla. -- P_f o Polkach w Niemczech: "Polin w Niemczech brzmi troche jak kobieta lekkich obyczajow".

Re:w latach 80-tych+

bylem sluzbowo w Polsce w Warszawie. Przyjechalismy pozno. Przed pojscie do spania zeszlismy do restauracji by sie czegos napic. W restauracji byly same Polki i Araby czy Turki. Podobno z Berlina.Przyjezdzali do Warszawy dla "relaksu" Przypomnialy mnie sie czasy. Kiedy studenci koloru czarnego

Re: Cuba. - Bog daleko - a USA - blisko...

Mieszkasz w Kaliningradzie? Obwatelstwo rosyjskie? Bo jakos krecisz, jak typowa szuja. Taka polska. Nie potrzebuje adresow burdeli. Podalem link jak w Polsce sie szuka dziewczyn. I z berlina mam 100km, rzut beretem. Dla mnie tanie sa Polki, dogadac sie mi latwo wiec o co chodzi

Re: Czy boicie sie Islamu?

ależ,że oczywiście że nie.W mojej rodzinie jest arab,żonka Polka i nigdy nie narzekała,że jej źle. Co do obecnych emigrantów? Kiedyś stałam w Berlinie na ubanie z kol. pora raczej jesienna patrzymy a tam dwóch murzynów opatulonych w szaliki,czapki,rękawice dygoczących.Pierw zaczęłyśmy się śmiać

Polowanie na Polki w Berlinie

Napastnikami sa wyznawczynie pokojowej religii islamskiej. Polowanie na Polki w Berlinie. Są bite, kopane, przewracane! Berlińska dzielnica Neukölln stała się areną etnicznej wojny. Walczą między sobą… nastoletnie dziewczyny. Właściwie "walka" to nieodpowiednie słowo. Tylko

Re: Bezsenność ma swoje plusy

wywołał drugą światową. > Za pozwoleniem nadwornych antysemitów wrócimy do tematu za 5 dni. W powyższym filmie przykład niemieckiej polityki germanizacyjnej! Niemce zmuszają młodą Polkę do życia w Berlinie i tak ją w tym Berlinie zgermanizowali, że młoda Polka nie jest nawet w stanie odczytać

Re: Czego chce świat od Rosji i USA?

zawracajace postep, tak cywilizacyjny jak i duchowy. Gdyby Turcy zdobyli Wieden, to dzis na miejscu gotyckiej katedry Sw. Stefana stalby pewnie meczet, cos jak Hagia Sophia. Rosjanie zdobyli i Berlin i Warszawe i stoi do dzis ich Palac Kultury. W Berlinie tez pewnie do dzis bylby mur gdyby nie... No wlasnie

Berlin: Polka pomaga bezdomnym

ta nowa Polska odbija sie czkawka,tysiace bezdomnych w Polsce i zagranica,ten niby lepszy system,szybko spycha ludzi na dno.

Re: 20 mln dla ojca Rydzyka od nowej władzuni

tylko dlatego, ze byla twoja. I nie, dla mnie ruina Polski nie jest na reke ale ja nie jestem na uslugach ani Krema ani Berlina ani Brukseli. Ty zas swoimi wypowiadziemi codziennie udowadniasz, ze nigdy Polka nie bylas, nie jestes i nie bedziesz. -- Życie nie powinno być podróżą do grobu, w trakcie

Re: Cuba. - Bog daleko - a USA - blisko...

wasyl_szuja napisał: > Moje rosyjskie kochanki to też prostytutki, ale modlą się do Cyryla i Putina o > ochronę przed AIDS, więc używam sobie bez gumy. Acha? A jak sie z tymi rosyjskimi prostytutkami spotykasz droga szujo? Bo ja mieszkam w Berlinie do granicy 100km spotykam sie z

Re: Przypomnij sobie CO dokładnie pisałem...

maria421 napisała: > Dedykuje Ci slowa Kaczmarskiego : :-)))))) I tak to wątek o „niestnieniejących w Polsce oligarchach“ zakończył się – jak wiele poprzednich – ratowaniem duszy Jurasa z Berlina. Kotku, masz obsesję na punkcie tej mojej rzekomej „nienawiści

Re: Partia Razem

po prostu się kompromitujesz. Średni czynsz bez opłat za ogrzewanie, wodę i prąd, czyli tzw. zimny, za goły metraż, wynosi w Berlinie około 11 euro za 1m2. W Kolonii 12 euro za 1m2, w Hamburgu 12,50, podobnie jak w Düsseldorfie, we Frankfurcie 15,20, a w Monachium 19,30. Taniej jest w Zagłębiu Ruhry

Re: Seniorz też biegają ...

wyobrazni, idacy za moda chca udowodnic nie wiadomo co. Czy ktos pracujacy na umowach smieciowych ma sile biegac w maratonach? Denne rezultaty uzyskiwane przez Polki czy Polakow w Warszawie w porownaniu do Berlina wykazuja, ze polscy "maratonczycy" to 4liga. Kilka lat temu podano przekroj spoleczny z New

Re: bzdety i klamstwa.

bylibyśmy i tak podludźmi z którymi zrobi się porządek gdy przyjdzie na to czas, wygrana Hitlera tylko odsunęłaby naszą eksterminację. Gdyby Hitler przegrał w sojuszu z nami to czerwonoarmiści w drodze na Berlin z Polakami (a w zasadzie bardziej z Polkami) zrobiłaby to co z Niemcami zrobiono. Mieliśmy pecha

Re: Świat arabski, Islam...

niższy od tego w Arabii, jest 3500 kilometrów. Ale to właśnie do Berlina i Monachium ciągną długim strumieniem tysiące syryjskich uchodźców w poszukiwaniu normalnego życia. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: podczas gdy Angela Merkel zapewniała, że jej kraj zapewni schronienie wszystkim potrzebującym

Re: Polowanie na Polki w Berlinie

zerrowy debilu, wlasnie rozpirzyles watek dotyczacy islamu w europie. .pozniej bedziesz szlochal, ze tu o zydach tylko sie pisze -- Pozdrawiam

Re: Polowanie na Polki w Berlinie

no niedawno ,zalozylam tu watek o islamie w europie ,ale polecial w niebyt. a nie jest wesolo w europie. -- Pozdrawiam

Re: Polowanie na Polki w Berlinie

Allahu akbar! Placzcie dalej nad biednymi Palestynczykami:) -- • Forum ??? ????? Erec Israel • Forum ??????? ?????????????? Arabia Saudyjska

Re: Polowanie na Polki w Berlinie

w góre, w góre miły bracie Tutaj Rydzyk czeka nie cię ;) -- Zatrzymaj babci dowód i karte płatniczą. Bez dowodu nie zagłosuje na PIS. Bez karty nie da forsy Rydzykowi.

Re: Polowanie na Polki w Berlinie

absztyfikant napisał: > > > Allahu akbar! Placzcie dalej nad biednymi Palestynczykami:) > przeciez wiesz, ze biedni Palestynczycy sa tylko pretekstem dla antysemitow:)

Re: Polowanie na Polki w Berlinie

absztyfikant napisał: > > > Allahu akbar! Placzcie dalej nad biednymi Palestynczykami:) > > palestynczycy na bw sa u siebie ,a dzieki izraelowi, naplywaja tutaj. -- Pozdrawiam

Mylisz mnie z panią Pyrek

="http://sport.fakt.pl/Skandal-w-Berlinie-Pyrek-skrzywdzona-Polka-dostala-kopie-medalu,artykuly,50298,1.html" target="_blank" rel="nofollow">sport.fakt.pl/Skandal-w-Berlinie-Pyrek-skrzywdzona-Polka-dostala-kopie-medalu,artykuly,50298,1.html

Re: Polowanie na Polki w Berlinie

Chinom doskwiera brak wlasnych zloz gazu i ropy i stad ich milosc do Teheranu. Ja sie ich wcale nie boje. Ewentualna dominacja Panstwa Srodka nie zagraza naszym krajom. To o czym piszesz to odlegla przyszlosc, poza tym Chiny sie szybko zmieniaja. Islam to bardzo konkretne zagrozenie, takze dla Chin.

Re: Polowanie na Polki w Berlinie

A ja sie zastanawiam, czy aby nie przeoczymy czegos bardzo waznego. Nie Islamu sie boje, a Chin. Chiny sa dzisiaj producentami prawie wszystkiego. Od majtek po rakiety. Stopniowo opanowuja cala swiatowa produkcje. Sankcje juz dzisiaj nie sa w stanie im zagrozic.Na dodatek jest to system totalita

Re: Polowanie na Polki w Berlinie

Mnie spodobał sie inny kawałek z tej strony :D www.pardon.pl/artykul/10707/seks_w_radiu_maryja_wytrysk_nie_tylko_w_kobiecie Tak pikantnej audycji na antenie rozgłośni ojca Rydzyka chyba jeszcze nie było. "Antykoncepcja najkrótszą drogą do rozwodu" - to tytuł programu, w którym gospodarz,

Wątek do wycięcia bo nie o Opolu

bombkę odpaliły Polakom jak się ich tego ich przywódcy domagają.Było tam wysłać Kowalczyka z pełnomocnictwami i zająć się Śląskiem a nie lans sobie jak w Vivie robić w Paris. Na Ukrainie ruscy terroryści wysłali do nieba więcej ludzi niż w Paryżu a w Berlinie nikt nie urządzał marszów, bo do Kijowa nikt

living in a country with a fraught history...

www.haaretz.com/weekend/week-s-end/why-are-israelis-moving-to-germany-1.384831 Skoro się Izraelczycy osiedlają w Niemczech i Berlinie, to i Polacy i Polki ze swymi

Re: moja corka byla dzisiaj w raju!

.bowiem w berlinie mieszka okolo 600 tys,cudzoziemcow, biorac pod uwage ile maja dzieci, to kazde dziecko w gimnazjum majace pochodzenie inne niz niemieckie to sukces rodzicow tych dzieci!! jeszcze raz gratulacje dla ciebie za twojego syna!!!!! a czemu chwale sie sukcesami moich dzieci nicelus? bo sam

Apel .....

i czemu to służy. Stoją za tym upadli politykierzy byłej władzy i znane nam ośrodki imperialistyczne, w szczególności grupy rewanżystów z Berlina. Nie potrafią się one pogodzić z tym, że nasza partia chce się kierować wyłącznie interesem narodu, a nie byłych klas posiadających. Kierownictwo naszej

Apel....

i czemu to służy. Stoją za tym upadli politykierzy byłej władzy i znane nam ośrodki imperialistyczne, w szczególności grupy rewanżystów z Berlina. Nie potrafią się one pogodzić z tym, że nasza partia chce się kierować wyłącznie interesem narodu, a nie byłych klas posiadających. Kierownictwo naszej

Re: Patriotyzm jest trendy

Dziś Szop nam łaził po ogródku w Berlinie. Obróżki nie miał pono. Szaciowe fotki widziałam. Akurat małżu wyszedł ryż na sypko. Pierwszy raz w życiu po dłuuugim szeregu klęsk. Gat! P.S. Bohatera się robi Matką Polką i mieczem. Tak, zaraz po urodzeniu ma wroga. Dziedzicznego. Drugim wypróbowanym

Re: Emigranci: frajerzy czy bohaterowie?

ja nie znam ani jednej Polki w Berlinie. -- Das Leben ist kein Ponyhof

Re: Podziwiam tą kobietę za odwagę

. Dodam jak juz o dziewczynach, mam u siebie czlowieka w pracy, inzynier juz ponad 40l, jezdzi od czasu do czasu do Polski turystycznie. A wiec przed kilku laty widzial stada szczuplych ladnych Polek, byl teraz, w tej samej okolicy i twierdzi ze staly sie grube i brzydkie. Zasadnicza zmiana. Moje

Re: testosteron

wtedy? Hola hola drogi dsh, durnowato myslisz. Nie pierwszy raz, fakt, raczej taki juz jestes. Po pierwsze ja nie pracuje w Niemczech w sensie jak te tlumy Polakow ktore wyjechaly z Wolnej Niepodleglej Polski a mieszkam w Niemczach i naturalnie pracuje tu od ponad 30 lat. Dokladnie w Berlinie kiedys w

Re: Polki w Berlinie

mam wrażenie, że wypowiada się jedna osoba a nie kilka, no, a już toz danie o dyscyplinie w polskich szkołach mnie rozwaliło. Śmierdzi plastikiem na kilometr

Re: Polki w Berlinie

Oburzyło mnie zdanie: "dzięki niemieckiemu mężowi...". To uwłacza godności Kobiet i Polek!!! Dlaczego publikuje się w ogóle takie wypowiedzi? Chyba nie po to walczymy o zmianę świadomości świata mężczyzn. Czy to, że jesteśmy kobietami, oznacza, że możemy coś osiągnąć tylko dzięki

Matka Kurka... ostre widzenie...raz jeszcze

Polaków, aktorzy, media i przede wszystkim liczące się kraje na świecie. Od Berlina do Moskwy i od Paryża po Waszyngton, we wszystkich gabinetach politycznych wybory wygrałby Komorowski. Szacowanie szans i nadziei na wygraną z prostym jak drucik Bronisławem zwykle sprowadza się do lokalnych problemów

Polki w Berlinie

Ponizsze zdanie skopiowane z poczatku tekstu, traktuje zupelnie przeciwnie od intencji autorki tekstu i bohaterki artykulu. Gdyby ten, "tak okropny system", byl troche bardziej skuteczny nauczylabys sie moza polska dójko porzadnie pracowac. Chodzi o poczatek tekstu gdzie czytamy: &q

Re: Zawle -troche danych z GUS-u

chajtnęło sie z Angolami, czy Niemcami na tej same > j zasadzie. > Teraz sa fora dziewczyn z Ukrainy, marzacych sie o wyrwaniu się stamtąd. Jakis > czas temu byłem w Berlinie na kursie niemieckiego. Duża część pieknych dziwczyn > - z Ukrainy, żon lokalsów - przeważnie prostaków

Re: Zawle -troche danych z GUS-u

komuny całe mnóstwo Polek chajtnęło sie z Angolami, czy Niemcami na tej samej zasadzie. Teraz sa fora dziewczyn z Ukrainy, marzacych sie o wyrwaniu się stamtąd. Jakis czas temu byłem w Berlinie na kursie niemieckiego. Duża część pieknych dziwczyn - z Ukrainy, żon lokalsów - przeważnie prostaków

Re: dzieki kombinerki

apelował do niej, ze on jej wybacza, że dzieci tęsknią i potrzebuja matki. Na nic te załosne błagania. Jej tam dobrze i już, nie wraca. Nic dziwnego, tyle seksu z super obcokrajowcami i do tego jeszcze za to płacą :) - afera w Berlinie, gdzie to weekendowe kurwiszony z zachodniej Polski tak nagminnie

Co do prywatyzacji wody.

Wiele miast europejskich przejechalo sie na prywatyzacji zakladow wody pitnej, podobni jest z kanalizacja. Prezesi jezdza limuzynami z najwyzszej polki, a zardzewiale rury pekaja na potege. W Niemczech np. w miescie (Landzie tez) Berlin skutecznie doprowadzono do wyroku w postepowaniu

Re: Polish Wunderwaffe w Iraku.

Berlin wysłał dwa czy trzy miliardy marek Od Szwajcarów każdy żołnierz miał zegarek A nasz chytry Lech Wałęsa zamiast armatniego mięsa Desygnował sto wojskowych pielęgniarek Wszystkie miały modre oczka i berety I to miały co powinny mieć kobiety... Gdy przybyły na pustynię, to jak rany Po oazach

Re: Partia Razem

Wynajem mieszkania, Berlin, czynsz od 265 EUR za 40 m2. www.immobilienscout24.de/Suche/S-4/Wohnung-Miete/Berlin/Berlin/-/2,00- --

Vivant demokracja, nawet z pornolem w tle,he,he,he

, po robocie w burdelu na który robotnika stać. I Jak człek pojechał na zachód, to, ten najbliższy bo West Berlin, to u Beathe Use am ZOO, obok dworca, zaraz po wyjściu z zugu, mógł za 20 dojczmarek pooglądać spektakl. Para na scence 4 m na 4, dla widzów odprawiała stosunek, tak blisko, że czujesz pot

Re: Berlin-podstawowy kurs niemieckiego

stosowanej języka niemieckiego. Polka Dot. Sprachschule für Polnisch in Berlin Inh. Joanna Kulas Tel. 017694280872 Email: polkakurse@gmail.com Web: www.polnischkurse-berlin.net Facebook: www.facebook.com/Polnischkurse.Berlin

Jak sterylizacja, to tylko w czwartek

refundowane. Marta, 29-letnia germanistka, sterylizacji dokonała w Berlinie, za 750 euro. - Motywacja była prosta - wyjaśnia Marta - nie chcę mieć dzieci. Przez ponad 10 lat stosowałam antykoncepcję hormonalną w formie pigułki. Jednak nie była to dla mnie wystarczająca metoda zapobiegania ciąży. Poza tym

Re: kursy niemieckiego

stosowanej języka niemieckiego. Polka Dot. Sprachschule für Polnisch in Berlin Inh. Joanna Kulas Tel. 017694280872 Email: polkakurse@gmail.com Web: www.polnischkurse-berlin.net Facebook: www.facebook.com/Polnischkurse.Berlin

Re: Cud nad rzeką Moskwą.

Wlasnie wczoraj w supermarkecie w St. Petersburgu popatrzalem na owoce. Winogrona z Uzbekistanu dobrze wygladajace i niedrogie. Banany taniebi dobrze wygladajace. Z Costaricki. Gruszki z Serbii chyba drogie ale nie jak w Berlinie. Wybor mniejszy jak w Niemczech czy w Polsce nawet ale nie

Re: Wtorek, upał...

mlodziezy z plecakami, jechali do Kostrzynia na Woodstock. Myslalam ze juz znam caly repertuar polskich wulgaryzmow, ale w tym pociagu nauczylam sie czegos nowego. W drodze powrotnej natomiast siedzialam obok jednej pani ktora juz blisko Berlina zaczela sie niepokoic kto jej torbe z polki sciagnie, bo

Re: "My Słowianie"

Widuję panie w stylu Dody na ulicach. W Poznaniu, Berlinie, Pradze, Londynie... Tak, na pewno wszystko to są Polki. Co do jednej... A an imprezy chodzę ze znajomymi i wśród nich takich pań nie ma.

Re: Ile kolorów ma prawdziwa tęcza?

" target="_blank" rel="nofollow">www.berlin-guide.dk/index.php/tema-guides/295-schwulguide ... ale to gooFniarstwo ma wyobraźnię spod budki z piwem!!! (narodowcy, co oczywista) -- Czy tylko(!) pod krzyżem, tylko pod tym znakiem, będzie Polak mógł z Polką a Polka z Polakiem????

Re: Mit uzależnienia od pornografii/masturbacji

Z jednej strony na razie nie mam ochoty jeździć za granicę, by się wyszaleć. Z drugiej strony sporo Polek jeździ na weekendy do Berlina, by dać się zeszmacić za te Euro przez podstarzałych Niemców. Może to i powód, że tyle samotnych mamuś w tym województwie.

Re: Berlin a Koszyce jak dwie odrębne cywilizacje

> Berlin stolicą cywilizacji smierci "Także sytuacja demograficzna tego kraju zmusza Niemców do opowiadania się po stronie wartości życia człowieka. Jedna z obecnych na marszu położnych, Polka pracująca w Berlinie od ponad 20 lat powiedziała, że na początku jej pracy w szpitalu większość

Praca dla niani

Szukam niani dla mojego syna na 4 dni w tygodniu (po 8h) od lipca, Berlin Lichtenberg. Proszę o kontakt mailowy na: polka84@gazeta.pl -- "linearny życiorys ma tylko mrówka"

Re: Niemiecka ziemia obiecana? W Niemczech mieszk

. Mysleli, ze beda zarabiac 3000 euro w pizzerii (serio, to prawdziwy tekst Polki w Berlinie) i kupowac mercedesa, a wyladowali w pulapce gewerby, pracodawcow. oszustow, albo nieznajomosci przepisow. Jezeli tobie sie udalo, to sie ciesz. Ale jestes wyjatkiem, a nie regula.

Dskminowane matki z małymy dzecmi przez obsuge poc

Poznania do BERLINA ZADNYCH UWAG BERLINA STTRAZBURGA OBSUGA MŁODA KODUKTORKA ZACFHOWYWAŁ JAK HITLEROWIEC BILET KONTROLA NIESTERDZIŁA ZADNYCH UCHYBIEN TYLKO MŁODA KONDUKTORKA NIEZNA PRZEPISDÓW MIEDZYNARODOWYCH WYSTAWIŁA NA MAŁE DZIECI MANDAT KARNY NA SUME 90 ERO TAK CHAMOWATO PONIZAJA NIEMCY

Re: Trchę danych..

nie są w stanie jej zaprezentować. Gdzie nie spotkasz Polaka za granicą (i Polkę też), słyszysz o polskim postępie, że w Warszawie jeździ więcej mercedesów niż w Berlinie (co jest oczywistą bzdurą), że Polak nie musi mieć już żadnych kompleksów itd. itd. Polak rzeczywiście nie musi mieć żadnych

Re: "Hybrydowo" czy konwencjonalnie - kacapia...

A ja jutro ide do ambasady rosyjskiej w moim Berlinie po wize. Za miesiac zobacze w Moskwie i Petersburgu te slawne puste polki. Juz przed paroma miesiacami napisalem ze jak bede na tej wycieczce to juz na Ukrainie bedzie z grubsza pozamiatane. I ze poklepie Putina na Kremlu podczas mojej wizyty

Re: Co opłaca się kupić w Polsce i zawieść do Nie

no to jaka jest, słucham, bo jako Polka w Berlinie jestem tym żywo zainteresowana. -- Das Leben ist kein Ponyhof

Re: samochodem do Włoch, co zobaczyć po drodze?

jeśli przez Niemcy, w dodatku w kierunku Monachium a stamtąd na Innsbruck i Brenner, to na trasie Berlin - Monachium warto skręcić do Nauburga. Piękne miasto, ze wspaniałą katedrą, zwłaszcza że znajduje się tam sławny posąg Uśmiechniętej Polki. Już w Bawarii warto zboczyć do Eichstätt, pełnego

Re: Polacy nie gęsi i... polskiego nie szanują

No to chyba ostanio na lotnisku w Berlinie miałam pecha, bo żaden z dwóch spotkanych policjantow nnie mowił w innym języku niż niemiecki. Dobrze, że cala reszta pracowników znala choc angielski. Za to dla odmiany na lotnisku we Frankfurcie stewardessa lufthansy miala do mnie pretensje, że nie mowię

Re: w kwestii formalnej

humbak napisał: > Zapytaj ludzi którzy mieli w czasach wojny okazję gościć u siebie armie niemiec > ką i radziecką. W Sudetach żył czerwonoarmista, który idąc na Berlin poznał Polkę i z Berlina już nie wrócił. :) Do dziś pamiętam jego oczy w kolorze nieba. Jak się jechało na wieś

Re: Nie ma świętości

www.berliner-kurier.de/polizei-prozesse/keine-straftat-die-brutalo-bettler-vom-alex,7169126,22135764.html Polki przyjezdzaja do Berlina - chwytaja za rekawy, krzycza, wrzeszcza i tak dlugo ida za kims, az dostana pieniadze

Marysia jest bardzo porządną dziewczyną

znam. Powiedziała w oczy premierowi to, co czują i myślą o nim wszyscy Polacy. Podkreślam Polacy , a nie sługusy Moskwy i Berlina. I przyjmij to do wiadomości pachołku sowiecko-szkopski.

Polka niemowlakiem

Flughafen Berlin. Kto na to zezwoli? No tutaj wreszcie widzimy prawdziwa dusze nie-taczki. W Polsce panuje demokracja i zezwolen juz od 23 lat nikt nie wydaje. Odwiedz Ojczyzne od czasu do czasu i sie sama przekonasz. PF -- Zapraszam na forum Trojkat Weimarski:

Re: wow...

I co niby tą fotą chcesz udowodnić? Spacer kilkugodzinny po np. Berlinie i np. Krakowie wystarczy, by na własne oczy widziec różnicę. Z wielkim zdziwieniem ujrzałam ją jakies 20lat temu. Do dzis nie zmieniło się nic. Idź leczyć kompleks Polaka na niemieckie fora. Tam zapewne znajdziesz więcej

Re: Najczęściej robią lody.

to samo co Polki w Berlinie. głupi artykuł, jeszcze głupsze komentarze

Re: Cud nad rzeką Moskwą.

jorl napisał: > Wlasnie wczoraj w supermarkecie w St. Petersburgu popatrzalem na owoce. Winogro > na z Uzbekistanu dobrze wygladajace i niedrogie. Banany taniebi dobrze wygladaj > ace. Z Costaricki. Gruszki z Serbii chyba drogie ale nie jak w Berlinie. Wybor > mniejszy jak w

Wykreowane specjalnie dla dzieci

... Natychmiast wykreować podobny zestaw na eksport dla dzieci na Bliskim Wschodzie! Oraz dla imigrantów z Bliskiego Wschodu w Paryżu, w Berlinie, Brukseli, Londynie i całej reszty świata... -- My country, right or wrong; if right, to be kept right; and if wrong, to be set right

Re: czas chyba wydorośleć z tzw demokracji

haha, a jak ty sądzisz, co robią polki, żony i córki które wyjechały z Polski, są w Londynie, Berlinie, czy Rzymie. Jak ty sądzisz? Zgadzam się z tym, że to moja, nasza wina, tak samo jak los żon i córek w roku 39, 40 ...., to my wtedy zawiedliśmy, to my nie daliśmy im bezpieczeństwa, tak samo jak

Re: Nie ma ratunku

drzewa bardziej niż Hołowczyc. Ludzie wycinają drzewa, żeby sąsiedzi na nich nie psioczyli, że ich własne liście na całej ulicy, a oni nie zamiatają co kwadrans, takie śfińje! W mojej okolicy miasto liści nie sprząta, raz do roku na wiosnę ekipa zbiera syf z ulicy i poboczy, tyle. Moja ulica w Berlinie

dal nam przyklad Bonaparte jak zwyciezac mamy :)

ktorymkolwiek momencie zadzialaly wbrew stanowisku Berlina? Jesli tak, to podaj przyklad takich dzialan. 3) Czy nie wiesz, ze Tusk otrzymywal od niemieckich fundacji itp. (dzialajacych w interesie rzadu Niemiec) kolejne nagrodzy, a Merkel byla promotorka przyznania mu honorowego, eksponowanego stanowiska

Re: Doskonale wiedzą , co ich czeka w UE

. Ew. zabukować lot (najlepiej tanie linie) powiedzmy do Londynu, Amsterdamu, Berlina , Oslo (nie UE , ale nie ma problemów). A potem gdy jej przyjdzie ochota na chwilę wpaść do swoich to znowu "bukowanie" i lot. A gdy jej przyjdzie ochota ze znajomymi do Paryża na weekend , to znowu internet

Re: Jak uchronić córkę?

No ale żyjemy w świecie gdzie w ciagu godziny mozna sie spakować złapać samolot/pociąg czy co tam i dojechać do Paryża /Berlina czy innego miasta i znaleźć prace jako au pair na ten przykład. Tam sie zetknie - znajomy znajomych, rodziny w kt pracuje ( no bo jak bedzie tylko wsród Polaków ?) z

Re: Lekkoatletyka. Meadows: Nie wiem jak inne bie

Żałosny to jesteś Ty , oświeć mnie jaka polka biegła w finale w Berlinie na 800m.

Ach ten pokojowy islam...

www.pardon.pl/artykul/10697/polowanie_na_polki_w_berlinie_sa_bite_kopane_przewracane

Re: Lekkoatletyczne MŚ. Heidler: Włodarczyk nie b

Gość portalu: Preusse napisał(a): > Polka z Niemka NIGDY nie wygra! A co bylo w Berlinie.Gdybys napisal o naszych kopaczach z przykroscia przyznam Ci racje.

Re: Berlin nie radzi sobie z eksperymentem socjal

Nic nowego: www.pardon.pl/artykul/10697/polowanie_na_polki_w_berlinie_sa_bite_kopane_przewracane/9

Polki były wczoraj bohaterkami stadionu!

Polki były wczoraj bohaterkami stadionu! jakieś dziury w czasoprzestrzeni czy Berlin przenieśli do Azji?

Re: Na forum Israel jest surowy zakaz poruszania.

To miała pecha.Spotkała żydka podobnego polaczkom którzy piszą na murach "żydzi do gazu" lu taki jak latami tkwił na jednym z murów w Gdyni:"urodziliśmy się aby mordować żydów" Moja znajoma Polka pracuje od ponad 20 lat w Żydowskim szpitalu w Berlinie.I nigdy się z czymś

Re: A nie lepiej po tym,

za gwałty na niemieckich kobietach dokonywanych przez żołnierzy polskich osiągających Łabę i zdobywających Berlin? -- H. Rzeźba sowieckiego żołnierza gwałcącego ciężarną kobietę w Gdańsku. http://niezalezna.pl/uploads/imagecache/nowa-wiadomosc/foto2013/47455-534851382467577.jpg Ilja Erenburg

A mi to podoba sie...

yurek11111 napisał: > ? c?o?o???? ???a > 082;? ?a ????a? ...z twoich linkow. I polki nie sa pusty:-) bm.img.com.ua/berlin/storage/finance/600x500/9/9e/e87ede4a450f2d5526d1cf034fd8a9e9.jpg Yureczku, ty belkoczesz z Kanady, a chodze do sklepow, widze co jest, a czego nie ma, i place z

Re: Dwie dziewczyny z Berlina szukaja mezczyzn na

Haj mam 33 lata i zabawy ale bes sponsoring mjeszkam tu na stale i mam pochodzynie niemjecke moge slup wzios zjakoms polkom pozdrawjam 015136816999 tylko prosze nie oszustki nie lubje jak ktos klamje jak masz jokoms kolezanke bjednom i nima gdzie isc to pszyjmne pozdrawjam mariusz

Z tymi polskimi mezczyznami jest problem,Evelelein

zapewne wszyscy są patriotami:-) Nie tylko w Berlinie, ale i w Polsce tez. 90 % przestepstw czynia mezczyzni. - Trzeba cos z tym fantem zrobic, Evelein: cyt. z raportu Prokuratury Generalnej: - "analiza podejrzanych z uwagi na płeć (według, której udział kobiet wśród podejrzanych wynosił w 1990

Re: rosja a polska

jack79 napisał: > >w każdej polskiej agnecji za półdarmo > > można było mieć sliczną Rosjaneczkę > > a nie przeszkadza Ci że od Berlina przez paryż do londynu i dalej wszędzie może > sz mieć młode Polki? Ta tylko drobna róznica, ze Polki jeżdzą na Zachód, a Rosjanki za

Re: Tyle krzyku o te jablka

wojciech.2349 napisał(a): > Kacapia to niebezpieczne terytorium. E tam. A ja jade na wycieczke do Moskwy i Pitera. Druga polowa wrzesnia. Samolot do Moskwy zwiedzanie ze 4 dni potem pociag do Pitera, zwiedzanie i spowrotem do chalupy. Samoloty w obie strony niemieckie AirBerlin. Zreszta nie

Niemka wyratowala Polke czytaj Niemke ;)

"Rywalizująca w środę na dystansie 10 km w pływackich mistrzostwach Europy w Berlinie Natalia Charłos trafiła do szpitala. Polka straciła przytomność na ostatniej 2,5-kilometrowej pętli zmagań na otwartym akwenie. Świadkowie wydarzeń krytykują organizatorów za to, że nie zareagowali dość szybko

Re: Emigrantki-udogodnienia zycia codziennego

i jeuscze cos. popularnosc ksztalcacych podrozy organizowanych przez szkoly. mnie akurat zwiedzanie metropolii z dziecmi nie lezy, wiec ciesze sie bardzo, ze moje zobacza: Paryz, Londyn, Rzym i Berlin bez mojego udzialu. zeby nie bylo: szkola ma fundusz socjalny wspierany przez gmine, land, panstwo

kazdy ma jedno zycie...

tyle co zarabia w berlinie turek co smazy kebaby polske sie traktuje jako dostarczyciela taniej sily roboczej i obszar zbytu wszelkich bubli zachodnich, polki w niemczech pracuja w burdelach i obsluguja starych esemanow, inwestycje w polsce to jakies biura z "kol-senter" ktore mozna w razie

Re: W aproposie do...

. Cukier jest po 4 euro za kg, benzyna po 5,50 euro za litr, masło po 4,10 euro za kostkę, chleb po 3,20 euro za bochenek, a paczka papierosów po 12 euro. Jeżeli chodzi o nasz dom, to latem przyjechał pan Helmut z Berlina. Najpierw postawił piwo, a potem pokazał akt własności z 1937 r. i powiedział, że

Międzynarodowy Festiwau Filmowy w Berlinie

Najnowszy film Małgorzaty Szumowskiej "W imię…" został zakwalifikowany do konkursu głównego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie. Polka powalczy o główną nagrodę z tak cenionymi reżyserami, jak Gus van Sant i Steven Soderbergh. W dniach 7-16 lutego, podczas trwania

Re: Pomnik Polaków w Niemczech?

Jeszcze w komunistycznych czasach, we wschodnim Berlinie byl taki pomnik ku czci polskich zolnierzy i niemieckich antyfaszystow (2 kolumny) - nie mam pojecia czy przetrwal zmiany ustroju i polaczenie sie Berlinow ;) No i oczywiscie jest Smiejaca sie Polka (Reglinda, corka Chrobrego) w katedrze w

jaki narod, taki prezydent...

a w polce nawet podwojny:) -- BERLIN BERLIN!!! forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=12488

UFC. Jędrzejczyk o jednostronnej walce: Nic nie poradzę, że jestem najlepsza w tej dywizji

UFC. Jędrzejczyk o jednostronnej walce: Nic nie poradzę, że jestem najlepsza w tej dywizji

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - polki w berlinie

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin