Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Nowe stare mieszkanie - wielkie zmiany

A jakies aktualne zdjecia mieszkania masz? Mysle, ze kazda z nas chetnie zobaczy jaka jest baza :).

Re: Ciepły niebieski to jaki? (

http://static.e-mieszkanie.pl/articles/5595_mieszkanie-zdjecia_1_jpg_pokoj-chlopca.jpg?2 chyba, że chłopak już nastoletni i skrzywiony w kierunku ciemnych wnętrz (syn znajomej miał pokój na czarno pomalowany, łącznie z sufitem :P

Re: Czy zostawiacie jakieś rzeczy

Zostawiam tylko malenkie rzeczy, czyli zdjecia usg, opaski z raczek i tyle. Ubranka sa na zdjeciach, a ja zaczynam dorastac do odgruzowania mieszkania, wiec jest program "zero litosci" dla rzeczy w sumie zbednych.

Re: Nieurzadzona, cz. III

Muko, dziekuje. Zdjecia kiepskie, nie oddaja uroku mieszkania, ale tez duzo jest jeszcze do zrobienia. Przyznaje, ze Twoje wnetrza sa dla mnie inspiracja i bardzo mi sie podobaja :).

Re: Nowe stare mieszkanie - wielkie zmiany

Kamienica :). Kocham kamienice miloscia wielka i nieposkromiona :). Jesli chodzi o ten gres i jego ciecie, to czy dobrze beda wygladaly razem te oryginalne brzegi z cietymi? Masz jakies zdjecia obecnego stanu mieszkania?

Re: Tani Nocleg Gdańsk Mieszkanie 2 pokojowe wyso

Witam, czy mieszkanie jest dostepne w terminie 17/06-21/06, czy dostepne sa zdjecia czy w mieszkaniu przebywaly zwierzeta Pozdrawiam Agnieszka krzciuk.a@gmail.com 730 703 023

Re: wydzielenie nowego pokoju

No i fajnie, ze po remoncie. Zdjecia w nowym wątku umieść w sąsiednim wątku "wnetrze mieszkań" -- Meble na lata to brzmi tragicznie... Płaszcz na lata, buty na lata a życie mija latami w tym samym brzydkim otoczeniu. (by t.aba)

Pożar w budynku, gdzie mieszka prezydent Przemyśla

www.nowiny24.pl/wiadomosci/przemysl/art/9299077,pozar-w-budynku-gdzie-mieszka-prezydent-przemysla-zdjecia-wideo,id,t.html

do londres - zdjecia mieszkania

cudna lazienka !!! czy te sciany w lazience sa czarne? i w ogole fantastyczne mieszkanie ! uwielbiam taki styl i takie meble zdolnego masz meza a moglabys przyslac, jesli masz, zdjecia jego obecnych projektow ?

WRZOSY LATA 90 i obecnie i co można zmienić

Czy posiadacie jakieś wspomnienia dotyczące Wrzosow z lat 90 lub wcześniejszych jak wam tu się mieszka może macie jakieś zdjecia ? Mieszkam tu od urodzenia fajnie by było poczytać sobie o moim osiedlu.

Re: mieszkania w rewitalizowanych kamienicach - w

lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,17591884,Kupili_u_dewelopera_mieszkania__dostali_ruine__ZDJECIA_.html biedni ludzie

Re: Duzy pokoj

wlasnym domu przebywa sie caly czas. Moze dlatego te zdjecia tak 'szokuja' bo przeciez nie robimy zdjec wlasnego mieszkania z rozgrzebanym lozkiem, a gdybysmy zrobili, to tak to wlasnie wyglada.

rodzina w beczce...

Sytuacja mieszkaniowa nie do pozadroszczenia, z drugiej strony, jakoś trudno mi uwierzyć w tę niemożliwość znalezienia jakiejkolwiek pracy w Warszawie. Do pracy w supermarkecie, magazynie, ochronie itp. można się zatrudnić od ręki. Cz, 07-01-2016 Forum: emama - rodzina w beczce...

Re: Sobota, mroźno, biało i słonecznie

zrob Kanie nastepnym razem zdjecia "smiesznego" miasteczka. Chetnie ogladam zudjecia z niedostepnych dla miejsc. No i zdjecia z sadzenia tych egzotycznych drzew. Pomalu mieszkasz jak w rajskim ogrodzie... -- Jezeli szczescie jeszcze do ciebie nie przyszlo, to znaczy, ze jest duze i idzie malymi

Re: jak wynajac mieszkanie?

> Ale jak ci sie nie chce uzerac na zapas to po prostu napisz w > ogloszeniu, ze meble mozesz dostawic i zobaczysz co wyjdzie. Moze i masz racje - moglabym wstawic zdjecia pustego mieszkania i osobno zdjecia proponowanych mebli...

Mieszkanie do wynajecia ul Kosmiczna Czestochowa

Mieszkanie do wynajecia Czestochowa ul Kosmiczna ( niedaleko uczelni ) 52 m 2 , 2 pokoje + kuchnia, lazienka i maly balkon. Duzy jasny salon z oknami na drzewa.Mieszkanie nowe po generalnym remoncie, caly sprzet i meble nowe. cena 1400 zl plus oplaty ( 200 zl ) zdjecia mieszkania wysylam meilem :)

Urządzanie wnętrz

-mieszkan-z-serwisow-ogloszeniowych-czy-tak-naprawde.html?v=1&obxx=19218898&offset=19#opinions Inspiracją powyższy pokaz slajdów (artykułem nie nazwę) i komentarze. Z jednej strony racja, że kpiące podpisy pod zdjęciami, że ludzi nie stać, że często sprzedaje się mieszkania po dziadkach, niezamieszkane od iks lat. Ale z drugiej strony - teksty o

mieszkanie na sprzedaz

Nie jestem pewna, czy mozna tego typu ogloszenia tutaj umieszczac? Jesli nie, przepraszam i prosze o usuniecie :) Mieszkanie dwupoziomowe, 71m2, na nowych blokach. Tel: 660 516 123. Zdjecia i wiecej informacji na maila. Pozdrawiam cieplo.

Re: Mieszko - część druga

silje78 napisała: > Czytam to jak komiks :D . Pierwsza strona jaka otwieram w necie :) --------> Ja tez:) ZDjecia oglądam kilkakrotnie. Opowiedziałam córce która mieszka w Monachium o MIeszku i teraz codziennie sie dopytuje jak kotecek. Książę ma międzynarodowy fanklub :)

Re:o palacykach i willach

www.expressen.se/nyheter/kungafamiljens-och-sofias-skona-oaser/ tu obejzyj Pia zdjecia, i artykul,gdzie pisza,ze Krol zainwestoweal w mieszkania i wille pieniadze, wiec posiadaja

Re: Krakla Inv

A to link do artykułu o "wspaniałych sukcesach" Kralki i jego firmy: wyborcza.pl/1,75248,17591884,Kupili_u_dewelopera_mieszkania__dostali_ruine__ZDJECIA_.html

Re: udalo sie:)) Pierwsze 3 zdjecia z mieszkania

Ciesze sie. Niestety, zdjecia po zmiejszeniu takie wyszly. Bedzie efekt koncowy zrobie ponownie, moze wyjda wieksze. Cale mieszkanie ma 61m2 -- faceci rozwijają sie do trzeciego roku życia, potem już tylko rosną:))

aktualne zdjecia nowego mieszkania

Okno w sypialni jest dokladnie na przeciwko łóżka. Duży pokój jest rozmiarowo podobny do poprzedniego ale ma o wiele większe okno. Zreszta sami zobaczcie.

Re: mieszkania w rewitalizowanych kamienicach - w

Uważać na oszustów z firmy Kralka Investment. To link do artykułu o "wspaniałych sukcesach" Kralki i jego firmy: wyborcza.pl/1,75248,17591884,Kupili_u_dewelopera_mieszkania__dostali_ruine__ZDJECIA_.html

Re: taka sytuacja nr 2:)

Wynajac mieszkanie w gorszym standardzie/mniejsze. -- dlaczego troll który o kilku miesiecy wkleia zdjecia penisów nie został zablokowany? (By anna)

Re: udalo sie:)) Pierwsze 3 zdjecia z mieszkania

Hm, hm może poczekam na inne zdjecia, jakoś zawiedziona jestem. Przyznam, że czekałam na wnętrze margie, bo jej uwagi co do innych wnetrz uważałam bardzo czesto za słuszne i oczekiwałam hm no sama nie wiem czego, ale to mieszkanie jakoś mi nie pasuje. A najbardziej chyba sufit podwieszany, tym

Re: Dzisiejki 340 - Noworoczne

prywatnych, cudownych po prostu cudownych, bo nawet z przyjaciolmi ktorych nie widzialam 20 lat. Wiele tez przemyslen po tych spotkaniach pozostalo. Tempo tez bylo blyskawiczne. Po powrocie mieszkanie cale, dzieci zdrowe, pies merda ogonkiem wiec nie ma co narzekac :-) tylko jeszcze jutro do pracy i mozna

fotograf Adam Walkiewicz

Witam.mam problem bo nie moge sie skontaktowac z fotografem.nie odbiera telefonu a czekam na zdjecia slubne juz 3 miesiace.zaplacilam mu ponad depozyt pieniadze.mieszkam za granica.rodzina juz byla pare razy a zaklad zamkniety.ile czekaliscie na zdjecia u niego.czy tez byly takie problemy?

nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

moja kumpela od 2 miesiecy mieszka ze swoim kolesiem. oboje mlodzi (dwadziescia kilka lat) i po powaznych zwiazkach. kilka dni temu razem poszli po kartony z reszta rzeczy jej faceta. na poczatku on sam je rozpakowywal, potem ona mu pomagala. oczywiscie byly tam tez pamiatki po jego 5letnim zwiazku

Re: Kacik jadalny – kuchnia.

Bardzo Ci dziekuje Dobra Kobieto :). Powolutku, powolutku, ale wykonczymy to mieszkanie, zanim ono nas wykonczy ;). Ciemno dzisiaj i trudno zrobic dobre zdjecia, na dodatek wszedzie leza narzedzia panow 'fachowcow', ale pokazuje, bo jednak kroczek do przodu poczynilismy. Zdjecia to przeklamuja i

Re: Turcja - Bodrum Hotel Parkim Ayaz

Wlasnie jestem w tym hotelu z biura podrozy Exim. Pokoj promo to jest masakra. Ten pokoj nie nadaje sie do mieszkania. Wyglada masakrycznie. Moge podeslac zdjecia tego pokoju. Ja doplacalem z wlasnej kieszeni i zmienialem pokoj. Biuro sie wypieko bo byl to podobno pokoj Promo o ktorym mnie nie

oto to mieszkanie - zdjecia

www.gratka.pl/dom/tresc.phtml?id_og=24284029&id_podrubryka=1&id_rubryka=1&id_region=0&miasto=warszawa&dzielnic a=&ulica=ksi%B1% BFkowa&metraz_od=40&metraz_do=45&id_jednostka_pow=1&cena_od=&cena_do=&id_waluta= 1&liczba_pokoi=0&slowa=&forma_w

Decyzja zapadła - Kamilek leci w księcia ciemności

www.pudelek.pl/artykul/77169/nieogolony_durczok_wychodzi_z_mieszkania_zony_zdjecia/ Prowokacyjna bluza z katuprem, złe spojrzenie, broda . pewnie ma kowbojki i

Re: aktualne zdjecia nowego mieszkania

Witam ponownie Nadal mam nadzieje ze ktos pomoze mi w kwestii kolorów do mojego nowego mieszkania. Z góry dziekuje za pomoc ASia

Re: Czwartek

Lablenko sciskam wirtualnie.....wiem jak jest ciezko, kiedys strazacy wlasnie tak zalali mi moje stare mieszkanie. Szczegolnie teraz przed swietami musi bolec. Badz z ta znajoma !! Kanie zdjecia cudowne. Bardzo lubie takie dzikie tereny :-) Niewiele moge od siebie napisac...tylko tyle iz

To chyba nie jest mieszkanie Hasza właśnie

bo zbyt daleko byłby bagażnik z zakupami od drzwi wejściowych do domu. W Lublinie musiałem nosić zakupy z samochodu do mieszkania 12 m do klatki i półtorej (nie półtora) kondygnacji. tu odległość od bagażnika patrz.pl/zdjecia

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

każdy ma jakąś przeszłość, która zawsze zostaje. To tylko zdjecie. Gorzej jakby musiał np. byłej żonie płacić alimenty ;)

Re: Doniesienia, donosy i plotki - ciąg jeszcze d

okazac ze jak Jacek Fedorowicz bedziecie spac na materacu w kuchni (we wlasnym mieszkaniu) na podlodze i drzwiczki piekarnika beda wam spadac stale na glowe (Nie ma rozy bez ognia) -- eat the spaghetti to forgetti your regretti

Re: ranking agencji nieruchomości w Warszawie

W Warszawie z agencjami to są przeboje. Był juz u mnie facet w garniturze przy upałach 30stopni, wiec zapach był dosc intensywny ;) był tez chlopak, co robil zdjecia telefonem i sama potem swojego mieszkania nie poznalam :) Z home brokera przyprowadzili mi Ukrainke, co chciala mieszkac z kolezanka

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

kiepski związek od początku i tak zakończony za późno. Ja jej nie grzebałem w rzeczach, stare dzieje. Straciłem najlepsze zdjęcia... -- tcahku uj rjweajz wndo u wp uęzg dłjuępł iaem jicpiopsi tey

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

ja kazdemu bylemu zrobilam zdjecie fiu.... i trzymam w sekrecie w szufladzie. nie wiem co by bylo gdyby na nie trafil, ale nie wyrzuce taki mam sentyment i lubie czasem popaytrzec. gdyby mi faect powiedzial ze mam wywalic zdjecia to dalabym mu wlasnie kopa w dupe. pozdro

Re: Prędzej ludzi sie pozbędą

W Katowicach mieszkali pod samym dworcem w sztucznej choince:) www.tvs.pl/informacje/uwierzycie-bezdomny-janusz-mieszka-w-choince-przed-galeria-katowicka-zdjecia

Re: No tak, najważniejszy jest wysiłek i samodzie

Przestan sie juz kompromitiwac,wszyscy wiedza,ze twoje "znawstwo"polega na kopiowaniu lub wykonywaniu wg polecen.Pod zdjecia mi powinnas miec umieszcza ne "mieszkanie urzadzone wg gustu forumek z wnetrz mieszkan":-D Znalam kiedys taka jedna co twierdzila,ze umie malowac,jej malowanie polegalo na

Re: Dziekuje ze przyjecie na forum

Leo mieszka z nami juz 3lata i do tej pory nie chorowal. Co do jedzenia jest strasznie wybredny, wiec watpie zeby chcial te karme od weta. I mieso on uwielbia,wiec mam nadzieje ze bedzie mogl je jesc. Dodam zdjecia jak dojde do tego jak to zrobic:-) Zaraz zadzwonie do weta poinformowac go ze

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

widokzmarsa, pieprzysz na serio. przeciez wyraznie napisalam, ze chodzilo o przeprowadzke itp. zazdrosc chorobliwa tez na pewno nie, to est jedna z najmniej zazdosnych kobiet jakie widzialam w zyciu. mysle, ze znalezienie zdjecia rozneglizowanej panienki na plazy w blotnym staniku;) w sytuacji

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

jasne, już ja wierzę że podczas przeprowadzki z kartonu wypadły właśnie zdjęcia topless. Ja też wszystkie rozbierane zdjęcia swoich byłych trzymam w trakcie przeprowadzi luzem, na górze kartonu. -- tcahku uj rjweajz wndo u wp uęzg dłjuępł iaem jicpiopsi tey

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

Miałam analogiczną sytuację, ale to są noramlne sprawy, ludzie mają jakąś przeszłość, pamiątki. Nie wszystko od razu pali się na stosie w ogródku, lub drze na tysiące kawałków:) A dorośli ludzie, miewają "dorosłe" pamiątki;)

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

Stare zdjęcie, rzucone gdzieś w szpargałach, pewnie o nim zapomniał. Nie ma o co drzeć szat. Tylko fakt że wszystkiego się wyparł jest zastanawiający - tzn że sytuacjach kryzysowych kłamie :) -- Nie napiszę do niego, nie napiszę do niego, ...

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

Ale ludzie mają problemy. Jak się w pewnym wieku nawiązuje jakąkolwiek znajomość to naiwnością jest sądzić, że partner jest dziewicem. A jak ma jakieś pamiątki to co z tego. Jakby to na mnie trafiło to pewnie przeraziłabym się, że jak facet ma takie skłonności do robienia fotek topless swoim obl

odsprzedam TBS Gdynia

Witam, odsprzedam mieszkanie TBS w Gdyni-Chyloni, w swietnej lokalizacji, z doskonalą infrastrukturą. Mieszkanie o powierzchni 61 m, 3 pok. ekpozycja południowo-zachodnia. Cena do uzgodnienia, zdjecia przesyłam na podanego maila.

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

Aleś ty mściwy. ;P Rozwalać związek z powodu głupich zdjęć? To bez sensu. Podobnie jak bez sensu jest ukrywanie czegokolwiek przed partnerem. Wydaje mi się, że u siebie w domu każdy ma prawo czuć się swobodnie i nie musieć stresować się ani ukrywaniem czegokolwiek ani tym, że może mu wpaść w ręc

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

Hmmmm to tak jakby mi moj obecny kazal spalic wszystkie foty z bylym mezem.... Co zlego w tym, ze je mam?? Leza sobie gdzies tam schowane... i nikomu nie wadza(nie powinny) Tak samo moj obecny ma sporo fot z poprzedniego malzenstwa. Przeciez to ok. Jestesmy ludzmi z tak zwana przeszloscia. Nie

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

moja jedna była to też znalazła przez przypadek zdjęcia. Ale żeby ten przypadek nastąpił to musiała otworzyć szufladę, wyjąć teczkę z nadrukiem prywatne, z teczki wyjąć kilka kopert, z jednej wyjąć mniejszą kopertę i rozerwać ją by w środku znaleźć te zdjęcia. Też mówiła że to przez przypadek bo szu

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

widokzmarsa napisał: > jasne, już ja wierzę że podczas przeprowadzki z kartonu wypadły właśnie zdjęcia > topless. > Ja też wszystkie rozbierane zdjęcia swoich byłych trzymam w trakcie przeprowadz > i > luzem, na górze kartonu. Każdy trzyma gdzie indziej;) Ja mam zdjęcia porozwal

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

nie, nie, to niby bylo tak: oni kilka dni temu poszli po te kartony. najpierw on sam je rozpakowywal, potem moja kolezank mu zaoferowala pomoc. teraz juz kartony sa rozpakowane itp. dzis on pracuje, laska sprzatala w pokoju i z krzesla spadla jego torba z ciuchami na silownie. i wypadlo zdjecie. moj

Re: nowe mieszkanie, zwiazek i zdjecia

widokzmarsa napisał: > moja jedna była to też znalazła przez przypadek zdjęcia. Ale żeby ten przypadek > nastąpił to musiała otworzyć szufladę, wyjąć teczkę z nadrukiem prywatne, z > teczki wyjąć kilka kopert, z jednej wyjąć mniejszą kopertę i rozerwać ją by w > środku znaleźć te z

Re: Forumowa Kamasutra

bgz0702 napisała: > wont2 napisał: To ja tez mam fajna historie jak juz sie tak dzielimy! > > > > Bylem kiedys z laska, ktora mnie odwiedzila w mieszkaniu i zobaczyla zdjecia moich rodzicow. I strasznie sie zdziwila, ze tacy brzydcy ludzie zdecydowali sie na dziecko

Re: Forumowa Kamasutra

wont2 napisał: > Bylem kiedys z laska, ktora mnie odwiedzila w mieszkaniu i zobaczyla zdjecia mo > ich rodzicow. I strasznie sie zdziwila, ze tacy brzydcy ludzie zdecydowali sie > na dziecko :) > > Bardzo kocham moich rodzicow i glupio, jakos tak nielojalnie, sie czulem stukaj

Re: jak się szyje cudzy upadek kulisy Durczokgate

ruda.anka2 napisała: > Nie. Dziennikarze weszli do mieszkania innej osoby, w którym to mieszkaniu Durc > zok był z wizytą miesiąc wcześniej i uznali, że wszystko co znajduje się w mies > zkaniu należy do Durczoka. Chcesz sie zapierac ze zdjecia z wakacji Durczoka do niego nie naleza

Re: Kacik jadalny – kuchnia i takie tam.

Szafe i stol z krzeslami zakupimy w poniedzialek. Szafe na pewno, stol z krzeslami tylko, jesli wlasciciel mieszkania zaproponuje rozsadna cene, bo na razie cwaniaczy ;). Ogladalam dzisiaj inna szafe i na pewno ja kupimy, pozniej wrzuce zdjecia. Jest czysta i w niezlym stanie. Oczywiscie ma

Re: TO CO NA NIKISZU PISZCZY

http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,16443112,Mieszkanie_w_familoku_w_Nikiszu__ktore_zachwyca__ZDJECIA_.html MIESZKANIE W FAMILOKU, KTÓRE ZACHWYCA - Gazeta.pl - 07.08.2014 -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Nikiszowiec - artykuły i publikacje

http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,16443112,Mieszkanie_w_familoku_w_Nikiszu__ktore_zachwyca__ZDJECIA_.html MIESZKANIE W FAMILOKU, KTÓRE ZACHWYCA - Gazeta.pl - 07.08.2014 -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Ci głupi znakolodzy...

> Stary, o co ci chodzi? Link prowadzi do zdjecia w USA. Skoro tam mieszkasz... -- Rosjanie o swoim surowym prawie: "Surowosc naszego prawa lagodzi nieco brak obowiazku stosowania sie do niego"

Re: Sprzatanie - koszty!

Przesadzasz, nawet w Warszawie placi sie mniej. Te twoje zdjecia to nie jest mieszkanie,w ktorym ktos umarl gromadzac przez lata graty, to jest normalne sprzatanie.

Re: Wakacje nad Bałtykiem? Zapraszamy

wątek był zgłoszony dwa razy do wymazania, bezskutecznie. w Grzybowie jest plaża naturystów. Irek znany tutaj miał mieszkanie w Grzybowie!!!!!!!!! plazanaturystow.pl/grzybowo/ tak się bawią potomkowie wikingów i

Re: sprzedam mieszkanie Legionowo ul. Gen. ROI

Witam poproszę o jakieś zdjecia mieszkania. Jestem osobą prywatną!!

Re: Koty to dranie

A co niby? Miala je do kociej 30 utrzymywac i potem jeszcze mieszkania kupic? :D -- dlaczego troll który o kilku miesiecy wkleia zdjecia penisów nie został zablokowany? (By anna)

Re: Szukam mieszkania do wynajecia na tym osiedlu

Witam, mam do wynajcie mieszkanie 2 pokojowe, 48 m. Prosze o podanie adresu email, na ktory przesle zdjecia oraz wiecej szczegółów.

Re: Wystawianie śmieci przed drzwi przez sąsiadów

ja dostawiałam swoje i pomagało od razu. Co ciekawe, tylko jedno mieszkanie jest takie. Starzy sąsiedzi sie wyprowadzili, nowi wprowadzili i od razu - śmieci na korytarz. Można spróbować robic zdjecia i zaalarmować sanepid

Re: Ploty :)

lat i tylko zdjecia z brzuchem do lajkoeania na fejsa wrzucala....a teraz dziecko mieszka u teściowej...bo płacze w nocy i nie pozwala sie mamusi wyspać-taka patologia....

Re: Pokoj mlodego.

Spoko, przyjmuje krytyke na klate. Fotki pstrykam telefonem, trudno jest w ten sposob zrobic powalajace zdjecia, szczegolnie pod swiatlo, stad pstryknelam cos w nocy, na szybko. Zdjecia zrobione w dzien w ogole nie prezentuja sie lepiej, a co do kadrow – my juz mieszkamy, ale nadal sie

Re: mieszkanie Jedwabińskich

m.urzadzamy.pl/miesiecznik-moje-mieszkanie/kocham-moj-dom/czarn-biale-wnetrze-aranzacja-w-szachownice-zdjecia

Zdjecia mieszkania sa dostepne pod nowym linkiem

PRZEPRASZAM ALE POPRZEDNI LINK PRZESTAL DZIALAC Zdjecia sa dostepne pod nowym linkiem mariusz007.fotosik.pl/albumy/25167.html

Re: jak kupic mieszkanie w miescie oddalonym o 50

A po co ci to mieszkanie? Jak chcesz w nim mieszkac to lepiej chyba zobaczyc. Chyba ze zdjecia kazdego kata masz?

Re: Koncowka.

dodatkach. No ale na razie czeka nas kilka tygodni mieszkania na kartonach i spania na materacach, wiec kwestie kolorow schodza na dalsze tlo. Kartony sa w kolorze neutralnym i tylko logo firmy jest granatowo-zielone, iealne do bialych scian i drewnianych podlog. Jak nabiore sil i na powrot bede w stanie

Re: zapowiadana pralnia ;-)

Jest rewelacyjnie, lekko, niesztampowo. Wielki plus za wygospodarowanie pom. gosp. w mieszkaniu. Dzieki za fajne zdjecia.

Re: Wrocławianki w jakiej dzielnicy najlepiej zam

jan.kran oglądam teraz zdjecia z Nadodrza i faktycznie przepiekne magiczne miejsce to coś jak warszawska Praga chyba? Ja sama mogłabym tam zamieszkać ale z moim meżem i dziecmi to nie przejdzie. Już zacieram rece na mysl ile bedziemy mieli do zwiedzania Mój mąż to typ "wygodny" z mieszkaniem to

Re: pierwsza przygoda z Grecja dla 1,5 l z Rodzic

Bardzo konkretna podpowiedz! ogromne dzieki. Wlasnie ogladam zdjecia hotelu. Mieszkam w UK wiec nie na ITAKA... Tak zeby sie upewnic ze to ten sam, to ylo w Laganas?

Re: Hiszpanski projekt, wakacyjnie

Dziekuje za linki ale to zupelnie nie moja bajka:) Biore sie za mieszkanie latem i pokaze juz gotowe zdjecia. Widze, ze forum umiera i ciekawych dyskusji brak:( -- Ukraina

Re: Obicie drzwi wejsciowych.

Remont ma sie zakonczyc w ten weekend, a w poniedzialek mamy odebrac mieszkanie. Dzisiaj mam podobno dostac obiecane od dawna zdjecia. Plytki sa juz zafugowane, sanitariaty i brodzik prysznicowy zamontowane, zabudowa kuchenna stoi, ale nie ma jeszcze frontow, konczy sie malowac stolarka. Na

Podejme wspolprace ze sklepem

Mieszkam w niewielkiej miejscowosci kolo Olsztyna I prowadze dwa sklepy z odzieza uzywana i nowa. Odziez nowa osobiscie zakupuje w Londynie. Odziez ta jest bardzo modna, z najnowsze trendy,niektore rzeczy z cenami dosc wysokimi, wszystkie z metkami. Posiadam takze buty i torby (takze nowe

Re: Ci głupi znakolodzy...

edek40 napisał: > O ile pamietam spieraliscie sie o niezabudowany zabudowany las w Twojej okolicy > . I to wlasnie tu odmowiles wklejenia zdjecia. Nie chce mi sie szukac. Tak bo to akurat miejsce w którym mieszkam. I co z tego? Dziwi cie fakt, że nie chcę wkleić zdjęcia domu w którym

Re: zdjecia tego mieszkania sa na drccoria.pl

zabejcowanie drzwi w przedpokoju to dobry pomysl, wtedy lustro tez mogloby zostac, ino rame pobejcowac. dla mnie zbyt duzo tu bukiecikow i kwiatkow poustawianych bez ladu i skladu w roznych doniczkach - ale to moje zdanie - przez to robi sie jakos tak chaotycznie chcialam najpierw napisac, ze Vetr

Re: Drugie dla przyjaciela:)

vwolf, fajne mieszkanie, załoz osobny watek i tam wrzuć zdjecia. Dlaczego czarne drzwi? Przy bialych futrynach wygląda to osobliwie...

Re: Forumowa Kamasutra

; > Aż tu nagle dzieje się to w atmosferze równości i codziennie....nie wiem > jak on i sobie z tym radzą;)) > ---------------- > To ja tez mam fajna historie jak juz sie tak dzielimy! > > Bylem kiedys z laska, ktora mnie odwiedzila w mieszkaniu i zobaczyla zdjecia mo > ich

Re: Forumowa Kamasutra

atmosferze równości i codziennie....nie wiem jak on > i sobie z tym radzą;)) ---------------- To ja tez mam fajna historie jak juz sie tak dzielimy! Bylem kiedys z laska, ktora mnie odwiedzila w mieszkaniu i zobaczyla zdjecia moich rodzicow. I strasznie sie zdziwila, ze tacy brzydcy ludzie zdecydowali

Zdjęcia lokali mieszkalnych i biurowych

Oferujemy profesjonalną obsługę fotograficzną dla deweloperów i firm: http://fotografplus.pl/zdjecia-mieszkan-do-ofert-sprzedazy-439/ zdjęcia mieszkań i biur

Re: Pięciokąt

. Ghost przezroczyste krzesla, ale sa tez jasno_kolorowe, teraz juz sa duzo tansze & wiecej dostepne. Nad sofa moze polek nie, wolalaby fajna stojaca lampe and 2 obrazy. Pokaz, please wiecej mieszkania...bo trudno jest doradzac :) -- Now, I want to exceed art, exceed sensibility, exceed life

Re: malzenstwo z dzieckiem w kawalerce

A no wlasnie - nasze mieszkanie bylo przerobione z suszarni (ostatnie pietro) i w "sasiednim" byla wlasnie suszarnia. Klucz mial dozorca, -- dlaczego troll który o kilku miesiecy wkleia zdjecia penisów nie został zablokowany? (By anna)

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zdjecia mieszkań

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin