Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Tabletki dopochwowe Metronidazol

1. Nie mam sucho :) 2. Przed aplikacja zwilzam woda przegotowana chlodna. 3. Sa dopochwowe :) potrafie czytac i sluchac co mowi pani w aptece oraz ginka. 4. Tampon nic nie pomoze ponieważ cala noc tabletka "siedzi" w srodku wiec przez cala noc powinna się rozpuscic. Skoro się nie

Re: Tabletki dopochwowe zawierajace progesteron ?

Zostały mi 4 opakowania utrogestanu- naturalnego progesteronu - jeśli któraś byłaby chętna, piszcie: mamuska1401@gazeta.pl

Re: Tabletki dopochwowe zawierajace progesteron ?

Sprzedam luteinę dopochwową 100mg 2ipół opakowania za65 zł. kontakt : dariagladkowska@onet.eu

Re: Tabletki dopochwowe Metronidazol

Tak, jak każda globulka dopochwowa, ale chyba nie w całości, nierozpuszczona? -- The internet is dark and full of spoilers

Re: Tabletki dopochwowe Metronidazol

Gin przepisał mojej mamie i od razu zaznaczył, żeby używać podpasek, bo tabletki wypływają po nocy.

Re: Tabletki dopochwowe Metronidazol

Powinna się rozpuścić. Idź do gina, bo to powód do zamiany tabletki na inny lek. Ja tak miałam.

Re: Tabletki dopochwowe Metronidazol

Gazeta - tak wkladalam do nosa. Zwilzam, polewam woda mocno. I nic. No nic, zostało jeszcze 5 wiec będę probowac dalej bo i tak teraz nie mam gdzie się dostać do gina. Dzis zadzwoniłam do przychodni żeby się zapisac to się dowiedziałam ze ginekolożka zrezygnowala z pracy i już nie pracuje u nic

Re: Tabletki dopochwowe Metronidazol

Pewnie masz zbyt sucho? Może umocz dawkę leku w wodzie- tak na momencik i zaaplikuj. Albo sprobuj ją ponosic z tamponem... Ale ja nie znam się, najlepiej ro zadzwoń do swojego medyka albo do farmaceutki... -- olaromanska.blox.pl/html www.dlaleszka.cba.pl/

Tabletki dopochwowe Metronidazol

Mam problem :> Od 5 dni lecze Metronidazolem infekcje bakteryjna. Wkladam tabletke na noc a rano ona wypada w calosci :> nie rozpuszcza się albo wogole albo tylko ciut. I nie wiem o co chodzi ? czy tak ma być ? czy ona powinnam się rozpuscic ? Przedemna jeszcze 5 dni leczenia i nie wiem cz

Re: tabletki dopochwowe z bakteriami kwasu ml.

Jesli chcesz, to mogę Ci wysłać tabletki dopochwowe Gyntima. Data ważności- Marzec 2012. Pozdrawiam

tabletki antykoncepcyjne a pigulki dopochwowe

Witam! jakis czas temu wykryto u mnie grzybice dostałąm leki (dopochwowe) wiec je przyjmowałam i gdy zostały mi 2 tabletki dostałam miesiaczke mimo ze sie spozniała juz sporo.. Lekarz przepisał mi tabletki antykoncepcyjne Sylvie20 wiec zazylam je pierwszego dnia .. jednak miesiaczka tzn krwawienie

tabletki dopochwowe

mi do konca 4tabletki. Czy to ze swedzi moze oznaczac, ze uczula mnie i nie dziala??

Ile czasu wchlaniaja sie tabletki dopochwowe?

Mam nastepujace pytanie. Ile czasu mniej-wiecej potrzeba, aby substancje zawarte w tabletce dopochwowej wchlonely sie do organizmu?

Re: tabletki dopochwowe

@dziennik-niecodziennik, jak to możliwe, że to nie jest antybiotyk skoro zabija bakterie i trzeba do niego brać osłonowo kwas mlekowy? coś mi tu nie pasuje. dla mnie jest oczywiste, że na infekcję bakteryjną przepisuje się ANTYBIOTYK, tylko jestem zdziwiona, że lekarze o tym nie informują. ja też

Re: tabletki dopochwowe

dziennik-niecodziennik napisała: > ale to naprawdopodobniej nie jest reakcja alergiczna, tylko skutek uboczy dział > ania leku. Tzn jaki iny skutek wywołujący świąd a nie będący alergią? Bo świąt jest właśnie objawem alergii i jeśli występuje, należ zmienić lek. Ba - uporczywa reakcja al

Re: tabletki dopochwowe

Składnikiem gynalginu jest metronidazol, który jest nie antybiotykiem, a chemioterapeutykiem. Za wiki: Chemioterapeutyki bywają niekiedy zaliczane do antybiotyków, jednak nie jest to prawidłowe, gdyż antybiotyki w większości powstają na drodze półsyntezy z substratów naturalnych, a jeśli uzyskiwane

Re: tabletki dopochwowe

> @dziennik-niecodziennik, jak to możliwe, że to nie jest antybiotyk skoro zabija > bakterie i trzeba do niego brać osłonowo kwas mlekowy? coś mi tu nie pasuje. osłonowo nei bierze się kwasu mlekowego tylko bakterie kwasu mlekowego ;) dla przykładU: skład lacibios femina (probiotyk, osłonka

Sprzedam Luteina 50mg 44 tabletki

Sprzedam dopochwowe tabletki Luteina 50mg. Termin ważności 04.2017r. Możliwość wysyłki:) ewentualnie odbiór - Poznań cena 20 zł + wysyłka więcej info, zdjęcia na: majqnia@gmail.com

Re: tabletki dopochwowe

to że Cie uczula nie znaczy że nie dziala. nistety świąd okolic intymnych jest częstym skutkiem ubocznym tego leku. ale to przechodzi po zakonczeniu kuracji. jak wytrzymasz to wytrwaj jeszcze te cztery dni.

Re: tabletki dopochwowe

Jesli lek wywoluje reakcje alergiczna to nalezy go odstawic i najprawdopodobniej nie pomoze. Jestem uczulona na inny lek i nie pomogl, byl to lek w dawce tylko jednej tabletki a reakcja uczuleniowa utrzymywala sie przez 5 dni. Nalezy to zglosic lekarzowi a nie stosowac lek jeszcze kilka dni.

Re: tabletki dopochwowe

Może jesteś przed miesiączką dlatego taka wydzielina. Przy stosowaniu tabletek dopochwowych /grzybica/ wydzielina powinna mieć biały kolor.

Re: tabletki dopochwowe

ale to naprawdopodobniej nie jest reakcja alergiczna, tylko skutek uboczy działania leku. Gynalgin po prostu tak ma ze mzoe taką reakcję wywołac i nic sie na to nie poradzi. ale do lekarza przejsc sie zawsze mozna, oczywiscie.

Re: tabletki dopochwowe

Ja również zgłosiłabym się do lekarza. Lek pewnie działa, ale jak wywołuje alergię to bezwzględnie trzeba go odstawić... Lekarz powinien Ci zmienić lek, bo to nie jest normalna reakcja na Gynalgin... Ja stosowałam go razem z Lacibios femina i tak nie miałam... Przy jakiś innych globulkach (i tym sam

Re: tabletki dopochwowe

Używałam gynalgin-u i nic takiego u mnie nie wystepowało, żadne swędzenie i dyskomfort. Na Twoim miejscu zgłosiłabym jak najszybciej się do lekarza z tym pytaniem. Myślę, że lek Ci nie służy i powinno się go zastąpić. -- www.ticker.7910.org/as1cAb20euJ0010NTBkanwwMDA1MjVkOXxTYW5kcmE.gif

Re: tabletki dopochwowe

Dzialania uboczne maja wszystkie leki i nie kazdy musi je miec ale w przypadku tego leku a jest to antubiotyk jesli one wystapia powinny sie zmniejszac i zaniknac w trakcie kuracji a nie sie nasilac, a autorka napisala, ze sie nasilaja wiec na jej miejscu skontaktowalabym sie z lekarzem. Lek ten nie

Re: tabletki dopochwowe

> ale w przypadku tego leku a jest to antubiotyk jesli one wystapia powinny sie zmniejszac i zani > knac w trakcie kuracji a nie sie nasilac po pierwsze nie jest to antybiotyk, po drugie nie powinny sie zmniejszac w trakcie kuracji a zanikają po odstawieniu leku. lek mozna odstawic w trakcie

Re: tabletki dopochwowe

Czy lepsze są tabletki czy kremy dopochwowe? Bo ja akurat próbowałam kremu Gynazol. Lekarka powiedziała, że jest bardzo dobry no i rzeczywiście szybko się wyleczyłam i od tamtej pory mam spokój. Ale jestem ciekawa jak długo trwa kuracja tabletkami dopochwowywmi, czy leczenie jest w miare

Re: tabletki dopochwowe

Gość portalu: Erika napisał(a): > Czy lepsze są tabletki czy kremy dopochwowe?.." to nie krem do twarzy ani bluzeczka..... które lepsze zadecyduje lekarz, a nie ty. -- doral2 to jakiś cham..." by wronikab145 nowy, jeszcze lepszy kaloszblox

Re: nierozpuszczona tabletka dopochwowa

Nie zawsze tabletka dopochwowa składa się w 100% z leku. Część to osłonki, itp. -- Bycie pisarzem to nie jest kwestia wyboru. Chyba, że nie chce się wstawać do pracy na siódmą. Ale jeśli ktoś ma tylko taki powód, powinien się zastanowić, czy nie lepiej zostać utrzymanką - obowiązki są proste i

tabletki dopochwowe

Mam pytanko?Ze wzgledu na stan zapalny pochwy musze stosowac tabletki dopochwowe.Robie to zawsze przed snem, a gdy budze sie rano mama majtki brudne od tych tabletek, bo one wyplywaja.Czy tak powinno byc?Moze powinnam umiescic je glebiej w pochwie? Napiszcie jesli uzywalyscie tez takich tabletek.

tabletki dopochwowe

czy w trakcie brania tabletek dopochwowych-kuracja 10 dniowa (nystatyna i jakies tabl. przeciwzapalne-nie pamietam nazwy) mozna uprawiac sex??

Re: Tabletki dopochwowe

jeżeli chodzi o antykoncepcyjne tabletki dopochwowe to około 10 minut przed stosunkiem, a po stosunku gdy będziesz się kąpać to sama wypłynie(oczywiście już rozpuszczona)

Sprzedam Gonapeptyl, Lutinus, Clostilbegyt

Gonapeptyl Daily 0,1mg/ml roztwór do wstrzykiwań termin ważności 05.2017 - trzy ampułkostrzykawki - przechowywane w lodówce - 70zł Lutinus 100mg - tabletki dopochwowe termin ważności 05.2017 plus aplikator - 14szt. - 100zł Clostilbegyt 50mg po 10 tabletek 3 opakowania termin ważności 11.2016, 09

Sprzedam Gonapeptyl Lutinus Clostilbegyt

Gonapeptyl Daily 0,1mg/ml roztwór do wstrzykiwań termin ważności 05.2017 - trzy ampułkostrzykawki - przechowywane w lodówce - 70zł Lutinus 100mg - tabletki dopochwowe termin ważności 05.2017 plus aplikator - 14szt. - 100zł Clostilbegyt 50mg po 10 tabletek 3 opakowania termin ważności 11.2016, 09

tabletki dopochwowe

Lekarz zapisal mi tabletki dopochwowe Gynalgin. Mam zaczac wkladac je zawsze na noc popochwowo. Nigy nie bralam tabletek dopochwowo. Jak najlepiej sobie z tym poradzic, tzn. czy moze ktoras z Was brala tabletki w ten sposob i moglaby mi cos poradzic? Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Re: tabletki dopochwowe w trakcie miesiaczki

aaaaaaa, to tabletki dopochwowe na IV gr cytologii? na pewno dopochwowe, czy może jednak doustne?

Tabletka dopochwowa się nie rozpuściła

Witam,co powinnam zrobić jeśli tabletka dopochwowa się nie rozpuściła (kolejna z opakowania,wcześniejsze się rozpuszczały).próbować ją jakoś wydłubać? -- "Mój mózg,to mój drugi ulubiony organ". (Woody Allen)

Re: Sierpniowe testowanie :)

gineintima tabletki dopochwowe zwalczaja też przyczynę infekcji pochwy- czyli grzybicę. Więc myślę ze powinnas najpier zrobić test z tej firmy czyli tak jak pisałam wyzej gineintima test a potem te tabl dopochwowe jakby cos wyszło.

Luteina, Duphason i Prenatal Duo- zostały po ciąży

Witam Dziewczyny , mam kilka opakowań na zbyciu, informacja na maila. Prenatal Duo -01.2017 Luteina 50 dopochwowa -4 opakowania +28 tabletek (data ważności -10.2016-04.2017), Duphaston 10mg - 12.2019, Kwas foliowy 09.2016.

Jak tabletki dopochwowe?

Mam pytanie. Wczoraj byłam u gina i przepisał mi tabletki dopochwowe. Mam 19 lat i jeszcze sama nic sobie nie wkładałam do pochwy, trochę się boję że źle wsadzę albo że mi od razu wyleci i zmarnuję dawkę. Jaki jest was sposób na to. Jak głęboko ma wsadzić tabletkę. Dodam że mam dość krótkie palce i

Jak tabletki dopochwowe? - porada

Mam pytanie. Wczoraj byłam u gina i przepisał mi tabletki dopochwowe. Mam 19 lat i jeszcze sama nic sobie nie wkładałam do pochwy, trochę się boję że źle wsadzę albo że mi od razu wyleci i zmarnuję dawkę. Jaki jest was sposób na to. Jak głęboko ma wsadzić tabletkę. Dodam że mam dość krótkie palce i

Luteina50, Duphaston10, Prenatal Duo, Kwas foliowy

Witam Dziewczyny , mam kilka opakowań na zbyciu, informacja na maila. Prenatal Duo -01.2017 Luteina 50 dopochwowa -4 opakowania +28 tabletek (data ważności -10.2016-04.2017), Duphaston 10mg - 12.2019, Kwas foliowy 09.2016.

tabletki dopochwowe w trakcie miesiaczki

lekarz przepisał mi tabletki dopochwowe. Kazał mi przyjasc 4 dni po skonczeniu kuracji. W trakcie dostałam miesiaczke. co mam zrobic? brac dalej? a moze zaczekac az minie i znów zacząć?

tabletki dopochwowe

Lekarz po raz pierwszy przepisal mi tabletki dopochwowe. Dziewczynki, wytlumaczcie mi technike ich wkladania. Przypuszczam, ze tak jak tampon. Ale czy rowniez tak gleboko. POmocy!!!!

Re: tabletki dopochwowe

a mozna tabletki dopochwowe stosowac w czasie okresu? bo niedawno zaczelam je stosowac a niedlugo okres i nie wiem :| -- Bujaka Jamajka miłość w 100% jaraj jaraj jaraj...

tabletki dopochwowe

mam pytanie, nei wiem czy kto smi moze doradzic!biore tabletki dopochwowe CLOTRIMAZOLUM...i nie wiem co sie dzieje,ale "wyplywa mi jakas taka rozowa wydzielina",nie jest to krew.. zastanwaim sie czy to reakcja na owe tabletki?jzu sama nie wiem?jak kto smial podobna sytuacje,prosze o

Re: Sprzedam Clexane 40 mg/0,4ml

Witam również mam Clexane 0,4ml/40mg, 24 ampułkostrzykawki terminy 7 i 9/2017. Jeśli ktoś zainteresowany to mail vitality@wp.pl Posiadam również Luteine dopochwową 100mg 48szt. i Duphaston 11 tabletek.

Sprzedam: Luteina 200mg, Estreva, Encorton

Sprzedam leki, które mi zostały po zakończonym leczeniu: - 1 pełne opakowanie luteiny 200mg (30 tabletek dopochwowych) i jedno niepełne (23 tabletki). Termin ważności 03.2016 - cena 210 zł za całość - Żel Estreva 0,1% 50g (termin 01.2017) - cena 20zł - Encorton 10mg 20 tabletek (termin 10

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

Garun 6 tabletek dopochwowo jednocześnie ? Pytam bo to przedemną :)

sprzedam Dostinex, Glucophage 850, Luteine

Mam do sprzedania kilka leków,ponieważ już nie muszę ich brać: - lek Dostinex (kabergolina 0.5 mg) 8 tabl. - cena 120zł - Glucophage 850 mg 6 op. - cena 30zł - Luteina 100 mg (tabletki dopochwowe na podtrzymanie ciąży) 2 op po 30 tabl (w jednym op.użyta 1 tabl.) - cena 70zł Kontakt: 608166448

Re: IVf styczeń '16 wątek szczęśliwy ;)

lili.80: stosując lutinis nigdy nie miałam problemów ani infekcji ani też uczulenia, hm...a luteiny dopochwowej nie stosowałam, hm...to może dlatego standardowo w klinice wypisują lutinus, tylko jak ktoś poprosi to wypisują luteinę, a ile kosztuje luteina i ile jest tabletek w opakowaniu? tak dla

Re: Jak tabletki dopochwowe? - porada

Clotrimazolum czy w postaci masci czy w postaci kremu ma takie samo dzialanie.glowny skladnik leku jest taki sam natomiast roznia sie substancjami pomocniczymi bo inna forma.widzisz jej problem polega na tym ze na tabletkach wyraznie napisano tabletki dopochwowe a na masci napisano do uzytku

SPRZEDAM Luteinę 200mg, Luteinę 50mg, Estrofem 2mg

Mam do sprzedania Luteinę 200mg dopochwowo ( 8 opakowań, data ważności do 12.2016)-w jednym opakowaniu znajduje się 30 tabletek, oraz Luteinę 50mg podjęzykowo ( 7 opakowań, data ważności 07.2018)-w jednym op. znajduje się 30 tabletek, oraz Estrofem 2mg ( 4 opakowania, data ważności 03.2019)-w

Re: Sprzedam LUTEINA 100MG

Sprzedam rowniez leki ktore zostały mi po szcześliwie zakończonym leczeniu :) luteinę 100mg dopochwowa 30 tabletek data ważności 11.2015 Luteinę dopochwowa 50 mg 3opx30 tabl data ważności 04.2016 i 09.2016 Clexane 40mg/0,4ml 2op po 10 szt + 3 szt luzem (razem 23 szt apulostrzykawek), data ważności

Re: tabletki dopochwowe z bakteriami kwasu ml.

ja mialam ostatnio ten problem po leczeniu antybiotykami,swedzenie w pochwie i uplawy przypominajace twarozek? uzywalam clotrimazolum w postaci tablketki dopochwowej dostepne bez recepty (£9). Mozna tez kupic w wersji Duo z mascia okolo £13

SPRZEDAM Luteinę 200mg, Luteinę 50mg, Estrofem 2mg

Mam do sprzedania Luteinę 200mg dopochwowo ( 8 opakowań, data ważności do 12.2016)-w jednym opakowaniu znajduje się 30 tabletek, oraz Luteinę 50mg podjęzykowo ( 7 opakowań, data ważności 07.2018)-w jednym op. znajduje się 30 tabletek, oraz Estrofem 2mg ( 4 opakowania, data ważności 03.2019)-w

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

0matessa 3 razy dziennie po jednej tabletce dopochwowo. Objawów niepożądanych nie zauważyłam.

Re: tabletki dopochwowe z bakteriami kwasu ml.

nigdy nie spotkałam się tutaj z tabletkami, używałam natomiast coś takiego w żelu: www.lloydspharmacy.com/en/balance-activ-vaginal-gel-7x5ml-13608?utm_source=Google&utm_medium=Product&utm_campaign=Product -- To niemożliwe - powiedział rozsądek; To ryzykowne - powiedziało doświadczenie; To

tabletki dopochwowe z bakteriami kwasu ml.

Bylam pierwszy raz na basenie od bardzo dlugiego czasu. Niestety czuje ze zaczyna sie cos dziac niedobrego. Jak nazywaja sie w UK takie tabletki z szczepami bakterii kwasu mlekowego? I czy dostane je bez recepty?

Re: tabletki dopochwowe

świecie, ze rano wypływają przecież nie > wchłoną Ci sie do srodka, oczyszczą i wypłyną, tak ma być. rzeczywiście w I trymestrze mało co mozna, mi lekarz najpierw, gdy byłam w 10tc kazał zażywać UROSEPT - są to tabletki ziołowe moczopędne aby delikatnie pozbyć się bakterii, a kiedy na następnej

Re: krwawienie po tabletkach dopochwowych

Wszelkie leki dopochwowe, rozpuszczając się, rozpuszczają też ewentualne skrzepy i pozostałości wewnątrz. Jeśli masz np. brązowe lekkie plamienie to po takich globulkach może wypłynąć sporo różowej czy czerwonawej wydzieliny. To jedna ewentualność - ja np. pod koniec połogu kiedy plamienie było

Re: tabletki dopochwowe z bakteriami kwasu ml.

www.amazon.co.uk/Gynofit-Lactic-Acid-Vaginal-Gel/dp/B006UU0P0E/ref=sr_1_4?s=beauty&ie=UTF8&qid=1327157010&sr=1-4 www.amazon.co.uk/BioCare-Cervagyn-50g/dp/B005NOPSW8/ref=sr_1_16?s=beauty&ie=UTF8&qid=1327157059&sr=1-16

Re: tabletki dopochwowe z bakteriami kwasu ml.

akrimaa napisał: > Bylam pierwszy raz na basenie od bardzo dlugiego czasu. Niestety czuje ze zaczy > na sie cos dziac niedobrego. Ale co niedobrego??? Opisz chociaz,co dolega. Jesli masz na mysli uplawy o ,,rybim'' zapachu, (bo sie domyslam,ze wstydzisz sie o tym pisac) to niestety tylk

Zamienię tabletki LUTEINA DOPOCHWOWA 1 op.

Posiadam 1 opakowanie tabletek dopochwowych Luteina ( 30 szt) data ważności 05.2008 Chętnie zamienię na coś dla siebie (kosmetyki)lub mojego synka. Wszelkie propozycje proszę kierować na maila: kwidawska@wp.pl Pozdrawiam

tabletki a globulki dopochwowe

, no i sobie zadaje pytanie, czy globulki dopochwowe nie hamuja tego efektu. Wiem, ze tabletki dzialaja nie tylko w ten sposob (albo raczej - przede wszystkim nie w ten sposob), ale wolalabym wiedziec.

tabletki dopochwowe -dobrze czy żle?

pierwszy raz stosowałam tabletki dopochwowe - clotrimazolum, na noc zgodnie z ulotką i wskazaniami lekarza. rano na bieliźnie pojawił się spory wyciek właśnie z rozpuszczonej tabletki. czy to normalne? czy może włożyłam ją zbyt płytko? proszę o radę.

tabletki dopochwowe

ponieważ terminy u ginekologa są tak odległe, że mogłam zapisać się najwcześniej na październik(!) a mam grzybicę i maść Clotrimazolum nie pomogła to koleżanka oddała mi swoje tabletki Gyno-Femidazol zaaplikowałam sobie jedną rano i drugą na wieczór po czym się okazało(dzwoniła do mnie przerażona

Re: Nietrzymanie moczu

="http://diamedica.pl/product-pol-264-Aquaflex-stozki-dopochwowe-do-cwiczen-miesni-dna-miednicy.html" target="_blank" rel="nofollow">diamedica.pl/product-pol-264-Aquaflex-stozki-dopochwowe-do-cwiczen-miesni-dna-miednicy.html albo tabletki na nietrzymanie moczy jak feminost -- www.MultiMAMA.pl Ciąża mnoga bez tajemnic

Re:polecam tabletki dopochwowe

Witaj!Polecam GYNALGIN(tabletki dopochwowe)przeciwgrzybicze i przeciwbakteryjne jednocześnie.Są bez recepty,kosztują 6zł.Stosuje sie je 1 tabletke raz dziennie najlepiej na noc przez 10 dni.Oprócz tego masc CLOTRIMAZOL ok 3zł do smarowania miejscowego (2 razy dziennie),myśle że to powinno ci pomóc.Pozdrawiam

wal smialo.

molly_wither napisał(a): Chociaz nie, kiedys tabletki dopochwowe zazylam doustnie, ale tylko jedna. i urodzilo sie cus ? wal smialo.

Re: tabletki dopochwowe

ja biore tab. dopochwowe juz od kilku lat przez czeste infekcje. trzeba je brac na noc poniewaz w stanie spoczynku zostaja w pochwie zamiast od razu wyleciec. kazdego wieczora na lezaco wepchnij palcem jak najdalej i po wszystkim. ale nastepnego dnia rano doradzam wkladki bo przy ruchu rezkti

tabletki dopochwowe

A wiec z powodu grzybicy musialam takowej uzyc przedwczoraj. Wczoraj caly dzien rozpuszczona "wylatywala ze mnie" musialam czesto zmieniac wkladki.A dzis mam brazowo-rozowe plamienie...Czy to normalne?Mam 18 lat i nie jestem jeszcze doswiadczona w tych sprawach(tabl dopochwowych)

Re: tabletki antykoncepcyjne a pigulki dopochwowe

myślimy, że jesteś nieodpowiedzialną osobą i na dokładkę nie czytasz ulotek od zapisanych ci leków. -- http://images44.fotosik.pl/266/58ea10722a7ca480m.jpg każdego dnia rośnie ilość ludzi mogących pocałować mnie w to co powyżej.

SPRZEDAM Luteinę 200mg oraz Luteinę 50mg

Mam do sprzedania Luteinę 200mg dopochwowo ( 8 opakowań- cena 140zł, data ważności do 12.2016)-w jednym opakowaniu znajduje się 30 tabletek, oraz Luteinę 50mg podjęzykowo ( 5 opakowań - cena 10zł, data ważności 07.2018)-w jednym op. znajduje się 30 tabletek.Tabletki zapakowane orginalnie. Płatność

Re: ivf październik/listopad wątek szczęśliwy

ann wyszperałam w necie coś co mnie uspokoiło. Ja dostaję tylko progesteron dowcipnie i teraz wiem dlaczego takie małe jego stężenie we krwi. Podanie dopochwowe progesteronu w tabletce skutkuje ponad 10-krotnie wyższym stężeniem P w endometrium przy 7-krotnie niższym stężeniu w surowicy w

Re: hormony,infekcje,brak libido - wielki bajzel

Niesamowite, jakbym siebie opisywała. Mam to samo, ale tabletek nie mogę, bo podczas przerwy bardzo boli mnie głowa, stosuje krążek dopochwowy Nuva ring, który wyciągami i wkladam co 21 dni, ale ciale mam infekcje, wiec przerwalam. Musze brac hormony bo mam BARDZO bolesne miesiączki i nie mogę

Re: Kupię luteinę lub duphaston

Witam mam do sprzedania * Luteinę tabletki dopochwowe 100mg 30 tbl, 2 opakowania + 11 tbl, termin ważności 11.2016, * Scopolan drażetki 10mg 30 tbl, 1 opakowanie + 23 tbl. termin ważności 01.2018. Kontakt: rzaca.magdalena@gmail.com

Sprzedam Luteina 200, Luteina 50

Witam, mam do sprzedania całe opakowanie Luteiny 200 Adamed dopochwowej (koszt w aptece 180 zł, termin ważności 12.2016) oraz 1 opakowanie Luteiny 50 podjęzykowej (koszt w aptece 14,70 zł, termin ważności 07.2018). Dołożę jeszcze Femibion Natal 1 (23 tabletki, blaszka bez 7 szt, termin ważności 06

sprzedam Luteinę 100, Duphaston i Inofem

Mam do sprzedania 3 opakowania Duphastonu 10 mg po 20 tabletek - cena za opakowanie 33 zł, Luteinę 100 mg dopochwową 2 opakowania po 30 tabletek - cena za opakowanie 33 zł, szczęśliwy Inofem (mio-inzytol 2000 mg, kwas foliowy 200 ug) 25 saszetek pozostałych z 30 - cena 20 zł. Koszt wysyłki 9,50 zł

tabletki dopochwowe a miesiączka

Bylam dzis u ginekologa. Stwierdzil stan zapalny (czy stan zapalny to to samo co grzybica?) i przepisal gynalgin. Za 4 dni dostane miesiaczke. W opakowaniu jest 10 tabletek. Wiem, ze w czasie miesiaczki środkow dopochwowych sie nie stosuje. Czy wiec wziac teraz 4 tabletki, przerwac przyjmowanie

dziewica a tabletki dopochwowe?

mam problem, jestem dziewicą a moja ginekolog przepisała mi Gynalgin (dopochwowo 10 tabletek, 1 na noc). Mam problem z ich aplikowaniem, nie potrafie ich włożyć wystarczająco głęboko, zeby mi nie wyleciały. Rozpuszczają się tylko częściowo lub w ogóle. Dodam jeszcze, że nigdy nawt nie używałam

Tabletki dopochwowe

zastanawiam sie, bo na ulotce tego nie ma, lekarz tez nie mowil. jak sie wlozy ta tabletke to ile ja tam trzeba trzymac? za glupie wpisy z gory dzieki ;/

Re: Dziwna szyjka po luteinie

Tak, mam tabletki dopochwowe. Zresztą te doustne lekarka kiedyś też mi zaleciła wkładać bo stwierdziła że to jedno i to samo a tańsze.

Re: Ile czasu wchlaniaja sie tabletki dopochwowe?

tabletke przyjmujesz na noc przed samym polozeniem sie spac, dzieki temu tabletka dluzej znajduje sie w pochwie, bo w pozycji lezacej, gdy sie rozpusci, trudniej jej wyplynac. To, ze rano tabletka wyplynie, to nic dziwnego, substancje, ktore sie nie wchlona musza znalezc gdzies "

Re: błona dziewicza i tabletka dopochwowa

ja będąc dziewicą używałam tabletek dopochwowych - jak niby miałam wyleczyć sobie stan zapalny??? a i tak straciłam je w bólach i trudzie.

Re: Tabletki dopochwowe - 12 tydz. ciąży

ja tez bralam tabletki dopochwowe.ale to byla(jest)NYSTATYNA.ta ponoc jest bezpieczna.i skuteczna-przynajmniej w moim przypadku

Re: Invitro-czerwiec/lipiec 2015

Plamienia miedzy 6 a 11 dpt czesto oznaczaja ciaze, wiec sie nie stresuj. Jesli boli bierz nospe a my trzymamy kciuki. Mode zrob jutro bete jesli Cie korci? Jaka luteine dostajesz w zatrzykach? Ja mialam dopochwowa I tabletki.

Re: błona dziewicza i tabletka dopochwowa

nie atakuj ludzi, tylko sie zastanów jak ginekolog może przepisać dziewicy tabletki dopochwowe?? mnie to strasznie dziwi - irygacje rozumiem ale tabletki? i byłam ciekawa jak był badana. I na pewno na twoją odpowiedz nie czekałam. pozdrawiam

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - tabletki dopochwowe

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin