Przeszukano 109 833 700 wypowiedzi na 3 943 forach

spadek testosteronu - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Spadek testosteronu - konseskwencje

triss_merigold6 napisała: > Skoro są najciężej pracującą grupą i najbardziej perspektywicznie planują to zn > aczy, że spadek testosteronu im nie przeszkadza w sukcesach zawodowych, tak? No właśnie,czy spadek testosteronu pomijając problemy w seksie przeszkadza czyt nie? Jeżeli poziom

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

Jeszcze mi przychodzi do glowy, ze mezczyzni z nizszym wyksztalceniem czesto wczesniej sie wiaza, bo wczesniej koncza edukacje, znajduja prace. Czyli z racji wieku maja czesto wyzszy poziom testosteronu, sa czesto mlodszymi ojcami.

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

kag73 napisała: > Poza tym bez testosteronu nie ma libido, ale zeby mezczyzna stal sie aktywny po > trzebuje jeszcze "stymulanta". Popatrz na chłopaków 15-18 letnich którzy erekcje mają przysłowiowego od powiewu wiatru i jeśli nawet nie mają co bzykać to się onanizują na potęgę

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

testosteronu? I tez pisalam, ze miec wysoki poziom testosteronu i nawet ochote na seks nie znaczy z automatu, ze jest co bzykac i ze bzykanie bedzie. Moze nie bedzie nic a moze bedzie zwalenie konia. I czy samoistna erekcja bedzie tez nie wiadomo. >

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

kutuzow napisał: > Czy jedno nie wynika z drugiego? Wyższy poziom testosteronu = wyższa ochota na > seks? To, z ja mam dzis ochote na seks wcale nie musi znaczyc, ze go bede dzis miec, albo, ze nie zrobie sobie sama dobrze. Prawda? Poza tym bez testosteronu nie ma libido, ale zeby

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

kag73 napisała: > Ja tak konkretnie nie pisalam o wiekszej checi na seks/czestszym bzykaniu tylko > o wyzszym poziomie testosteron Czy jedno nie wynika z drugiego? Wyższy poziom testosteronu = wyższa ochota na seks? > Jak ona sie na > macha i przede wszytskim nie wyspi to owszem

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

jej niezbędnie pomóc. Czyli ten robotnik fizyczny to by już > na 3 etaty zasuwał żeby sobie tylko bzyknąć. Dwa w robocie dla kasy i jeden w > domu przy garach i mopie. Ja tak konkretnie nie pisalam o wiekszej checi na seks/czestszym bzykaniu tylko o wyzszym poziomie testosteronu(w atrykule o

wykształcenie, a spadek testosteronu po dzieciach

mojemail3 napisała: > Natomiast nie pokazaliśmy tej samej zależności w Polsce dla mężczyzn, którzy ni > e mają wyższego wykształcenia. U nich jest zależność odwrotna - im więcej dziec > i, tym ten testosteron jednak idzie w górę. Tutaj jest jakaś zupełnie inna zale > żność

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

kutuzow napisał: > Jestem pewien, że chodzi tutaj o prosty czynnik, czy Ci mężczyźni opiekują się > tymi swoimi dziećmi czy nie. Jeśli gość "rozsiewa" swoje DNA po świecie z różny > mi kobietami i potem nie wnika, to nie dziwne że poziom testosteronu mu nie spa > da -on

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

kutuzow napisał: (...)"U faceta więcej pracy = większa chęć na seks (mimo większego zmęczenia). U kobiety zaś wg sąsiednich wątków więcej pracy (np. obowiązki domowe) = większe zmęczenie i brak ochoty na seks. Dlatego też, żeby chciała seksu facet musi jej niezbędnie pomóc. Czyli ten robotnik

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

" Obstawiam, że istnieje zależność między poziomem wykształcenia mężczyzny, a jak > ością i czasem opieki nad swoim dzieckiem. " Istnieje zależność między poziomem wykształcenia a konserwatyzmem. Ludzie mniej wykształceni częściej deklarują się jako konserwatywni, tradycjonaliści. Stą

Re: wykształcenie, a spadek testosteronu po dziec

kag73 napisała > Dalej: kolejne dziecko oznacza: potrzebna wiecej pieniedzy, czyli pracownik fiz > yczny musi wziac dodatkowa fuche, pracowac wiecej co by zarobic na rodzine, czy > li jeszcze wiecej sie namacha i uzywa przy tym sily swych rak/miesni. Czasem ca > lymi dniami nie ma go w d

Re: kryzys wieku średniego - dlaczego przypisywan

To chyba jest związane ze lekkim spadkiem żeńskich hormonów. A jak one są słabsze, do głosu dochodzi silniej obecny u każdej kobiety testosteron. W każdym razie baw się dobrze. :)

Re: Interpretacja wyników ft3 ft4

Mężczyzna Wiek: 22 lata Objawy: -Ciągłe zmęczenie -Ciągłe Wahania wagi (spadek wagi przy wzroście poziomu tkanki tłuszczowej) -Problemy z pamięcią -Ból i strzelanie stawów -spadek popędu seksualnego (przy wysokim poziomie Testosteronu 1050 (norma 140-970) oraz niskim poziomie Prolaktyny

Oksytocyna + testosteron = jedynie senność

robią z ruchem możne być przełomowe, taki spadek który kończy się przecież często poczuciem depresji ("Ojcowski baby blues"). Ale przede wszystkim działanie oksytocyny na zachowania zależy silnie od tego poziomu testosteronu. Dla tych z testosteronem wywołuje jedynie senność nie wieziotwórstwo i

Re: Oksytocyna + testosteron = jedynie senność

innych przyczynach niz spadek testosteronu, zmiany ogromne, facet nie jest juz w centrum uwagi, babka zajeta dzieckiem, do tego strachy finansowe, strach przed nowa rola, nieprzespane noce a rano trzeba do roboty. "Pamietam moją ślubną ogarniała wściekłość gdy ogarniała mnie senność ilekroć miałem

Mała tarczyca u mężczyzny 22 lata

i drobnych osób 180cm wzrostu 70kg wagi Objawy kierują mnie na tarczyce -Sucha i swedzaca skóra głowy oraz wypadające włosy -Spadek libido (Testosteron ponad normę a Prolaktyna w w normie) -Problemy ze stawami -drżenie rąk -Dretwienie rąk (okresowo) -Ciągłe zmęczenie i senność oraz zmiany

Re: Menopauza. Zainspirowana innym wątkiem.

Z tym seksem bywa różnie. U niektórych kobiet spadek estrogenów "odkrywa" testosteron i nabierają one wtedy nawet większej ochoty na seks. Niektóre kręci też możliwość kochania się bez problemu antykoncepcji, bywają też takie, które pozbywają się wtedy też często starego balastu i znajdują nowego

Re: Problem z erekcja

Kolego to jest spowodowane anemią, złym krązeniem i niskim poziomem testosteronu głownie. Trzeba to naprawić i ja mam na to rozwiązanie po całości a nie tylko cos co wspomaga... Jeśli chodzi o produkty , to Polecam ten genialny produkt w 100% naturalny ziołowy, podnosi poziom testosteronu i wpływa

Re: Kobieca masturbacja a rozpalanie libido

kag73 napisała: > Marek, takie cos to 20+. Tutaj 35+ to juz spadek energii i testosteronu, praca zawodowa, zmeczenie. W dodaku mniej wolnych na rynku i mniej mozliwosci/okazji do poznawania co tydzien kogos nowego. No i przyzwyczajenie do zycia w pojedynke. Nie wszyscy musza i powninni byc w

Re: Co daje nam miłość? Nałóg, uzależnienie ...

A wlasnie to ze spadkiem testosteronu bardzo zdziwilo mojego mozea, bo nie pasuje do faktu, ze na poczatku parka z lozka nie chce wychodzic a facet ciagle ma ochote na seks. Natomiast ,ze faceci kochaja bardziej od lat twierdzi moj maz i jeszcze ex mojej przyjaciolki ;)) >

Re: testosteron a odporność organizmu

Z tego co można wyczytać w internecie to spadek testosteronu u mężczyzn wpływa negatywnie na odporność i na sprawność fizyczno-psychiczną. Szybkie podniesienie testosteronu tabletkami,ryzykowne może paść na głowę,efekt, na testosteron mówi sie "teść" i ponoć kobiet są zadowolone z takich

Re: Co daje nam miłość? Nałóg, uzależnienie ...

kag73 napisała: > > > A wlasnie to ze spadkiem testosteronu bardzo zdziwilo mojego mozea, bo nie pasu > je do faktu, ze na poczatku parka z lozka nie chce wychodzic a facet ciagle ma > ochote na seks. Natomiast ,ze faceci kochaja bardziej od lat twierdzi moj maz i >

Re: Kobieca masturbacja a rozpalanie libido

cos to 20+. Tutaj 35+ to juz spadek energii i testosteronu, praca zawodowa, zmeczenie. W dodaku mniej wolnych na rynku i mniej mozliwosci/okazji do poznawania co tydzien kogos nowego. No i przyzwyczajenie do zycia w pojedynke. Nie wszyscy musza i powninni byc w zwiazku ;)

Re: Feminine cechy u mężczyny

procentowo! więc ci testosteronowi nawet po spadku ma > ją dużo więcej T. niż ci adrogyniczni na pocztątku i nie wysiedzą W domu... Ja nie wiem czy to wszystko jest prawda. Kto w koncu zna ten poziom testosteronu, dali se wszyscy badac? Ty np. urqu znasz swoj poziom testosteronu, ktory w dodatku sie

Re: co ma wspólnego wazektomia z okaleczeniem ?

powiązań, że to zbiegi okoliczności bez naukowych podstaw, obwinia się efekt psychologiczny bycia "niepełnowatościowym mężczyzną", równie niezrozumiały w badaniach jest spadek testosteronu u części badanych. < Co piąty, a może co dziesiąty, albo co dwudziesty-jesli ktoś się obawia, że po tym zabiegu

co ma wspólnego wazektomia z okaleczeniem ?

niezrozumiały w badaniach jest spadek testosteronu u części badanych. Tak wiec efekt z którego zawle naśmiewa się stopce wcale nie musi być taki ironiczny i odosobniony.

Re: Kag

zadbaja o potomstwo. Jak wyżej. Kluczowe jest nastawienie fakt. Można działać wbew naturze i nie mieć z tego wcale gratyfikacji przecież. Ale działanie wbrew naturze ma swój koszt, pomijając zgorzknienie, brak seksu, spadek testosteronu silny u męskiego mężczyzny to wycofanie z aktywności i depresja. No

Re: Co zrobilibyście na moim miejscu

żoną i gdybym wiedział, że istoty takie stąpają po tej ziemi, poczekałbym na nią do 50 tki. Amb25, nie ma nagłych skoków poziomu testosteronu, chyba, że jesteś doperem. Jest tylko jego powolny spadek wraz z wiekiem. Natomiast w każdym wieku możesz się zakochać ;) , jeśli tylko spotkasz na swojej

Re: złość

Złość maleje z wiekiem i spadkiem testosteronu (kobiety też mają T.). W małej dawce złość jest okay - motywuje do działania, do pokonywania przeciwności. Spodobał mi się ostatinio cytat z filmu "Lost in translation": The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset

Re: brak seksu namietnosci od poczatku

automatycznego entuzjazmu we wspolspiacym. Jak to powiedzial klasyk : to JEST mozliwe. Ale to akurat wszyscy wiemy, że to jest możliwe. Gej (nie krypto a świadomy) robiący sobie przykrywkę, uzależnienie od masturbacji (nie takie częste jak się usiłuje nam wmówić), niskolibidowość, starość (spadek testosteronu

Re: ogólnie pojmowanym pogorszeniem się jakości ?

- wyjaśnia dr Douglas Granger, endokrynolog behawioralny z Pennsylvania State University - zwiększa Twoje szanse na znalezienie partnerki i wygranie rywalizacji o jej względy. Ale kiedy już ją zdobędziesz, spadek testosteronu, jaki następuje w tym momencie, pomaga Ci złagodzić nieco charakter, aby utrzymać

Re: ogólnie pojmowanym pogorszeniem się jakości ż

druginudziarz napisał: > urquhart napisał: > > Mężczyźni z niskim poziomem testosteronu cierpią z powodu chronicznego zm > ęczeni > > a, mogą również zaobserwować znaczny spadek energii i sił. Gdy w organizm > ie bra > > kuje tego hormonu, mężczyzna ciągle

Re: Feminine cechy u mężczyny

podobnie badań wychodzi statystycznie że najbardziej testoronowi kończą w więzieniach bo jest poziom T. odwrotnie skorelowany z inteligencją. Poziom przy dzieciach spada przy bliskim kontakcie jedynie (który nie sprawia im satysfakcji), do tego procentowo! więc ci testosteronowi nawet po

Re: kluby dla 30latków

Młodzi, trzydziestoletni??? Człowieku, to już z górki, a ty z hasłem "młodzi" wyskakujesz. Poczytaj o spadku testosteronu u facetów, począwszy od 30-go roku życia. Spadek testosteronu, czyli z seksem coraz większa lipa.

Re: ogólnie pojmowanym pogorszeniem się jakości ż

urquhart napisał: > Mężczyźni z niskim poziomem testosteronu cierpią z powodu chronicznego zmęczeni > a, mogą również zaobserwować znaczny spadek energii i sił. Gdy w organizmie bra > kuje tego hormonu, mężczyzna ciągle czuje się przemęczony, ma problemy z koncen > tracją, może

Re: ogólnie pojmowanym pogorszeniem się jakości ż

"zespół niedoboru testosteronu " Przecież obniżenie poziomu hormonu w stosunku do tego, co było na wyjściu nie oznacza automatycznie spadku poniżej normy. Norma to 5-10 nmol/l (3-10µg/l). Więc jeśli facet miał, powiedzmy 9, a spadnie mu na 6, to jest testosteronu mierzalnie mniej, ale wciąż

badania cd.

Ojcostwo powoduje spadek poziomu testosteronu, wyniki przebadanych na Filipinach. Niemcy donosza o tym samym badaniu: Poziom testosteronu PRZEJSCIOWO znacznie spada kiedy dziecko przychodzi na swiat, w porownaniu do poz. testost. u mezczyzn, ktorych dziecko ma juz np. wiecej niz miesiac

Re: A kobieta niepracujaca...

Zważ, że najczęściej kobiety sukcesu to tzw. babochłopy, zresztą robiono badania i faktycznie kobiety, które odniosły sukces biznesowy miały wyższy poziom testosteronu niż pozostałe. Osobiście nie znam żadnej kobiecej kobiety która sama (a nie np. spadek po teściu) odniosła duży sukces biznesowy

Re: a co w tym wywiadzie jest głupie,...

a które z tych aktywności praktykujesz: rzucasz dzidą, gonisz w lesie, machasz toporem, stajesz jeden przeciwko dowolnej ilości przeciwników? Stosujesz agresywność w codziennym życiu? Walisz maczugą w łeb przeciwnika? Czy zauważyłeś u siebie spadek testosteronu i osłabienie? No to nad czym płakasz

Re: wziac na przetrzymanie

Wykluczam. Facet ma 35 lat. Ja 33. Wyczytalam ze u panow juz zaczal sie spadek testosteronu w tym wieku Patrzac wstecz na poczatki naszej znajomosci w zyciu bym nie pomyslala zs do tego dojdzie Ostani sex jakies dwa trzy tg temu nie pamietam juz nawet w trakcie zmiany pozycji zrobil sie miekki

znów sprzężenie zwrotne ojcom na pohybel

testosteronu w normie, moze go podwyzszyc tr > acac zbedny tluszcz. Słuszna uwaga, ale mam nadzieję ze pamiętasz że tu też jest silne sprzężenie zwrotne na niekorzyść zaangażowanych ojców. Jeżeli nastąpi spadek testosteronu spada motywacja do ruchu i starania się o zdrowie i atrakcyjność i ale zwiększa

Re: Opiekuńczy ojcowie sami się kastrują ?

. Wiazac sie z mezczyzna o wysokim poziomie testosteronu, zeby po spadku nadal byl spory. Nie wiem. Sama jestem w kropce.

Re: KASTRUJĄCE PIWO

, stad spadek libido i potencji u mezczyzny. Podobnie jak tluszcz na meskim brzuchu powoduje, ze testosteron zamienia sie w estrogeny. Zarowno za duzo tluszczu(brzuchol) jak i duze ilosci piwa powoduja mniejsza ochote na seks, bo zamiast testosteronu faceci maja estrogen. Ciekawostka: u kobiet po piwku

Re: Czemu mężczyzna nie ma ochoty na seks?

Tak mozliwe. Kilka powodow: 1. Silny, dlugi stres, depresja, kryzys wieku sredniego itp. Chyba cos nie tak, ze finanse sa na pierwszym miejcu. 2. Zaburzenia hormonalne - spadek poziomu testosteronu (skutkiem moze byc np. pkt 1) 3. Kgos ma (wiele kobiet bylo na 100% pewnych) 4. Po prostu woli kiedy

Re: wziac na przetrzymanie

aramea napisała: > Akurat ja mam na stanie małopotrzebującego, który przemienił się w nicniepotrze > bującego. Aramea, NIE WIERZĘ. Bądż bardziej dociekliwa, postaw sprawę na końcu noża, jest kochanka, albo jedzie na porno, albo rzeczywiście jest chory, ma depresję lub spadek testosteronu

Re: Opiekuńczy ojcowie sami się kastrują ?

hello-kitty2 napisała: > Moze tak: > 1. Nie ksztalcic sie za wysoko. > 2. Miec jak najmniej dzieci = max 1. > 3. Wiazac sie z mezczyzna o wysokim poziomie testosteronu, zeby po spadku nadal > byl spory. > Nie wiem. Sama jestem w kropce. Mam to w d.... Nie jestem tak skłonna to

Re: Witam się :)

mayssa napisała: > No właśnie nie. Pracuje w dużym pokoju. Cały czas widzę ekran monitora. W ten w > ieczór nie mogłam zasnąć i wstałam do toalety. Rzeczywiście pracował :/ Mayssa, w jakim wieku jest Twój mąż? Jeśli jesteś pewna, że sam się nie zaspokaja, to może ma spadek poziomu

Re: Na obronę Kutuzowa...

. Nie zgadzam sie z takim twierdzeniem i bede tepic ;) Oooo, takie rzeczy! Jestem z Toba, kitty. Malo tego, niebezpieczenstwo jest inne: ona ryczaca 40 stka a on ze spadkiem testosteronu po 50 tce np.

Re: moje obawy

Jak masz być ucziwa przypomnij koszt jak reaguje męski organizm nieprzywykly do hustawek hormonów na duży spadek testosteronu w pracy i społecznie? Na status, motywację, nastawienie, gotowość do wyzwań. I dlaczego najbardziej zangazowani w dzieci faceci są najliczniej zdradzana i porzucaną przez

Re: znów sprzężenie zwrotne ojcom na pohybel

urquhart napisał: > Słuszna uwaga, ale mam nadzieję ze pamiętasz że tu też jest silne sprzężenie zw > rotne na niekorzyść zaangażowanych ojców. > Jeżeli nastąpi spadek testosteronu spada motywacja do ruchu i starania się o zd > rowie i atrakcyjność i ale zwiększa łaknienie i zmienia

Re: Hard data dla kag

;>>>>>>>>> > Wyższy nie, ale następuje wyrównanie dzięki znacznie większej motywacji. Oczyw > iście lenie bogatych rodziców otrzymują spadek, ale trwonią go szybko. > Tak więc teorai akumulacji kapitału w coraz mniejszym gronie jest nieprawdziwa. Ostatnio słuchałem w Tokfm o wynikach badań ścieżek

a co w tym wywiadzie jest głupie,...

roli ni tego, ni śmego, lebiody w rurkach z tomikiem poezyj pod wątłą pachą, przez idiotyczne postępe mody jest spadek płodności i jakości nasienia w Europie zachodniej (tak wynika z badań). Testosteron jest chłopcom potrzebny do normalnego funkcjonowania. Testosteron to agresywność. Tyle że w

Re: Kobiety z jajami

spadek po przodkach, dziedziczymy kod synetezy białka budującego mózg również...Moja siostra, inżynier, singielka, kobieta niezależna ma charakter i typ umysłu jak mój ojciec, ale testosteron ma w normie;-) -- Najmi

Andropauza - przekwitanie u mężczyzn

Od kiedy to spadek poziomu testosteronu powoduje przerzedzenie wlosow? ;-) To by tlumaczylo dlaczego eunuchy sa calkiem lysi :-DDD

Re: moje obawy

urquhart napisał: > Jak masz być ucziwa przypomnij koszt jak reaguje męski organizm nieprzywykly do > hustawek hormonów na duży spadek testosteronu w pracy i społecznie? Monogamia nie powoduje nagłego skokowego spadku testosteronu ani jego zaniku. Jego ilość się zmniejsza do pewnego

Re: interesowanie sie z poziomu kanapy przed tv?

> Wstrzymanie się od wytrysku przez tydzień powoduje wzrost stężenia testosteronu > o kilkadziesiąt procent. I co, facet też staje się od razu bardziej atrakcyjny > dla kobiet? Akurat brak seksu powyzej tygodnia powoduje drastyczny spadek poziomu testosteronu we krwi. -- Kalkulator

Re: Nie przesadzajcie z tym podobieństwem

> lysinke ma, to pewnie duzy poziom testosteronu? Obawiam się, że wręcz przeciwnie... Łysina z tyłu głowy jest raczej potwierdzeniem spadku testosteronu (w przeciwieństwie do łysiny przedniej)... Trochę mi żal dziewczyny, może jej nie być specjalnie lekko z niskolibidowym facetem.

Re: wziac na przetrzymanie

aramea napisała: > Jest 10 lat starszy ode mnie, obie opcje wykluczylam, on jest po prostu aseksua > lny, nie potrzebuje tego. Czyli po 50 tce? Może coś mu dolega, o czymś nie mówi? Spadek sprawności, spadek poziomu testosteronu tak może wpływać na jego pewność siebie, seks jest dla

Re: łysienie - ogolić łepetynę na zero?

One blokują inhibitory testosteronu, a nie obniżają poziomu jego produkcji (trzeba by jaja facetowi wyciąć). A na spadek libido możesz brać brom, powszechnie dodawany do żywności żołnierzom i więźniom płci męskiej.

Re: problem z testosteronem...

Ja obecnie biore tylko Dostinex na obnizenie prolaktyny i wlasnie sie zastanawiam czy po spadku prolaktyny moze tez obnizyc sie testosteron ???

Re: Interpretacja wyników

przełożyć na męski spadek testosteronu (ale popytaj endo o konkrety, a jak ci wyjaśni powiązania, to napisz nam słówko, proszę). Kortyzol przy padaniu z krwi może się podnosić tylko z powodu dłuższego czasu od wstania z łóżka, zdenerwowania tłumem w autobusie czy korkami na drodze, czy głupią gadaniną w

Re: Poziom testosteronu a dzieci?

Skoro są najciężej pracującą grupą i najbardziej perspektywicznie planują to znaczy, że spadek testosteronu im nie przeszkadza w sukcesach zawodowych, tak? Poza tym w mnóstwie zawodów i na wielu stanowiskach premiowany jest nie młodzieńczy wiek i czysty zapał tylko jakieś doświadczenie zawodowe

Re: "Pink Viagra"

kag73 napisała: > Jest szansa, ze na rynek wejdzie viagra dla kobiet, sprawa ma sie rozstrzygnac > oczywiscie w USA, w najblizszych dniach. > Mimo, ze kobiety czesciej niz mezczyzn dotyka brak ochoty, spadek libido itd. d > o tej pory nie ma na rynku zadnej tabletki dla pan

Re: Breivik zdrowy czy chory

donnie.darko0 napisała: > ponoc brevik bral sterydy anaboliczne i cwiczyl na silowni To dziwne powinien był zamienić sie w kobietę..."(SSA ) o działaniu androgenno-anabolicznym powszechnie stosowany przez kulturystów, powoduje spadek produkcji własnego testosteronu co objawia się

Re: Kobiece łzy.

Jeżeli "zapłakanie" się kobiece powoduje spadek testosteronu, to znaczy, że pierwotnie służyło takie zachowanie jako obrona, przed agresją seksualną, której samica sobie nie życzyła.

Re: pojedyncze plemniki w nasieniu

jesteśmy po wizycie u androloga, no cóż po podaniu testosteronu, fsh i lh się całkowicie wyzerowały, co dla doktora też było dziwne i przypadek mojego m. jest mu nieznany, bo dodatkowo w grę wchodzi jeszcze spadek masy ciała. Dlatego też nie zastosował żadnego leczenia, nic nam nie przepisał tylko

Re: Nie wiem, czy był za wysoki....

Ot cały spadek testosteronu.:D -- opieram się wszystkiemu, oprócz pokusy /O.W.

Re: bzdury.

A nie bierze ona czasem jakichs pigulek antykoncepcyjnych i stad spadek libido? Albo jakichs innych lekow, ktore moga miec wplyw na libido? A tak do tematu, mysle, ze "jechanie kapucyna" jak najbardziej moze troche pomoc. Jest nadzieje, ze z wielkie spadnie Ci poziom testosteronu i

Re: wypadajace slabe wlosy

insuliny, poziom T3 podnosi się. A hormony płciowe, estrogen, progesteron i testosteron, czy insulina pomaga także w ich kontroli? Jak najbardziej i to na różne sposoby. Insulina pomaga w kontroli produkcji cholesterolu, a skąd biorą się hormony płciowe? Wszystkie hormony sterydowe wywodzą się od

Re: Gdy pies porani dziecko

. Wykastrowałam, dałam mu chwilę na spadek testosteronu, pracowałam z nim wytrwale, przeżył z nami do później starości.... ...ale u mnie cała rodzina to psiarze-wszyscy się stosują do zasad-które się zmieniają w zależności od tego jaki jest pies.

Re: Byłem przy porodach

jesteśmy dziewczynkami (nie dosłownie oczywiście). Akurat zalążki gruczołów mlekowych wykształcają się przed tym terminem. Potem, w przypadku płodu męskiego, zaczynać działać testosteron, który hamuje rozwój tych gruczołów. Owszem "laktacja męska" może się zdarzyć. Dzieje się tak często u

Re: Kobiety z jajami

mojemail3 napisała: > Urquhart, wysoki testosteron nie skutkuje analitycznym umysłem czy wysokim temp > eramenetm u kobiety...Daje efekt w postaci niechcianego owłosienia( hirsutyzm), > problemów z płodnością (PCOS) oraz brzydkiej cery... > Wiem z literaury oraz doswiadczeń dwóch

Re: Kobiety b. chetne na pilkarzy i kibicow

Akurat poziom testosteronu średnio koreluje z ilością kasy i pozycją społeczną. Przestępcy w więzieniach mają go całkiem sporo. "Kasa (spadek, bogaty tatko, tudziez generowana na aktualnym stolku) jest glowny > m o ile nie jedynym kryterium doboru na stalego posuwacza. " Nie przeczę

Re: Zdazyc przed andropauza ;)

najmniejszym szczegole, rozgryzl, rozlozyl na czesci pierwsze. > > btw nigdy wczesniej nie slyszalam terminu andropauza Bo też się ludzie spierają czy taki termin ma sens. Co jest przyczyną zjazdu testosteronu. Tłuszcz otrzewny to przyczyna czy skutek? Panuje zgodność, że przerzucanie ciężarów ten

Re: Syndrom madonny i ladacznicy???

naszych problemów :( " Tak,na pewno sedno...jakoś w takie bajki o MiL nie wierzę... Mąż się wycofał,to na pewno, warto byłoby znależć prawdziwą przyczynę tego wycofania z aktywności seksualnej. Jeśli nie jest na coś chory, nie ma drastycznego spadku testosteronu,nie żyje w silnym stresie, to

Re: Nie dzisiaj, Boli głowa? Aby się chciało ?

urquhart napisał: > P.S. W następnym podejściu może podobne podsumowanie dla facetów? Przepraszam, > mężczyzn? www.tipy.pl/artykul_4501,jak-zwiekszyc-libido-u-mezczyzn.html W skrócie, jeżeli mężczyzna ma motywacje a chce mieć ochotę. Spadek libido skorelowany jest z obniżeniem testosteronu

Re: 4 kombinacje seksowna/seksualna

na po > czątku związku (gdy kobiecie podnosi się poziom testosteronu a facetowi opada - > żeby niejako spotkali się po środku), opada tuż po porodzie na ładnych kilka la > t (gdy prolaktyna usypia testosteron) i skacze znow tuż przed menopauzą, gdy ma > tka natura daje ostatnią szansę

ogólnie pojmowanym pogorszeniem się jakości życia

twojabogini napisała: > Monogamia nie powoduje nagłego skokowego spadku testosteronu ani jego zaniku. J > ego ilość się zmniejsza do pewnego poziomu, który nie utrudnia niczego, poza ty > m, że zmienia się postawa mężczyzny. Monogamia owszem obniża poziom, a ojcostwo jest fla poziomu

Poziom testosteronu jako pierwotna przyczyna

zamiast spadku stresu mieliby niezłą flustrację). Po drugie już samo życie w danej sytuacji wpływa na poziom testosteronu (case małżeństwa i pojawienia się dziecka które drastycznie obniża poziom testosteronu we krwi faceta). Czy przypadkiem tak samo nie wpływa długoletnie przebywanie bez dostępu do płci

dlaczego psychotropy robiaz mezczyzn kobiety?

dzialanie kazdego psychotropu jako skutek uboczny ma obnizenie poziomu testosteronu,lub wzrost prolaktyny czy estrogenu u mezczyzn, serotonina(seroxat) obniza testosterom,prolaktyna (mirzaten)obniza testosteron,nie ma czegos przeciwlękowego co nie powoduje tycia i spadku testosteronu?

Re: Męskie problemy seksualne

kag73 napisała: (...)" mezczyzna tez czlowiek, moze > byc zmeczony, znudzony, niedysponowany po wielu latach i wielu wysilkach, czest > o tylko z jego strony(...) Moze byc zestresowany, miec przes > ilenie jesienne i derpresje. Moze miec spadek testosteronu, ktory mozna nieco p >

Prosze o interpretację wyników

TSH- 2,12 (0,25-5,00) 39,37% FT 4 10,95 (9,00-20,00) 17,82% Androstendion 3,32 (0,30-3,30) FSH 5,48 (2,5-10,2) LH 3,80 (1,9-12,5) Estradiol 29,00 (19,5-144,2) Testosteron 61,4 (14-76) Testosteron wolny 0,96 (0,90-3,20) Mam 25 lat jedną ciążę prawidłową oraz 3 poronienia,borykam się z atopowym

Re: Wynik progesteronu

normalizacji jego poziomu. Wysokie stężenia prolaktyny podwyższają stężenia nadnerczowych androgenów. Poziom estradiolu koreluje z poziomem SHGB. Przewlekły brak owulacji (niski estradiol) może, zatem prowadzić do spadku stężenia SHGB i wzrostu czynnej biologicznie frakcji testosteronu. W ostatnich latach

Poziom testosteronu a dzieci?

spada dramatycznie. Niestety oprócz problemu z libido oznacza to spadek dopaminy, apatię i depresję (u kogoś u kogo testosteron był dość wysoki). To dość zbieżne z wynikami badaniań spadku zadowolenia z życia i związku typowo na 5 lat po urodzeniu dziecka. >>> Przeciwnicy socjobiologii

Re: Poziom testosteronu a dzieci?

Poproszę o korelację z wiekiem badanych. Oj Tris cuś poziom testosteronu Ci spadł w Twoim błogosławionym stanie co jak wielokrotnie tłumaczył Urgu wiąże sie ze spadkiem bystrości Prosić to sobie możesz jak byś była recenzentem tej pracy Przeca pisze wyraźnie wystarczy przeczytać i zrozumieć

Re: insulinooporność - co ważne?

masz po nim nudności, to zażywaj tabletkę w trakcie posiłku. Przede wszystkim nalezałoby zastanowić się nad przyczynami tej insulinooporności. Czy to sposób odżywiania, nadwaga, wtórny hiperinsulinizm, niedoczynna tarczyca, policystyczne jajniki? Miałaś oznaczany testosteron i SHBG? Redukcja masy

Re: Jak znosicie dłuższy brak seksu?

A może to przez chłód na zewnatrz? "Na zimę można zaobserwować spadek hormonów płciowych, zwłaszcza testosteronu, który jest odpowiedzialny za poziom potrzeb seksualnych, ale obniża nam się także nastrój..." tak tam jest napisane, przeczytaj kobieta.wp.pl/kat,26353,title,Brak

Kiedy mężczyzna przekwita

Andropauza u mężczyzn uważana jest za odpowiednik kobiecej menopauzy. Oba te zjawiska łączy przede wszystkim spadek poziomu hormonów - estrogenu u kobiet i testosteronu u mężczyzn. www.medonet.pl/zdrowie-na-co-dzien,artykul,1650651,1,kiedy-mezczyzna-przekwita,index.html -- W życiu wszystko jest

Kwestia hormonów

Czytałem wcześniej w ciekawy art o testosteronie, że w czasie ciąży partnerki jego poziom znacznie spada u mężczyzny (jej partnera), co powoduje spadek libido. Niestety nie mogę go odszukać. Tutaj zaś mniej naukowy art o zmianie hormonów w czasie ciąży partnerki: www

Re: punkt kulminacyjny

u ciebie na dalszy plan i zdezaktualizował jak to przy drastycznym spadku testosteronu u świeżo upieczonych ojców? :)

Re: Mundial:Sex w czasie meczu

Kiedyś czytałem że wygrana własnej drużyny powoduje chwilowy wzrost poziomy testosteronu, a przegrana spadek....

hormony a sprawność seksualna

w normie. Będąc jednak już u endokrynologa wspomniałem o tym, że w ostatnim czasie zaobserwowałem u siebie poważny spadek libido, dający niestety bardzo konkretne objawy, polegające na zaburzeniach erekcji. Wykonane pod tym kątem badania dały następujące wyniki: FSH: 17,3 /1,5 - 12,4/ LH: 10,5 /1

Re: Kobiety POMOCY

...Kobiety lubią agresywnych seksualnie facetów..od których na kilometr czuć testosteron...gotując barszczyk i sprzątając nie wysyłasz sygnału o sobie, jako "samcu alfa".. Ja sie z tym nie zgadzam. Bozeee, dobrze gotujacy facet to dla mnie mioooodziio, mialby codziennie albo czesciej

Re: Poziom testosteronu u mezczyzn...

Konkluzja badan: meskie hormony uspakajaja sie - gdy osiadzie on w trwalym zwiazku. Badani Ariaalowie doswiadczali spadku poziomu testosterony - tylko wtedy - gdy zenili sie. Wynik badan dostarcza zarowno spolecznych, jak i ewolucyjnych wyjasnien spadku poziomu testosteronu u mezczyzn - innych

Re: wziac na przetrzymanie

kobietami, popęd jest wartością stałą u płci męskiej, nie musi być związany z konkretnym obiektem ( jak to częściej mają kobiety) Opcji jest kilka: kochanka, pornografia jako namiastka i ucieczka, ew. spadek poziomu testosteronu ( ale świadomość i potrzeba sprawdzenia się zostaje) ew. depresja, wycofanie

Re: Mało sexu i mało spermy

Ja bym podejrzewał że za dużo. Coraz więcej środowisk zwraca uwagę że dla mężczyzny wspólczesnse mleko przemysłowe to feminizująca dawka esterogenów i prolaktyny, i można łatwo wykazać doświadczalnie spadek testosteronu w organizmie po jego spożyciu. -- Bo z różnych gratyfikacji, jakie można

Re: Kobiece łzy.

mozambique napisała: > akurat spadek testosteronu u facetów nie oznacza wzrostu niechęci ale spadek ag > resji > na chwile tylko "przekłada" wajche meskich emocji z "pożądam lub nienawidzę" na > "opiekuję się" > płacz kobiety u normalnego faceta

zielona herbata wykastruje waszych mężów

Uniwersyecie w Chicago, podczas badania przeprowadzonego na szczurach odkryli, że ekstrakt z zielonej herbaty zmniejszył ilość zjadanego pokarmu i wagę ciała. Miał też znaczący wpływ na hormony metaboliczne i płciowe oraz inne substancje. Badane zwierzęta wykazały spadek testosteronu, estrogenu, leptyny

We władzy hormonów czy jednak chemia mózgu? Cykl miesięczny, a libido kobiety

We władzy hormonów czy jednak chemia mózgu? Cykl miesięczny, a libido kobiety

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - spadek testosteronu

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin