Przeszukano 109 840 694 wypowiedzi na 3 947 forach

zalando zwrot - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

zwrot zalando-szybkie pytanko

Dziewczyny zgapiłam sie z jednym i tylko jedynym zwrotem, który chciałam zrobić do Zalando. Pasek damski kwota 79 zł. Data rzeczywista doręczenia przesyłki 2.03 , ale na rachunku mam napisane dostawa z dnia 29.02.2016. Przeczytałam regulamin zalando -zwroty, ale chce sie upewnic,że te 100 dni na

Re: Zalando - zwrot paczki

Aha no i ja ZAWSZE daję kurierowi zwrot z zalando i kartkę z dowodem odbioru paczki numer XXXX z zalando przez niego i zawsze mi podpisuje odbiór.

Re: Zalando - zwrot paczki

mniej wiecej tej treści "kwituje odbiór paczki nr ...... bez zastrzezeń". czy pierwszy raz robiłas zwrot do zalando ? -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-animals-111.gif

Re: Zalando - zwrot paczki

"Nie pamiętam czy można przy odbiorze płacić, jeśli tak to może nie mają twojego nr konta. " nie ma takiej opcji, przy zamawianiu zwrotu do zamówienia które było opłacone za pobraniem z automatu pojawia sie okienko w zalando do wpisania nr konta do zwrotu, jak go nie wypełnisz nie zakonczysz

zalando zwrot

mam pytanie miałam bon prezentowy i zniżkę z newsletera zamawiałam odziez fitness sztuk 4 jednak 3 rzeczy niezupełnie sa takie jak myslalam, z 2 oma nie trafiłam z rozmiarem, chce zamowic zwrot jak zostanie to rozliczone ? miałam bon 250+40 newslater i dopłacałam 90 zł gotówką. Z całego

Re: Zalando - zwrot paczki

nie masz świstka z potwierdzeniem odbioru przez kuriera, nie masz zgłoszonego zwrotu na koncie w zalando. w tym przypadku pozostaje ci do wyboru albo liczyć na cud albo sie modlic zeby dotarła ;) a na drugi razbardziej sie "ogarnąć" ... -- http

Re: Zalando - zwrot paczki

Raczej coś jest nie tak. Zwykle po wysłaniu zwrotu w ciągu 3 dni mam wiadomość na mailu od Zalando że dostali przesyłkę. Może masz taki mail w spamie? Placilas karta /z konta? Nie pamiętam czy można przy odbiorze płacić, jeśli tak to może nie mają twojego nr konta. To potwierdzenie odbioru

Re: Zalando - zwrot paczki

Teraz to mnie nastraszyłyście... Kiedyś robiłam zwrot i dałam tą kartkę z pokwitowaniem, teraz kurier mnie zaskoczył późno wieczorem i mu dałam bez pokwitowania - naklejona była na paczce etykieta Zalando. Dziwna sprawa z tym kurierem - zamówiłam pierwszy raz, podałam w formularzu zwrotu nr konta

Re: Zalando - zwrot paczki

z zalando w dokumentach zwrotu zawsze masz potwierdzenie odbioru paczki numer ..... i jest podany ten numer. Zobacz czy masz ten kwitek nawet jeśli jest niepodpisany. Jeśli masz chociaż ten numer paczki to moze próbuj wyjaśniać w firmie kurierskiej (chyba Fedex) co sie dzieje z tą paczką czy

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

jak dla ciebie mogę być obojnakiem jeśli ci to frajdę sprawi :) Zadałem proste pytanie i w zasadzie gdyby nie post od @kasiaszara to tych wątpliwości z żoną byśmy nie mieli. Robimy pierwszy raz zwrot w Zalando . Ot tyle

Zalando - zwrot w innym opakowaniu?

Czy jest mozliowsc zwrotu w Zalando w nieoryginalnym opakowaniu? Orientujecie sie moze? :)

Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

czy w Zalando można wysłać zwroty z dwóch zamówień w jednej paczce? oczywiście do środka wkładam 2 formularze zwrotu. czy ktoś tak robił?

Re: Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

Dostałam wczoraj pierwszy raz paczkę i nie ma na kartce z naklejkami żadnej do zwrotu, tylko opis jak zwrócić i rachunek. Co mam zrobić? Wydrukować ze strony Zalando?

Re: Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

no ale właśnie jak drukujesz dokumenty zwrotu z zalando to tam jest jedna kartka do zwrotu którą nalezy włożyć do przesyłki. Przynajmniej zawsze tak było i ja tak robiłam.

Re: zalando zwroty

dlatego ja drukuję zawsze dwa zestawy dokumentów. Zalando się przytkało, dostałam wiadomość o zwrocie z opóźnieniem. Mam jeszcze trzy zwroty i chyba nieco zaczekam.

Zwrot Zalando

Działają Wam formularze zwrotu na Zalando. Nie mogę wybrać daty odbioru przesyłki. Wina strony czy przeglądarki?

Re: Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

jak sie generuje dokumenty zwrotu z konta zalando to sa dwie kartki, drukuje sie obydwie, czyta instrukcje na nich i postepuje zgodnie z tym co tam pisze :) -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-animals-046.gif

Re: Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

Dziękuję za pomoc. Zrozumiałam - są dwie możliwości. Mam naklejki, ale na obydwóch jest tylko instrukcja, żeby wydrukować, bez naklejki na paczkę zwrotną. Na zakładce Zalando "zwroty" pisze jak w postach powyżej, że nie muszę nic drukować, dlatego nie byłam pewna.

Re: zalando zwroty

a gdzie jest podany nu,mer do kuriera? pierwszy raz robie zwrot w zalando

Re: Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

taaa, a potem zeskanują raz jako jedna paczke i bedziesz sie bujac z zalando o zwrot albo z fedexem ... lepiej pojedynczo. -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-animals-046.gif

Re: Zalando - zwrot - brak kuriera

forum.gazeta.pl/forum/w,583,156918995,156918995,zalando_zwroty.html

Re: zalando zwrot

do kwoty 90 zł zwrócą ci gotówkę, powyżej tej kwoty zwrócą ci na konto zalando (czyli to co płaciłaś bonem, w formie bonu wróci na konto nie ma możliwości wypłaty).. co do kodu rabatowego to nie wiem

Re: zalando zwroty

ale jakie dwa zestawy drukujesz? teraz do zwrotu w zalando nic sie nie drukuje przeciez.a potwierdzenie nadania paczki jest dla ciebie nie dla kuriera. co to za kurier ze ci takie kity wciska???

Re: Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

w sumie to sama nie wiem ;) "Dostałam wczoraj pierwszy raz paczkę i nie ma na kartce z naklejkami żadnej do zwrotu, tylko opis jak zwrócić i rachunek. Co mam zrobić? Wydrukować ze strony Zalando?" -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-animals-046.gif

Re: Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

odesłałam ale nie dotarły do zalando i zwrotu nie otrzymałam. Też myślałam że to się nie zdarza zeby zwrot nie dotarł , do czasu. Ale potem kilka razy tak juz miałam , że zwrot nie doszedł do nich wiec wtedy już mocno pilnowałam tych potwierdzeń od kuriera i trzymałam do momentu az miałam zwrot na koncie.

Re: Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

niezorientowany w temacie swojej pracy. a oficjalne info z infolini zalando-dla unikniecia pomyłek zwroty powinno sie wysyłac pojedynczo.i nie ma tu zadnego naciagania nikogo. -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-animals-046.gif

Re: Zalando ile czekacie na zwrot obecnie?

W zeszłym miesiącu czekałam prawie 2 tyg. Aktualnie 16/10 dostałam maila o przyjęciu zwrotu i do tej pory kasy brak. Też zawsze biorę za pobraniem i według mnie kiedyś szło to dużo sprawniej. Skutecznie zniechęciłam się do zakupów na Zalando.

Re: Zalando zwroty 2 w 2 ? czy można tak?

czyli masz tylko cześć 4 jak na załączonej fotce? wtedy musisz wydrukowac dokumenty do zwrotu na swoim koncie zalando. 1 czesc-to jest rachunek do zamówienia. dla ciebie. 3 czesc-to jest pokwitowanie które dajesz kurierowi przy zwrocie. on sie podpisuje ze odebrał paczke w dobrym stanie i oddaje

Re: zalando zwrot a kod?

forum.gazeta.pl/forum/w,583,157138122,,Zalando_zwrot_z_kodem_rabatowym.html?v=2 -- http://lilypie.com http://tnij.org/i457 http://lilypie.com http://tnij.org/84jjqw0

Re: zwrot zalando-szybkie pytanko

Aaaa dziekuje bardzo dziewczyny. Juz zglosilam w takim razie zwrot :) -- ----- Mama CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013

Zalando ile czekacie na zwrot obecnie?

Mam pytanie, bo się niepokoję co się dzieje. Jeszcze około 3 tyg temu jak zamawiałam na zalando to pieniądze zwracali w około 4-5 dni po moim zwrocie rzeczy do nich, a nawet szybciej. Cieszyłam się,że tak żwawo to idzie. Potem zamówiłam jeszcze trochę droższych rzeczy i część zwróciłam na sporą

Re: Zalando - zwrot paczki

;) ale kurcze musi COKOLWIEK, a nie "w zwrotach nie mam żadnej informacji o tym zwrocie", przecież jakoś zamówiła kuriera. Czy też ja o jakiejś możliwości zapomniałam : P

Re: zalando zwroty

Napisz do Zalando. Miałam to samo (wysłane 13go, w systemie, że 14go - tak jak u Ciebie - zbieg okoliczności?). Poprosili m.in.o skan dowodu nadania, skan wypełnionego oświadczenie (wzór oni przysyłają). Wczoraj to wysłałam, dziś dostałam emaila, że zlecili księgowości puszczenie zwrotu. -- http

Re: zwrot zalando-szybkie pytanko

dlaczego teoretycznie? zwrotu mozesz dokonac wtedy jesli w zkładce moje zamowienia masz po prawej stronie podglądu zamówienia opcje "zwróc artykuł". jesli takiej opcji nie ma to znaczy ze upłynął juz czas na zwrot. -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-weather-089.gif

Re: Zalando - zwrot paczki

A jeżeli nie znajdę tego świstka z numerem? Czy Zalando, dając mi adres zwrotny - tą naklejkę, ma gdzieś zapisany nr, który mi wysłał? -- Moja Natalka

Re: Zalando - zwrot paczki

Spróbuj się skontaktować z kurierem i zapytaj czy pokwituje Ci z opóźnieniem odbiór paczki, ale nic nie mów, że zaginęła. Potem z dowodem zadzwoń na infolinię i załatwiaj z papierkiem w ręku dalej sprawę. Wtedy zyskujesz ubiezpieczenie, którego dowodem jest podpisany kwitek zwrotu. Zwrócą Ci

Re: Zalando - zwrot paczki

możliwe, mi kurier "zgubił" jedną paczkę ;) -- www.piotrusiek.pl/ charytatywni.allegro.pl/listing?sellerId=26528032

Zalando - zwrot paczki

zwrotach nie mam żadnej informacji o tym zwrocie, pieniędzy (ponad 200zł też na koncie nie ma), napisałam do nich maila, jeszcze nie odpowiedzeli. Nie pamiętam dokładnie, kiedy kurier był po tą paczkę... Czy istnieje możliwość, że ona "zaginęła"??

Re: Zalando - zwrot paczki

A masz ten świstek, który powinien być podpisany przed kuriera? Wejdź na stronę śledzenie fedex poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do i wpisz numer przesyłki np. 6111140054874 (ta

Re: Zwrot Zalando - pytanie...

Tak mozna zrobic. A naklejke i potwierdzenie drukujesz-przy koncie jest zakladka moje zwroty i po zatwierdzeniu ta zakladka sie pojawia.

Re: Zwrot Zalando - pytanie...

Podbijam. Da się teraz tak zrobić? Zamówiłam 2 pary butów. Jedne oddałam, drugie zostawiłam dla dziecka, które jednak ich nie chce. Mogę dokonać drugiego zwrotu? Tylko skąd wezmę naklejkę na paczkę?

Zalando zwrot tańszego towaru

Opłaca się zwrócić sukienkę tańszą do zalando gdzie robiłam zakupy 59,70 +143,20 zł i wykorzystałam bon 40 zł /zapłaciłam 162,90 zł/? Boję się że jak ją zwrócę to dostanę z powrotem tylko 19,70 zł. Nigdy nie umiem tego przewidzieć a Wy tak sprytnie umiecie.

Re: Zalando_zwrot_zgubili_jedną

miałam tak samo jak patatajowa - wystarczyło napisać oświadczenie i pieniądze zwrócili -- "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."

Re: Zalando_zwrot_zgubili_jedną

a nie dzwoniłas na infolinie? u mnie w takim sprawdzali przez dwa dni sprawe a potem kazali wypełnic oswiadczenie które przesłali mailowo ze w paczce odesłałm tyle rzeczy ile deklarowałam. i kase zwrócili za wszystko. -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-animals-111.gif

Re: Zwrot Zalando

Witam, ja z tym samym problemem. Nie działa formularz zwrotu. Wychodzi na to ze jest opcja tylko "dokument poczta" do 2 tygodni!!!! Zastanawiam sie mocno czy to nie celowy zabieg Zalando aby wydłuzyc czas zwrotu! Dodatkowo zwrot kasy na konto lub karte to nawet 2 tygodnie! Czyli wychodzi miesiąc. W

Re: Zwrot Zalando

Dzieki, za info o Paypal, wykorzystam tę opcję nastepnym razem o ile pozwaracam wszystko co mam do zwrotu. Faktycznie moze to Fedex sie zatkał, oby! Sorry za nerwy ale troche mam umoczone:-) Na kilku kontach w zalando i nigdzie nie dziala ten formularz zwrotu, od soboty:-( mialam juz kilka

Re: Zalando zwrot tańszego towaru

A co jeśli rzecz która chce zostawić kosztuje 27pln, a zwracam droższa za 175? Dostanę zwrot 175 PLN? (wolę się upewnić bo w limango to jest kompletnie inaczej i się ostatnio niemilo zdziwilam)

Re: Zalando zwrot tańszego towaru

Tak, były to zakupy z kodem 40zl. Dziękuję za odp. Chyba w takim razie zwrócę całość zamówienia bo ta tańsza rzecz nie jest aż tak niesamowita.

Re: Zwrot Zalando

dni na zwrot Twojego zamówienia! Zespół Zalando." tyle w temacie oszustwa i przetrzymywanai kasy..;) -- **** Czytanie książek jest zajęciem żmudnym i męczącym. Psuje wzrok,odrywa od innych zajęć i nie wspiera wzrostu PKB ****

Re: Zalando zwrot tańszego towaru

nie jest tak jak piszesz, tylko odwrotnie. zwrócić możesz rzecz o każdej wartosci. Rzecz którą zostawiasz musi kosztować więcej niż 40 zł zeby pozostał u ciebie rabat.

Re: Zalando zwrot tańszego towaru

Jeśli dobrze pamiętam, cena zwracanej rzeczy nie może być niższa, niż wartość kuponu, czyli musisz zwrócić rzecz, która kosztowała (przed rabatem) min. 40 zł. -- Tygrysek - VII 2009 Króliczek - V 2014

Re: Zalando zwrot tańszego towaru

podstawowe pytanie czy to zamówienie z kodem ? jesli nie dostaniesz normalnie tyle ile zapłaciłas czyli 175 zł. jesli to zmówienie z kodem na 40 zł rozliczą ci proporcjonalnie lub w postaci czesciowego zwrotu i czesciowo w nowym kodzie znizkowym. nie opłaca ci sie to bo i tak jakby masz ta tansza

Re: Zalando zwrot tańszego towaru

OMG, nie wiem, jak mi ta głupota wyszła. Jest dokładnie tak, jak mówi bo1515 i to miałam na myśli, nie wiem, jak mi wyszło odwrotnie....Zamiast "zwracana" powinno być "zostawiona". -- Tygrysek - VII 2009 Króliczek - V 2014

Zalando - zgubiony zwrot

Przydarzyło się Wam? Bo ja chyba mam pecha :( Najpierw w lipcu paczkę zginęła paczka ze zwrotem. Kurier odebrał, do zalando nie dotarła. Musiałam czekać przepisowe 14 dni (tyle ile zalando ma na zaksięgowanie zwrotu) i dopiero potem zostałam formularz oświadczenia o zwracanych przedmiotach

Re: Zalando zwrot tańszego towaru

Tu nie ma co przewidywać. Zasada jest jedna. Jeśli zwrócisz z tego zamówienia obojętnie którą rzecz to oddadzą Ci jej pełną cenę. Wszystko. Jeśli zwracasz tą sukienkę za 59,70zł to na 100% zwrócą Ci za nią pełną kwotę na konto czyli 59,70. Zrobiłam duuzo zamówień i zwykle coś zwracam i zawsze tak je

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

już ci odpowiedziano wyżej , a jak masz dalej wątpliwości to wejdź na stronę zalando wrzuć przecenione rzeczy do koszyka i przekonaj się czy kod z newslettera zadziała

Re: Zalando - zwrotem pieniędzy?

Jeśli chcecie szybko odzyskać pieniądze po zwrocie towaru do Zalando, polecam płatności przez PayPal. Wczoraj kurier odebrał ode mnie przesyłkę, dzisiaj dostałam maila od Zalando, że otrzymali zwrot i standardowa formułka, że opóźnienie ze zwrotem pieniędzy może wynosić do 14 dni. Płaciłam przez

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

tak jak napisała już karolina-rzeszow. -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-weather-089.gif

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

Patatajowa, czy jak cos kosztuje 76 zl to po zwrocie pozostałych rzeczy wyjdzie mi 36 zl za nia? Czy właśnie wtedy kodu nie odlicza?

Re: Zalando - zgubiony zwrot

Sama sobie odpiszę :) Przyznam, że jak do tej pory sprawa tego zwrotu przebiega bardzo topornie i nie sądziłam, że będę mieć tak złe doświadczenia z zalando. W końcu, po dwóch rozmowach na infolinii, zostałam poproszona o przesłanie oświadczenia o zwracanych przedmiotach. Przesłałam, po 2 dniach

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

nie zawsze. sa wyjatki, zalezy to od kwoty zostawianych rzeczy,zawsze tak było. -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-weather-089.gif

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

dżizas, nie ma znaczenia, czy zwracasz rzecz przecenioną czy nie, zawsze oddają kwotę pełną, a rzecz/rzeczy które zostawiasz wychodzą wtedy 40 zł taniej

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

mozecie byc,niebezpieczne jest tylko rozdwojenie jaźni,obojnactwo nie... mysle ze dostałeś kilka odpowiedzi na temat. -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-weather-089.gif

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

jestes facetem czy kobietą bo rożnie o sobie piszesz....otrzymalem,musiałbym, miałam..... -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-weather-089.gif

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

nie wymienisz tylko zwrócisz. kod użyty nie bedzie ważny ponownie. -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-weather-089.gif

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

zasada jest stała , ta sama: jesli wartość zostawianych rzeczy jest wieksza od wartości użytego kodu to za zwracane zwrócą pełną cenę. -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-weather-089.gif

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

ja miałam kod z Newslettera. Jedne buty były przecenione, drugie nie ( te chce oddać i kupić większe ). Więc jak oddam te jedne to kwota spadnie poniżej 200zł więc czy kod z newslettera będzie się tyczył tych przecenionych które zostawiam ?

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

a miała któraś tak, że użyła kodu, który działał tylko na nieprzecenione, ale kupiła razem z tym kodem również coś przecenionego, a później oddała rzecz nieprzecenioną ( tę od kodu niby). Jak wtedy rozliczają? odliczą kod czy nie? -- "Wolność kocham i rozumiem Wolności oddać nie umiem."

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

tak, zwracam jedne buty a osobno muszę zamówić inny rozmiar. Chce mieć tylko pewność że zwrócą kwotę przed obniżką z kodu ? Bo jak nie to muisiałbym obie pary zwracać i na nowo obie pary zamawiać.Więc jak to jest ?

Re: Zalando-kod rabatowy a zwrot części zamówieni

mam wątpliwość. czy jak otrzymałem zamówione 2 pary butów ( łącznie 280 a po obniżce z kodu 240 ) to jak zwrócę jedną parę za która przed obniżką kosztowała 120 zl to zwrócę tą pełną kwotę czy jaką ? Chce wymienić but na większy i chce mieć nadal ważny kod. Ktoś pomoże ?

Re: Zalando ile trwa zwrot pieniedzy?

dwellajna napisał(a): > Place paypalem, zwrot kasy dostaje natychmiast jak paczka do nich dociera, czyl > i 1-2 dni rob po tym, jak zabiera ja kurier. Ja jestem początkującą na Zalando, też płącę paypalem, i też jak przedmówczyni dostaję zwrot do 2 dni po zabraniu przesyłki przez

Zwrot Zalando - pytanie...

Czy zrobiłyście kiedyś na Zalando więcej niż jeden zwrot z jednego zamówienia? Czekam kiedy pojawią się buty w moim rozmiarze i na razie trzymam zamówienie w którym są takie jak potrzebuję, ale w innym kolorze. Problem jest taki, że razem z nimi w zamówieniu są jeszcze trzy inne pary i najlepiej

zalando zwrot

? Robiłam już parę razy zwroty, ale chyba nie było tego pisma. Dodatkowo rzeczy, które kupiłam za 500zł, a przesyłka ubezpieczona na 1000zł

Re: Zalando ile trwa zwrot pieniedzy?

Właśnie dziś dostałam zwrot za przesyłkę wysłaną 02 lutego. Więc długo trwa. Aha i moja przesyłka jeszcze do nich nie dotarła (tz. wiem, że dotarła na wysłany adres ale w magazynie się jeszcze nie znalazła). Musiałam pisać oświadczenie. Generalnie zalando ma owszem fajne ceny na buty ale jakoś

zalando zwroty

o zwrot chce zapytac ustala sie odbior kurierem na okrescony dzien i co dalej jak sie nie zjawił w tym dniu?

Zalando - zwrotem pieniędzy?

Napiszcie jak u was ostatnio wygląda zwrot kasy z Zalando, czy macie zwrot w terminie? 27 lutego dostali zwrot moich dwóch zamówień: jedno kwota zwrotu 34 zł. a drugie 209 zł. Po kliku dniach 34 zł. było na moim koncie a druga kwota cięgle się nie pojawiła. W czwartek minęło regulaminowe 14 dni i

Zalando - zwrot - brak kuriera

W piatek rano zrobiłam zwrot, odbiór przez kuriera miał byc na wczoraj 15:00 -17:00. Kurier do dziś się nie zjawił. Zdazylo się tak komuś? Nie wiem czy czekać, czy co robić, musze niedługo wyjść z domu.

Re: zalando zwroty

Może kurier mówił o tym wcześniejszym systemie zwrotów? Wtedy było przecież potwierdzenie dla obu stron. -- "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."

Re: zalando zwroty

A możesz napisać z jakiego jesteś miasta? Ja też pare dni temu miałam taką sama sytuacje. Kurier zapewniał, że dowód nadania nie jest mi potrzebny, że on go musi mieć...niestety paczka do zalando jeszcze nie dotarła.

Re: zalando zwroty

Jak na zalando dziwnie długo. Ja przynajmniej, mam informację i kasę średnio po tygodniu.Ale pewnie zdarzają się różne przypadki. Zadzwoń na infolinię lub napisz mail(zadzwonić szybciej). Przesyłki ubezpieczone gdyby coś więc spokojnie.

Re: Zalando ile czekacie na zwrot obecnie?

23.10 (piątek) mail, że dotarł zwrot, 27.10 pieniądze na koncie. Płaciłam gotówką przy odbiorze.

zalando zwrot a kod?

witam prosze o odp bo cos kojarze ze wyczytalam kiedys tutaj ze przy zakupie dwoch par butów powiedzmy za 150zł i uzyciu kodu -40zl po zwrocie jednej niepasujacej pary wyjdzie mi za tą co zostawiam 110zł bo oddaja wartosc kodu? czy to tak dziala? czy moze zbyt piekne by to bylo;)

Re: zalando zwroty

to ze nie masz dowodu nadania to twoj problem ale jeszcze nic straconego. jesli nakleiłaś naklejke to zwracasz nna nowych zasadach a tu sie tylko zgłasza zwrot online na koncie,nic juz do środka nie wkładasz. czekaj spokojnie, nie panikuj, jak minie wiecej niz 10 dni to wtedy bym dzwoniła i

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zalando zwrot

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin