Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: wypiekacz do chleba z Tesco- opinie

www.tesco.pl/produkty/agd-do-75-taniej/urzadzenie-do-pieczenia-chleba-tesco-bm10

Re: Lista sklepów z działem "bezglutenowym"

Auchan, Tesco, Real, Piotr i Pawel (to chyba tylko Wielkopolska?). W Lidlu wciaz jest chleb bg (przynajmniej u mnie).

maszyna do chleba z Tesco

Czywarto kupić urządzenie do pieczenia chleba z Tesco z obecnej gazetki? I która lepsza - za 99 czy 149zł? download.tesco.pl/promocje/gazetki/49-katalog-hl/pliki/HM-gazetka/08.02-10.03.2010/gazetka-08.02-10.03.2010.swf Niestety nie mają dokładniejszego opisu, a ja nie moge jakoś go znaleźć.

Urządzenie do pieczenia chleba TESCO

Witam Proszę Was o opinię. Czy warto kupować urządzenie do pieczenia chleba Tesco czy lepiej odłożyć pieniądze i kupić jakiejś lepszej firmy? Zależy mi aby to urządzenie cicho pracowało.

Automat do chleba z Tesco

Dziewczyny, ma któraś z was automat do chleba z Tesco? Kosztuje ok 150 zł warto? Czy może lepiej dołożyć i kupić firmowy? Pozdrawiam -- www.warszawa.vcity.pl/

Chleba z tesco nie dał bym psu

Tego najtańszego, to najgorszy chleb jaki jadłem, mówie o łódzkim tesco, byc moze w innych miastach przypomina chleb.

Re: Urządzenie do pieczenia chleba TESCO

użytkownicy maszyn do chleba. Nawet zastanawiałam się nad powtórnym zakupem maszyny właśnie w Tesco, jednak kupiłam z dwoma mieszadłami w Lidlu.

Re: wypiekacz do chleba z Tesco- opinie

ja posiadam podobny do tego co obecnie jest w tesco za 40 zł i służy mi już kilka lat, polecam

Automat do chleba Tesco - warto?

Jest teraz w promocji, za 140. Angielskie opinie całkiem przyzwoite, jak o większości AGD pod tescową marką własną, ale może ktoś z was testował w polskich warunkach? ;) marzy mi sie wprawdzie moulinex z opcja do bulek (także ze względów oszczędnościowych - rzadko przejadamy cały bochenek) ale może

Re: wypiekacz do chleba z Tesco- opinie

bardzo dziekuję za odpowiedzi! kupiłam, jutro testuję i napiszę po kilku razach jak wychodzi. bo cena super! :) -- a teraz serca mam dwa :)

Re: Automat do chleba z Tesco

Mam od tygodnia i jak dla nas jest ok. Chleb zytni wg pierwszego przepisu wychodzi rewelacyjnie, drugi wyszedl za mokry, teraz pieczemy z mieszanek zakupionych w Tesco i po zmniejszeniu ilosci wody wychodza rewelacyjnie. Pieczemy dla 2 osob, chleb nam wystarcza na 2 dni. Na 7 chlebow 5 wyszlo

Automat do chleba Tesco - polecacie?

Jest teraz w promocji po 140 zł. Z angielskich opinii wynika ze niezły, ma chyba opcje bezglutenowego chleba - a zależy mi - nie robi tylko bulek które u nad cieszą sie dużym wzięciem.... Ale płacić trzy razy wiecej za bułkowego moulinexa trochę słabo....

Re: Automat do chleba z Tesco

Zainspirowałaś mnie. Poszłam do tesco, oglądam maszynę, a tu do mnie podchodzą mili ludzie i zachwalają ,że mają taką , że wspaniałe chleby wychodzą etc.....No to kupiłam. Na ten automat z allegro bym musiałą czekac, a ja lubię od razu miec. To co, pieczemy???? Ja chyba wieczorkiem nastawię...Pozdrawiam :)

Re: Wypiekacz do chleba - jaki?

Strasznie drogi ten wypiekacz. Ja mam najtańszy z lidla czy tesco za ok. 100 zł i działa już lata (a jest dość eksploatowany). Dla mnie wybór wypiekacza to tylko kwestia czy chce się 1 mieszadło czy 2 (osobiście polecam 2, bo dokładniej miesza i chleb ma lepszy kształt - tylko po wyrobieniu ciasta

Re: Automat do chleba Tesco - warto?

Zardzewiec moze chyba tylko umocowanie wiaderka: pod spodem. Samo wiaderko nie powinno. Umyc bardzo szybko mozna / ja myje /: recznie oczywiscie, nie w zmywarce.

Re: Automat do chleba Tesco - warto?

Chyba powinnaś zapytać na forum "Zakupy". -- ... KLIKNIJ ... ---> ... na forum od 2005 r... Co dzień budzę się piękniejsza, ale dzisiaj to już przesadziłam!

Re: Warszawskie piekarnie i cukiernie

U mnie do Lubaszki stoi wieczna kolejka. Uważam, ze niektóre chleby ciemne ma OK, ale juz białe pieczywo od bagietek po wszystkie bułki sa dość przeciętne, nafaszerowane polepszaczami. W mojej ocenie lepsze jakościowo białe pieczywo można kupić nawet w Tesco (jasne bułki wiejskie, dość duże) czy w

Re: Automat do chleba Tesco - warto?

Z tego pamiętam mama kupuje chleb w proszku, drożdże i dodatki. Podpowiem jej ten sposób. -- ... KLIKNIJ ... ---> ... na forum od 2005 r... Co dzień budzę się piękniejsza, ale dzisiaj to już przesadziłam!

Re: Automat do chleba Tesco - warto?

Jeśli kupuje się mieszanki to chleb jest drogi, jesli piecze się z maki i zakwasu plus jakies ziarna to drogi nie jest. Ja piekę bez maszynki w piekarniku, bo piekę na cały tydzień 4 keksówki, wychodzi tanio bo tylko 1 muszę użyć piekarnika -- Słoneczna Italia czeka :)

Re: Automat do chleba Tesco - warto?

mysle ze kazdyaitomat warto, serio mialem taki stary z Lidla, za jakies 25 euro, dzialal super, cos mnie podkusilo by kupic sobie Moulinexa z o pcja bagietek a starszy dalem mamie i szlag mnie trafia, piecze gorzej, zwlaszcza na programie szybkim, chleb jest zawsze przypalony siostrze kupilem juz

Re: Automat do chleba Tesco - warto?

Uuu aż dziwne, może wakacjują :) O tych maszynkach to już było i było. Nie wiem jaka jest ta Twoje, nie wiem jakie są inne. Moja mama kupiła zwykłą maszynę i jak piecze chleb to mówi że on ją kosztuje 3,50 bo składniki są drogie. Prawda że dobry i inny, ale jednak drogi i nie na dłuższą metę do

Re: Automat do chleba Tesco - warto?

Nie wiem jak tesco, ale wydaje mi sie, ze prawie wszystkie sa takie same. pierwszy kupilam uzywany, za 15 euro, marki lidlowej, bo nie wiedzialam czy mi sie spodoba pieczenie i czy nie bedzie sie kurzyl po kilku uzyciach. i ten byl swietny - mial 2 mieszadla, 2 miski ( 2 male i jedna duza podluzna

Re: Dlaczego robimy zakupy w zagranicznych dyskon

Zakupy robię w warzywniaku, sklepie osiedlowym, Lewiatanie, czasami w Biedronce czy Tesco. Chleb tylko w piekarni. Ja nie cierpie zakupów i wole je zrobic blisko i szybko.

Re: zakupy, brak samochodu, praca

Duże zakupy przez internet, np. w tesco, frisco, przynoszą pod drzwi w zamówionym czasie. Małe normalnie w sklepie osiedlowym, codziennie kupic chleb i 20 dag szynki to nie taki wysiłek. Raz w tygodniu kupuje świeże warzywa i owoce, przyjeżdża do nas samochód dostawczy i parkuje w podwórzu, więc

Suszony zakwas?

Witam. Udało mi się kupić suszony zakwas w Tesco. Całkiem przypadkiem. Chleb wg przepisu na opakowaniu tego wynalazku wyszedł przepyszny. No i teraz nie mogę nigdzie tego kupić - byl bodajże w produktach sezonowych. Widzieliście gdzieś tototo? Najlepiej to w jakimś markecie bym chciała, bo mi

Re: Dobry chleb

Sourdough pave mają też w tesco, dla mnie OK. W lidlu też jakiś czas temu mieli chleb na zakwasie, bardzo podobny do polskiego baltonowskiego, niestety od dawna już go nie widziałam (przynajmniej w moim lidlu).

Chleb można kupić świetny nawet w Tesco...

Wybaczcie, ale ja nie rozumiem, o co chodzi z tym chlebem. Wchodzę do Tesco i mogę kupić 20 rodzajów chleba, połowa z nich lepsza niż chleb dostępny w Warszawie nie mówiąc już o bułkach. Takich z chrupiącą skórką nie w Warszawskich piekarniach. Poza tym w Tesco czy innych supermarketach można kupić

Re: Podkarpackie piekarnie produkują niejadalny s

Szukać dobrego chleba w Biedronce czy Tesco to jak liczyć na spełnienie wyborczych obietnic Tuska, sorry... :-)

Re: Pożar chleba w Tesco

Gratulacje dla autorki artykułu! O czymś takim jak rzetelność dziennikarska być może słyszała ale nic poza tym. Pracuję w TESCO i fakty są takie: -1 osoba ma oparzoną rękę (chyba, że dziennikarce dwoi się w oczach - zapraszam do okulisty) i ma zapewnioną pomoc z firmy, - wyrażenie sprawne to

Re: maszyna do chleba z Tesco

A to drugie mieszadło robi dużą różnicę? Bo ja kompletnie zielona, a łazi za mną taka maszyna od dłuższego czasu (a raczej chlebek własnej roboty ) :)

Re: maszyna do chleba z Tesco

Jeśli chodzi o jakość wyrabianego ciasta to nie ma różnicy. Różnica jest w kształcie foremki, z dwoma mieszadłami jest zdecydowanie prostokątna, pieczony w niej chleb bardziej przypomina chleb z foremki. No i ilość jednorazowo przerabianego ciasta. W foremce z dwoma mieszadłami możesz wyrobić

Re: maszyna do chleba z Tesco

Użytkowałam przez kilka lat tę maszynę za 99 złotych. Z tym, że moja wystepowała pod marką Clatronic. To jest dokładnie taka sama maszyna, wystepuje też pod innymi nazwami. Pojemnik jest z jednym mieszadłem, ciasto wyrabia bardzo dobrze, mój automat tez dobrze piekł, skórka na górze była dobrze wypi

Re: dziewczynki, mala przekaska na sniadanko ;)

loppe napisał: > W Tesco i to takim małym obok pieką na miejscu orkiszowy i na zakwasie. Nie zau > ważyłem żeby był drogi na polską kieszeń. Kag...:) Polecam przestudiowac etykiete. Czasem pisza "chleb na zakwasie", a w skladzie, obok zakwasu i tak sa drozdze. To jest, uwazam, nabijanie

Re: CZY CHLEB Z TESCO JEST DOBRY CZY TO SYF?

Gość portalu: K napisał(a): > bo ktos napisal ze to syf i szkoda gadac jak to robia !to samo żarcie w tesco > na gorąco i kurczaki --ohyda co tam jest i jakie to jest stare ale głodni > ludzie zjedza wszystko!oj jakbyscie wqiedzieli co tam jest to byscie sie > porzygali! Chleb z

Re: Urządzenie do pieczenia chleba TESCO

Nie powinna przeszkadzac. Pracuje ciszej niz robot. Wlasciwie slychac, ze mieszadla pracuja, ale nie jest to halas. Po paru minutach sie zatrzymuje i ciasto rosnie / albo sie piecze /.

Re: Urządzenie do pieczenia chleba TESCO

Maszyny z reguly pracuja cicho i sie nie brudza :) Zreszta np. z 3-godzinnego programu halasuje tylko wtedy, kiedy wyrabia ciasto. Masz zamiar uzywac ja w nocy? Osobiscie odradzam z wielu powodow.

Re: Urządzenie do pieczenia chleba TESCO

Nie znam urzadzenia Tesco, ale wiekszosc maszyn rozni sie tylko designem marka i ewentualnie jednym programem wiecej albo mniej. Powstaja w Azji i tam przybijaja im nazwe jakiej sobie zyczy zamwiajacy. Nie masz linka do tej maszyny? Na pewno jest podobna do ktorejs znanej.

Re: Urządzenie do pieczenia chleba TESCO

Nie :) w nocy nie zamierzam używać, ale mam aneks kuchenny połączony z pokojem w którym ogląda się tv i generalnie odpoczywa i każdy sprzęt kuchenny staram się kupować cichy (oczywiście robot kuchenny odpada :)

Re: dziewczynki, mala przekaska na sniadanko ;)

loppe napisał: > W Tesco i to takim małym obok pieką na miejscu orkiszowy i na zakwasie. Nie zau > ważyłem żeby był drogi na polską kieszeń. Kag...:) No ja pisze o chlebie z takiej tradycyjnej piekarni. Oni tam ten chlebus proteinowy np. sprzedaja na skibki / kromki, bo / i tani nie jest

Re: Najlepszy polski towar eksportowy

Szczerze? Jedynie tesco ma polski dział półkowy, w którym znajdziesz paluszki słone, dżemy, czasem rybki w puszce, słodycze, soki, ale nie widziałam polskiego działu w lodówkach np. W innych supermarketach, owszem, są polskie produkty, ale najczęściej rozsiane po działach spożywczych, czyli możesz

Re: Automat do chleba z Tesco

wlasnie schrupalam goraca kromeczke - mniam mniam (z mieszanki z Tesco) -- nie mam polskich czcionek za to mam dysgrafie

Re: Automat do chleba z Tesco

Dzięki dziewczyny za odpowiedzi To chyba zaryzykuję i kupię ten z Tesco :) -- www.warszawa.vcity.pl/

Re: dziewczynki, mala przekaska na sniadanko ;)

drogi, jesli jego cena jest podejrz > anie n > > iska, to raczej wiadomo, ze "prawdziwym" chlebem nie jest :-( > > A wiem, wiec w Niemczech chleb na zakwasie drogi. Ale ten w Polsce zytni i prot > einowy itd. na polska kieszen tez drogi. W Tesco i to takim małym obok pieką na

Re: O kosztach wyżywienia

http://www.wykop.pl/ramka/1775640/chleb-w-brytyjskim-tesco-tanszy-niz-w-polsce/ Oficjalne dane mówią co innego. -- Polska jest jak matka-alkoholiczka: sprzeniewierzy na wódkę ostatni grosz wydłubany ze skarbonek dzieci i w pijackim bełkocie będzie wmawiała, że matka jest tylko jedna i matkę

Re: Automat do chleba z Tesco

Pierwszy chlebek gotowy :))))) O ciepłą piętkę był spór , hehehe. Pyyyycha. Też robiłam z gotowej mieszanki :)

Re: Automat do chleba z Tesco

Zastanawiam się nad tym fif-em. Bardzo to to tanie, ale skoro u Ciebie się spisuje...to mam problem z głowy :)))))

Moralniak poświąteczny....

pln (ubiegłoroczne przepaliły się na amen) zakupy spożywcze w tesco 220 pln chleb i ciasta 30 pln wędlina na targu 15 pln kapusta 15 pln, olej lniany 12 pln to tak z grubsza.. prezenty 200 pln i prawie 600 pln wydane na 3 dni świąt... o głupia ja, głupia... a styczeń 31 dni ma... mam moralniaka na

Re: Automat do chleba z Tesco

Te chleby tylko jako dodatek mialy make zytnia. A masz moze jakies przepisy na chleb z automatu na zakwasie? Nie udalo mi sie nic w necie znalezc, a chetnie bym skorzystala. -- nie mam polskich czcionek za to mam dysgrafie

Re: Automat do chleba z Tesco

wychodzi za mokre (lub raczej zapewne gliniaste) bo pieczywa z żytniej mąki nie wypieka się przy użyciu drożdży, tylko na zakwasie. -- pieskuba

Re: Automat do chleba z Tesco

A jakiej marki jest automat? Jaką ma moc i ile mieszadeł? -- --------------- "Bo cukier rafinowany to cukier STĘŻONY!" by ggigus :-D

Re: Automat do chleba z Tesco

Mrufka, on jest w gazetce? Sama bym kupiła taką maszynę. Wszystko, co mam z elektroniki/narzędzi TESCO (nie TKZ) jest spoko, nic nadzwyczajnego, ale działa prawidłowo. -- "Wybacz literówki, katar mam." /by Sineira/ Nie klikaj - psuje wzrok

Re: Automat do chleba z Tesco

Mieszadełko ma jedno, nie mam pojęcia jaka moc pieczenia. Tak to ten z gazetki, jest jeszcze mulinex, ale ten kosztuje ponad 260. Zastanawiam się czy jest sens dopłacić 100 zł. -- www.warszawa.vcity.pl/

Re: imieniny w PRL-u - Menu

oczywiście, (ja akurat nadal taką pije). Salatkę jarzynową robię wegańską, rozdzielam na dwie miski przed dodaniem jajek i majonzeu. Do wegańskiej mam majonez beznabiałowy z tesco. Czasem robię taką dla wszystkich jak nie chce mi się rozdzielać. Majonez nie rózni się w smaku. Mozna tez kupić ser zółty

Re: Automat do chleba z Tesco

Możesz podlinkować fotkę? Jednomieszadłowego w sumie bym nie brała, kształt formy mi nie odpowiada, chleb wychodzi bardzo wysoki. A patrzyłaś na allegro? Tam to bym poleciła dwumieszadłowy automat FiF - sama używam 3 - 4 razy w tygodniu od dawna, kilkoro moich znajomych też ma, te allegrowe

Re: dziewczynki, mala przekaska na sniadanko ;)

kag73 napisała: > loppe napisał: > > W Tesco i to takim małym obok pieką na miejscu orkiszowy i na zakwasie. N > ie zau > > ważyłem żeby był drogi na polską kieszeń. Kag...:) > > No ja pisze o chlebie z takiej tradycyjnej piekarni. Oni tam ten chlebus protei

Re: Kocham swoją żonę :>

zawsze pamiętac będę kiedy zadzwonil do mnie do pracy mój małżonek, w czasie kolacji jakos, czyli późnym wieczorem, i wyjechał z takim tekstem "nie ma chleba na kolację". Ja siedzę w robocie, kilkanascie km od chałupy, mąz ma pod nosem kilka sklepow czynnych do późnych godzin, w tym całodobowe

Re: Różnica w cenach spożywki...

Ser kozi :) kremowy jest drozszy niz w Tesco. W tesco maja dwa rodzjae z Walii organic, a w Lidlu tylko francuski o konsystencji i smaku takim sobie. No i oczywiscie w Lidlu wybor mniejszy. Brawa im sie naleza za tanie bulki, ciastka i chleby (w szczegolnosci razowy:) Tesco bardzo sie pogorszylo

Re: Migdalaki

35 albo 23.95 złotych za 250g???? Ocipieli? Na mojej wsi EUR1.99 za 200g w każdym Lidlu i Tesco. No i nikt nie traktuje tego chyba jako doskonałego zamiennika mąki pszennej, jak sugeruje strona Zdrowej Żywności. W cukiernictwie i ciastkarstwie używa się migdałowego przemiału co niemiara, ale

Pożar chleba w Tesco

Oczywiscie pan dyrektor nie powiedzial nic o poszkodowanych pracownikach !!!!!! wspomnial jedynie, w ogromie swej wspanialomyslnosci, ze klienci caly czas mogli liczy na swiezy chlebek i wogole nic sie nie stalo. Brak słów. Pozdro dla calej ekipy Tesco ( oprocz tego barana cytowanego w artykule ).

Re: Różnica w cenach spożywki...

tesco od dawna drogie, ja online robie zakupy w asdzie, po chleb wpadam do morisona, czasem wpadne do lidla i tam rozne ich pierdolki pokupuje. Uwielbiam ich sledziki w smietanie.

Podkarpackie piekarnie produkują niejadalny syf

W Rzeszowie nie można kupić normalnego chleba. To co sprzedają w Realu, Piotrze i Pawle, Del. Centrum, Tesco itd. to niejadalne gó.... Na czele z piekarnią BaMal, która jest chyba tu jakimś monopolistą i sprzedaje chleb, którego nie da się jesć i który już w dzień pakowania smakuje jakby był stary

Re: Oszczędzanie

Mam tylko Tesco. Sklepy lokalne mają ceny z kosmosu. Wiele rzeczy zamawiam online - mąka na przykład, której w tesco nie ma. Z Holland & Barret kaszę jaglaną, której dużo używamy, np. do chleba dokładamy, do kotletów, paluszków rybnych. Nie kupujemy słodyczy, płatek, itp. A raczej sporadycznie

Re: pieczywo z Lidla

A co do jakości, cóż, jak ktoś lubi chleb na drożdżach to raczej nie zauważy różnicy między pieczywem z lidla, biedronki czy innego tesco. --

Którą maszynę do chleba wybrać?

Podpowiedzcie piekarki :P 1. www.tesco.com/direct/panasonic-sd-2500wxc-breadmaker-white/211-2446.prd?pageLevel=&skuId=211-2446 2.

Re: Politycy a ceny

JAk nie chleb najtanszy to mleko, > a moze jeszcze cos innego, ciekawe czy ci co zadaja pytania wiedza, czy najpier > w musieli sprawdzic :D wlasnie. i jak sie okazuje przecietny obywatel sam nie zna cen najtanszego mleka i chleba z Tesco :) bo nie kazdy najtansze kupuje/nie kazdy w Tesco.

Szwedzki koncern robi zamach na polski chleb!

a Prezydent Duda nic?! Czy chce całować mrożony chleb ze Szwecji wizytując polskie wsie? Czemu nie biją w tarabany?! Co roku w Polsce bankrutuje 300 piekarni. Ta fabryka chleba spowoduje, że będzie ich jeszcze więcej. Kiedy w 2017 roku szwedzki Lantmannen Unibake skończy budowę, tylko ten jeden

Re: Leming w TV wypalił: bojkotujmy produkty roln

/smaczna-strona/przepisy/osmiorniczki-w-winie-z-pomidorami-7262.html" target="_blank" rel="nofollow">www.tesco.pl/smaczna-strona/przepisy/osmiorniczki-w-winie-z-pomidorami-7262.html i zrób w winku z pomidorami. Dlaczego zapychać się chlebem i ziemniakami? Ty nie zmieniłeś preferencji i nadal wiaderko ziemniaków? -- A poza tym uważam, że Jarosław

Re: £50 tyg na grocery shopping na rodzine..

dzisiaj przyjada do mnie tygodniowe zakupy z Tesco - 87f ale I tak cos tam zawsze trzeba dokupic, chleb, swieze mleko, pifko ;) itd wiec mysle ze ze 120f tygodniowo idzie - rodzinka 2+1

Dobre sklepy spożywcze w Dublinie

Witam poszukuje informacji sklepach spożywczych, w Dublinie w których mogę zrobić zakupy. Dla mnie nie jest ważna tylko cena ale i jakość obsługi jak i jakość produktów. Raczej nie interesują mnie Sieciówki typu Lidl i tesco bo unikam jak ognia wchodzę gdy muszę. Raczej o takie sklepy Polostore

Re: Październik, znów ruszy burza mózgów....?:)

".....znany wokalista narzeka na niską emeryturę.. " bo.... wtedy kiedy zarabiał dziesiątki tysięcy (jak nie więcej) miesięcznie to ma ZUS płacił składkę mniejsza niż kasjerka w (przysłowiowym) TESCO. Ona, kilkudziesięciu tysięcy "na jednej kupce czy w pliku" nigdy nie widziała i (raczej) nigdy

Re: Politycy a ceny

Nie, no spoko, ja tak powaznie do tego nie podeszlam :) Nie czytalam linkow. Chodzilo mi o to ze kupujac moze najtansza make i inne skladniki na zaczyn do ciasta to moze i wyjdzie chleb ponizej tych 50p, ale watpie zeby tak bylo. Chodzi o to ze chleb robiony w hurtowych ilosciach przez Tesco zawsze

W Tesco sprzedają śmierdzący chleb

W Tesco wszędzie są reklamy że jeśli przy kasie żądają innej ceny niż jest na towarze zwracają podwójną różnicę , jednak to tylko reklama , przy takiej sytuacji powiedziano że jest to błąd kasjera i mogą anulować sprzedaż. TO WSZYSTKO! reklama reklamą a tesco sobie!

Re: Akcja "Omijamy sklepy"

A ja robię od roku 3-4 razy na miesiąc zakupy online w tesco z odbiorem osobistym, nie płacę za dostawę a pod sklepem przejeżdża mąż i odbiera. Dzięki temu kupuję tylko to co mi trzeba, mam już wypróbowane produkty, dzięki temu nie kuszą mnie promocje i extra okazje, które czają się na mnie w

Re: Mąka na pizzę

Jeśli to coś pomoże to w Tesco widziałam mąkę na pizzę obok mieszanek do wypieku chleba. -- moją ulubioną sygnaturkę wykorzystuje już ktoś inny...

Re: testowanie faceta przez próbę wejścia mu na g

druginudziarz napisał: > Pomyśl, na jaką inną prace może zmienić kasjerka z tesko? > I pytanie dotyczy sytuacji "tu i teraz", a nie jakichś dalekosiężnych planów ty > pu "skonczę studia, nauczę się języków". Ja się nie nerwujus, mnie tylko ręce opadają. Co ma kasjerka w tesco do tego

Re: Oszczędzanie

W zasadzie w Asda czy Tesco kupujemy rzadko, glownie po drodze np. gdy maz od wielkiego dzwonu tankuje na ich stacji paliw. Warzywa kupujemy na lokalnym ryneczku (co nie jest moze najtansza opcja ale najsmaczniejsza), mieso u lokalnego rzeznika, pieczywo pieke. Chemie, art. papiernicze, make

Re: Maka orkiszowa

ja kupuję taka i moj mąż piecze chleb z tej maki www.tesco.com/groceries/Product/Details/?id=251183035

Prezes Tesco: Wyburzyć hipermarkety. Bo ludziom...

No tak, w tesco jest chleb za złotówkę, ale waży 300 czy 350g, normalny chleb jest droższy.

Re: Chleb można kupić świetny nawet w Tesco...

zgadzam sie z toba w sumie, majac na mysli sport chcialem powiedziec ze jednak lepsze to niz grill i piwko rodakow w ojczyznie, tez pozdrowienia i dobrze ze sa ludzie ktorzy tez to widza(rodactwo).

Re: Media niewidza co dzeje Tesco Polska kpina

Tesco ma sklepy NIEMCZECH ANGLI CENY SA WIELE NISZE JAK POLSCE NACO MASE KIEROWNIKÓW n.p. OPINSKIEGO SPRZEDAWANY TOWAR OD MACIEWICZA perfidnie klamia klijeta KOMORNIK NIEPOTRAFA DOSTARCZYC SWEZYCH WYROBÓW i SZUKANIE ZŁODZEJA KASACH SAMA OBSŁUGOWYCH MESNYM i SERACH TOWAR PRZETERMINOWANY TAKI TOWAR

Re: Chleb można kupić świetny nawet w Tesco...

Sport? Faceci owszem - duzo gra w futbol, chodzi na silownie itp. ale kobiety to dramat. Znam JEDNA szczupla Angielke. Najladniejsze sa Slowaczki :) Nie znam zadnej tlustej. Rzecz ktora mnie zdziwila to fakt, ze moi szczupli angielscy znajomi sa bezlitosni dla grubasow i ciagle sie z nich sm

Re: Chleb można kupić świetny nawet w Tesco...

to prawda ze jedzenie w folii to badziewie ale gdzie w polandzie dostane np stek z tunczyka, swiezy, ktory moge zjesc surowy, w anglii jem bardzo zdrowo i nie nazekam ale chleb kupuje w piekarnii, piwo polskie wcale nie jest takie super, porownujac do niemieckiego to siki, szczegolnie heffe

Re: Chleb można kupić świetny nawet w Tesco...

to do zywnosci to przeciez nie jest to szkodliwe. I dziwili sie jak sie smialem z tego. Zapytajcie Wlocha,Hiszpana albo Francuza co mysla o angielskim zarciu. Ja tez od miesiecy nie jadlem polskiego jedzenia ale mieso angielskie to smieci, chleb jest karykatura (i nie mam na mysli tego

Re: CZY CHLEB Z TESCO JEST DOBRY CZY TO SYF?

ja bardzo nie lubie zwlaszcza bulek z tesco, ktore juz zaraz po kupieniu sa nieswieze i twarde i w ogole nie dobre

Re: pieczywo z Lidla

niestety wszystko z mrożonki i to nie tylko w Lidlu, ale tez w Tesco biedronce, carrfurze i innych. Mnie niestety czasami nie ominie kupno szczególnie bułek, ale zdecydowanie wolę piec w domu.Chleb i bułki, to nic trudnego dla emamy ;-)

Re: dobrze się zastanów

Ja do takich celów mam opiekacz, który kupiłam kiedyś w Tesco. Jest to taki mały piekarnik. Typowego sandwicza tam jednak nie zrobisz, ale ma tę zaletę, że możesz użyć dowolnego pieczywa.. Do opiekacza do sandwiczy nadaje się w zasadzie głównie chleb tostowy, który musisz extra kupić. Taki opiekacz

Re: Z serii wielkie promocje w Lidlu - walka o ka

Przypomniałaś mi jak kiedyś o 10-tej wieczorem ogarnęliśmy z M., że jutro Boże Ciało a my chleba nie mamy. Podjechaliśmy do Tesco, a tam zadyma jak przed inwazją kosmitów, sklep już prawie pusty, ludzie z wysypującymi się wózkami, a lało, wiało i było pewne że deszcz jeszcze przez kilka dni się

Oszczędzanie

Podpowiedzcie swoje typy na rozsądne jakościowo ale tanie zakupy. Gdzie co warto kupić? Mam niedaleko asde, po co się warto do niej wybrać? Np pieluchy - kuszą ceną, ale jak z jakością? U nas na razie jest tak: chleb, ser, mleko, jaja, płatki śniadaniowe w M&S (płatki polecam, Fruit&Fibre 1

Re: Prezes Tesco: Wyburzyć hipermarkety. Bo ludzi

Przede wszystkim to gumowate g...o z Tesco wstyd nazywać chlebem.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - tesco chleb

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin