Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Rozmowa z HR

Drugi etap, czyli rozmowa z HR dotyczy tylko CV. Nie padaja tam pytania z finansow, chyba ze (co czasami sie zdarza) zostanie polaczony drugi i trzeci etap (HR + manager), to wtedy pytaja z CV i zagadnien finansowych. Drugi etap jest prowadzony po polsku i po angielsku ( w wiekszosci po polsku).

Rozmowa z HR

Witam, czy wiecie moze czego mozna sie spodziewac po rozmowie kwalifikacyjnej z osoba z dzialu HR? Czy na tym etapie pytaja tylko o CV, motywacje, itd, czy padaja tez pytania z finansow a jesli tak to w jakim jezyku - po polsku czy angielsku? I czy w wiekszosci rozmawia sie po polsku czy po

Re: Rozmowa z HR

Hej, czy ktoś ostatnio był na rozmowie z hr? ja poległem, dzisiaj dostałem maila. Po rozmowie czułem że może być ok. Chociaż spaliłem pytanie dot. firmy, tj. czym się zajmuje i na pyt. dlaczego chciałbym pracować w ss. pytania banalne ale odpowiedź mi nie wyszła. Ale jeśli to zadecydowało o mojej

Re: wypowiedzenie i rozmowa końcowa z HR

> W trakcie rozmowy z HR może Pan powiedzieć, że nie akceptuje Pan sposobu rozkła > dania i ponoszenia odpowiedzialności za zadania, które są przydzielane innym cz > łonkom zespołu. A to nie prowokuje do skrotu myślowego "unika odpowiedzialności"?

Re: wypowiedzenie i rozmowa końcowa z HR

Witam, po pierwsze proponuję poprosić swojego szefa o przygotowanie na piśmie referencji, tak aby w przyszłosci mógł się Pan nimi posługiwać w trakcie innych procesów rekrutacyjnych. W trakcie rozmowy z HR może Pan powiedzieć, że nie akceptuje Pan sposobu rozkładania i ponoszenia odpowiedzialności

Re: wypowiedzenie i rozmowa końcowa z HR

Tez mialam tak rozmowe. HR-y chca sie dowiedziec z jakiego powodu ludzie odchodza z firm, aby byc moze moc temu w przyszlosciu zapobiec -wersja oficjalna. Polecam dyplomacje i odradzam szczerosc. Pamietaj, rozmowa ta przeprowadzana jest w interesie HR-ow a nie w Twoim, to im zalezy na uzyskaniu

Rozmowa-dział HR

Staram sie o prace w kadrach (dzial HR) w banku, jakie moga pasc pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, z czego powinnam sie przygotowac. Dodam, ze mam niewielkie doswiadczenie (jedynie staz, jestem po studiach i caly czas obracam sie w obszarze HR), ale w nie mialam stycznosci z kadrami w duzej

wypowiedzenie i rozmowa końcowa z HR

Złożyłem wypowiedzenie i styczniu czeka mnie rozmowa z szefem działu HR, na której będę pytany o powody odejścia. Odchodzę z powodu narastającej frustracji niekompetencją i obarczania innych (w tym mnie) winą za błędne decyzje mojego obecnego szefa. Co mam powiedzieć, żeby nie narobić sobie

Re: Rozmowa-dział HR

, że ja zazwyczaj byłam na rozmowach, gdzie w grę wchodziło "twarde" HR -- Madzia

Re: Jak pomóc bratu?

tak, 17 lat w jednym miejscu , on nawet nie wie jak wygląda taka rozmowa kwalifikacyjna, miał od tego dział HR

Po pierwszej rozmowie z HR

No wiec dzis pogadałam z osoba z HR o mojej sytuacji. Generalnie chciałam sie wesprzeć, czy dobrze robię, ze o tym głośno chce powiedzieć. doradziła mi ze bym sie nie wahała aby pogadać o tym z szefem, tym bardziej,ze jest osoba ktora raczej to doceni. Dowiedziałam sie przy okazji,ze mój szef

Byly takie plany-rozmowy prowdzil hrRonikier

Byly takie plany-rozmowy prowdzil hrRonikier niektorzy niemieccy politycy i generalowie sie na to zgadzali, ale Hitler i Himler to byly krwiozercze bestie: www.dziennik.com/www/dziennik/kult/archiwum/07-12-02/pp-10-25-03.html wyborcza.pl/1,75517,926683.html

Re: Deloitte 2015 rekrutacja

Hej, jest już po rozmowie z managerem i przedstawicielem HR ? Nie wiecie jak długo czeka się na ich decyzję ?

2 rozmowa - tym razem tylko HR

Jestem juz po pierwszej rozmowie. 1 spotkanie bylo z osobami z dzialu (glowny specialista + dyrektor) w ktorym mialabym pracowac. Przeszlam do 2 etapu i tutaj na spotkaniu ma byc tylko HR. Czego sie moge spodziewac, o czym bedziemy rozmawiac? HR raczej nie sprawdzi mojej wiedzy merytorycznej

Re: Zna się ktoś na psychologii?

Co do meritum, z czego to wynika to nie wiem ale jeszcze bardziej nie wiem dlaczego dział HR zajmuje się takimi głupotami, chyba dlatego ze to korpo, co? Rozmowa dyscyplinująca, jaja normalnie.

Re: 2 rozmowa - tym razem tylko HR

O, chyba pani z HRu :) Juz chyba wiem ze raczej tych testow miec nie bede :)))) HR dzwonil i powiedzieli ze rozmowa z nimi zajmie ok. pol godziny i bedzie to takie ogolne spotkanie A pozniej znowu wkrocza osoby z dzialu w ktorym ewentualnie maialbym pracowac.

Re: 2 rozmowa - tym razem tylko HR

Wczoraj byłem na takiej rozmowie. Myślałem, że padną jakieś konkrety. HR zafundowało uczestnikom (spęd 13 osób)testy i sztuczne rozwiązywanie problemów (wypadek samolotu na pustyni a potem na M.Śródziemnym). Ćwiczenia ze sposobu doboru argumentów (przekonywanie jeden drugiego). Sposób oceny

Re: Hobby w cv - zagadka rekrutacyjna

ja daaawno temu napisałam ogólnie ze jeździectwo, bez wnikanai w szczególy - na rozmowie była pani z HR ktora akurat uczyłą sie jezdzic na koniach wiec zahaczyła o temat - i jak już poszło to fuche dostałam :) -- ojciec A - "moje dziecko zjadło peta spod ławki" ojciec B - "moje wpadło do sedesu

Rozmowa kwalifikacyjna - dział HR??

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie do takiego działu. Prawdę mówiąc nie mam zbyt dużo doświadczenia w tej dziedzinie. W ogłoszeniu było, że chcą znajomości zafadnień z dziedziny HR. Na co się przygotować??

Re: Wyjaśnię moje zawirowania z cv

Nie jestem hr, ale moge ci powiedzieć jak to wyglądało z mojej strony: Oprócz kwalifikacji dla mnie było bardzo ważne "wrażenie". W koncu mam z ta osoba pracować, wiec jakiś minimalny feeling musi byc. Po kilkudziesięciu rozmowach (i pewnie po odpowiednim wykształceniu w kierunku hr/ psychologii

Re: wypowiedzenie i rozmowa końcowa z HR

Oczywiscie! Pozostan dyplomatyczny na tej rozmowie, mow same ogolniki. -- Gasofnia

Re: wypowiedzenie i rozmowa końcowa z HR

O tym, ze pracownik nie musi tłumaczyć powodów odejścia z pracy doskonale wiem i nie o to pytałem. Działy personalne w miedzynarodowych korporacjach mają jednak taka rozmowę w swoich procedurach i interesowało mnie zdanie eksperta jak politycznie poprawnie wybrnąć z takiej sytuacji.

Re: wypowiedzenie i rozmowa końcowa z HR

A od kiedy to istnieje obowiązek tłumaczenia pracodawcy powodów odejścia z pracy ??? Jak już naprawdę "musisz" iść na tą rozmowę to odpiwadać na pytania ??? A jak już "musisz" odpowiadać na pytania to możesz kłamać i mówić o większych możliwościach rozwoju, awansie, podwyżce itp

Re: CV musi być krótkie? Zainteresowania? Nikt na

To prawda, rekruterzy z firm HR/body leasingowych bez pojęcia o tym, kogo szukają są rakiem branży. Marnują czas zarówno pracodawców, jak rekrutowanych- przeważnie specjalistów, którzy i tak są zajęci. Chyba najgorszym rodzajem są ci, którzy nie dająsię spławić, a jak dla spokoju pójdziesz na

Re: wypowiedzenie i rozmowa końcowa z HR

O właśnie! Podpisuje się pod tym wszystkimi rękoma. Najbardziej wyrafinowanym sposobem "odegrania" sie jest pozostawienie "oponenta" w stanie nieswiadomości co do głebokości jego ignorancji. Do powodów "politycznie poprawnych" (większa pensja, zakres obwoiązków czy samo

Re: rekrutacja - pytanie do hr i innych doswiadcz

Kiedyś startując do pewnej korporacji przeszłam pomyślnie test z j.angielskiego i umiejętności komputerowych a poległam w rozmowie z paniami z hr :-(

Dobre CV to rzadkość

1) zdjęcia, jeśli nie jest to stanowisko na modelkę, czy coś w ten deseń, nie jest pożądane i nie umieszczam i nie mam problemu z zaproszeniami na rozmowy. 2) Opisywanie dokładne co się robiło, to gdy rekrutuje HR, ale wolę, gdy rekrutuje przyszły przełożony - on nie patrzy na słowa klucze, tylko

Re: pan z hr

ida_listopadowa napisała: > B.bujak - az sie zagotowałam, do sądu bym chyba poszła! nie miałam parcia na tę robotę - poszłam z ciekawości; pan po prostu musiał "coś" na mnie znaleźć, bo merytorycznie odpowiadałam bezbłędnie (to nie była rozmowa z hr-owcem, tylko z szefem działu - akurat w

Re: Zna się ktoś na psychologii?

He he he, hr zakazuje komuś rozmawiania o czymś? Padłam! Na jakiej podstawie? Tzn w jaki sposób zbadano negatywny wpływ danych tematów rozmowy ja prace innych? Czy współpracownicy mdleli? Dostawali depresji? Jak wyglądał zakaz? Był ustny, na piśmie? Czy dane osoby faktycznie przestały rozmawiać

Re: Znalezienie pracy po zwolnieniu dyscyplinarny

Nie składasz PIT, że ma Cię rozliczać pracodawca i tyle....temat ZUS nie ma znaczenia...Ja bym zobaczył i chodził na rozmowy i liczył, że HR nie zauważy, bo zwykle dokumenty dostarcza się z podpisywaniem umowy a nie na rozmowie i zwykle nikt do nich szczególnie nie zagląda to po 1. Natomiast jak

Re: Citibank International - AML Hub

Na rozmowie nie ma żadnych kejsów. Kejsy są dopiero na stanowisku pracy. Kejs czyli wygenerowany alert który musisz sprawdzić. Rozmowy są typowe, trochę po polsku, trochę po angielsku. Typowe HR rozmówki, coś tam o AML.

Re: Testy w Capgemini

Hej ;) nie wiem czy aktualne ale bylam wczoraj na rozmowie w capie w katowicach. Stanowisko analityk hr. Rozmowe tel mialam z przemila pania z krakowa. Na kolejny etap zostalam zaproszona telefonicznie po niecalym tygodniu. W siedzibie rozmawiala ze mna kolejna przemila pani z ksiegi glownej

Re: Capgemini Katowice- rekrutacja, zarobki- aktu

Hej ;) nie wiem czy aktualne ale bylam wczoraj na rozmowie w capie w katowicach. Stanowisko analityk hr w bpo. Rozmowe tel mialam z przemila pania z krakowa. Na kolejny etap zostalam zaproszona telefonicznie po niecalym tygodniu. W siedzibie rozmawiala ze mna kolejna przemila pani z ksiegi glownej

Re: Compassionate leave

, kiedy idziesz na pogrzeb sasiadki. Ustawowo jest, ze pracodawca moze sie zgodzic, ale nie musi, reasonable bedzie... no wlasnie reasonable w zaleznosci od okolicznosci, oraz moze Ci zaplacic, ale nie musi. Najlepsza rada moim zdaniem jest rozmowa z pracodawca/HR. -- Light travels faster than sound

Re: EY - testy online i oczekiwanie na maila

Hej a mieliście juz rozmowy z HR/managerami do działu Doradztwa podatkowego? Pytam o asystentów.

Re: EY, pwc - jakie pytania na rozm. kwalifikacyj

a ktos już byl EY na rozmowach z managerem + HR (w sprawie pracy, nie praktyk)?

Re: Euro Clear Kraków

Witam, odbyłem już rozmowę telefoniczną i otrzymałem od razu zaproszenie na rozmowę z HR. Prosiłbym o informację jakiego typu pytania padają na tej rozmowie?

rozmowa kwalifikacyjna w innym mieście?

Dostałam zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną w innym mieście niż mieszkam (Łódź). Główny oddział firmy w tym HR znajduje się w Warszawie i tam mnie zapraszają na rozmowę, u nas w mieście jest tylko jakaś mała filia. Czy to normalne, żeby firma tak postępowała? Rozmowa dotyczy zatrudnienia na

Re: Pięć kroków do mistrzostwa

dlatego poza rozmową z HR jest rozmowa z technicznym. Jak jej nie ma szkoda czasu.

Re: Zawody absolutnie zbędne

rozmowach rekrutacyjnych ("Jakim zwierzęciem chciałby pan być i dlaczego gorylem?) i zajmujące się w godzinach pracy rozkminami typu: "Dlaczego Jurek z działu X nosi zielone buty i jak to wpływa na efektywność pracy Baśki, Zośki i Mietka z działu Y?". Mamy tu na forum specjalistkę od tak pojętego hr

rozmowa z HR i menadzerem proketu

czesc Mam pytanie zostalam zaproszona na rozmowe z pracownikiem HR i w tym samym dniu z menadzerem projektu Bardzo prosze powiedzcie czego mam sie spodziewad zpodczas tych rozmow? zarowno tej po ang jak i z menadzerem projektu

Re: Praktyki w Nestle 2014

ewa, a po jakim czasie od rozmowy z hr zadzwonili i zaprosili Cię na rozmowe z menadżerem?

Re: Zna się ktoś na psychologii?

pade napisała: > Nieprawda. Dział HR zajmuje się nie tylko "papierkami" związanymi z zatrudnieniem i > zwolnieniem, ale i rozwojem pracowników. Tego ostatniego kadry nie robią. Pade, ale przecież napisałam wyraźnie, że tak się dzieje w teorii... Pracuję w kolejnej firmie, gdzie jest

szczera rozmowa kwalifikacyjna

wynika z jego CV i rozmowy. Rozmowa przebiega bardzo profesjonalnie, konkretnie i grzecznie. W komisji są trzy osoby. Dyrektor działu merytorycznego, dyrektor HR i ja w roli doradczej. Na sam jej koniec, czyli po około 20 minutach pada pytanie dyrektora HR o oczekiwane zarobki. Kandydat bez chwili

Re: Rekrutacja, rozmowy do State Street

Hej, z tego co mi wiadomo to jest 1 rozmowa przez telefon a później spotkanie z managerami. Czy teraz od marca coś się zmieniło ? Czym się różniły te rozmowy tel ? był jakiś podział że na 1 HR a na 2 finansowe pytania ? z góry dzięki za informacje :)

Re: Herbalife: Finance & Operations Service Centr

Mam mieć rozmowę rekrutacyjna z hr juz druga jakieś porady? Mam miec wlasnie po angielsku. Jak wyglądała twoja rozmowa?

Re: Znalezienie pracy po zwolnieniu dyscyplinarny

Witam, jeżeli ma Pani środki finansowe, bo takowe trzeba mieć idąc do Sądu Pracy, proponowałabym zacząć od tego. Jeżeli nie, warto zastanowić się nad odpowiedzią na ewentualne takie pytanie - ono jednak często nie pada podczas rozmów rekrutacyjnych, gdyż zazwczyj HR chce świadectwa pracy dopiero

Re: Praktyki w Nestle 2014

O jakich wy wszyscy testach piszecie? Ja po wysłaniu aplikacji zostałam zaproszona do Warszawy na rozmowę z HR, a potem mialam rozmowę w wybranym Zakładzie.

Po rozmowie..

Tak chciałam się podpytać o Pazia Mieczy. poprosiłam koleżankę aby postawiła mi kartę czy dostanę tą pracę(-w sprawie której byłam na rozmowie w piątek) i wyszedł jej paź mieczy, nie było to jasne, i poprosiłam o dobranie karty i wyszedł Rydwan . Co ten paź mieczy oznacza? niezdecydowanie? będą

Re: State Street Kraków

Marcin jak wspominasz rozmowę z hr i menago? jakie pytania itp, ile miałeś etapów? dzięki za odp

Re: KPMG - rekrutacja 2014

Chciałem zapytać czy ktoś miał rozmowę po WoA? Jak wygląda taka rozmowa? Czy jest ona przeprowadzana z panią z HR czy managerem?

Re: 2 rozmowa - tym razem tylko HR

zgadlas :-) trzymam kciuki i pamietaj, ze nie taki HR straszny jak go tu na tym forum maluja...:-)

Re: Zna się ktoś na psychologii?

Co do meritum to się nie wypowiem, bo się nie znam. Ale tak ogólnie... słuchajcie, naprawdę hr się takimi rzeczami zajmuje? Bo ja myślałam, że oni przyjmują do pracy, przeprowadzają rozmowę z okazji wywalenia z pracy i ewentualnie usiłują od czasu do czasu budować wspólnotę, identyfikację z firmą

Re: Apropos Cv... (tak też jest u Was?)

Widzisz, ja swój podręcznik hr for dummies znalazłam ty swoich teaching kids to spell for dummies, transform your beliefs, transform your life, deliberation on the internet: how to win an arqument in easy 10 steps, oraz 6 ways to find happiness at work dalej szukasz. -- http

Re: Apropos Cv... (tak też jest u Was?)

Kolejny belkocik wanna be rekruterki a w rzeczywistosci paprotki z ejdzaru co to przecztala hr for dummies i teraz na forum za specialiste robi Widzisz nie ma mnie na twiterach sriterach i nie znajdziesz w gpoglach nic na moj temat nie mam jakiejs ieszmej siatki polaczen(nie w necie) na jakichs

Re: systemy prawne w Polsce

Wobec tego: Witaj forumowiczu "hr.poniemirski", zaczynamy rozmowę! Określenie "uniżona grzeczność" nie jest równoznaczne określeniu "pokorny sługa". O ile pierwsze pojęcie kojarzy się z kimś obleśnym i oślizgłym, nie szanującym siebie lub osoby, które reprezentuje, to drugie pojęcie

Re: Praktyki w Nestle 2014

Test intenrentowo, później mail o pierwszą rozmowę z działem hr, a teraz telefon, którego nie odebrałm, jest jeszcze druga rozmowa z kierownikiem działu. Ktoś był na tej drugiej rozmowie?

Re: rekrutacja - pytanie do hr i innych doswiadcz

U mnie sie z reguly zaczyna od rozmowy merytorycznej z przelozonym, a potem jest najczesciej druga rozmowa z tym lub innym merytorycznym, na ktorej siedzi HR, slucha i cos tam ewentualnie dopytuje. Totez dla mnie taka kolejnosc to norma. Ale w robotach technicznych liczy sie umiejetnosc, a nie

Re: Rekrutacja, rozmowy do State Street

Również byłabym bardzo wdzięczna za jakieś materiały:) Mam w piątek rozmowę w teamie Luksemburskim i strasznie się stresuję, szczególnie tymi pytaniami z hr :/ mail: natexnatex@op.pl

Re: 2 rozmowa - tym razem tylko HR

Dzieki. Mam nadzieje ze bedzie inaczej. Na pewno na rozmowie bede tylko ja, nie bedzie innych kandydatow. Mam nadzieje ze bedzie troche inaczej bo nie lubie takich sztucznych testow ktore moim zdaniem niczemu nie sluza. pzdr

Re: Praca w PL.

> 2. Niech się przygotuje do pytań na rozmowie kwalifikacyjnej, czemu dopiero ter > az w okolicach 30 zaczyna szukać poważnej pracy i co u licha robiła do tej pory > . Ale właściwie co komu do tego? Tak długo jak długo nie aplikuje na stanowisko wymagające konkretnej ilości lat na

Re: Sunus/córeczka mamusi/tatusia,a praca

Nie wymyslam i nie tworzę, opowiadał mi to wczoraj wspomniany kolega - własciciel firmy, a nie pan od rekrutacji:) Bardzo prawdopodobne, że jako pracownik firmy HR nie spotkałeś się z takimi przypadkami, bo na ogół takie firmy wynajmuja do rekrutacji duże podmioty poszukujące specjalistów. Domyslam

Re: Sunus/córeczka mamusi/tatusia,a praca

Nie wymyślaj historii i nie twórz bajek. Nie słyszałem o takich historiach a pracuję w HR w największej w kraju firmie rekruterskiej. Znam ludzi z branży. Po pierwsze, żaden normalny młody człowiek nie przyszedłby z rodzicami, bo by się wstydził. Po drugie, żaden normalny pracodawca takiego by nie

Accenture - ostatni etap

następujące etapy: 1. Rozmowa z HR / sprawdzenie angielskiego 2. Rozmowa z Managerem 3. Rozmowa z zagranicznym Managerem sprawdzającym umiejętność drugiego języka. 4. NIEBAWEM - Rozmowa z Senior Managerem. Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi :)

ostrzeżenie przed stażem - Wrocław

zatrudniła), ale mi nie chodzi o to, że się nie dostałam naa ten staż (od kiedy tylko poczułam niechęć tej baby do mnie to od razu wiedziałam, że nie chcę tam być). Chodzi mi tylko o formę przeprowadzenia tej rozmowy. A raczej – antyrozmowy. Możnaby nagrac tę rozmowę i pokazywać HR-owcom w celu

Re: Tatuaż przeszkadza w pracy?

Jeśli pracujesz na produkcji to ok :) Jednak w biurze, to powiem Ci, że większość przełożonych to jednak ludzie po 40 i jak moi byli szefowie zobaczyliby człowieka z widoczną dziarą to prowizorycznie dokończą z nim rozmowę i koniec (o ile ktoś przejdzie HR). Po prostu posiadaniem tatuaży to nadal

Re: Panna w paski.

ale ma bardzo złe zdanie o HR podobnie jak jej niemieccy koledzy , jakoś nie jest in pracować w HR. Te profile ktore podałaś przekaże córce , bardzo ważna informacja.Jest otwarta na wiele byleby to był Wrocław:) i poszuka tam gdzie nam sugerujesz. Na razie corka ma proste prace studenckie w DE ale

Re: Rekrutacja Deloitte

Najlepiej zadzwoń/napisz do działu HR-dowiesz się jaka jest ich decyzja. Ja miałam kiedyś taką sytuację i tylko rozmowę powtarzałam.

Re: Praca w PL.

kontakt trzeba czekać ponad tydzień albo i dlużej. Jeśli nie będziesz spełniała warunków, prawdopodobnie kontaktu nie będzie. Obstawiam, że pierwsza rozmowa będzie telefoniczna z działem HR żeby zapytać o doświadczenie (jakie moduły SAP się zna, w kjak dużych firmach się pracowało), oczekiwania finansowe

ostrzeżenie przed stażem - Wrocław

pokazywać HR-owcom w celu nauczenia jak rozmowa kwalifikacyjna NIE POWINNA wyglądać. Cały czas miałam wrażenie, że zajmuje tylko niepotrzebnie czas wielkiej pani właścicielce, która jest profesjonalna. Jeżeli nie podobało jej się moje CV – trzeba było w ogóle do mnie nie oddzwaniać i nie zapraszac na

Re: Praca w State Street

sa tylko dwie rozmowy z HR z Indii i po tym decyzja - jakie pytania powtarzaja sie podczas rozmowy najczesciej? Moze jest jakis standardowy schemat? - na jakie zarobki moge liczyc na samym poczatku przygody z SS? - w jakich godzinach pracujecie i ile mniej wiecej macie nadgodzin miesiecznie

Re: Czym jest "doswiadczenie w pracy w korporacji

Mialam dobre wrazenie po kazdej rozmowie, dobry kontakt z hr, z menadzerem, z konsultantami jezykowymi... Troche znam sie na ludziach (ale moze za malo).

Re: Silu... ptaka mam

z HR i przedstawił jak rozmowa kwal. wygląda właśnie u tej osoby rekrutującej. haha napisał o co pyta i co najlepiej odp. Nie tylko standardowe pytania ale typu "co zrobisz gdy w czasie bad. wyniki wysżły nieprawidłowe". odp -powtarzam badanie wg procedury by wyeliminować ludzki bład lub awarie

Re: Praktyki w Nestle 2014

Ja 09.05 miałam juz rozmowę w Zakładzie, w Kaliszu. A z HR 20-któregoś kwietnia. A też Jakość? Myślałam o Kargowej :)

Re: Praktyki w Nestle 2014

Rozmowa na temat działu, jakie będą obowiązki, zadania, jak będzie wyglądać praca. Kazano mi opowiedzieć o sobie i wcześniejszym doświadczeniu. Bardziej rozmowa niż zadawanie konkretnych pytań jak w HR.

Re: Wyjaśnię moje zawirowania z cv

czlowiek jest zagubiony. Co do twoich pytan o feedback. Nie licz na szczera odpowiedz i nie wierz w to, co ci mowia. Nikt (lub prawie nikt) nie powie ci prawdy. Nie pracuje w HR, ale bralam udzial nieraz w rekrutacji pracownikow do zespolu. Ostatnio odrzucilismy osobe, ktora zarowno na papierze jak i w

Re: State Street Kraków Materiały

Dziękuje :) Jestem już po rozmowie z HR i było sympatycznie :) Ale opinie o rozmowie z menagerami są różne :P

Re: ale angielski znasz

A jak pytania na rozmowie z HR? Jakie pytania miałeś po angielski?

Re: firma marketingowa - lpp company we Wrocławiu

Tak, jest to dokładnie to samo. Teraz mają adres na Nabycińskiej 19. O LPP company niestety nie ma jeszcze tylu informacji na forach, sama niestety straciłam kilka dni bo nie wiedziałam z kim mam do czynienia. Ale proces rekrutacji dokładnie taki sam jak w infomarketing itd. Na pierwszej rozmowie

Re: Flejowata podwładna

Boże pracowałam kiedyś z taką, była naszym dyrektorem hr i zatrudniała ludzi.Strasznie śmierdzi aha, nosiła te same, przenocować ciuchy i brudne włosy.Po jednej takiej rozmowie z nią potencjalny kandydat podszedł do mnie i powiedział żebyśmy coś z tą panią zrobili bo wstyd ją wysyłać do ludzi.

Rozmowa kwalifikacyjna a HR!!!!

Byłem juz na kilku rozmowach i stwierdzam że Ci wszyscy z działów HumanRecources to są ignoranci do kwadratu. To jest żenujące o co oni sie pytają, nie mają pojęcia o charakterze stanowiska a grają wielkich znawców tematu (a testy w stylu "test przymiotnikowy" itp to jest idiotyzm). No

Re: no i co z tym Wprostem? Jest afera?

Moze w budowlance takich slow sie używa. Ja bym takich nie użyła w stosunku do szefa. Ale gdyby jasna odpowiedz- nie dziękuje- nie trafiła i pojawiłyby sie kolejne smsy, to poszukalabym pomocy wyżej- poprosiłabym o rozmowę z szefem szefa w obecności przedstawiciela hr itp.

Re: Rekrutacja, rozmowy do State Street

Większość pytań się tutaj przewijało, wystarczy troszkę pogrzebać. Ja w ogóle nie miałam rozmowy z Panem z Indii ani HR, tylko firmą rekrutacyjną, gdzie sprawdzano jedynie znajomość języka angielskiego i tyle. ( tzn, większość rozmowy była po ang) Miał ktoś rozmowy z menago ostatnio ? Ja mam w

Re: Rekrutacja, rozmowy do State Street

Ja z pewnego źródła, a mianowicie od HR w SS dowiedziałam się, że aplikować można po pół roku, ale (uwaga!) nie od wysłanej aplikacji, ale od daty ostatniej rozmowy... :/

Re: KPMG - rekrutacja 2014

A po WoA jest normalna rozmowa rekrutacyjna ?? z pytaniami merytorycznymi, angielskim itp?? Z tego co wiem moja ma być z HR-em bez udziału managerów z audytu

Re: Rekrutacja, rozmowy do State Street

Cześć. O co pytali Cię podczas rozmowy telefonicznej? Jak później wyglądał proces rekrutacji? Testy, rozmowa z HR i później z managerami? Na jakie stanowisko aplikowałeś i na jakie się dostałeś? Jak wygląda kwestia zarobków? Mogłbyś podesłać mi na maila subergo@gmail.com materiały, testy, pytania

Re: jestem po rozmowie z HR - uff

ale Ci zazdroszczę, że masz to już za sobą... Ja dopiero wyślę pismo, że chce wracac od października. Próbowałam się poradzić jednej z dziewczyn w HR, ale ona sama w ciąży i boi się powiedzieć cokolwiek...

Re: Rekrutacja do roboty

Dokładnie. W związku z tym nie widzę sensu napuszczania biurewek z HR-u na specjalistyczne stanowiska niemenedżerskie - kierownik działu czy tam jakieś Team Leader powinien być w stanie na jednej rozmowie ocenić zarówno umiejętności merytoryczne, jak i czyjeś wpasowanie w kulturę (bo to on będzie z

kursy wymiany w HR + tanie rozmowy

Jadę do Chorwacji, czy może mi ktoś powiedzieć ile kantory płacą za złotówki i za euro w Chorwacji?? jaki według Was jest najkorzystniejszy operator tel. komórkowej w Chorwacji??

Re: Airline Accounting Center - do Tania

Po jakim czasie od złożenia aplikacji na stronie Test HR odezwali się do Was? Ma ktos z Was jakieś przykładowe materiały do rozmowy?Jeśli tak to proszę o przesłanie na maila markaw.86@wp.pl

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - rozmowa z hr

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin